Алексей Навальныйг хордуулсан байж болзошгүй | News.MN

Алексей Навальныйг хордуулсан байж болзошгүй

Алексей Навальныйг хордуулсан байж болзошгүй

Алексей Навальныйг хордуулсан байж болзошгүй

Оросын сөрөг хүчний удирдагч, Ерөнхийлөгч Путиныг шүүмжлэгч Алексей Навальный өнөөдөр /2020.08.20/ Сибириэс Москва руу буцах замдаа гэнэт бие нь муудаж, онгоц нь Омск хотод ослын буулт хийжээ.

Өдгөө 44 настай Навальныйг хордуудлсан байж болзошгүй гэж үзэж байгаа ба тэрбээр ухаангүй эмнэлэгт хүргэгдэж, эрчимт эмчилгээний тасагт эмчлүүлж байгаа юм байна.

Түүний хэвлэлийн төлөөлөгч Кира Ярмышийн хэлснээр Навальныйн цайнд хор хийсэн байж магадгүй гэнэ. Учир нь тэр өнөөдөр цайнаас өөр юу ч ууж, идээгүй байжээ.

Хуульч, авлигын эсрэг тэмцэгч Алексей Навальный сүүлийн жилүүдэд ОХУ-ын Ерөнхийлөгч Путины засаглалын эсрэг хүчтэй дуу хоолойгоо хүргэсээр ирсэн бөгөөд жагсаал цуглаан зохион байгуулсан хэргээр хэд хэдэн удаа саатуулагдаж байв.

Эх сурвалж: Reuters

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
13
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ХахаХаха
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

24 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

GENKO 2020-08-20 202.55.191.130

ЭНЭ ХОРДУУЛХААР ЧУХАЛ ХҮН БИШЭЛДЭЭ, ЭРГҮҮ ДАГЗ Л БНА

Avatar

зочин 2020-08-20 66.181.161.31

Нэг бол араас нь буудаж алаад л , нэг бол аягтай цайнд нь хор хийгээд л … Путин үнэхээр муухай арга барилтай хүн юм аа .
Шудрага өрсөлдөөнөөс үхтлээ айж байна л дөө .

Avatar

Зочин 2020-08-20 180.149.93.98

Б.НЕМЦОВЫГ УЛААН ТАЛБАЙ ДЭЭР, ХЭЗЭЭ Ч УНТАРДАГГҮЙ КРЕМЛИЙН КАМЕРЫГ УНТАРААЖ БАЙГААД УЛААН ЦАЙМ АЛСАН ХҮМҮҮС ШҮҮ ДЭЭ

Avatar

Зочин 2020-08-20 98.33.93.32

Монголд төрөөс төрсөн тэрбумтангуудын ил далд хөрөнгийг эрэн сурвалжлаад ард түмэндээ мэдээлчих Навальный бий юу ? Шүлэгч Мөнхбатын 5 тэрбумын байрны талаар нэг шуугисан. Шүлэг бичиж олсон мөнгөөрөө авсан болоод л дуусаа биз ?

Avatar

Зочин 2020-08-20 98.33.93.32

Сөрөг хүчний том лидер.төрөөс Путины хамсаатан,төрөөс төрсөн тэрбумтангууд,төрийн өмчит компаниудын дарга нар,төрийн албан хаагчдын гадаад болоод орос дахь хууль бус замаар олсон олон сая долларын үл хөдлөх хөрөнгүүдийг түүний үндэслэн байгуулсан авилгалтай тэмцэх хороо илрүүлэн оросын ард түмэнд ил болгож байлаа. Үүндээ ч олон дайсантай болсон. Яахав,Путины ФСБ хийдэг ажлаа л хийж байна. Мэдээж бид яагаачгүй л болно. Немцовыг яалаа ??? . Дарангуйлалтай улсын л нүүр царай ….

Avatar

zochin 2020-08-20 58.109.221.157

Tooj horduulahgui dee

Avatar

Зочин 2020-08-20 202.131.245.243

Орост өөрийг нь хэн ч тоохгүй болохоор хөлсний үймээн дэгдээгч хохол Навальный сайхан жүжиг тоглож байна аа? Тээр жил бандерштатенфюрер Ющенко бас яг ингэж тоглож байж билээ.

