Хөл хориог есдүгээр сарын 15-ныг хүртэл сунгах санал гаргав | News.MN

Хөл хориог есдүгээр сарын 15-ныг хүртэл сунгах санал гаргав

Хөл хориог есдүгээр сарын 15-ныг хүртэл сунгах санал гаргав

Хөл хориог есдүгээр сарын 15-ныг хүртэл сунгах санал гаргав

НЭМЭЛТ:

Улсын онцгой комиссын  ээлжит хурал дууслаа. Гарсан шийдвэрийг 12:00 цагт Засгийн газрын хуралдаанд оруулж тогтоолоор баталгаажуулсны дараа нэгдсэн мэдээ гаргах юм байна.
Гамшгаас хамгаалах хэсэгчилсэн өндөржүүлсэн бэлэн байдлын зэрэгт шилжүүлсэн хугацааг 2020 оны есдүгээр сарын 15-ны өдрийг дуустал сунгах саналыг УОК-ын гишүүд дэмжсэн байна.

УОК ХУРАЛДАЖ, ӨНДӨРЖҮҮЛСЭН БЭЛЭН БАЙДЛЫН ХУГАЦААГ СУНГАХ ЭСЭХИЙГ ХЭЛЭЛЦЭНЭ

Улсын онцгой комиссын ээлжит хуралдаан өнөөдөр (2020.08.25) 10:00 цагт болно. Хуралдаанаар Гамшгаас хамгаалах өндөржүүлсэн бэлэн байдлын дэглэмийг сунгах тухай хэлэлцэх юм. Тус комиссоос гаргасан шийдвэрийг Засгийн газрын ээлжит хуралдаанаар баталгаажуулдаг журамтай.

Өнгөрсөн сард Гамшгаас хамгаалах өндөржүүлсэн бэлэн байдлын дэглэмийг наймдугаар сарын 31-нийг хүртэл сунгасан бөгөөд ирэх Даваа гаригт өндөржүүлсэн бэлэн байдлын хэсэгчилсэн зэрэгт шилжүүлсэн хугацаа дуусгавар болж байгаа билээ.

 Э.БУРАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
12
ЗөвЗөв
7
БурууБуруу
4
ГайхмаарГайхмаар
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.9.40.88

Болиоч ээ, хилээ нээж наад утгагүй хорио цээрээ больж үз, ямар эргүү юм бэ

Avatar

зочин 2020-08-25 202.126.89.247

Сарангэрлийн бизнeс энэ өвчинөөр цэцэглэж байгаа. Маскны үйлдвэр. 1 – р эмнэлгийн 49% авсан . Хуулийн байгууллага таг. Энэ шугамаас төр салах хэрэгтэй

Avatar

WTF 2020-08-25 66.181.187.31

Hiliinhee shalgaltiig saijruulaad dotooddoo horiogoo tsutslaachee yasan hargis shiidver garagdag humuus we ? Ene shiidveriig gargaj baigaa humuusiig h**** ideg !!!

Avatar

ahahaha 2020-08-25 66.181.187.31

baarand bolhoor corona zgr zah bas zgr UIHd bas zgr hicheel orh gheer tusah gd bgaaz ? yg ymar mal atsnuud ene shiidveriig gargaad bdiin

Avatar

иэнэг 2020-08-25 202.126.89.226

хөл хорио ерөөсөө байгаагүй. энэ толгойгүй бичигч сэтгүүлч мэтийг одоо яах вэ? мундаг гарчиг өгч байгаа гэж бодсон санаатай юм байх даа.

Avatar

Zochin 2020-08-25 192.82.71.230

Edgeed Ergej uvdsun avsan hun bga bolhoor auyltaida, neg aldval hwtsuu shu, hashir n deer, urgeljluulsen n deer

Avatar

Boli boli 2020-08-25 220.84.243.206

Minii xugshuud odoo bolio…

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.21.100.210

Монгол улс дотроо корона вирусын халдвар алдаагүй хил зорчигчийн хяналтыг онцгой түвшинд байрьсан засгийн газрын сайн тал гавьяа. Дотооддоо халдвар огт тархаагүй үүндээ итгэлтэй байгаа бол яах гэж 8 сар монголын ирээдүй хөгжлийн түүчээ хүүхэд залуучуудын сурах эрхийг бүдүүлгээр зөрчиж байгаад гайхаж байна. Оюутан сурагч нарын ирээдүйд анхаарахыг НҮБ-н тэргүүн хэлсэн. Халдвар голомтлон хүчтэй тархсан гадаад улсуудаас илүү хэт хатуу бодлогыг боловсролын салбарт тавьж байна

Avatar

Сөгө 2020-08-25 66.181.161.9

Зөв байлаа

Avatar

монгол хүн 2020-08-25 43.242.242.75

Коронагийн өнгөрсөн хугацаанд манайхан сайн ажиллаж тусгаарлалт оношлолтоо хил дээрээс эхлээд л зөв хийж ирлээ. Тийм болохоор хилийн болон онгоцны хяналтаа улам сайжруулаад хилээ нээгээч ээ! 8 сар нэг л аргаар үзлээ үр дүн сайтай ч гадаадад байгаа иргэд дотоодод байгаа тэдний төрөл төрөгсөдөд хэцүү байдал ихэд үүсэж хэл ам тасрахгүй байгаад дүгнэлт хийж ухаалаг уян хатан шийдвэр гаргаач ээ

Avatar

монгол хүн 2020-08-25 43.242.242.75

Иргэддээ хилээ нээж 21 хоногоо 14 болгож шинжилгээгээ 5 хоногийн зайтай хийж, тусгаарлах байрны үнээ бага зэрэг нэмж тэндэх үйлчилгээнийхээ чанарыг дээшлүүлэх арга хэмжээ авбал хаа хаанаа л зүгээр байна да. Шинжилгээнийхээ байдлаас цааш ажиглах шаардлагатайг нь сунгана л биз.Одоо хүйтэн сэрүүн боллоо гадаадад байгаа ах дүүс маань улам л хүнд байдалд орох байх да!

Avatar

zochin 2020-08-25 66.181.161.62

hol horiogo tsutsalchihsn yum bish u?.gadur maskgui humus,restaurant_ud huhduudteige humus,bas niilleg shig shireegee niluulchihsen ulzaltuud bsnshde,hol horio sungah bol surgulig havar hurtel hooshluul,ulirliin tomuugiin ue gecheed yagad erul mend,busad gazrud shidver gargahgui bn,medseer bj.bas zai barih,amni haaltiin hevshil enig ali ch gazar hiihguig bugd medseer baij,yamar uchirtai yum bol?????????

Avatar

Зочин 2020-08-25 202.126.89.115

Sungasan n deeree

Avatar

Ййй 2020-08-25 192.82.70.29

Хөл хориог он дуустал сунгаж улирлын томууны хугацааг өнгөрөөж цагаан сарынхаа өмнө цуцалбал таарна.

Avatar

Зочин 2020-08-25 112.72.9.150

Хел хориогоо цуцласан дээрээ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж