С.Эрдэнийн эмчилгээг зогсоосон уу? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

С.Эрдэнийн эмчилгээг зогсоосон уу?

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.27-нд нийтлэгдсэн

С.Эрдэнийн эмчилгээг зогсоосон уу?

“Эрдэнэс Тавантолгой” компанийн “Эв санааны нэгдэл” үйлдвэрчний эвлэлийн холбооны дарга С.Эрдэнэ БНСУ-ын “Hangang soo” эмнэлэгт эмчлүүлж байгаа юм. Тэгвэл өнгөрсөн долоо хоногт “Эв санааны нэгдэл” үйлдвэрчний эвлэлийн фейсбүүк хаягаар “"Hangang-Soo" эмнэлэг С.Эрдэнийн эмчилгээг зогсоож үлдэгдэл төлбөрийг заасан хугацаанд барагдуулахгүй бол шүүхэд хандахаа мэдэгдлээ. “Эрдэнэс Тавантолгой” компаниас эмчилгээний төлбөрийн үлдэгдлийг олгоогүйгээс С.Эрдэнийн эмчилгээг зогсоохоор болсон” гэж мэдээлсэн юм.

Уг мэдээлэлд “Өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сарын 7-ноос хойш түүний Солонгос дахь эмчилгээ эхэлсэн бөгөөд одоо эмчилгээний нийт төлбөр 130 гаруй сая вон болоод байна. Гэвч "Эрдэнэс Тавантолгой" ХК оны өмнө 32.490.000 воныг эмчилгээний төлбөрт шилжүүлснээс хойш дахин хийгээгүй тул эмчилгээг ийнхүү зогсоожээ” гэх мэдээлэл гаргажээ.

Харин энэ асуудлаар “Эрдэнэс Тавантолгой” компани арай өөр тайлбар хийв. Компанийн зүгээс ““Hangang-Soo” эмнэлгээс шүүхэд хандсан тухай бидэнд ямар нэгэн мэдээлэл, албан бичиг ирүүлээгүй. Тус эмнэлгийн зүгээс С.Эрдэнийн эмчилгээний үлдэгдэл төлбөр /ойролцоогоор 190 гаруй сая төгрөг/-ийг нэмж төлөхийг хүссэн нэхэмжлэх ирүүлснийг хүлээн авч зохих журмын дагуу шийдвэрлэхээр ажиллаж байна. “Эрдэнэс Тавантолгой” ХК нь С.Эрдэнийн эрүүл мэндийн байдалд тухай бүрт нь анхаарал хандуулж ирсэн төдийгүй уг асуудлаар “Эв санааны нэгдэл” Үйлдвэрчний эвлэлтэй хамтран ажилласаар байгаа” гэх мэдэгдлийг хариуд нь гаргажээ.

Б.ЗАЯА

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

a 2016-01-27 124.158.112.3

ooroo husej bie makhbodoo gemteechiheed

Зочин 2016-01-27 119.40.103.98

ЖЕНКО ТӨЛЖ ЧАДАХГҮЙ БАЙГААМ УУ

zochin 2016-01-27 59.153.113.235

Minii tatbariig ondor nastan khvvkhdvvded zoriulaldaa

Зочин 2016-01-27 103.26.192.190

ТӨХК гэдэг чинь нийт ард түмний өмч. Яагад эднийх өөрийгөө шатаасан нэг танхай этгээдийн эмчилгээний зардлыг төлөөд байгаа юм. Төлөхөөс өөр аргагүй нөхцөлд орсон юм бол буруутай албан тушаалтнуудаар төлүүл.

Зочин 2016-01-27 103.26.192.190

ТӨХК гэдэг чинь нийт ард түмний өмч. Яагад эднийх өөрийгөө шатаасан нэг танхай этгээдийн эмчилгээний зардлыг төлөөд байгаа юм. Төлөхөөс өөр аргагүй нөхцөлд орсон юм бол буруутай албан тушаалтнуудаар төлүүл.

