Хүний хүнээс ирсэн захиа | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хүний хүнээс ирсэн захиа

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.26-нд нийтлэгдсэн

Б.Батзаяагийн хэрэгт сэжигтнээр татагдаад буй “Либерти партнерс”-ийн захирал Ч.Ганбат, “МТЗ” ТӨХК-ийн дэд захирал П.Бат-Эрдэнэ нарыг мөн шалгахаар болжээ. “Либерти партнерс”-ийн захирал Ч.Ганбат нь гадаадад гарсан учраас Интерполоор эрэн сурвалжилж эхэлсэн талаар бид өмнө нь мэдээлж байсан. Тэгвэл Ч.Ганбатын Ерөнхийлөгч, УИХ-ын дарга, Ерөнхий сайдад илгээсэн гэх захиа дуулиан тариад байна.

Тэрээр захиандаа гэм буруугүй гэсэн бөгөөд хэзээний хүний хүн болсон гэдгээ дурджээ. Энэ тухайгаа “Миний талаар бодит мэдээлэлгүй хэрнээ "Америкийн иргэн болж хил давлаа" гэх гүжирдлэгийг ч зориудаар тараах боллоо. Бодит мэдээллийг өгөхөд би 2012 онд АНУ-ын иргэн болчихсон байсан юм” гэсэн байна. Тэрбээр төмөр замын төслийн зөвлөхөөр ажиллаж байсан хугацаандаа АНУ-ын иргэн болсон нь хэзээний оргон зайлахад бэлтгэж байжээ гэж харыг төрүүлээд байгаа юм. Мөн “Монгол Улсад үнэн ялж, шудрага ёс тогтох сайн цаг хэзээ нэгэн өдөр ирнэ гэдэгт би хэзээ ч эргэлзэж байгаагүй. Тийм ч учраас би өөрийн хүсэлтээр Монгол Улсад очиж шалгуулж нэрээ цэвэрлэх болно гэдгээ энэхүү захидлаар мэдэгдэж байна” гэжээ. Үнэхээр үнэн мөнөө олох байсан бол тэрбээр Бээжингээс Улаанбаатар руу нисэх гэж байснаа больж, АНУ руу  зугтах  шаардлага байсан уу гэх асуултыг тавихад хүргэж байна.

А.ШАРХҮҮ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-01-26 103.57.95.95

Монголд ирэх хэрэггуй дээ Гэм зэмгуй ч шоронд хийж чадах улс Жишээ Хотолийн цементийн уйлдвэрийн дарга Шоовдор Хоер жил амьдралаар нь тоголчихсон байна Буруутай хунд нь арга хэмжээ авсан болов уу

Зочин 2016-01-26 94.30.211.138

бас юу болчихоо вэ та минь ээ...сонгууль дехехеер унэгуй щоу эхлээд...

Зочин 2016-01-26 202.21.106.104

өө заза үнэн бол гүйцэтгэх ажлын бай болж дэ. эсвэл амьдаар нь авчирсан хүнд өндөр шагналтай гээд төрөөс зарлах хэрэгтэй шд. тэгвэл равсалд захиад хөдлахгүй болтол нь скочдоод гахайнд хийгээд каргогоор дамжуулаад авчиж болийшд. энд ирэхэд нь ёстой хэн их мөнгө амалсанд нь зардагын майгаа биз дэ. ер нь хулгайч болгоны орогнодог газар нь америка юмуу.

РАВДАН 2016-01-26 202.70.46.220

ЭНЭ ХУЛГАЙЧ НЭГ ИХ УДАЛГҮЙ ДАМПУУРЧ ГУДАМЖИНД ГАРАХ БИЗ. ТЭГЭЭД АВРАЛЫН АРМИЙН УГААДСАНД ДУГААРЛАЖ ЗОГСОХ ЗУРГИЙГ НЬ ДАРЖ МОНГОЛД ИРҮҮЛСЭН ХҮНИЙГ УЛСЫН БААТАР БОЛГОЁОО!

Зочин 2016-01-26 182.160.0.167

Ядуу ард түмнээсээ шаасан мөнгө нь хоол болох болтугай. Монголын хуулийнхан боловсролтой шударга болохоор нь Ганбат ирж нэр нүүрээ цэвэрлэнэ гэсэн шүү. Монголын хуулийнхан түргэн боловсролтой болоосой, тэгвэл "Гадаад зөгий" үүрэндээ айлгүй нисэж ирнэ.

Зочин 2016-01-26 188.106.182.138

Manaid shudarga unen gej ugui bolson shuu dee

Зочин 2016-01-26 202.9.40.94

Neg bodlin aimaar ch yum shig baharhmaar ch yum shig barigdanadaa barigdana gedeg kino medeh uu

Зочин 2016-01-26 103.26.194.160

Хулгайчийг хуулиа чанд мөрддөг Америк 1 их нууж орогнуулаад байлгүй манайд шилжүүлчих биз.Цаазын ялтай Хятадын луйварчдыг ч Хятадын шүүхэд шилжүүлээд байгаа.

Зочин 2016-01-26 202.72.246.142

Харваас л гүтгэлэг байсан. Ямарч баталгаатай мэдээлэлгүй.Монгол оронг энэ Ээбий шоронжуулах нээ. Ядарсан иргэд нь ямарч туйлбаргүй нягтлаагүй мэдээлэлд хууртаж энэхүү залууг элдвээр л хэлж байна. Ямарч богинохон бодолтой ядархуухан хүмүүс вээ, энэ сэтгүүлч гэсэн мөнгөөр бичсэн нь харагдаж байна. Учир нь нэг талыг барьсан мэдээлэл бичсэн байна.

тагнуул 2016-01-26 106.138.8.142

Тагнуулыхан очоод нутагтан нухчаачдээ муу новшийг. Яасан овор гар вэ.

Зочин 2016-01-26 59.153.114.187

Энэ хэрэг анхнаасаа иймэрхүү гадны хулгайчид нийлж зохион байгуулаллтай хийсэн , баригдвал гадаадруугаа зугатаагаад явах , баригдаххгүй гарцаа бэлдсэн айхтар төлөвлөгөөтэй хэрэг байна даа.

РАВДАН 2016-01-26 202.70.46.221

МАНАЙ СУУРИН ТАГНУУЛ РАВСАЛ ЗҮҮН ЭРЭГ ХАВИАР БИЙ ДЭЭ! МАНАЙ УЛСАД ПОЛОНИЙ БАЙХГҮЙ Ч ХУЛГАНЫ ХОР БОЛ БИЙ ШДЭЭ!

tuvden 2016-01-26 112.72.11.109

Балайнуудаа та нар Америкаас очоод наад хүнээ хулгайлаад ирээч сачий чинь дутах байх даа

Зочин 2016-01-26 103.57.95.17

ene zaluu ooro bichsen uu, ooriin compania guitsetgegcheer avdag tuiliin buruu, endees unagasan mongoo battulgatai huvaasan eseh ni l chuhal, ene nohro bol yalaas multarahgui

Зочин 2016-01-26 202.21.100.46

ГАДААДЫН ГАР ХӨЛИЙГ ЯАХ ГЭЖ ТӨРД ШУРГАЛУУЛААД УЛАА ХОХИРООВ ДОО ИЙМ ХҮМҮҮС ОЛОН БИЙ ШҮҮ

тагнуул ажлаа хий 2016-01-26 14.14.138.24

Оросууд шиг тэр Америк дан хор өгч ***** муу луйварчинг.

тагнуул ажлаа хий 2016-01-26 14.14.138.24

Оросууд шиг тэр Америк дан хор өгч ***** муу луйварчинг.

kkkkk 2016-01-26 182.160.33.182

Yagaad zusee hubirgasan gadaadiin hunii kompaniig tenderguigeer teriin ajild zeblelgee abah, zurag tesel nereer Mongoliin maani ed baylag, olon say dollar gadagshaa ursaj bdag um be? IIm bhad bid yaj hegjih be dee!!!!!! Arai denduu um. Ene terd hud csih gej bna u?

Зочин 2016-01-26 103.26.193.80

Хэнбугуай ч хаана ч орж юу ч хийж болох нүх сүв бол шүүр шанага шиг байгаа хэрнээ хоосон дүр эсгэж сүржигнэсэн Төр.

Луйварчин мөн үү 2016-01-26 202.9.40.9

Луйвар хийсэн, луйвар хийхээ мэдээд АНУ-н иргэн болж л дээ. Зохион байгуулаллттай хэрэг байна.

Зочин 2016-01-26 202.179.17.225

Уул нь хам юм шиг л