
Хоёрдугаар улиралд борлуулагдсан “BMW”, “Mini”, “Rolls-Royce” автомашинуудын борлуулалт 12.5 хувиар нэмэгдсэн байна. Европын зах зээл дээрх борлуулалт 3.6 хувиар өссөн бол АНУ дахь борлуулалт 5.6 хувиар өссөн байна. Харин Ази дахь борлуулалт ер бусын өссөн бөгөөд 59.4 хувиар нэмэгдсэн байна. Хоёрдугаар улиралд 70,000 ширхэг автомашин Азид борлуулагдсаны бараг 45,000 нь Хятад, Тайваньд борлуулагдсан бөгөөд энэ нь 2009 оны мөн үеийнхээс бараг хоёр дахин нэмэгдсэн үзүүлэлт байна.
Зах зээлийн хэмжээ нэмэгдэж байгаа болон өндөр үнэ цэнэтэй загварууд хэрэглэгчдийн сонирхлыг татсан нь ийнхүү борлуулалтанд сайнаар нөлөөлж байна гэж ноён Рейтхофер ярьжээ.
Т.Бадрах