О.Баасанхүү: Огцруулах саналаасаа буцахгүй | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

О.Баасанхүү: Огцруулах саналаасаа буцахгүй

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.26-нд нийтлэгдсэн

О.Баасанхүү: Огцруулах саналаасаа буцахгүй

Ерөнхий сайдыг огцруулах хуулийн төслийг дэмжиж гарын үсэг зурсан гишүүдээс О.Баасанхүү гишүүн буцахаар шийдэн, саналаа татахаар хөөцөлдөж явна гэх мэдээлэл цацагдаад байна. Энэ талаар түүнээс тодрууллаа.

-Засгийн газрын тэргүүнд хариуцлага тооцох саналаасаа та буцахаар шийдээ юу. Ийм мэдээлэл цацагдаад эхэллээ?

-Огцруулах саналаасаа буцахгүй. Анх би Засгийн газрын хэрэг эрхлэх газрын дарга С.Баярцогтод хариуцлага тооцох асуудлыг УИХ-д тавьсан ч Үндсэн хуулийн цэцээс гаргасан шийдвэртэй холбоотойгоор энэ асуудлыг хэлэлцэх боломжгүй болсон. Үндсэндээ хуульгүй болсон. Тийм учраас хариуцлага тооцох боломж одоо л гарч ирж байгаа. Засгийн газарт хариуцлага тооцох олон шалтгаан бий. Үндсэн хуулийн цэцэд “Lexys-570” өгсөн Засгийн газарт хариуцлага тооцохгүй гээд яах юм. Зах зухаас нь дурдахад энэ.

-Хэрвээ таныг огцруулах саналаасаа татгалзахгүй бол 2012 оны УИХ-ын сонгуульд намын нэрээр дэвшиж УИХ-ын гишүүн болсон учраас эргүүлэн татна гэсэн гэх юм?

-Намайг айлгах гээд байгаа юм уу, эсвэл янз үзээд байна уу. Наад яриад байгаа асуудлууд чинь ноцтой шүү. Гэхдээ би буцахгүй.

Г.ДАРЬ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-01-26 202.9.41.234

Баасанхүү минь чи засгийг огцоруулахыг яасан их хусэж тэчъяадаж байнаа.Эсвэл чи сайд болж үзэх гээд байна уу.Хэн нэгэн чамд сайдын суудал амлаж тиймүү?Чи ИХ ын байнгын хороон дарга хийж үзсэн нь чам шиг хүнд энэ яваа насанд чинь олдохооргүй карьер байлаа.Уянгыг дагаж давхиад сайнаа үзэх нь юу л бол.Удахгүй 5 сарын дараа чи хэн ч биш болж хог,угаадас дунд хэвтэхээ мэдэж байна уу хүү минь

Zochin 2016-01-26 216.56.81.98

Baasankhuu tanig demjuj baina. Ta bol shudarga aruyn uilstei. Tanig burkhan kharj ooriin khuchiig ogch udurdaj Mongol saikhan ornoo ene tord baigaa khulgaich naraas avrakh ter bolomjiig ogno. Ta sain temts, zutge. Mongol khunii saruul ukhaantai bolgontoi negdej Mongol ikh oron, ard tumenee avarch khamgaalaya! Tanig demjuj baina. Khulgaichuud tord baikh esgui! Saikhanbulegiig ogtsruulakh ni mash zov.Baasankhuu tantai bud negdej baina.

Зочин 2016-01-26 103.57.95.95

МАНгасууд, шулмасууд МОНГОЛ УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗРААС САВРАА ТАТ!!!!!!

РАВДАН 2016-01-26 202.70.46.207

ЭНЭ ЖООМ АНХ УИХ-Н ГИШҮҮН БОЛЧИХООД ГИШҮҮД ЮУНД Ч БИЛЭЭ ЦАЛИНГАА ХАНДИВЛАХ ТУХАЙ ЯРИА ӨРНӨХӨД БИ ЦАЛИНГААСАА ӨӨР ОРЛОГОГҮЙ ГЭЖ УРВАГАНАЖ БАЙСАН НЬ САНААНД ОРЛОО. ИНГЭХЭД ЕРНЬ ЭНЭ НӨХӨР ЕРТӨНЦИЙН ЭЗНИЙХЭЭ ХУУЛИЙГ САХИЖ 10/1 ТАТВАРАА ХАНДИВЛАСАН БОЛОВ УУ? ЭНЭ ЯНЗААРАА БОЛ БАРАГ Л ҮГҮЙ Л БОЛОВ УУ?

РАВДАН 2016-01-26 202.70.46.207

ЭНЭ БААСАНХҮҮ БОЛ ҮНЭХЭЭР БҮҮҮРРР ҮНЭНХЭЭРИЙН ТОЛГОЙ МУУТАЙ ДУРААК ЮМ ДАА. ЭНЭ ЖООМД НИЙГМИЙН ЯМАРЧ БААЗ СУУРЬ АЛГА ДАА. ХҮН ЧИНЬ ОЛДСОН БОЛОМЖИЙГ АШИГЛААД ИТГЭЛ ҮНЭМШЛИЙНХЭЭ ДАГУУ ҮНДЭС СУУРИА БЭХЖҮҮЛДЭГ БАЙТАЛ ЭНЭ ТЭНЭГ ӨНГӨРСӨН 4 ЖИЛД ЮУ Ч СУРСАНГҮЙ! УДИРДАГЧ БОЛОХ ТАВИЛАНГҮЙ АМЬТАН АЖЭЭ! УГААДСАА ТАВТАЙ ДОЛОО ДОО ИРЭХ ӨДРҮҮДЭД!

Зочин 2016-01-26 202.9.40.46

Баасанхүү минь чи засгийг огцоруулахыг яасан их хусэж тэчъяадаж байнаа.Эсвэл чи сайд болж үзэх гээд байна уу.Хэн нэгэн чамд сайдын суудал амлаж тиймүү?Чи ИХ ын байнгын хороон дарга хийж үзсэн нь чам шиг хүнд энэ яваа насанд чинь олдохооргүй карьер байлаа.Уянгыг дагаж давхиад сайнаа үзэх нь юу л бол.Удахгүй 5 сарын дараа чи хэн ч биш болж хог,угаадас дунд хэвтэхээ мэдэж байна уу хүү минь

Зочин 2016-01-26 112.72.12.6

ХА бас занахтаигаа? ЭНХБАЯР чамаар зануулах хэмжээний хүнүү? ШАР будаа ба ХӨЛ бомбөг гэдэг харьцуулалт баидаг ПАЦААН бага баинаа ХҮҮХЭД ийм дээрээ хөөрхөн гэдэгсэн?

Зочин 2016-01-26 122.201.21.234

Сайханбилэг их хурлын индэр дээр зөнөсөн хэрүүлч чавганц чиг тулга тойрсон хэрүүлийг эмэгтэй хүнтэй хийж байгааг харахад үнэхээр өрөвдмөөр юмаа. Ийм ЕС байгаа нь Монголын гутамшиг. Дэлхий биднийг шоолж хөх инээд нь хүрч доромжилж байгаа байхдаа. Хэрэг хийсэн бол нэг ч минут үлдээх хэрэггүй. Энэ бол зарчим байх ёстой.Гэртээ алдаа хийсэн бол өршөөж болох байх. 3 сая хүнээр тоглоод байхад өршөөл байж болохгүй.

Зочин 2016-01-26 122.201.21.234

Сайханбилэг их хурлын индэр дээр зөнөсөн хэрүүлч чөвганц чиг тулга тойрсон хэрүүлийг эмэгтэй хүнтэй хийж байгааг харахал үнэхээр өрөвдмөөр юмаа. Ийм ЕС байгаа нь Монголын гутамшиг. Дэлхий биднийг шоолж хөх инээд нь хурч доромжилж байгаа байхдаа. Хэрэг хийсэн бол нэг ч минут үлдээх хэрэггүй. Энэ бол зарчим байх ёстой.Гэртээ алдаа хийсэн бол өршөөж болох байх6 " сая хүнээр тоглоод байхад өршөөл байж болохгүй.

Улс тор судлаач. 2016-01-26 103.229.120.166

Ч.Сайханбилэг маань удирдагч хун биш юм байна. Дээр нь бас эдийн засаг ч мэдэхгуй юм байна. Уг нь Гуйцэтгэх засаглалыг тэргуулж байгаа хун чинь Монгол улсын иргэн бухнийг нэг зугт, нэгдмэл зорилгод чиглуулж, байгаа нооц бололцоогоо ашиглаж хун бухнийг дор бурнээ чадах юмаар нь ажиллуулж байж хямарлаас гардаг болохоос биш, худал ярьж ард тумнээ хуурч тайвшруулаад, зовхон гадны зээлийн монгоор тосвийн алдагдлыг нохож байж хямарлаас гарахгуй л дээ. Зээлээр тосвийн алдагдлыг нохвол улсын орийн тааз хэтэрч, тун удахгуй улс орон л дампуурах л болно.

Зочин 2016-01-26 103.57.95.70

Сайнбилэг гэж 1111 ийн ховоор мхгазрын мэргэшсэн даргыг халуулаж байсан хогийн нөхөр больж зөв

Зочин 2016-01-26 103.57.95.70

Энэ залуу анхнаасаа л шударга бсан ард түмэн дэмжиж байгаа ард түмэнтэй хүн илүү хол явнаа

гг 2016-01-26 103.229.121.218

Тэнэг гэнэн гишүүд их бна. Одоогийн Засгийг унагаад монгол улс хожихгүй, харин нэр хөөцөлдөгсөд хожно. гэвч монгол улсад Ан-аас өөр нам байхгйү бдаг

иргэн 2016-01-26 202.179.26.237

Амжилт бүү шантар.Худлаа ингэж сэтгэл зүйгээр чинь тоглох гэж байгаа шүү гишүүнээ.Хэн юу гэх хамаагүй.ЗГ-н үнэн мөнийг нь олонд шударга хуулийн хүрээнд таниулах нь чухал.Хэн нь зөв яриад байгааг олон түмэн тунгааж чадах байхөө.

Судлаач. 2016-01-26 103.229.120.166

Ч.Сайханбилэг ээ чи Алтангадасыг хулихдаж Еронхий сайд болчихоод, С.Баярцогт, Ш.Солонго нартайгаа нийлж, ЗГХЭГ-ын дэд даргаар хамтран ажиллаж байсан журмын нохор Ч.Сайнбилэгийгээ хууль бусаар халж, тууний оронд Залуучуудын Холбоонд хамт ажиллаж байсан найз Г.Ганболдыг торийн албаны хууль зорчиж сонгон шалгаруулалтгуйгээр шууд томилсон биздээ. Ер нь эд нар хамтарч, олон арван торийн албан хаагчийг торийн Захиргааны албанаас халж, чолоолж, олонч хунийг уйлуулсандаа. Тэгэж ярьвал тэд нар чинь оорсдийнхоо чадалаар торийн албанд орсон юм шуу дээ. Гэтэл чи Б.Дэлгэрмаагийн ачаар АН-д орж ирж, бидний хучээр энэ дайтай яваа байх шуу. Гэтэл чи МАН-тай хамтарч засаг байгуулж байх тэр богинохон хугацаанд, монхийн ханиа олсон юм шиг МАН-ын олон арван УИХ-ын гишуун, дарга нарын асуудлыг шийдвэрлэж, АН-ынхаа олон хунийг торийн албанаас халж тэдгээрийн оронд МАН-ын олон арван хунийг торийн албанд авч, тал засаж тэнэгтэж гуйгээд л, АН-ынхаа журмын нохдийг нэг нудээр ч узэхгуй гадуурхаж, хавчиж шахаж, ажлаас нь зайлуулж, АН-ынхаа ач буянг мартсан л байсан чинь, одоо тэр хамгийн их тус дэм болж байсан МАН-ынхан чамайг Еронхий сайдаас огцруулахаар зулай дээр чинь “Хуйтэн жин тавьж”, харин АН-ын журмын ноход чинь чамайг Еронхий сайдаар огцруулахгуй авч улдэхээр бух хучин чадлаараа зутгэж, чиний ажил амьдрал ахуйд чинь тус дэм болохоор ажиллаж байна шуу дээ. С.Баярцогт ч гэсэн оорийг нь УИХ-д оруулсан МАН-аа урваж МСДН-аар дамжиж АН-д орж, АН-ын энэ олон журмын нохдийн ач буянаар, энэ дайтай яваагаа мэдэхгуй “Сайн таньдаг хуний дэргэд хулгай хийж болдоггуй” гэгчээр одор тутам байнга хулгай хийх гэж байгаа юм шиг, хамт ажиллаж байгаа журмын ноходдоо дандаа муу санаа гаргаж итгэдэггуй, хамтарч ажилладаггуй, оорийн гарын хунээр журмын нохдийг шахуулж гадуурхуулж, эцэст нь ажлаас нь халж новширдог хирнээ, 1 сая ам долларийн хадгаламжаа мартсан гээд л манарч яваа янзийн нохор шуу дээ. Ер нь энэ янзаараа бол эд нар манай Монголчуудад ч итгэдэггуй, Монголд ч ясаа тавих хумуус биш байж магадгуй шуу. Тэгээд та нар бусдын ач тусыг хариулж чаддаггуй юмаа гэхэд, ядаж журмын ноходтэйгээ хун шиг хандчихгуй хавчиж гадуурхаж халж чолоолоод л монхийн даргын албан тушаалд орсон юм шиг загнаад л байсан. Гэтэл та одоо огцорч магадгуй л болоод байх шив дээ. Амьдрал гэдэг ийм л байдаг байхгуй юу. Та нартай ярих юм их байгаа, тооцоо бодно шуу сайхан л мэдээрэй.

Зочин 2016-01-26 150.129.143.253

ЦАХИЛГААН ДАЙН БИШ ДЭЭ ТЭСЭХ ГАЗАР НЬ ТЭСЭЖ ТЭМЦЭХ ГАЗРАА ТЭМЦЭНЭ ШҮҮ ЧИНИЙ БОДОЖ БАЙГАА ШИГ МАНАН ТЭГЭЖ АМАРХАН АРИЛАХГҮЙ ТЭГЭЭД Ч НААД УЯНГА ЧИНЬ ЦАГ НЬ БОЛХООР МУРИАД Л АЛГА БОЛНО

зочин 2016-01-26 43.242.242.59

өөрийн тархи байхгүй хүүхэд.бодвол ийм юм ярихыг нь нөгөө "МАХН" ХХК-н захирал Энхбаяр нь зааж өгөө байлгүй.

РАВДАН 2016-01-26 202.70.46.217

УИХ ГЭДЭГ БОЛ ГИШҮҮД ХУРАН ЧУУЛАХ ГЭСЭН АГУУЛГАТАЙ. ГЭТЭЛ ЖООМ БОЛОХООР ХУВИА БОДОЖ ДОВОО ШАРЛУУЛАХ ГЭЖ ОЙЛГОДОГ БОЛОЛТОЙ!

РАВДАН 2016-01-26 202.70.46.217

ЖООМ БОЛ УЛС ТӨРИЙН ЯМАР Ч ИРЭЭДҮЙГҮЙ! ХӨӨРХИЙ ТУРЖ ҮХЭХ БАЙХ ДОО!

Батый 2016-01-26 202.131.230.50

МАНгасууд, шулмасууд МОНГОЛ УЛСЫН ЗАСГИЙН ГАЗРААС САВРАА ТАТ!!!!!!

Зочин 2016-01-26 202.21.106.143

энхбаярт үйлчлэх гэж гишүүн болоогүй эх орондоо үйлчлэх гэж тангарагий нь өргөсөн байлгүй . одоо өөрийхөө имижийг зөвхөн шударга ёс ард түмнийхэ төлөө явнаа гээд тодорхойлчих. ирээдүй байна.

zochin 2016-01-26 103.26.194.112

Elii balai amitan, ene odoo henii hvchind IH gishvvn bolson yum boloo.

Зочин 2016-01-26 202.179.25.73

Ene huurhii teneg yum. Heden tsergiin haruudad atguulchihsan arhiig ni zuuguud yvdag yum gesen kkkkkkk.

Зочин 2016-01-26 49.0.160.179

Сайн байна, залуу Минь. Бүү шантар. Наад Муу энхбаяр чинь хагдарч, гандаж буй ногоо, чи соёолж буй дэлбээ

irgen 2016-01-26 202.21.117.42

chi chadna.

irgen 2016-01-26 202.21.117.42

chi shyy. yarisan helsendee baih heregtei

Зочин 2016-01-26 103.26.193.80

Үнэгүй бяслаг хавханд л байдаг гэдэг байх аа

Зочин 2016-01-26 202.21.106.143

зөвөө зөв залуу хүн туйлбартай нь дээр. ямар сайханбалагын араас улстөрийн үхдэл болох гэж байгаа биш. харин 2 загал яаж ч төрөл арилжаад монголд дахин улс төрч болж төрөхгүй байхаа.

Зочин 2016-01-26 202.131.230.50

Угаасаа үхдэл шүү дээ

zochin 2016-01-26 202.170.68.162

eniig yr ni hen songood uls turluu oruultsimbe ene nuhur law dahij songogdohgui ee.

Зочин 2016-01-26 202.9.41.118

Оймсны хүүхэлдэй дандаа л элий балай юм ярьж байдаг шүү дээ.

Зочин 2016-01-26 112.72.11.109

atgsan shagai shig baildaa. manan bvleglel mungtei hvchtei bn.hvchee negtgej negdsen bodlogo barihgvi bol ta nar hezeech diilehgvi shvv.

РАВДАН 2016-01-26 202.70.46.221

ГЭРЭЭ ШАТААЛГҮЙ ЖООМОО АЛАХ ОЛОН АРГА БАЙГОО!

Зочин 2016-01-26 103.57.95.176

Алтанхуяг Н.Энхбаяртай нийлээд пад болсон.Одоо Н.Энхбаяртай нийлсэн Сайханбилэг ЭЗ ЭЗ ЭЗ гэчихээд ЭЗ-гаа пад болгосон болохоор өөрөө ч бас пад гэсэн нь дээр дээ.