Ерөнхий сайдын асуудлыг хэлэлцэж байна | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Ерөнхий сайдын асуудлыг хэлэлцэж байна

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.28-нд нийтлэгдсэн

Ерөнхий сайдын асуудлыг хэлэлцэж байна

Төрийн байгуулалтын байнгын хорооны хурал Төрийн ордны “А” танхимд хуралдах гэж байна. УИХ-ын гишүүн Г.Уянга нарын өргөн барьсан төслийн талаар хэлэлцэх асуудалтай холбогдуулан Ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэг байнгын хорооны танхимд орж ирлээ. Байнгын хорооны хуралдаан эхэлсэн бөгөөд 19 гишүүнээс 17 нь хуралдаанд оролцож байна. Харин АН-ын бүлэг Төрийн ордны “В” танхимд хуралдаж байна.

Т.НОМИН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Suh 2016-01-28 59.153.112.246

Ulsaa hudaldsan novshiig ogtsruul !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

erka 2016-01-28 182.160.36.39

naad um medehgui demii gonzgoi eronhii saidaa erthen zailuulaach eronhii said bolsnoos hoish yg ymar ajil hiisen um be ulam dordloo gadni gar hol bolson nobsh

zochin 2016-01-28 37.220.133.161

Iim yumaar tsag barj baihaar hun bur tus tusiinhaa ajilaa hiij baimaar. Eruunhii said olon ajil amjuulj baina ta nar bolimoor yumaa.

Zochin 2016-01-28 122.201.24.49

MAN-iin M. Enkhbold Orosruu yagaad yavav, yun er be,eersdiin ny er yum bishuu, ta nariig zasag ter gej daitaj baikh hoorond chin Tugjiluud Orostoi tohiroltsoj shahaand hiij baigaa yum bish biz, yamar uchirtai zasgiig teleeleed Oros ruu guigeed baigaa yum

зоогий 2016-01-28 103.9.91.66

огцорвол сайн л бна доо.

Зочин 2016-01-28 112.72.12.9

ЗАСАГ унахгүй дээ? ЗИ- с намын даргын тамгаа ЕСаид авах хэрэгтэй ЭНХБАЯРЫГ шадараараа авбал ЗАСАГ хүчтэи зөв болно доо?

Зоогий 2016-01-28 103.9.91.66

Огцорвол сайн л бна. Залхаж бна шүү. Од од одоосой гэж.

АН-ын УЗХ -гишуун. 2016-01-28 122.201.31.86

Еронхий сайд огцорвол засгийн газар бурэн бурэлдэхуунээрээ огцордог хэдии ч, та бухний зохион байгуулалт, уран ухаанаас хамаарч зовхон Еронхий сайд аа сольж, бусад сайд нараа буцаагаад томилж болдогыг омно Ж.Наранцацралтын засгийн газрын уед бид хэрэглэж байсан тул тэр жишгээр Ч.Сайханбилэгийгээ оорчилж, бусдыг нь буцаагаад томилох замаар олон нийтэд хариуцлага тооцсон болж харагдах нь зуйтэй байна шуу. Туунээс биш "Сайд нарыг томилоход МАН-аас саад болсоор сонгуультай золгож, АН-ын нэр хунд унана" гэж узээд, гарцаагуй алдаа хийсэн хунийг хайцаалснаар авч улдэх юм бол АН-ын нэр хунд туунээс ч илуу унаж, шавар шалбаагтай бутэн хутгалдаж, энэ инерцээрээ явсаар сонгуультай золгож, нам УИХ-ын сонгуульд зовхон булэг байгуулах тодий суудал авч, сонгуулийн дараа нам "Хамтарсан засагт орж чадахгуй" шахагдан улдэж, буруу гаа бие биеруугээ чихэж, баларч суйрэх тул та бухэн дотороосоо элдэв муу нэр зуугээгуй, арай цэвэр гэсэн хэн нэгийгээ Еронхий сайд болгож, сонгуульдаа нэр цэвэр орж, Ч.Сайханбилэгийгээ оорчлох арга хэмжээ авмаар байна шуу.

,,, 2016-01-28 202.179.11.62

muu ardin namiin tagnuul dald or

Зочин 2016-01-28 203.91.118.70

Хамгийн том популист нь Элбэгдорж ш дээ.

Зочин 2016-01-28 202.179.6.34

Зиг хамт огцруулах хэрэгтэй