Сэлэнгэ аймагт 30 гаруй хүүхэд хорджээ | News.MN

Сэлэнгэ аймагт 30 гаруй хүүхэд хорджээ

Сэлэнгэ аймагт 30 гаруй хүүхэд хорджээ

Сэлэнгэ аймагт 30 гаруй хүүхэд хорджээ

Сэлэнгэ аймгийн Мандал сумын гуравдугаар сургуулийн 30 гаруй сурагч хоолны хордлого авсан байж болзошгүй шинж тэмдэгтэй сумын эмнэлэгт ханджээ.

Энэ талаар аймгийн Мэргэжлийн хяналтын дарга Б.Баттүвшингээс тодрууллаа.

Тэрбээр “Өнөөдөр өглөө 10.00 цагийн орчимд гуравдугаар сургуулийн бага ангийн 10 гаруй хүүхэд хоолны хордлого авсан байж болзошгүй шинж тэмдэгтэй эмнэлэгт хандсан. Үдээс хойш хүүхдийн тоо нэмэгдэж, 30 гаруй болоод байна.

Аймгийн нэгдсэн эмнэлгийн эмч, мэргэжилтнүүдээс гадна мэргэжлийн хяналтын таван байцаагч, нэг мал эмнэлгийн эмч шуурхай ажиллаж, сургуулийн үдийн цайнаас дээж авч, тандалт хийж байна.

Шинжилгээний хариу маргааш гарна. Хүүхдүүдийн биеийн байдал хэвийн байна” гэв.

А.СҮРЭН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
БурууБуруу
10
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

11 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-06 66.181.167.239

Baachihaad garaa sain ugaaj bai l daa… Baastai garaaraa l uzej taraad bdag.

Avatar

Гайхалтай 2020-09-06 202.126.90.87

Заа ээлжит хордуулга эхэлсэн үү

Avatar

Зочин 2020-09-06 211.36.148.152

х у жаа нар хор хийж байж магадгүй шүү юм л бол ху жаа гэлээ гэж тэнэгтэхээ одоо боль үхэрүүдээ

Avatar

Зочин 2020-09-06 202.9.46.159

монгол хүнийг үхэр гэсэн улс гүрэн хүртэл устаж бүр ертөнцөд ул мөргүй болсон түүх бий юм шүү !!! Битгий юм болгон дээр биднийг мөөрч байна гээд бай! өөрт чинь муу юм болно шүү!!!!

Avatar

Зочин 2020-09-06 203.91.115.55

Жинхэнэ үхэр байна. Бичиг мэддэг үхэр

Avatar

Зочин 2020-09-06 103.26.194.164

Зарим цайны газрууд заваан бохир тохижилт муу байдаг

Avatar

х***а сум 2020-09-06 202.9.46.159

Энэ сумын сургуулийн багш Аюуш гэгч Боловсролын яамны сайд Баатарбилэгээс "Тэргүүний багш" гэж өргөмжлөгдөж 100 сая төг-өөр шагнуулсан байдаг. Гэтэл Аюуш багш гээч нь явж явж Ер.сайд асан Ж.Эрдэнэбатын сонгуулийн менежер болж таардаг. Өвөл тусгаарлалтаас оргож яваад халуурч баригдаад бүх булхай нь илэрсэн дээ. Мандалын сургууль эмнэлэг өөр юу байдын төсвийн байгууллагуудаас юу ч илрэх магадлалтай

Avatar

Зочин 2020-09-06 202.9.46.158

Hehe mun ih medemhiirch hutsjiidag shuu.Todruulaad ih hutsaarai chi.Yamar ch medleggui huurhii chaavaasdaa

Avatar

Zochin 2020-09-06 202.9.46.158

Huurhii chaavaasdaa jijighen tarhia tseneglecheed medemhiirch hutsaach.

Avatar

МАНАН СУМ 2020-09-06 202.9.46.159

Нөгөө шоронд заларсан ерөнхий сайд асан Ж.ЭРДЭНЭБАТын төрсөн сум. Мандал сумандаа л их хөрөнгө хаясан байдаг

Avatar