Монгол хөвгүүд дэлхийн аварга боллоо | News.MN

Монгол хөвгүүд дэлхийн аварга боллоо

Монгол хөвгүүд дэлхийн аварга боллоо

Монгол хөвгүүд дэлхийн аварга боллоо

Олон улсын сагсан бөмбөгийн холбоо (FIBA) 2020 онд U17 буюу 17 хүртэлх насны Дэлхийн аварга шалгаруулах тэмцээнийг Болгар улсын нийслэл Софиа хотод наймдугаар сарын 15-23-ны өдрүүдэд зохион байгуулах байсан ч шинэ төрлийн коронавирусийн цар тахлын улмаас цуцалсан билээ. Тэгвэл уг Дэлхийн аваргад өрсөлдөх байсан баг тамирчдын дунд онлайн "Skill challenge" тэмцээнийг зохион байгуулсан бөгөөд Монгол улсын охид, хөвгүүдийн баг энэхүү тэмцээнд оролцсон юм. Монголын хөвгүүдийн шигшээ баг өчигдөр/2020.08.23/ шигшээ тоглолтонд Болгар улсын шигшээ багтай учраа тааран тоглож 99-124 гэсэн харьцаатай ялалт байгуулан алтан медаль, цомын эзэд боллоо.

Тэд хагас шигшээд Гвиней улсын багийг 111:119 харьцаатай хожиж, финалд шалгарсан.

Монголын үндэсний сагсан бөмбөгийн холбооны мэдэгдэлд  "Дэлхийн FIBA 5×5 сагсан бөмбөгийн анхдугаар ур чадварын тэмцээнд Монгол хөвгүүд 111, 109, 99 оноо авж гурван рекордын эзэн болж дэлхийн хамгийн ур чадвартай тамирчин хүүхдүүдтэй болж алтан медаль цомын эзэд боллоо. Медаль өргөмжилөл шуудангаар ирэх юм байна. Хэдэн өдрийн турш хамтдаа багаа дэмжсэн бүх Монголчууддаа маш их баярлалаа. Монголын 5х5 төрлийн түүхэн амжилтыг дуулгахад таатай байна" хэмээжээ.

Энэхүү тэмцээний MVP буюу "Үнэ цэнэтэй тоглогч"-оор Г.Болор-Эрдэнэ тодорчээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
45
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

16 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Монгол иргэн 2020-08-24 59.153.87.182

Монгол Монгол Монгол Монгол Монгол Монгол

Avatar

Зочин 2020-08-24 202.55.188.90

Гайхалтай сайхан мэдээ байна. Зарим хүмүүс атаархаад өмдөндөө шээс алдаж байх шиг байна. Энэ бол гайхалтай амжилт. Тулга гэдэг хүн хийморь сүлд дээшээ юмаа. Олон жил муулуулсан ч даравч далдайж, булавч бултайнай гэж. Тамирчид болон нийт холбоо багш нарт нь баяр хүргэе.

Avatar

Zochin 2020-08-24 66.181.183.96

Tulga bolon tunii komand ene baidlaar ajilah yum bol Tokyo-2021 olympyd manai eregtei bag oroltsoj chadahgui! U18, U17, U16 n aajmaar Azias Delkhid urtsulguj chadahgui bno! Harjal baigaarai! 3 jiliin dotor ta nar sagsan bumbug sonirhigchid harah l bno!

Avatar

Zochin 2020-08-24 66.181.183.96

Tulga Erdene Sharamjavts tar nar sonsooroi! Shudargaar neeltei U16, U17, U18 -d huuhduudiig shalgaruulj av! Luivarchid min!

Avatar

Zochin 2020-08-24 66.181.183.96

Mongolyn Sagsan bumbugiin holboo 2 udirdalgatai! Huuhduud huurhij haana yavahaa medehgui yalgaj daramtalj Sharamjamtsiin hun Erdene tunii gar hul bolson negl uuriigee aldart amtan met bodson Tulga metiin amtanaas salj hoyor holboog neg bolgomoor bna! Uund Coco-Cola bolon Battsengel nar Mongolyn Sagsan bumbugiin holboog hoyor huvaahad kompaniihaa erh ashij reklamyg hereglej bna! Battsengelee bohyr munguu sagsanbumbugiin huuhduudiig yalgaj yaduu baichuudaar n hereglehee boil! Ene holbooduud bugd s

Avatar

зочин 2020-08-24 122.201.19.99

Баяр хүргэе

Avatar

irgen 2020-08-24 202.21.117.178

Masn sain baina zaluucnuudaa bayr hurgej ulam ih amjilt husie Ta nar cnadlaa

Avatar

Зочин 2020-08-24 77.158.88.39

Баяр хүргэе, бахархаж байна.

Avatar

Зоч 2020-08-24 66.181.161.4

Хэдэн хүүхэд маань монголын нэрийг гаргах юм даа. Харин авилга энэ тэрээс холхон өсгөх юм сан даа!!…

Avatar

хай 2020-08-24 202.131.241.210

бүгд сайн техниктэй харагдаж байна. одоо явж явж өндөр үсэрч хурдан гүйдэг биш ухаантай, техниктэй тоглох арга барил давамгайлж эхэлж байхад манайд ашигтай байлгүй ккк

Avatar

Зочин 2020-08-24 64.119.26.237

Хэдэн хуухэд залуучууд маань л улсынхаа нэрийг дэлхийд сайнаар мандуулах юм даа. Мундаг хуухэд залуучуудаараа бахархаад барахгуй ээ. Эрх мэдэл, засаг захиргааг атгаж суугаачуулаас л аль муу муухай гардаг яачихсан улс болоо вэ.

Avatar

zochin 2020-08-24 64.119.20.167

TULGA DASGALJUULAGCH, TAMIRCHIN KHUWGUUDDEE TOMOOS TOM BAYAR KHURGIE , UNEKHEER MUNDAG BAYLAA

Avatar

Зочин 2020-08-24 202.131.245.6

Та нар шүү … Баяр хүргэе

Avatar

123 2020-08-24 103.26.193.211

Сайн байна. баяр хүргэе мундаг хүүхдүүддээ

Avatar

Зочин 2020-08-24 203.169.49.121

Хэдэн улс оролцсон юм бэ. Компьютерийн онлайн тоглолт юм уу

Avatar

Онлайн PC game юмуу гэнээ 2020-08-24 49.0.212.4

Ха ха ха ха, чи ёстой аймаар хэллээ, ёоё элэг элэг.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж