“Алтжин”-д хортон шавжтай жимс зарж байжээ | News.MN

“Алтжин”-д хортон шавжтай жимс зарж байжээ

“Алтжин”-д хортон шавжтай жимс зарж байжээ

“Алтжин”-д хортон шавжтай жимс зарж байжээ

Иргэнээс ирсэн гомдол, мэдээллийн дагуу Нийслэлийн мэргэжлийн хяналтын газрын байцаагчид шалгалт явуулахад хортон шавьжаар бохирдсон хасарваань жимс борлуулж байсныг илрүүлжээ. Байцаагчид өнгөрсөн лхагва гаригт Чингэлтэй дүүргийн хоёрдугаар хороонд байрлах “Алтжин” худалдааны төвийн 1557 тоот лангуунд шавьжтай /амьд / хасарваань жимс борлуулж байсан иргэний үйл ажиллагаанд шалгалт хийжээ.

Шалгалтаар худалдан борлуулж буй хасарваань жимс болон сав баглаа боодол нь хортон шавьжаар бохирдсон нь тогтоогдсон байна. Илэрсэн зөрчилд нь Монгол улсын Зөрчлийн тухай хуулийн холбогдох заалтын дагуу шийтгэл оногдуулж, хураан авч устгаж, ариутгал халдваргүйжүүлэлт хийлгэж, хялбаршуулсан журмаар шийдвэрлэжээ.

 

Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
6
ХахаХаха
6
ХарамсалтайХарамсалтай
5
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ЗөвЗөв
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-08-22 182.160.32.41

хилээр орж ирэхэд нь шалгадаггүй юмуу

Avatar

хуа линь 2020-08-22 202.9.46.210

Нямдорж Алтангийн өмдийг шувтлаад цээжин дээр нь с байхаар маш их гайхаж цочиж унах шахсан гэдэг.

Avatar

Зочин 2020-08-22 49.0.212.4

Нямдоржийн Алтангийн Алтжин-Бөмбөгөр үү?

Avatar

/*-*/ 2020-08-22 49.0.212.4

Шавж биш ""шавьж" гэч бич хүүхээ!

Avatar

Зочин 2020-08-22 202.55.188.38

Ховд хэлний төрийн зөвлөлөөс гаргасан журмын дагуу бичсэн байна. Энэ бичлэг Баянхонгор хэлний зөвлөл байгуулагдах хүртэл хүчин төгөлдөр үйлчлэх юм.

Avatar

Зочин 2020-08-22 202.9.47.9

Монголд зарагдаж баЙГАА бүх жимс ХОР

Avatar

МХ ажлаа хийх хэрэгтэй шүү, иргэдээс гомдол ирэхийг хүлээгээд хэвтдэг сонин газар та нар ажлаа хийдэг бол ийм зүйл хилээр орохгүй шд 2020-08-22 202.9.46.252

Ижил сортын хасарваань жимсийг бүх зах, дэлгүүрийн лангуунд зарж байгаа шалгах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-08-22 83.20.231.208

Zims nogoog sain ugaaz ideh heregtei

Avatar

Зочин 2020-08-22 103.229.178.26

энэ балиар юмыг нь хичнээн хүн мэдэхгүй авч идсэн бол ?????? :((

Avatar

Зочин 2020-08-22 202.21.108.32

Бохир чанаргүй зүйл зарсан 1557 тоот лангууны эрхийг хас.!Бусдад сургамж болог.🎃🤪👮🏻‍♂️

Avatar

Зочин 2020-08-22 202.21.108.230

Хортон шавьжтай бол байгалийн цэвэр бүтээгдхүүн, огт шавьж үүрлэхгүй, идэхгүй бол химийн хороор цацсан, GMO гэсэн үг

Avatar

Зочин 2020-08-22 202.126.88.207

Устгахаас өмнө очоод аваад идчихээч

Avatar

Зочин 2020-08-22 202.55.188.38

Ямар шавьж вэ? Жоом уу? Өт хорхой бол одоо захын жимсэнд л цохиж яваа даа. Байгалийн юм чинь. Ямар засаг, их хуралд үүрлэсэн ждүчид биш дээ. Айхтар сүржигнэх хэрэг байна уу?

Avatar

Od 2020-08-22 182.160.38.197

Shunaliin tulam chini medsen ch medeegui tsarailaad l zarj bgaa l doo

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж