Цагдаа нар өнгөт арьст эрийг хүүхдүүдийнх нь нүдэн дээр долоон удаа бууджээ | News.MN

Цагдаа нар өнгөт арьст эрийг хүүхдүүдийнх нь нүдэн дээр долоон удаа бууджээ

Цагдаа нар өнгөт арьст эрийг хүүхдүүдийнх нь нүдэн дээр долоон удаа бууджээ

Цагдаа нар өнгөт арьст эрийг хүүхдүүдийнх нь нүдэн дээр долоон удаа бууджээ

АНУ-ын Висконсин мужийн Кеноша хотод өнгөрсөн Ням гариг (2020.08.23) хоёр цагдаа өнгөт арьст эрийг машиных нь дэргэд долоон удаа буудсан нь тус улс даяар дахин арьс өнгөний үзлийн эсрэг жагсаал цуглааныг өдөөжээ. Жэкоб Блейк гэх 29 настай эрийг цагдаа нар араас нь буудаж байх үед машинд түүний гурван хүү /3, 5, 8 настай/ сууж байсан аж. Жэкобын бие маш хүнд, сэхээн амьдруулах тасагт эмчлүүлж байгаа ба Кеноша хотод онц байдал зарлаж, Үндэсний гвардын цэргүүдийг тус хотод нэмэлтээр байрлуулаад байна.

Цагдаа нар ахуйн хүрээний маргааны дуудлагаар очсон бөгөөд гэрчүүдийн хэлж буйгаар цагдаа нар хэн нэгэн рүү “Хутгаа хая” гэж хашгирах чимээ сонсогдсон байна. Гэхдээ Жэкоб буудуулах үедээ ямар ч зэвсэггүй байсан ба зарим гэрчүүд түүнийг хоёр эмэгтэйн маргааныг таслах гэж байх үед цагдаа нар ирсэн гэж ярьжээ.

Жэкоб Блейкийн буудуулж байгаа бичлэг олон нийтийн сүлжээгээр тархаж, уг явдлыг эсэргүүцсэн иргэд жагсч, улмаар эмх замбараагүй байдал үүсчээ. Үүнээс өмнө мөн л ямар ч зэвсэггүй Жорж Флойд гэх өнгөт арьс залуугийн хүзүүн дээр цагаан арьст цагдаа өвдөглөснөөс болж амьсгал хурааж, АНУ даяар төдийгүй дэлхий даяар “BlackLivesMatter” хөдөлгөөн өрнөсөн билээ. Энэ удаа жагсагчид Жэкоб Блейкийг хоёр дахь Жорж Флойд хэмээн нэрлэж байна.

Эх срувалж: BBC

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
17
ХарамсалтайХарамсалтай
6
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

39 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.9.40.188

Зогс гэж шаардсан цагдаагын шаардлагыг биелүүлээгүй учир буудсан энэ кэйс бол цагдаагын зөв…

Avatar

би 2020-08-25 202.70.44.46

арьсны өнгөөр ялгаварлах, үндсэрхэг үзэл бол нийгэмд байх ёстой хамгийн чухал үзэл, хоёр үг монголоор хэлчихээд би монгол гээд байвал ямар байхав,

Avatar

Y 2020-08-25 67.161.146.209

Naiz huuhenee daramylaad ter n tsadgaa duudsan gej news r garch bsan.Tsagdaa zogs gehed zogsoogyi mashin ruu yavsan mashind n h**** bsan.Medeej tsadgaa iim ayultai humuustei ajillaj nhad ooriigoo hamgaalah zailshgui shaardlagatai.Haruud er n dandaa zalhuu davarsan ulsuud tgd yum bolohoor arisnii uzel yarina.

Avatar

Gochoo 2020-08-25 172.58.190.198

100./ har arist zaluugiin buruu.tsagdaa gaas zugtahgui shalguulaad gem buruuguigee notloh estoi!! Huuli um.mashindaa orj zevseg avah gej bn gej bodood buudsan bna.

Avatar

Haruud uursduu ehelj darvalzdag 2020-08-25 203.91.115.49

Tsagdaa nar hezee ch zugeer gemgui huniig buudahgui. Haruud uursduu ehelj darvalzaj gemt hereg hiij barigdaad tavisan shaardlagiig ni huleej avahgui tsagdaagiin uuduus surgultsuj baigaad buuduuldag. ANU-n tsagdaa ugaasaa tavisan shaardlagiig ni sonsohgui surgultsuj baigaa gemt heregteng har tsagaan shar aristai yalgaagui buudah duremtei.

Avatar

ОНОМ 2020-08-25 119.40.98.106

Тэр нь л буруу байгаа юм. Цагдаа сэтгэл зүйч байх ёстой. Манай цагдаа нар хавь илүү юм байна. Монгол цагдаа нар б** байхгүй, очоод асуудлыг зохицуулдаг, ажлаа дүрэмт хувцасаараа хийдэг байхгүй юу. Цагдаа нар өөрсдөө ярьдаг, урдаас асаад байгаа хүнтэй цагдаа очоод асаад унавал болохгүй, эхэлж аятайхан тайван яриад нөгөө хүнээ тайвшруулж, юм ойлгох ухаан оронгуут нь гар хөлийг нь барьж, мушгиж болдог гэж. Ийм наад захын сэтгэл зүйн харьцааны шаардлага байхгүй. Зүгээр л потенциальны буутай байж …

Avatar

ОНОМ 2020-08-25 119.40.98.106

Энэ цагдаа бол дүрмээрээ ажилсан л байна л даа. Жишээ нь цаашаа хараад явж байхад нь бол буудахгүй байгаа юм. Тэгээд машиндаа ороод тонгойнгуут нь буудах жишээний. ө.х. цаанаасаа б** гаргаад ирэх магадлалтай байсан гэж хэлнэ. Энэ тохиолдолд энэ цагдаа дүрэм, журмаараа буруутахгүй болчих жишээний. Гэхдээ энд сэтгэлзүйн ямарч харьцаа хийгдэхгүй байгаа юм.

Avatar

Зочин 2020-08-25 172.58.190.198

Haruud mashinruugaa orood buugaa avdag bhgui yu!!! Mansuursan bol yuch hiij medne

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.131.240.147

Америкийн цагдаа нар урд чадвар муутай юм аа. Нэг л их б** барьсан хүмүүс Юмны учрыг олохын оронд шууд л буудах юм.

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.9.46.202

АНУ гэдэг энэ их гүрэн ардчилал гэдэг анархизмдаа идэгдээд мөхөл рүүгээ яваад байх шиг ! Уул нь АНУ байж байвал дэлхийн тэнцвэрт байдалд хэрэгтэй л юм да !!!

Avatar

ХЭХЭ 2020-08-25 59.153.113.117

чам шиг даргын б**с долоогч лаларуудаас болж байгаа юм

Avatar

ХЭХЭ 2020-08-25 59.153.113.117

хэхэ чам шиг даргын б**с долоогч лаларуудаас болж байгаа юм

Avatar

Зочин 2020-08-25 64.119.20.11

Нvцгэн шахуу хvнд ямар б** зэв сэг бн гэж араас нь пуу тулгаад дагаад байгаам бол оо??!! Гэхдээ зvгээр зvгээд !! Америк дотроо алалцаж байх тусмаа бусад орнуудад гай тарихгvй!!

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.126.88.209

Муу хар сармагчин машинд суулгүй цагдаагийн шаардлагыг биелүүлээд зогсох ёстой байсан юм.

Avatar

зочин 2020-08-25 103.57.93.12

Хаширдаггүй цагдаа нартай юмаа энэ Америк гэдэг улс.

Avatar

Klk 2020-08-25 172.58.190.198

Ene haruud chin mash huchtei humuus.yagaav:4-5 mgl zaluus homeless har zaluutai margaldaad zodoldson gej bgaa( poildohhui yu).tegsen neg negeer barij avaad savj shideed bsan gejaagaa shdee.aimaar um bilee gej bsan.ene haruudiig azi tsagdaa nar bol diilehgui ee yagaad ch..!! Sharuud n l arai byartai tuldaa nocolddog baih

Avatar

Hilen 2020-08-25 202.131.225.197

naad negr chin niitiin dund h**** gargaj irj tsagdaagiin shaardlaga bieluulehgui mashind baisan buugaa avah gej baigaad buuduulsan pya s** shdee unen muniig olj bich. haruud bol niigemsheegui michnuud yum

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.131.225.197

hu t gatai har

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.126.88.191

Америкчууд нэгнээ а**а л биз дээ. Хохь нь шд.

Avatar

zochin 2020-08-25 73.111.180.213

jiliin jild xuuxedgargaad zugeer udeed xevtej baidag gaxai nar ed nar ustaxgyi :200 say lav bsugaa zobxon americad

Avatar

/*-*/ 2020-08-25 49.0.212.4

Наадах чинь худал мэдээ. Улаантны суртал ухуулгаар тархийг чинь угаагаад дэлхий дахиныг дахин 2 хувааж хүйтэн дайныг дэвэргээд байна наад хуучин нийгмийн үлдэгдлүүд чинь. Би соц нийгмийн үеийн хүн. Тэр үед дандаа ийм л юм ярьж бичиж тархи угаадаг байсан юм

Avatar

Зочин 2020-08-25 192.82.75.209

…. Америк бол зэрлэг капитализмын сонгодог жишээ шүү дээ. Манай ардчилал ярьдаг хүмүүс Америк капитализмын номлолыг Монголчууд бидэнд тулгадаг.

Avatar

Зочин 2020-08-25 172.58.190.198

Hucaj bh hoorond chin hujaa l hamag umii chin zoogood duusaj bn.tehdee daldaak elbegdorj gej hun buruugaar ooriigoo ashigluulsan baih ondor magadlaltai

Avatar

Зочин 2020-08-25 64.119.20.11

Жинхэнэ ардчилал гэдэг чухамдаа энэ юм!! Манайхыг ийм болгохгээд 30 жил vзэж тарж байгаам ш дээ!!

Avatar

Тиймээ жинхэнэ ардчилал 2020-08-25 192.82.69.51

Хуулиа сахь эсвэл үх хар малнуудад бол яг таарсан систэм

Avatar

ZOCHIN 2020-08-25 180.150.83.201

HUULI N L ,TCAGDAAG KOMAND UGUHUD BIELUULEHGUI BOL BUUD GEJ BGAA BOL TCAGDAAGIIN BURUU ALGA. TER HUNIIG YU HIIH GEJ BGAAG N HEN MEDLEE. GOL N HUULIA L BIELUUL.

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-08-25 122.201.21.26

Манай зарим тархиа угаалгасан нөхдүүдийг шүтээдэг байдаг "ардчиллын орон" гэгдэх АНУ-ын нүүр царай. Тэнд хар арьстан, шар сармагчин гэгдэх Ази улсууд бол хоёрдугаар зэрийн "хүн". Нөгөө хүний эрх мэрх бол ёстой үлгэр. Манай хүний эрхийн цогтой тэмцэгчид эсэргүйцлийн дуу хоолойгоо гаргаач.

Avatar

Зочин 2020-08-25 192.82.69.51

монгол ардчилсан улс байгаагүй бол өдийд Оросыг дагасан алиа салбадай л байгаа өнөөдрийн түвшинд хүрэх ч үгүй. Монголын ардчиллыг устгаж 3гч гүрний барууны нөлөөг монголоос гаргаж хятад оросын дунд вакумжсан ямарч хөгжилгүй гарын аясаар өайдаг монголыг л орос хятад мөрөөдөж байгаа. Энэ мөрөөдлөө монгол дахь комунистуудын үлдэгдлүүдээр гүйцэлдүүлэхээр эртнээс санаархаж ирсэн. Ерөнхийлөгчийг нь хүртэл хуучиюнаараа оросоос тавиад орос авгайгаар мануулцан байна даа.

Avatar

Зочин 2020-08-25 122.201.21.26

Монгол ардчилсан улс гэж чамд ямар чөтгөр шивнээв…

Avatar

ХЭХЭ 2020-08-25 59.153.113.117

дарга нарын б**с долоогч чам шиг л******д монголд дүүрчээ

Avatar

Зочин 2020-08-25 103.229.121.167

bichlegin tavih hereg bdinmu huuhduud uzej bga sh d. yostoi mal yumaa

Avatar

Зочин 2020-08-25 49.0.212.4

Муу харуудыг даврааж болохгүй, харууд бол харахаас л зэвүүн хулгайчууд даа

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.21.107.120

муубоол харуудыг устгаад дуусгах хэрэгтэй

Avatar

зочин 2020-08-25 49.0.212.2

Хэн тэдний оронд ажиллах юм бэ? Монголчууд уу? Бас л нэг өдөр буудуулах биз

Avatar

dd 2020-08-25 45.72.243.76

Haruudiig ajil hiideg gej boddog yum uu?

Avatar

bii 2020-08-25 202.21.108.222

uuriigchin ustgaval taarna

Avatar