Зочин 2016-01-27 59.153.115.224

Энэ хүн ингэж бодлогогүй түргэн тэнэг шийдвэр гаргаж өөрийгөө, бас улсыг хохироох ямар шаардлага байнаа.

Зочин 2016-01-27 202.21.120.66

Үлдэгдэл төлбөрийг хурдан шилжүүлэх хэрэгтэй Эрдэнэс ТТ ТӨХК болохоос биш төсвийн газар биш шүүдээ мөнгөн хөрөнгөө өөрсдөө зарцуулах эрхтэй хүний ийм болгочихоод төлбөрийн асуудал дээр унжиж болохгүй Эрдэнэ гуай хурдан эдгээрэй

зочин 2016-01-27 103.57.94.158

энэ хүнд яагаад төлбөрийн мөнгө өгөөд байгааг шалгах хэрэгтэй.

Зочин 2016-01-27 173.54.198.19

GENKO hovshoor tuluuuleech. Ard ni baisan gee biz dee

Зочин 2016-01-27 202.9.41.22

naad ooriigoo horloj bgaa nuhurt yun bidnii tatvariin mungu olgoh gej, zogsooh n zuvuu, mongoldoo ireed gemtleeree yvahgui yu. busdiin turhiraltaar mungu avch surjignej ooriigoo hhudlaa hungun

тэнэг 2016-01-27 124.111.82.132

жүжинчин баагий

erh chuluu. 2016-01-27 202.179.11.134

ulsturchdiin turhiraltaar uuriiguu shataaj niigemd emh zambaraagui bdal uduuh gej oroldson gariig erhluulj bhaar uvchin zovlondoo shanalj bgaa byathan ursdee tuslamaar yum.Ter uuriiguu shataalaa geed ene uls orond jiriiin irgeded yu naaldav.

РАВДАН 2016-01-27 202.70.46.208

ТЭР ҮЙЛДВЭРЧИНГҮҮД НЬ ТӨЛӨХ ЁСТОЙ БИЗ ДЭЭ! ТЭГЭЭД ТӨЛЖ ЧАДАХГҮЙ БОЛ ҮХЭЭЧ ДЭЭ! МОНГОЛД ЗӨНДӨӨ Л ХҮН ТӨЛБӨРИЙН ЧАДВАРГҮЙГЭЭСЭЭ БОЛЖ ҮХЭЖ БАЙГАА. ГЭХДЭЭ ТЭД ЧАМ ШИГ ӨӨРИЙГӨӨ САНААТАЙГААР ГЭМТЭЭГЭЭГҮЙ Л ДЭЭ!

Зочин 2016-01-27 202.131.228.178

Энэ нөхөр сэжигтэй. Мөнгө аваад гэж олон хүнээс сонссон.

зочин 2016-01-27 103.57.92.248

Бусдын төлөө шатсан хүн шүү. Шүүмжлэгчид хүний төлөө шатаж чадах уу?

erh chuluu. 2016-01-27 202.179.11.134

henii tluu shatsan yum Genko-n tuluu yu tegvel hohi ni.

Зочин 2016-01-27 115.41.108.239

bi ger bul egch duusee avrahiin tuld gald orohod belen harin uuriiguu hezeech sanaatai shataahgui

зочин 2016-01-27 150.129.140.218

за за төлбөрийг нь өгч байгаа бол боллоо. Эрдэнэ гуай эрүүл болоорой.

Зочин 2016-01-27 59.153.112.27

нээрээ хүний амь улс орноо гэж явдаг ОБЕГ-ынханд ийм тусламж үзүүлсэн билүү жинхэнэ зоригт хөвгүүдэд тэр залуу хүнээ гэж авараад амиа алдсан хүнд 2 сая төгрөг өглөө гэж бичсэн байсан шүү одоо тэр айлын байшин дээрээс унасан гал сөнөөгчид бүрэн эдгэтэл төлбөр өгч байгаа юу анх ажилд орсон хүнд өгдөг цалин гэж харамсмаар цалин өгдөг гэж байсан шүү дээ тэд өөрийгөө шатаагүй унаагүй ажил үүрэг хүний амь хөрөнгө улс орон нутаг газрынхаа хохиролгүй байлгах гэж л тэмцэж үрэгдсэн гэмтсэн

Зочин 2016-01-27 112.72.12.19

ажил ӨГӨХӨД ГОЛООД ӨӨРИЙГӨӨ ХҮСЛЭЭРЭЭ ШАТААЧИХААД МӨНГӨ ГЭНЭЭ АИН?ТАВАН ТОЛГОИ ДЭЭР АМЬДАРДАГ МЯНГА МЯНГАН УУРХАИЧИД ТӨР ЗАСГИЙН БОДЛОГО ГАРХЫГ ХҮЛЭЭГЭЭД ЦАЛИН ОРЛОГГҮИ ӨЛСӨӨД БАИЖ БАИНА?

Зочин 2016-01-27 122.201.28.8

Za yostoi bolioo temtsen geed bsn heden huniikhee tsaling, tatvariig idchiv. Mongoliin tur ajilaa hiij yvaad tulegdsen gal sunuugch nart hezeech iim mungu gargaj bgaagui shuu

Zochin 2016-01-27 122.201.28.8

Za yostoi bolioo temtsen geed bsn heden huniikhee tsaling, tatvariig idchiv. Mongoliin tur ajilaa hiij yvaad tulegdsen gal sunuugch nart hezeech iim mungu gargaj bgaagui shuu

Zochin 2016-01-27 122.201.28.8

Za yostoi bolioo temtsen geed bsn heden huniikhee tsaling, tatvariig idchiv. Mongoliin tur ajilaa hiij yvaad tulegdsen gal sunuugch nart hezeech iim mungu gargaj bgaagui shuu

Зочин 2016-01-27 202.170.94.229

Hogiin urgamal uslaad baih yum daa. Ene hun mongold hereg bolloo yu? Mash olon asuudal baihad arai ch dee...

Иргэн 2016-01-27 202.131.244.210

энэ мөнгөөр хэдэн хүүхэд эрүүл болж хэдэн сайхан залуу болж улсаа хөгжүүлэх байсан бол Өөрөө шатан улс төлөн тэгээд бүүр 400 сая төгрөг шүүү

irgen 2016-01-27 202.9.41.97

+190 sayiig toloh!!!!Heden ajilchidiin tsaling n shataachihvaa. Ehner huuhdee daguulaad solongosd tansag emenegiin oroond heden sar hevtej bhd end uldsen hed n tsalingaasaa huvi tolj suuh gej Ene teed shudraga esuu!!!!!!!

хохь нь 2016-01-27 202.179.28.243

дэлхий даяараа ажилгүй бологсод амиа хорлож байна

Зочин 2016-01-27 202.21.110.186

Эрдэнийг би шатаасан биш бидний мөнгөнөөс төлбөр гаргадаг нь буруушдээ. Хүн хэлээрээ мал хөлөөрөө гэдэг биздээ. Өөрийннхөө тэнэгээс болж улс, түмнийг хохирооно гэж юу байсан юм. Тэгвэл улсад өчнөөн жил ажиллаад эрүүл мэндээрээ хохирсон өчнөөн хүн байгаа шдээ

Зочин 2016-01-27 103.57.95.54

Ardchilsan niigem l bol oorsdiin uhamsar gargan ogtsrokh baisan tiim zurkh zorig alga,Oyutolgoi,Noyon uul l gej orilood bh jum daa

Татвар төлөгч 2016-01-27 122.201.24.58

Уулаасаа энэ овилгогүй этгээд өөрийгөө шатааснаас үүссэн зардал төлбөрийг хувьцаа эзэмшигчид болон татвар төлөгчдийн мөнгөөр өгөх ёсгүй байсан шүү.