АСЕМ-д ашиглах авто машиныг татвараас чөлөөлнө | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

АСЕМ-д ашиглах авто машиныг татвараас чөлөөлнө

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.27-нд нийтлэгдсэн

АСЕМ-д ашиглах авто машиныг татвараас чөлөөлнө

УИХ-ын Төсвийн байнгын хорооны хуралдаанаар Гаалийн албан татвараас чөлөөлөх тухай, НӨАТ-аас чөлөөлөх тухай, Онцгой албан татвараас чөлөөлөх тухай хуулийн төслүүдийг хэлэлцлээ.

АСЕМ буюу Ази-Европын Дээд түвшний 11 дүгээр уулзалт Монгол улсад анх удаа ирэх долдугаар сарын 15-16-ны өдрүүдэд болно. Тус уулзалтад оролцохоор 3500-4000 гаруй албаны төлөөлөгч, зочид сэтгүүлч ирэхээр байгаа юм. Эдгээр зочид, төлөөлөгчдийн үйлчилгээнд 320-350 автомашины ашиглах тооцоо гарчээ. Энэхүү шаардлагтай байгаа машиныг худалдан авахыг хувийн хэвшлийнхний хөрөнгө оруулалт, дэмжлэгтэйгээр шийдвэрлэх нь зүйтэй гэж Засгийн газар үзсэн юм.

АСЕМ-ын уулзалтын үеэр ашиглах автомашинуудыг үнэ төлбөргүйгээр хэрэглэх бөгөөд гэрээ байгуулсан автомашины дистрибютор, диллер компаниудын импортоор оруулж ирэх авто машиныг гаалийн, нэмэгдсэн өртгийн болон онцгой албан татваруудаас чөлөөлөх шаардлагатай байгаа юм. Тиймээс УИХ-ын гишүүн М.Зоригт хуулийн төсөл өргөн барьсан. Хуулийн төсөлд АСЕМ-ын дээд түвшний 11 дүгээр уулзалтын үйлчилгээнд ашиглах зориулалтаар импортооор оруулж байгаа суудлын автомашин, микроавтобус, тусгай зориулалтын автомашин, техник хэрэгслийг гаалийн, нэмэгдсэн өртгийн болон онцгой албан татвараас чөлөөлөхөөр тус тус зааж, дээр дурдсан албан татвараас чөлөөлөгдөх автомашин, техник хэрэгслийн төрөл, тоо хэмжээ, импортлогч хуулийн этгээдийн жагсаалтыг Засгийн газар батлахаар тусгасан аж.

Хэлэлцүүлгийн шатанд олонх уг хуулийн төслийг хэлэлцэхийг дэмжив.

Т.НОМИН

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-01-27 103.229.121.66

ашгүй машины үнэ хямдрах нь

АСЕМ 2016-01-27 112.72.11.67

БАЯРЦОГТ САЙХАНБИЛЭГ ЭЛБЭГДОРЖ ДУРАКУУДАА ХЭНД ХЭРЭГТЭЙ ЮМ АСЕМ ..... ТЭР МӨНГӨӨРӨӨ УТААГҮЙ БОЛГООЧ УТААНБААТАРАА, ОРОН СУУЦ, ЦАХИЛГААН СТАНЦ, СУРГУУЛЬ ЦЭЦЭРЛЭГ БАРИАЧ, ХАЙРАН ТАТВАРАА ӨГСӨН БАЯЛАГ БҮТЭЭГЧИД,,,,,,, ЭЭ ХАЛАГ СӨНӨӨӨСЭЙ ҮХЭЭСЭЙ ЭНЭ АН-ХАН

Зочин 2016-01-27 203.194.114.248

Идэж уухад ч учир бий.Эд нар цагаандаа гарчээ.Энэ далбааан дор баячууд баахан машин татваргүй оруулж ирэх нь, мөн гаслантай яа

Зочин 2016-01-27 103.229.122.18

Дээд зэргийн янханууд бас бүртгэнэ гэж байгаа.

Зочин 2016-01-27 103.229.122.18

Энэ хурлаар юу ч шийдэхгүй. Зүгээр улс дамжсан зугаалсан хэдэн дарга нар 2 өдөр хэнд ч хэрэггүй үг хэлэх юм. Элбэгдоржийн хийж байгаа шоу нь эдийн засгийн хүнд хэцүү үед хэрээс хэтэрсэн зүйл. Энд тэнд очиж үг хэлэх дуртай шоучин. Францад очиж лалын улсуудыг занаж зүхсэн мэдэгдэл хийсэн. Монгол улсын эсрэг зүйл хийж явна. Германд очоод Оросуудыг муулаад эхэлсэн. Путин агаа маш их уурлаж, Та нар бидэнтэй харьцахдаа эхлээд Бээжингээс зөвшөөрөл авч бай гэв. Хойд Солонгосын бүдүүн даргыг мөн уурлуулаад зогсохгүй цаазлуулах шахсан. Та нар муусайн коммунистууд гээд л дүвчигнэж байв. АНУ гийн ***** долоосон долдой шүү дээ. Энэ хурал юу ч шийдэхгүй.

tugsu 2016-01-27 59.153.114.150

ardchilsan hulgaich elbegdorj mongol ulsaar togloj duuslaa............ene hurliig eserguutcie mongolchuudaa...

Зочин 2016-01-27 103.11.195.52

БОЛИОЧЭЭ НААД БАЛИАР ЮМАА. УЛС ОРНЫГ ӨРӨНД ОРУУЛАН ОРУУЛАН ИЙМ ЮМ ЗОХИОН БАЙГУУЛАХ ЯМАР ХЭРЭГТЭЙ ЮМ?????????????????????????? ХЭРЭГГҮЙ ЗҮЙЛД ЗАРЦУУЛАХ МӨНГӨӨРӨӨ ЦАХИЛГААН СТАНЦ БАРИАЧ ГЭР ХОРООЛЛОО ИНЖЕНЕРИЙН ДЭД БҮТЦЭД ХОЛБООЧ . УТААГАА ЯДАЖ БАГАСГАХ АЖИЛ ХИЙГЭЭЧ ЛУЙВАРЧДАА!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2016-01-27 202.21.106.148

Монгол улс ямар улс вэ гэдгээ л дэлхийд харуулна / шалгуулж байна ч гэж үзэж болно/ гэсэн үг шүү дээ.Маш чухал арга хэмжээ юм даа.Аятайхан хийчих л юмсан.Ялангуяа УБ хотын иргэн бүр манай эх орны нэр нүүр чадвар чансааг шалгасан цаашдаа бидний нэр хүндтэй шууд холбоотой энэ чухал арга хэмжээг зохих түвшинд явуулахад сэтгэл гаргаж дэмжлэг үзүүлэх үүрэгтэй

zochin 2016-01-27 37.220.133.161

Mongolchuud bizneschuudteigee hamtraad ajillahad bolohgui yum gej baihgui. Amjilt husie. Dashramd helehed tulga toirson uzeltenguud mash ih baih yum.

irgen 2016-01-27 202.131.242.237

энэ уулзалт Монгол улсад зохион байгуулагдсанаар манай улсад, жирийн иргэд татвар төлөгч бид нарт ямар ач тус ашиг гарах юм бэ? Ардчилсан ерөнхийлөгч, ардчилсан хотын дарга ба нийслэлийн захирагч, ардчилсан бүхнийг эзэмшигч ухаантнууд хувьдаа машин, орон байртай болох бас нэг ардчилалсан сонгодог аргаар завших арга хэмжээ болох юм. Та муусайнууд дуугуй хараад л байж бай!!!

Зочин 2016-01-27 182.160.33.49

ЭЛБЭГДОРЖ ТЭРГҮҮТЭЙ ХУЛГАЙЧ НАР ЦАГААНДАА ГАРЧЭЭ.

Зочин 2016-01-27 183.81.171.135

АСЕМ-ийг хийхээ больчвол яасан юм бэ. Дэндүү их зардалтай юм

Zochin 2016-01-27 202.21.116.99

Ene Zorigt yamar hulgai hiij tsaddaggui, hanadaggui showchin be.

Зочин 2016-01-27 59.153.112.212

Энэ ухаантай хулгайчдыг яамаар ч юм бэ дэ. Яасан овжин шаарууд гэхээр ээ хуулийг хулгай болгож чаддаг байна аа. Задарсан засаг Энэ тэрийг хурдан шуурхай тарааж Огцоруулах юм сан .

Зочин 2016-01-27 103.57.94.247

yamar kompany mashinoruulj irheer geree hiisen be. ternii ard jinhene ezen n baigaa daa

Зочин 2016-01-27 103.9.91.214

M.Zorigt -iin bodi automative!

Зочин 2016-01-27 202.179.26.29

хүүрнүүд нэг нэг машин аваад зайлах нээ