Avatar

Зочин 2020-08-20 150.129.140.2

Шшш. Нэг муу нусан бууг хордуулах гэж хеецелдеед л !! Хороо ч ахиухан тунгаар цайнд нь хийчихгvй нарийндаа хатаад л байх юм гэнэ дээ!! Тэнэгтэж дуусахгvй гарууд хаа газар байх юмаа!!

Avatar

Зочин 2020-08-20 202.9.46.90

Өөрөө онгоцны 00 руу орж юм хэрэглэсэн байж болзошгүй байна шүү бас энергий ундаа уусан гэж байна. Агаарт зохицолдохгүй юмнууд л хэрэглэж дээ

Avatar

Bbb 2020-08-20 203.91.115.48

Hervee huviih bol yaj ongots hudaldaj avsan bh ve jiriin setguulch temtsigch

Avatar

Bbb 2020-08-20 203.91.115.48

Yamar

Avatar

Bbb 2020-08-20 203.91.115.48

Yag tanar ongotsond yum be, huviin esvel shugamiin

Avatar

зочин 2020-08-20 66.181.161.31

Р.Р .. ,, Империя зла ,, гэж СССР ийг л хэлсэн юм байх гэсэн чинь Орос орныг хэлсэн юм байна л да .

Avatar

Заагч 2020-08-20 202.179.31.252

Новальный гэгч э****з нөхөр цэвэр Орос биш немц гаралтай Оросыг бутаргах хар немц фашист юм.Хар вирус хятадын үлдэцүүд олон юм унгалгүй Монголоос зайлаад вирустэйгээ тамдаа тонил хар гаминцао хог данжаадуудаас я*****с өмхий үнэртэх юм.

Avatar

Зочин 2020-08-20 59.153.112.109

Мэдээж путины хорлол… Гэхдээ энэ бол илүү том хорлолын өмнөх бэлтгэл ажил. Тэр нь юу байж болох вэ, гэдэг нь маш чухал. Беларусийг эзлэх, Хабаровск Башкирын тэмцэлийг нухчин дарах, вакцин нэртэй хороороо оросуудыг хомроглон устгах, бүх нийтийг албадан чипжүүлэх… гэх мэт зүйлс байж магад

Avatar

хүн 2020-08-20 49.173.62.203

Путин хорлох гэсэн бол хэн ч юуч олохгүй хийж чадахгүй гэж үү

Avatar

zochin 2020-08-20 202.179.24.239

зссс Цайн нь хор хийж байгааг харахгүй байсан бол одоо яалтай билээ… Путин тэгж мельник юмаар хөөцөлдөхгүй дээ. ккк

Avatar

Зочин 2020-08-20 103.80.210.183

монголоос 76-г ингэж зайлуулж болно л доо.

Avatar

Зочин 2020-08-20 64.119.23.153

ЧИ СОНГОСОН БИЗДЭ

Avatar

Зочин 2020-08-20 202.131.245.243

Хөлсний үймээн дэгдээгч хохол Навальный нутаг буцдаггүй ээ?

Avatar

Тодорхой 2020-08-20 192.82.75.116

Алаад эхэллээ дээ

Avatar

зочин 2020-08-20 202.126.89.46

Харгис засгын эсрэг ганцаараа зоригтой , үздэг нөхөр байна лээ … Путин л дээ … гарцаагүй …Эрт орой хэзээ нэгэн цагт хорлох нь ойлгомжтой л байсан л да . Орос орон нэг зоригтноо алдах нэ .хайран залуу …

Avatar

hen tvvniig tooh be dee. 2020-08-20 192.82.75.117

naad gar chin amerikiin elchin saidiin yamaas saldagui neg liberial gar l da.orosdoo ner hvndgui l hvn dee..ene hvn garval yg oros 1990 onii vedee oron doo.daanch ter orsdoo ner hvndgui l dee..

Avatar

zochin 2020-08-20 202.179.24.70

chorduuljdee ter Putin!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж