Ж.Амарсанааг чөлөөлөхийг дэмжлээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Ж.Амарсанааг чөлөөлөхийг дэмжлээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.27-нд нийтлэгдсэн

Ж.Амарсанааг чөлөөлөхийг дэмжлээ

УИХ-ын Хууль зүйн байнгын хорооны хурал эхэлж хуралдааны эхэнд Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Ж.Амарсанааг эргүүлэн татах асуудлыг хэлэлцэж дэмжлээ.

Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Ж.Амарсанааг эргүүлэн татах хүсэлтийг УИХ-ын Тамгын газраас Улсын дээд шүүхэд хүргүүлсэн байна. Уг хүсэлтийн үндэслэлд “Монгол улсын Үндсэн хуулийн Цэцийн тухай хуульд өөрчлөлт оруулах тухай хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулах тухай, УИХ-ын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай, хуульд өөрчлөлт оруулах тухай хуулийг тус тус баталсан. Энэ хуулийн ёсчлохыг зөвшөөрч Монгол улсын Ерөнхийлөгчийн Тамгын газарт ирүүлээгүй, мөн хориг тавих эсэхээ шийдээгүй, “Төрийн мэдээлэл” эмхэтгэлд нийтлээгүй байхад Үндсэн хуулийн Цэц нэр бүхий иргэдийн мэдээллийн дагуу маргаан үүсгэж албан ёсоор нийтлээгүй хуулийг хэрэглэж байгаа нь Үндсэн хууль, Монгол улсын Ерөнхийлөгчийн тухай хууль, УИХ-ын чуулганы хуралдааны дэгийн тухай хуулийг зөрчсөн” хэмээн дурджээ.

Ийнхүү Ж.Амарсанааг Үндсэн хуулийн Цэцийн даргын албан тушаалаас чөлөөлөх асуудлыг Хууль зүйн байнгын хорооны гишүүд дэмжлээ.

Т.ДАВААНЯМ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-01-27 103.229.122.11

Очирбат Амарсанаа гэгч энэ хоёр хөгшин зөнөг удахгүй үхэх гэж байж ҮХЦ-д бүгж юугаа хийнээ....Шуналд хязгаар байхгүй бол ШУЛАМ болноо гэдэг шүү эргүү хоёр дурак аа......Худлаа гэвэл толинд өөрсдийгөө хар даа, наад хамар ам царай зүс чинь чөтгөрийнхтэй улам бүр адилхан болоод байна биш үү.........

979789798 2016-01-27 103.9.90.98

Энэ арай дэндлээ, одоо цэц рүү гээ дайрлаа шүүхийн тухай хууль гаргаж 20 гаран шүүгчийг Ерөнхийлөгч шүүгчээр томилохгүй орхигдуулж эрх ашгийг нь хохироосон, одоо цэц рүү дайралтай хийж байна, энэ АН ***** болжээ, МАН үед ийм юм болж байгаагүй, шүүхийн хууль нь цэц дээр унадаад байхаар дарамд үзүүлж, халж сольж байгаад иргэд оролцогчид халтай тойргийн системийг авч үлдэх гэж л үхэн хатан зүтгэж байх юм

979789798 2016-01-27 103.9.90.98

Энэ арай дэндлээ, одоо цэц рүү гээ дайрлаа шүүхийн тухай хууль гаргаж 20 гаран шүүгчийг Ерөнхийлөгч шүүгчээр томилохгүй орхигдуулж эрх ашгийг нь хохироосон, одоо цэц рүү дайралтай хийж байна, энэ АН ***** болжээ, МАН үед ийм юм болж байгаагүй, шүүхийн хууль нь цэц дээр унадаад байхаар дарамд үзүүлж, халж сольж байгаад иргэд оролцогчид халтай тойргийн системийг авч үлдэх гэж л үхэн хатан зүтгэж байх юм

Зочин 2016-01-27 103.10.20.58

MASH ZOV TSETSED OROOD SUUTSAN HEDEN UVGUCHUUD ODOO BOLIOO TA NAR HOTSROGDSON ODOO ZALUU UYEDEE ZAIGAA TABIJ UG UHTELEE NAAD SUUDAL DEEREE SUUHGEEGUI BIZ DEE

зочин 2016-01-27 103.57.95.110

..."Төрийн мэдээлэл" эмхтэгэлд нийтлээгүй байрад...гэнэ үү. УИХ-ын Тамгын газар Өршөөлийн хуулийн талыг нийтэлчээд юү гэж худлаа тайлбарлаад байлаа. Тэгээд бас тэр ажлын хэсэг нь хуульд Ерөнхийлөгчийн хориг тавиагүй хэсгийг хэрэгжүүлээд явж болно гэсэн тайлбар хийгээд сууж байсан. Хуулийг таллаж хэрэгжүүлнэ гэж юү байсийн. Ёстой еэвэнгийн талыг үзүүлдэг шиг юм болж байсан биз дээ. Алиа улсууд шүү

зочин 2016-01-27 103.57.95.110

..."Төрийн мэдээлэл" эмхтэгэлд нийтлээгүй байрад...гэнэ үү. УИХ-ын Тамгын газар Өршөөлийн хуулийн талыг нийтэлчээд юү гэж худлаа тайлбарлаад байлаа. Тэгээд бас тэр ажлын хэсэг нь хуульд Ерөнхийлөгчийн хориг тавиагүй хэсгийг хэрэгжүүлээд явж болно гэсэн тайлбар хийгээд сууж байсан. Хуулийг таллаж хэрэгжүүлнэ гэж юү байсийн. Ёстой еэвэнгийн талыг үзүүлдэг шиг юм болж байсан биз дээ. Алиа улсууд шүү

zochin 2016-01-27 216.147.190.153

Tiim shuu,harih tsag ni bolson,uldseniig ni ochih baih gazart ni hurgej ogtsgooe

sukh 2016-01-27 71.229.196.203

Маш сайн зүйл хийжээ, одоо Шүрэн хамарт, Сугар хулгайч 2--г хөөгөөд, сугар хулгайчыг төв аймгийн хорих руу, улаан хамартыг АТГ -руу ачих хэрэгтэй бна.

иргэн хүн 2016-01-27 137.186.121.166

ЭНЭ УИХ НЭРТЭЙ ОЛИГАРХИУД АРАЙ ДЭНДЭЖ БАЙНА. ҮХЦ-ИЙН ДАРГЫГ ЭРГҮҮЛЭН ТАТАХ, ОГЦРУУЛАХ АСУУДЛЫГ ЭНЭ БӨӨСНҮҮД ШИЙДДЭГГҮЙ ЮМ. ҮХЦ-ИЙН ГИШҮҮД ДАРГАА ӨӨРСДӨӨ СОНГОЖ БАТАЛДАГ ХУУЛЬТАЙ. ҮНДСЭН ХУУЛИЙН БУС АРГА ХЭРЭГЛЭЖ ҮНДСЭН ХУУЛЬ ЗӨРЧСӨН УИХ-ЫН АЛБАДАН ТАРААХ Л ҮЛДЛЭЭ...АРД ТҮМЭЭН

зочин 2016-01-27 103.57.95.175

өө хөөрхий их л цэвэрхэн аргаар төрийн эргэлт хийгээд байгаа юм биш үү. Цэц рүү халдаж даргыг нь огцруулна, эргүүлэн татна ч гэх шиг. тэгвэл яах гэж анхнаасаа томилдог байна аа. Хэн нэг эрх мэдэлтний эсхүл намын эрх ашигт үйлчлээгүй гэж энэ үү. Ичихээ байсан улс төр гээч энэ байх даа

Hun 2016-01-27 202.9.40.207

uls turiin talaar yugaa meddiin chi

zochin 2016-01-27 103.26.194.10

ENE ULSIIN IX XURALD ITGEX BOLOMJGUI SHUU!!! DENDUU CHADVARGUI! ARCHAAGUI NOXDUUD OLONXI BOLJ BAIGAA

Зочин 2016-01-27 59.153.112.186

зөвөө зөв Өвөө нар гэртээ харьцгаалдаа.Тэтгэвэрт гарчихаад одоо болилдоо.Бусаддаа ажил хийх боломж олголдоо.Монголд та нараас өөр хуульчид ухаантнууд алга гэжүү.20-н жил байхдаа яадаг юм.арай хэтэрнээ.Очирбат болимоор юм.Ард түмний хайранд юу дутлаа гэж энэ вэ.Тэр гэмт этгээд Сугарч гэсэн зайгаа тавьж өг.Тэр нөхөр хуулийн хариуцлага хүлээх ёстой.шударга амьдаръяа

Зочин 2016-01-27 202.21.106.168

Тэгээд яг аль зөв юм бэ? Хууль батлагдсан өдрөөсөө эхэлж мөрдөнө гэсэн УИХ-ын зөв юм уу. Эсвэл үүнийг нь түдгэлзүүлж байгаа Цэцийн зөв юм уу. Цэцийн дарга Ж.Амарсанаа Цэц бол аод иргэдийг УИХ аас хамгаалж үндсэн хуульд харшилсан УИХ-иаас гаргасан хууль тогтоомжийг түдгэлзүүлдэг гэж байсан. Тэгээд хэнийх нь зөв юм бэ? Тайлбарлаад өгөх хуульч нар байна уу

зочин 2016-01-27 103.57.92.248

Ерөнхий сайдаа огцруулна, Үндсэн хуулийн цэцийн даргаа чөлөөлнө ч гэх шиг. Ямар жонхуу зуураад бнаа

зочин 2016-01-27 103.57.92.248

Ерөнхий сайдаа огцруулна, Үндсэн хуулийн цэцийн даргаа чөлөөлнө ч гэх шиг. Ямар жонхуу зуураад бнаа

Irgen 2016-01-27 153.155.236.32

Manaidaal hamgiin shildeg huulich baisandaa uneneer yabsnii tuluu zailuulj baih sbibdee an gej anarhist bolsnoo haruullaa tedend gallahaad n dald orj dallahadn ilgarclh huuli zurchihud n saad bolgoggui hulgai iihed n hamgaaldag salbadaigaa tabiad duraaraa durgin bizee

ДАЙРЧ МУУЛАХГҮЙ ЮМ АЛГАА 2016-01-27 202.9.41.93

МОНГОЛЧУУД БҮХ ЮМ РУУГАА Л ДАЙРААД МУУЛААД, ХОЛЬЖ СОЛИОД Л БАЙХ ЮМ. ДЭЭРДЭЖ БАЙГАА ЮМ ЕР АЛГА ДАА. ЯАЧИХСАН УЛС ГЭЭЧ ВЭ МАНАЙХАН.

Д.Ламжав 2016-01-27 103.57.92.154

Цэцэд холбогдох гурван хуульд оруулсан өөрчлөлтийг баталсан өдрөөс (2016.1.19) нь эхлэн дагаж мөрдөнө гэж заасан. Хуулийг баталсан өдрөөс нь эхлэн дагаж мөрдөнө гэдэг бол Үндсэн хуулийг ноцтой зөрчиж байгаа хэрэг (УИХ нэг биш удаа ингэж байгаа, жишээлбэл, Өршөөлийн тухай хууль) тул би Цэцэд 20-ны өдөр мэдээлэл гаргасан юм. Миний яарсан нь ч үүнтэй холбоотой. Учир нь Үндсэн хууль зөрчсөн хуулийг яаран хэрэглэх, хэрэглүүлэхээр шахах эрсдэл байсан. Гэтэл УИХ нийтлэх нь байтугай, ёсчлоогүй, эцсийн редакци хийгээгүй, Ерөнхийлөгч рүү илгээгээгүй байгаа гэдгээ өөрөө хүлээн зөвшөөрчээ. Өнөөдөр 27. Нөгөө баталсан өдөр 19-нөөс дагаж мөрдөх яасан! Дагаж мөрдөх нөхцөл бүрдэхгүй байгаа нь хэний буруу гэж! Мэдээж УИХ-ын буруу. "Зодоон"-ыг эхэлчихээд дийлэгдэхээ мэдрээд элдэв бусармаг арга хэрэглэн Үндсэн хуулийг ноцтой зөрчиж байна. Цэц Үндсэн хууль зөрчсөн эсэх асуудлаар маргаан хянан шийдвэрлэх ажиллагаа үүсгэх нь Ерөнхийлөгчийн хоригтой холбоо байхгүй. Тун ч эрээ цээргүй юм болж байна. Эрх биш эрүүл саруул ухаан хууль цааз дийлнэ гэдэгт итгэж байна.

С 2016-01-27 103.57.95.70

Сугар очирбатыг тат

Зочин 2016-01-27 202.21.106.116

цэц ямар шорон биш дэ. ялтанууд тийм газар хүмүүждэггүй л байх шүү.

Зочин 2016-01-27 202.179.11.170

Зөв. Одоо Сугар, Очирбат зэрэг хувалзуудыг сугалж авъя.

Амарсанаа-д 2016-01-27 122.201.21.248

Жирийн иргэн би таныг Сугар гэдэг гэмт хэрэгтнийг Цэц-д орогнуулсанаас хойш итгэхээ больсон.

Амарсанаа-д 2016-01-27 122.201.21.248

Жирийн иргэн би таныг Сугар гэдэг гэмт хэрэгтнийг Цэц-д орогнуулсанаас хойш итгэхээ больсон.

Амарсанаа-д 2016-01-27 122.201.21.248

Жирийн иргэн би таныг Сугар гэдэг гэмт хэрэгтнийг Цэц-д орогнуулсанаас хойш итгэхээ больсон.

Зочин 2016-01-27 122.201.31.206

АМАРСАНАА ХҮН ОРОГНУУЛДАГГҮЙ ЮМАА. СУГАР ГЭДЭГ ХҮНИЙГ ТОМИЛДОГ, БУЦААН ТАТДАГ ГАЗАР БИЙ ХӨ. УЧРЫГ НЬ САЙН УХААГҮЙ ХҮН ЮМААДАА

Иргэний бодол 2016-01-27 150.129.140.229

Энэ Амарсанаа гэдэг хүн л уул нь манай төр засгийн өнөөгийн үнэн байдлыг зөв үнэлж дүгнээд байгаа юм биш үү.Би түүнтэй санал нэг байгаа юм.Манай хуульчдын дунд арай логиктой, өргөн хүрээнд сэтгэдэг, бас хэлэх гэснээ хэнээс ч айхгүй хэлчихдэг нь Нарангэрэл, Амарсанаа хоёр байдаг юм л даа.Даанч тухай тухайн үеийн эрх баригчдад энэ хоёр хүний хэн нь ч таалагдсангүй дээ хөөрхий.Ер нь ч хүн төрөлхтний түүхийг бодоод байхад иймэрхүү "тэрс үзэлтнүүд"-ийг тухайн үеийн эрх мэдэлтнүүд нь дарсаар ирсэн байдаг нь нийтлэг байдаг даа.Монгочууд бид ч иймэрхүү муу үйлээс хоцрохгүй л дээ.

Иргэний бодол 2016-01-27 150.129.140.229

Энэ Амарсанаа гэдэг хүн л уул нь манай төр засгийн өнөөгийн үнэн байдлыг зөв үнэлж дүгнээд байгаа юм биш үү.Би түүнтэй санал нэг байгаа юм.Манай хуульчдын дунд арай логиктой, өргөн хүрээнд сэтгэдэг, бас хэлэх гэснээ хэнээс ч айхгүй хэлчихдэг нь Нарангэрэл, Амарсанаа хоёр байдаг юм л даа.Даанч тухай тухайн үеийн эрх баригчдад энэи хоёр хүний хэн нь ч таалагдсангүй дээ хөөрхий.Ер нь ч хүн төрөлхтний түүхийг бодоод байхад иймэрхүү "тэрс үзэлтнүүд"-ийг тухайн үеийн эрх мэдэлтнүүд нь дарсаар ирсэн байдаг нь нийтлэг байдаг даа.Монгочууд бид ч иймэрхүү муу үйлээс үүнээс хоцрохгүй л дээ.

Асуулт 2016-01-27 202.9.40.255

Үг сөрсөн гээд халж байгаа юм биш биз дээ?

Зочин 2016-01-27 122.201.21.198

ЭНЭ НЭГ Л БИШ ЭЭ??!!

Surjignehee l baichih 2016-01-27 202.9.40.124

haanii alba halaatai ezenii alba eeljtei gej odoo undsen huuliin tsetsiin ard nuugdaj bgaa sugardaggui ulsuudiig suga tataj yal asuugtun.

зочин 2016-01-27 202.9.40.192

ашгүйдээ арай гэж нэг зөв шийдвэр гаргажээ. ёстой муухай хууль зөрчдөг дураараа дургидаг хүн болждээ нэг удаач гэсэн зөв шийджэээ

Зочин 2016-01-27 202.55.180.8

зөв өө зөв. эрх зүйт төр улс байна даа

Зочин 2016-01-27 122.201.31.206

Өө за одоо бүүр амар юм болж байна даа. Энэ Зи ч дүрдээ ороод явж өглөө дөө. Амарсанааг зайлуулаад оронд хэнийг тавих гэж байгаа болдоо. 2016 Онд яагаад ч АН-г сонгохгүй ээ. Дандаа хуулиас гадуур юм хийж байдаг.Жг нь Чимид багшийн дараа л орох хуульч байсан юмсандаа. Рарамсалтай байна. Их хуралд Нарангэрэл, Амарсанаа гэсэн мундаг хуульчид яагаад орж ирдэггүй юм бол. Ц.Хулангийн хэлдэгээр тэгж өөрийгөө доош нь хийхгүй гэж боддог юм болов уу.

Зочин 2016-01-27 150.129.143.113

ZID BAYR HURGI 570 AVILAGCHID SUGAR OCHIRBAT GED BUGDIG TAT

Зочин 2016-01-27 150.129.143.253

УХАМСРААРАА ЗАЙЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Зочин 2016-01-27 202.9.40.0

TURIIN ERKH BARIJ BAIGAA KHUMUUS TURIIN ERGELT KHIIJ BAIGAA NI ILT BAINA. ODOO DEED SHUUKHEER MAH- G TATAN BUULGAJ SANAA AMARTSGAA

Зочин 2016-01-27 182.160.35.247

Хууль батлагдсан өдрөөсөө хүчин төгөлдөр үйлчилнэ гэсэн бол тэр өдрөөсөө л үйлчилнэ. Ерөнхийлөгч хориг тавих энэтэр бол тусдаа асуудал ш дээ. Энэ Зи гэж мангасыг дарж авахгүй бол болохоо байлаа Монгол орон

хуульч 2016-01-27 202.9.40.27

Одоо бүр ҮНДСЭН ХУУЛИЙН БУС аргаар Үндсэн хуулийн манаачдаа халдаж улмаар ЙИМ АРГААР ТӨРИЙН ЭРХ БУЛААН АВАХ ГЭЖ оролдож байгаа юм биш биз??? ямар аймшигтай юм бэ??? ОШ ХОНЗОН АТАА ЖӨТӨӨ МОНГОЛЧУУДЫГ НЭГ ЮМАНД ХҮРГЭНЭ ШҮҮ?? БИД ЙИМ БАЙГААГҮЙ ЮМСАН???

ШАл худлаа юм бичих юм. 2016-01-27 202.179.2.162

Үндсэн хуулийн Цэцийн дарга Ж.Амарсанааг эргүүлэн татах хүсэлтийг Улсын дээд шүүхээс ирүүлсэн байна гэж худлаа бичиж, УДШ-д хүсэлт явуулсан юм бишүү.

Зочин 2016-01-27 150.129.143.253

Зөнөгүүдийг зайлуулъя 55 наснаас дээш хулгаруудыг төрийн албнаас зайлуулж залуусаа дэмжье

Зочин 2016-01-27 122.201.31.206

Кк залуус нь хөгшчүүлдээ хүрч ажиллаж чадахгүй л дээ харамсалтай нь.10 үг бичнэ 8 нь алдаатай тэгээд ямар ч найруулга байхгүй тү чорт.

харамсалтай 2016-01-27 150.129.143.167

АН-архистууд гэж оноож хэлжээ. Ардчилсан нам нь Исламын улсаас ялгаа байна уу

zuv medeelel tavi 2016-01-27 202.70.45.237

Deed shuuhees ireegui Deed shuuhed ugsun alban toot bn, oron garan umuudaa

Зочин 2016-01-27 202.21.120.66

АН-ханы араншин гэж одоо байталаа Цэцийн дээр гарч сандаайлж суух л үлдэх шивдээ нөгөө ардчилал шударга ёс гэдэг хаачсан вэ АН-ханы буруутай үйл ажиллагааг хэлсэн бүхэн өнөөдөр хэлмэгдэж ажлаас халагдаж , шоронд орж байна энэ одоо ямар нийгэм болоод байна1937 он ард хоцорсон баймаар юм

Зочин 2016-01-27 202.9.40.94

Ogtsoruulah hun yaraagui baihad ogtsroh uvuu emee nar yundaa yaraav

Зочин 2016-01-27 103.57.94.200

АН одоо байсаар үндсэн хуулийн цэцээр тоглож эхэлжээ. Арай л болохгүй дээ. Нам байж төрийн дээр, үндсэн хуулийн дээр гарах гээд зүтгээд байх. Гэтэл өмссөн гутлын ул нь хүний баастай, гар хөл нь хүний цустай байж шүү

Зочин 2016-01-27 103.26.193.243

зөв байхаа,одоо сугардаггүй сугар овилгогүй очирбат хоёрыг татах хэрэгтэй.

Мангар 2016-01-27 103.9.91.66

Ажлаас нь халахад бэлэн бгаа. Юм сайн унш.

Зочин 2016-01-27 202.70.34.98

Монгол улсын үндсэн хуулийн цэцэд байгаа гишүүд нь үндсэн хуулийг үнэн зөв тайлбарлаж мөрдүүлж чадах чадамгүй, хэт олон жил архагшиж намайг хэн хэлж нохойг хэн тоохов гэгч болсон тул даруй өөрчлөх нь маш зөв байна

Зочин 2016-01-27 150.129.143.132

Зов УИХ ингэж л ажиллах естой. Баяр хургье.

Зочин 2016-01-27 112.72.3.201

"Хүргэе" гээд бичээд сурчихаасай даа...

Мааанаг 2016-01-27 103.9.91.66

УИХ тараасай. Тар тар. Ахиж ийм хүмүүсийг бүү гарга. Ёстой юм гартай гарууд бжээ.

Зочин 2016-01-27 202.70.43.138

Chi lawdag huulia ynshaagui bhaa. УИХ яаж арчаагүй эрээ цээрээ алдаж байгааг даанч мэдэхгүй л хүн ингэж бичиж байгаа байхдаа. Иргэнийхээ үндсэн эрхийг зөрчсөн маш олон хууль баталсан. Цэц Үндсэн хуульд заасан үүргээ маш сайн биелүүлж байгаа.

Зочин 2016-01-27 59.153.112.212

Ардчиллын унэ цэнэ гэж юм алга болсон юм уу. Очигдорхон ТВ гээр Энэ хун их л зов зуйтэй юм ярьж байсан. Одоо зайлуулж санаагаа амараах УИХ болох нэ.

Huuliig murduh gej 2016-01-27 78.54.92.122

Olon huuli zurchsun, Erdeneted baraa shahdag, mungutei bayartai nuhduud udahgui huuliin tavzand suuna aa Money-d tuuruv duu