Сергей Шойгу коронавирусийн эсрэг вакцин хийлгэжээ | News.MN

Сергей Шойгу коронавирусийн эсрэг вакцин хийлгэжээ

COVID-19

Сергей Шойгу коронавирусийн эсрэг вакцин хийлгэжээ

Сергей Шойгу коронавирусийн эсрэг вакцин хийлгэжээ

ОХУ нь наймдугаар сарын 11-ний өдөр коронавирусээс сэргийлэх дэлхийн анхны вакциныг бүртгэснээ зарласан бөгөөд Н.Гамалеян нэрэмжит төвийн мэргэжилтнүүдийн боловсруулсан уг вакциныг “Sputnik V” хэмээн нэрлэсэн билээ.

Тэгвэл тус улсын Батлан хамгаалахын сайд Сергей Шойгу коронавирусийн эсрэг вакцинд хамрагдсан талаар тус улсын хэвлэлүүд мэдээлжээ. Хамтын аюулгүй байдлын гэрээний байгууллага, Шанхайн хамтын ажиллагааны байгууллагын гишүүн орнуудын батлан хамгаалахын сайд нарт Оросод бүртгэсэн дэлхийн анхны коронавирусийн вакциныг танилцуулах хийх үеэр тэрбээр эх орондоо бүтээсэн вакциныг хийлгэсэн гэдгээ хэлсэн байна. Мөн тэрбээр хамгийн түрүүнд цэргийн эмч нар болон цэргийн анги салбарын захирагч нарыг вакцинд хамруулна гэдгийг зарласан байна.

ОХУ нь коронавирусийн эсрэг вакциныг олон нийтэд арваннэгдүгээр сараас хийж эхлэхээр төлөвлөж байгаа ба ингэхдээ халдвар авах эрсдэл хамгийн өндөр нөхцөлд ажилладаг эмч, багш зэрэг мэргэжлийн хүмүүст эхэлж хийх бөгөөд зөвхөн сайн дурын үндсэн дээр буюу өөрсдийнх нь хүсэлтээр хийх юм байна. Цэрэг армийнханд ч мөн сайн дурын үндсэн дээр вакциныг хийнэ гэв.

Одоогийн байдлаар “Sputnik V” вакцины гуравдугаар шатны туршилтанд 40 мянган сайн дурын хүн хамрагдах ёстойгоос 2500 орчим хүн вакциныг хийлгээд байгаа гэнэ.

Эх сурвалж: TASS

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

zochin 2020-09-05 202.21.103.86

unexeeramjilt eruul enxiig xusier ene aguu gurnii batlan xamgaalaxiin said xun shuu .eruul enx xamgiin sain saixaniig xusie

Avatar

Заагч 2020-09-05 202.179.31.252

Орос аугаа гүрэн браво.

Avatar

Зочин 2020-09-05 202.9.40.138

Орос мундаг энэ өвчинийг нам дарах нь

Avatar

Зочин 2020-09-05 192.82.78.96

Аллаху Акбар!

Avatar

ХЭХЭ 2020-09-05 103.57.93.164

ГЧИ ЧИНЬ

Avatar

Зочин 2020-09-05 202.21.108.59

Орос ч үнэхээр агуу гүрэн юм аа

Avatar

Зочин 2020-09-05 202.179.25.204

Vaktsin uilchlehgui bh magadlal undur huwitai shuu. Haniad, tomuunii vaktsin gj sonsoogui. Harun salhin tsetseg, ulaan burkhanii vaktsin gj sonsson.

Avatar

Зочин 2020-09-05 192.82.78.66

Tomuugiin vaktsin baidagsht

Avatar

ХЭХЭ 2020-09-05 103.57.93.164

2 САР Л ҮЙЛЧИЛДЭГ

Avatar

Зочин 2020-09-05 202.55.191.130

za boiy terenees udaan ch vilchildegee.

Avatar

Юүны чинь,яасны чинь САР вэ 2 ЖИЛ гээч!!!! 2020-09-05 103.212.118.250

Хөөе,мал аа 2 САР БУС – 2 ЖИЛ гээч дурак аа !!!!
Хэзээ вакцин хэдхээн сар байлаа!,

Avatar

Zochin 2020-09-05 64.119.27.48

Tuva ulsyg tusgaar tontnoson uls bolgohyn tuluu temtseechee mal Choiguu! Ard tumen chin helgui soilgui bolj bna! 50 jiliin daraa Tuva gedeg ard tumen delkhid baihgui boloh gej bna! Alban tushaalaa ugeed ard tumuunee bod !

Avatar

Amar erunhii said 2020-09-05 64.119.27.48

Choiguu teneg yum chin Jenco Kuk ed nar adilkhan

Avatar

Bogd gegeen 2020-09-05 64.119.27.48

Putinii zats teneg muu !

Avatar

Зочин 2020-09-05 122.201.22.76

iim tarhinii turaaluud mongold ysan ih bnaa

Avatar

Зочин 2020-09-05 122.201.22.76

tsoohon hun amtai mongold iim tarhinii turaaluud ysan ih bnaa

Avatar

Зочин 2020-09-05 192.82.78.117

Яг вакцин тариулсан гэдгийг нь хэн яаж батлах юм бэ? Хэрэв ээ үнэхээр л коронавакцин тариулсан юм бол, бас яг үүний тариулж байгаа вакцинаар бусдыг тарих ямар баталгаа байгаа юм бэ? Мөнгөтэй баян нь, эрх мэдэлтэй нь шилдэг сайныг тариулаад, бусдад эгэл олонд шаал өөр зүйл шахахгүй гэх ямар баталгаа байгаа юм бэ? Ер нь путин болон түүний багт итгэх шаардлагатай юу? албатай юу? Тэд хэн юм? Гэгээнтнүүд үү? Ариун тэнгэр элч нар уу?

Avatar

Tsts 2020-09-05 202.9.40.149

Tegel tariulhaa l bolichoochde shalchignad shagad bhin

Avatar

Путинээс асууж БАТАЛГААЖУУЛАА,дурак аа! 2020-09-05 103.212.118.250

ИтгэхГҮЙ бол,Путинээс АСААЖ БАТАЛГААЖУУЛААЧ,дурак аа!

Avatar

Vieille Homme 2020-09-05 182.160.0.56

Оросын Спатник Ви гээд баруун даяараа үл ойшоонгуй байсан энэ вакциныг туршаад үнэхээр эсрэг биет үүсгэж байгааг нь хүлээн зөвшөөрөөд эхэлсэн.
Оросын вирусологчид үнэхээр чадалтай байна.
Орж ирэхээр нь тариулна.

Avatar

ХЭХЭ 2020-09-05 103.57.93.164

ХУДЛАА Ш ДЭЭ г***й ЧИНЬ

Avatar

Зочин 2020-09-05 103.26.194.191

спатник гэнэ үү? ха ха!

Avatar

Орос вакцин хийлгэнээ 2020-09-05 66.181.183.71

Оросууд мундаг

Avatar