Гацууртын ордын төрийн эзэмшлийн хувь хэмжээг тогтооно | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Гацууртын ордын төрийн эзэмшлийн хувь хэмжээг тогтооно

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.28-нд нийтлэгдсэн

Гацууртын ордын төрийн эзэмшлийн хувь хэмжээг тогтооно

УИХ-ын нэгдсэн чуулганаар “Гацууртын ордын төрийн эзэмшлийн хувь тогтоох тухай” тогтоолын төслийг хэлэлцүүлж байна. Тогтоол хоёр зүйлтэй бөгөөд эхний зүйлд УИХ Гацууртын ордын төрийн эзэмшлийн хувийг 34 хувиар тогтоох, хоёрдугаар зүйлд УИХ Засгийн газарт Гацууртын ордын тусгай зөвшөөрөл эзэмшигчтэй Ашигт малтмалын тухай хуулийн дагуу хэлэлцээ хийж шийдвэрлэхийг үүрэг болгохоор тусгасан.

Гацууртын алтны үндсэн ордын төрийн эзэмшлийн хувийг Ашигт малтмалын хуульд заасан дээд хэмжээ болох 34 хувь байхаар тогтоож, мөн тус хуульд заасны дагуу 34 хувийг тусгай зөвшөөрөл эзэмшигч нь Ашигт малтмалын нөөц ашигласны тусгай төлбөрийг гурван хувиар төлөхөөр хэлэлцээ хийж ирсэн.

Гацууртын алтны үндсэн орд нь 50 тонн баталгаат, 26 тонн тодорхой нөхцөлд үр ашигтай алтны нөөцтэй, ашиглалтад ороход бэлэн болсон төсөл юм. Тус ордод есөн  жил уурхайн олборлолт, 10 жил үйлдвэрлэл явуулах ажээ.  Үйл ажиллагааны нийт зардал нь 1026.2 сая ам.доллар, 1769.2 сая ам.долларын борлуулалт хийж, 433.6 сая ам.долларын татвар, төлбөр, хураамж төлөх ба 1000 орчим ажлын байр бий болгоно. Мөн уг ордоос олборлосон алтыг Монгол банкинд тушаана гэдгийг өнөөдөр болсон “Ил тод уул уурхай” хэвлэлийн хурлын үеэр танилцууллаа.

Д.ЦЭЦ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-01-28 158.215.8.21

ninja hudrees ni salgaj bolowsruulalt hiij chadahgui..!!! gol bolohgui baigaa asuudal ni UiL AjiLLagaaNii zardal ni l bna heterhii undur bna..!!! belen Boroo Gold deer barigdsan UIldwer deer bolowsruulalt hiih gej baij..!!! ter chini odoo Oyut Tolgoi shig bolowsruulah uildweriin buteen baiguulalt baihgui l gesen ug..!!!!!

Зочин 2016-01-28 158.215.8.21

ninja hudrees ni salgaj bolowsruulalt hiij chadahgui..!!! gol bolohgui baigaa asuudal ni UiL AjiLLagaaNii zardal ni l bna heterhii undur bna..!!! belen Boroo Gold deer barigdsan UIldwer deer bolowsruulalt hiih gej baij..!!! ter chini odoo Oyut Tolgoi shig bolowsruulah uildweriin buteen baiguulalt baihgui l gesen ug..!!!!!

Зочин 2016-01-28 158.215.8.21

ninja hudrees ni salgaj bolowsruulalt hiij chadahgui..!!! gol bolohgui baigaa asuudal ni UiL AjiLLagaaNii zardal ni l bna heterhii undur bna..!!! belen Boroo Gold deer barigdsan UIldwer deer bolowsruulalt hiih gej baij..!!! ter chini odoo Oyut Tolgoi shig bolowsruulah uildweriin buteen baiguulalt baihgui l gesen ug..!!!!!

san***** 2016-01-28 76.205.166.119

eserguutsej baina

Зочин 2016-01-28 203.91.115.42

Их удлаа гэхэд 5 жилийн дотор ухаад Бороо шиг дуусгана тэгээд 50 биш 25 тн алт гарлаа л гэнэ дээ

Зочин 2016-01-28 59.153.112.167

Бороог 3 жилд юуч үгүй ухаа биздээ, энд ч ялгаагүй 3-5 жилд л нугална. Сэтгүүлч, пионерийн удирдагч, физикч, өөр юу билээ ийм улсаар төр засаг, уул уурхайн талаар гол шийдвэрээ гаргуулахаар будаа л болно.

irgen 2016-01-28 202.9.40.0

hurdan yavuul yavuul hudlaa eh oronch tsarai esgej humuusiig ajilgui uls ornoo hyamraltai hichneen udaan uyah gesen yum be yalanguya Uyangad uuniig heley!!! ajiltai bolmoor baina

Зочин 2016-01-28 158.215.8.21

ninja hudrees ni salgaj bolowsruulalt hiij chadahgui..!!! gol bolohgui baigaa asuudal ni UiL AjiLLagaaNii zardal ni l bna heterhii undur bna..!!! belen Boroo Gold deer barigdsan UIldwer deer bolowsruulalt hiih gej baij..!!! ter chini odoo Oyut Tolgoi shig bolowsruulah uildweriin buteen baiguulalt baihgui l gesen ug..!!!!!

Зочин 2016-01-28 202.21.100.210

хурдан тогтоогоод ажлаа явуулъя л даа

Зочин 2016-01-28 158.215.8.21

ninja hudrees ni salgaj bolowsruulalt hiij chadahgui..!!! gol bolohgui baigaa asuudal ni UiL AjiLLagaaNii zardal ni l bna heterhii undur bna..!!! belen Boroo Gold deer barigdsan UIldwer deer bolowsruulalt hiih gej baij..!!! ter chini odoo Oyut Tolgoi shig bolowsruulah uildweriin buteen baiguulalt baihgui l gesen ug..!!!!!

Зочин 2016-01-28 202.21.124.134

ninja nertei mongolchuud ni uhaad 1769.2 saya am dollar ni buteneeree mongold uldeg de. zaaval canaduudaar uhuulj tedniig bayajuulah yamar shaardlaga bna

Зочин 2016-01-28 158.215.8.21

ninja hudrees ni salgaj bolowsruulalt hiij chadahgui..!!! gol bolohgui baigaa asuudal ni UiL AjiLLagaaNii zardal ni l bna heterhii undur bna..!!! belen Boroo Gold deer barigdsan UIldwer deer bolowsruulalt hiih gej baij..!!! ter chini odoo Oyut Tolgoi shig bolowsruulah uildweriin buteen baiguulalt baihgui l gesen ug..!!!!!

Зочин 2016-01-28 202.61.97.102

9 jil yu gej yavuulah ve dee.