АН-ынхан 409 дүгээр ангид хоригдож буй гишүүдээ эргэж очжээ | News.MN

АН-ынхан 409 дүгээр ангид хоригдож буй гишүүдээ эргэж очжээ

АН-ынхан 409 дүгээр ангид хоригдож буй гишүүдээ эргэж очжээ

АН-ынхан 409 дүгээр ангид хоригдож буй гишүүдээ эргэж очжээ

УИХ дахь Ардчилсан намын бүлгийн дарга Д.Ганбат, УИХ-ын дэд дарга С.Одонтуяа, Ардчилсан намын даргын үүрэг гүйцэтгэгч Ц.Туваан нар өчигдөр /2020.08.31/  хорих 409 дүгээр ангид хоригдож буй Ардчилсан намын гишүүдээ  эргэж очжээ.

Хоригдож буй хүмүүсийн хувьд анхан шатны шүүхийн шийдвэр гарсны дараа давж заалдах шатны шүүхэд гомдол гаргасан бөгөөд гэм буруутай эсэх нь давах болон хяналтын шатны шүүхээр эцэслэн тогтоогдох юм.

УИХ дахь АН-ын бүлгийн даргаар ажиллаж байсан УИХ-ын гишүүн асан Д.Эрдэнэбат,  АН-ын гишүүн С.Баярцогт,  Да.Ганболд, Б.Бямбасайхан,  Сангийн сайд асан Б.Болор нар хоригдож байгаа юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ТэнэглэлТэнэглэл
10
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

49 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-09-01 66.181.178.117

naadahig chin shoorond zodoj a**** shuu. muu tolgoidin pambaga lagaan end yugan hijigan. naad orshool baihgui shuu.

Avatar

zochin 2020-09-01 103.57.94.79

araas ni s***h hulgaichuud

Avatar

Баги 2020-09-01 202.126.89.251

Энэ тэнэг г***й Цэдэнбалыг цагаачилна гцн явжийсан. Бас өөрийгөө ардчилагч гд бнаа

Avatar

Зочин 2020-09-01 139.5.219.71

Энэ 3 ямар нуурээрээ эргэж байнаа,баривчлахад нь дуугараагуй

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-09-01 202.9.46.251

за яахав дээ бас ч гэж намын нөхдөө эргэнэ гэдэг хүн чанартай байна л гэсэн үг шүү дээ. Аль ч нам бай хүн гэдэг талаас нь харцгаа л даа монголчуудаа

Avatar

Зочин 2020-09-01 202.179.24.108

Зээл хулгайлсан хулгайч нараа шийтгээгүй байж шударга ёс ярина аа?

Avatar

Иргэн 2020-09-01 202.70.37.34

энэ новшнуудын хөрөнгийг хурааж улсын орлого болгох хэрэгтэй тэгэхгүй бол 1 жил хүрэхгүй өршөөлөөр суллагдах болно.

Avatar

Зочин 2020-09-01 66.181.180.71

хулгайч хулгайчаа өмөөрнө

Avatar

Amar 2020-09-01 182.160.38.169

Сайд болж өөрсөддөө зүтгэснээ төрд зүтгэсэн гэж бурна.Өлгийтэй хүүхдийг хүртэл өрөнд оруулж өөрсдөө хагартлаа баяжиж ял авахаараа өөрийгөө улс төрийн золиос гэж солиорно.АН гэдэг чинь Албингуудын Нам болоод удсан шүү.

Avatar

Zochin 2020-09-01 64.119.19.125

Olon humuusiig bas gutgej bolohgui l dee

Avatar

Zochin 2020-09-01 64.119.19.125

Idsen uusandaa tulwal yag adilhan yum baij. Hucheer heden humuusiin bulhai luiwriig halhalahiin tuld gemgui humuusiig barij horij ntr. Yag adilhan baij

Avatar

Зочин 2020-09-01 122.201.22.241

ноооовшнууууд

Avatar

/*-*/ 2020-09-01 49.0.212.4

МАН-ынхан өөрсдийнхөө хоригдлуудыг эргэж тойрохгүй юм уу. Эрэлийн Эрдэнэбатыг намынх нь нөхдүүд эргэж тойроочээ.

Avatar

уншигч 2020-09-01 122.201.31.128

Энэ хориход жирийн иргэн хүн хоригдогчийг эргэхэд хэцүү. Цаад хоригдогч нь хэнээс эргэлт авахаа өөрөө хорихын удирдлагад бичүүлсэн байдаг. Хэрвээ эргэлт авах хүний тоонд нэр нь ороогүй бол энэ хаалгаар орно гэж байхгүй. Эрх мэдэлтнүүдэд хорих анги энэ журмаа хэрэгжүүлээч. Иргэн хүн дотны хүнээ эргэх гээд очихоор ямар ширүүн байдаг билээ. Хуулийн өмхий б**с долоогч нар

Avatar

Зочин 2020-09-01 202.179.21.229

Shorond bish emnelegt baigaa ium bish uu???!!!!!!!!!!!!!!!!! Shoron hurtel aavyn huuhduudiig alga uzeed. Archilsan Nam muuhai haragdaj bn daa chaavaas gej

Avatar

Хулгай нар 2020-09-01 150.129.143.202

Хулгай нар нь хулгайгаа эргэж байгаа юм дагуудаа

Avatar

Зочин 2020-09-01 49.0.149.20

ЯГ ҮНЭН ГЭЖ БАЙХ ЮМ БОЛ ОЛОН ЭЛБЭГ ҮҮЛ САЙХАН БИЛЭГ ФОРТУНА ЭРДЭНЭ НАР УДАХГҮЙ НЭМЭГДЭНЭ ДЭЭ ИНГЭЖ СҮР ДУУЛИАН БОЛОХ ХЭРЭГГҮЙ БАЙХ УЧИР НЬ ОДОО СУУЖ БАЙГАА НӨХДҮҮД БОЛООД НЭМЭГДЭЖ ОЧИХ ЁСТОЙ НӨХДҮҮД АРДЧИЛАЛ ГЭЖ ГОЁ ЧАМИН ЯРЬЖ БАЙГААД ЧӨЛӨӨТЭЙ БАЯЛАГАА ЗАРСАН, УРД ХӨРШИД ДАГААР ОРУУЛАХЫГ ЗАВДСАН НӨХДҮҮД УЧИР ХҮМҮҮС НААД ШОУ МАЯГИЙН ЭРГЭЛТЭД ЧИНЬ ДУРГҮЙ БАЙХ БАЙХӨӨ ДЭМИЙ ЮМ ДЭМИЙ Л БАЙДАГ

Avatar

зочин 2020-09-01 66.181.161.32

Намаас дэмжлэг авч ерөнхийлөгч болонгуутаа намынхнаа барьж шорондд хийгээд л …Ядаж гарцаагүй баримтаар нотлоод ял өгсөн болч бас яая гэхэв . ….Нам нь буруу л хүнээ дэвшүүлж дээ ..

Avatar

zochin 2020-09-01 202.179.27.87

zov uildel chiij !!

Avatar

зочин 2020-09-01 139.5.218.73

Журмын нөхдөө эргэх нь хүний ёс байх л даа.
Гэхдээ ингэж дуулиан болгох ямар хэрэг байна.

Avatar

Zovhin 2020-09-01 93.242.67.113

Ene tsudger Tuvaan metiin humuus turd garaad yu ch hiih bileee. huni tuluu neg huruu hudulguh durgui hun shtee.

Avatar

Иргэн 2020-09-01 5.188.92.143

Зүгээр юм даа. Бөөндөөд л. Өшөө болоогүй шүү… Цаана нь зөндөө байгшаа шүү….Удахгүй Эба-гаа эргэнэ дээ….

Avatar

Зочин 2020-09-01 202.9.46.176

… 21 удаа дуудлаа,одоо Эрдэнэбилэгийг даллалья гэхэд Баяр өнөөдөртөө цаадахыг чинь орхий,орой ирэх мэдээнээс шалтгаалж маргааш даллах эсэхээ шийднэ гэв АН Эрдэнэбат ,тэгвэл Эбэгээр сор залаад өнөөдрийн таваг даллахаа өндөрлий гэнгүүт,шкафнаасаа лам дээл гаргаж өмсөөд Эбэ гэсэн бичигтэй гурил дээр бүгд нулимаад жорлон руу хийж усыг нь татсанаар даллага өндөрлөв. Үүний дараа болсон нүсэр дайллагаас нилээн халамцуу гарсан Туваан,бүсээ сулалсаар нөгөө 2 дээрээ очив…

Avatar

Зочин 2020-09-01 202.9.46.176

409-р ангийн хуяг нь Бидон, Салдантуяа хоёрыг жижүүрийн өрөөнд үлдээгээд Тувааныг аван дотогш оров. … номерийн хаалгыг онгойлгон Тувааныг дотогш оруулаад 30 минут гэж хэлээд хаалгыг түгжив. Өрөөнд АН-ын хэд , МАН-н 2 дээр Энхсайхан нэмэгдчихсэн, өрөө нь муухан зочид буудлаас илүү тохижсон аж, хүн бүр ор болдог дивантай, гал зуухтай, О нь душтэй ,бүгд лаптоп бариад диван дээрээ тухалчиж….. Туваан авчирсан дүнсэн тамхиа, хэдэн хуушууртай гаргатал өөдөөс нь жинхэнэ Гавана сигараар дайлж байна..Баяр

Avatar

Зочин 2020-09-01 202.9.46.176

Баяр тумбочканаасаа виски гаргаж болор стаканд хундагалан Туваанд барьснаа,За та нараар ямар сонин сайхан байна гэж мэндчилэв…. Туваан, УИХ-ын ээлжит бус… гээд эхэлтэл…за за бид бүгдийг мэднэ, орхи цаашаа гэх аж. Энэ үед АН Эрдэнэбат,хүүе ,нар гололлоо,хар тавгаа даллах цаг боллоо гэнгүүт өрөөнд байгсад бүгд дэрэн доороосоо харалсан хөнгөн цагаан таваг гарган тортой цонх руугаа харан "Мие Эбэ ирж жангаа ид, Мие Эбэ ирж жангаа ид" хэмээн нарийн бүдүүн дуугаар хороор дүнгэнүүлэв….

Avatar

Иргэн 2020-09-01 139.5.216.14

Худлаа хуцаач ээ

Avatar

Зочин 2020-09-01 202.126.88.146

Jonhuugiin 3 tsereg jvjig togloj yavna uu ?

Avatar

Зочин 2020-09-01 202.126.88.167

Энэ News.mn хэний сайт вэ..коммэнт хязгаарлаад байхын?

Avatar

ZOCHIN 2020-09-01 119.40.98.177

Энэ мэдээ хэнд хэрэгтэй юм бол

Avatar

Зочин 2020-09-01 98.33.93.32

409-р ангийн хуяг нь Бидон,Одонтуяа хоёрыг жижүүрийн өрөөнд үлдээгээд Тувааныг аван дотогш оров. … номерий хаалгыг онгойлгон Тувааныг дотогш оруулаад 30 минут гэж хэлээд хаалгыг түгжив. Өрөөнд АН- ын хэд дээр ,МАН- 2 дээр Энхсайхан нэмэгдчихсэн,өрөө нь муухан зочид буудлаас илүү тохижсон аж,хүн бүр ор болдог дивантай,гал зуухтай,О нь душтэй ,бүгд лаптоп бариад диван дээрээ тухалчиж….. Туваан авчирсан дүнсэн тамхиа,хэдэн хуушууртай гаргатал өөдөөс нь жинхэнэ Гавана сигараар дайлж байна

Avatar

Зочин 2020-09-01 98.33.93.32

Баяр тумбочканаасаа виски гаргаж болор стаканд хундагалан Туваанд барьснаа,За нараар ямар сонин байна гэж мэндчилэв…. Туваан,УИХ-ын ээлжитбус… гээд эхэлтэл…за за бид бүгдийг мэднэ,орхи цаашаа гэх аж. Энэ үед АН Эрдэнэбат,хүүе ,нар гололлоо,хар тавгаа даллах цаг боллоо гэнгүүт өрөөнд байгсад бүгд дэрэн доороосоо харалсан хөнгөн цагаан таваг гарган тортой цонх руугаа харан "Женко ирж жангаа ид,Женко ирж жангаа ид" хэмээн нарийн бүдүүн дуугаар хороор дүнгэнүүлэв….

Avatar

Зочин 2020-09-01 98.33.93.32

… 21 удаа дуудлаа,одоо Хүүкийг даллалья гэхэд Баяр өнөөдөртөө цаадахыг чинь орхий,орой ирэх мэдээнээс шалтгаалж маргааш даллах эсэхээ шийднэ гэв АН Эрдэнэ бат ,тэгвэл Женкогоор сор залаад өнөөдрийн таваг даллахаа өндөрлий гэнгүүт,шкафнаасаа лам дээл гаргаж өмсөөд Женко гэсэн бичигтэй гурил дээр бүгд нулимаад жорлон руу хийж усыг нь татсанаар даллага өндөрлөв. Үүний дараа болсон нүсэр дайллагаас нилээн халамцуу гарсан Туваан,бүсээ сулалсаар нөгөө 2 дээрээ очив…

Avatar

зочин 2020-09-01 66.181.180.61

ХҮНИЙ ЗОВЛОНГ ТАВЛАХ МОНГОЛ ЖУДАГ БИШ

Avatar

Зочин 2020-09-01 98.33.93.32

Гуцаач чи,эднийг зовж буй гэвэл харин хохь нь гэе. Дор хаяж 10 сая долларын хөрөнгөтэй хулгайчууд шорон нэртэй наранд дээрх шиг жаалж чадахгүй бол ёстой хохь нь…. Би зурагтаар Луизианагийн хар салхины үед нэг эмнэлгийн хэдэн сувилагч нурж хийсэж байгаа эмнэлгийнхээ нярайн тасагт инкубаторт байсан нярайнуудыг амиа хайрлалгүй очиж аварсан талаар гарж,тэднийг алдаршуулж байгааг нүдэндээ нулимстай үзээд огшиж сууна

1 1
Avatar

Зочин 2020-09-01 98.33.93.32

Эд бол харин монголын ард түмнээ,монголын ирээдүйг Луизианагийнх шиг хар салхинд хаяж өгөж,өгөр хар амиа хаяж зугтсан л******д,Женко нэртэй үр могойг төрүүлж өсгөн тэжээж,сүүлд нь түүндээ залгиулсан Эх- үүд…. Хэрэв эд эх орноо,эх орныхоо ирээдүйг боддог байсан бол өчүүхэн амиа,өмч хөрөнгөө бодож зугталгүй,ОТ мэтийн хөрөнгө оруулалтуудыг олноор оруулж,том төслүүдийг зоригтой хөдөлгөж,орос хятадын бууны нохдод ямарч зай үлдээхгүй монголоо хөгжүүлэх байлаа,тэгээгүй,гороо амсаг !!!!

1 0
Avatar

Зочин 2020-09-01 98.33.93.32

Харин монгол Женког ялнаа,оркуудыг ялнаа,Женко мэтийн гаднын гар хөл бологч луйварчдыг ялнаа…. Жинхэнээсээ монгол,монголын ардчилал ялнаа….. Тэр болтол тэсэж чадвал эд нар нар үзэх бизээ!!!! Тэгээсэй гэж ерөөе. Энэ ерөөл биелэхийн тулд та нар ч гэсэн шорон нэртэй нарнаасаа тэмцэх хэрэгтэй !!!????

0 0
Avatar

иргэн 2020-09-01 76.107.165.63

Авилогачид авилгачидаа барьж идвэл эцсийн дүндээ Монголын ард түмэн хожно. Авилгачдын тоог цөөлөх хэрэгтэй байна. Харамсалтай авилгачдын залуу халаа олон мянгаар өсөн торниж байна.

0 0
Avatar

иргэн 2020-09-01 202.179.27.143

сэтгэгдэл устаж байна

Avatar

иргэн 2020-09-01 202.179.27.143

ха ха АН-ынхан Хэлмэгдсэн Гишүүд ээ Эргэж тойрч дээ, Онигоотой юм гэж байх уу, Араас нь удахгүй Эрлэгдорж, Батүүл, Эрдэнэ гээд л очино ш дээ,

Avatar

Хөрөнгө оруулагч 2020-09-01 103.10.22.34

Баярлалаа Та нарт, амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2020-09-01 202.170.80.25

хаха

Avatar

Amar 2020-09-01 182.160.37.224

Сайд болж өөрсөддөө зүтгэснээ төрд зүтгэсэн гэж бурна.Өлгийтэй хүүхдийг хүртэл өрөнд оруулж өөрсдөө хагартлаа баяжиж ял авахаараа өөрийгөө улс төрийн золиос гэж солиорно.АН гэдэг чинь Авилгачдын Нам болоод удсан шүү.

Avatar

Зочин 2020-09-01 64.119.16.172

бүгдийг нь эргэсэн эргүүлсэнтэй нь устга

Avatar

Зочин 2020-09-01 202.21.108.171

Үчихгүй байлгүйдээ

Avatar

Зочин 2020-09-01 59.153.113.44

Хүн ёсны үйлдэл

Avatar

ЯНГУГИЙН СОДБААТАРАА ШОРОНД НЬ ЯВУУЛ! 2020-09-01 66.181.191.228

ЯНГУГИЙН СОДБААТАРАА ШОРОНД НЬ ЯВУУЛ!

Avatar

Равдан 2020-09-01 66.181.181.242

Ардчилалаа эрх чөлөөгөө хамгаальяа

Avatar

Равдан 2020-09-01 66.181.181.242

Зөв.Зовох цагт нөхрийн чанар танигддаг юм. Хоригдож байгаа нөхдүүд бол улс төрийн хоригдлууд юм. Хойд Солонгосын дэглэм шиг болгохгүйн тулд тууштай тэмцэл хэрэгтэй байна.

Avatar

1 2020-09-01 59.153.115.85

Гэмт үйлдэлдэлд нь таслан шийтгэх арга хэмжээ авахаар яагаад Улс төрийн хоригдол болчихвоо. АН-нхан та нар ч гэсэн гарч ирээд өрсөлдөгч намынхаа хууль бусаар хөрөнгөжсөн гишүүдийг шүүх эрх бүрэн бсан ш дээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж