Томилгоо: Дөрвөн агентлагийн даргыг томилжээ | News.MN

Томилгоо: Дөрвөн агентлагийн даргыг томилжээ

Томилгоо: Дөрвөн агентлагийн даргыг томилжээ

Томилгоо: Дөрвөн агентлагийн даргыг томилжээ

НЭМЭЛТ: 

Засгийн газрын өнөөдөр /2020.08.19/-ийн хуралдаанаар хэд хэдэн томилгоо хийжээ.

Хуралдаанаар Жижиг, дунд үйлдвэрийн газрын даргаар Я.Эрдэнэсайханыг томилсон байна. Тэрбээр 2018 оноос хойш ХХААХҮЯ-ны Жижиг, дунд үйлдвэр, хоршооны бодлогын хэрэгжилтийг зохицуулах газрын дарга, Төрийн захиргаа, удирдлагын газрын даргаар ажиллаж байжээ. Ингэхдээ Жижиг, дунд үйлдвэрийг дэмжих тухай хуулийн нэмэлт өөрчлөлт, Засгийн газраас баталсан Жижиг, дунд үйлдвэрийг дэмжих хөтөлбөрүүд болон ЖДҮДС-гийн шинэчилсэн найруулгаар баталсан, зээл олгох шинэ журмыг боловсруулахад гардаж ажилласан байна.

ҮНДЭСНИЙ ГЕОЛОГИЙН АЛБАНЫ ДАРГААР О.ЧУЛУУНЫГ ТОМИЛЛОО

Мөн хуралдаанаар Үндэсний геологийн албаны даргаар О.Чулууныг томилсон байна. Тэрбээр, Монголын Геологийн холбоодын нэгдсэн зөвлөлийн даргаар ажиллаж байсан юм.

УУХҮЯ-ны харьяанд Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Үндэсний геологийн албыг байгуулахаар УИХ-аас 2020 оны нэгдүгээр сард шийдвэрлэсний дагуу Засгийн газрын агентлагийн талаар авах зарим арга хэмжээний тухай Засгийн газрын тогтоолыг гаргалаа. Үндэсний геологийн алба нь 6 хэлтэстэй 68 хүний орон тоотой байхаар баталсан билээ.

БИЕИЙН ТАМИР, СПОРТЫН УЛСЫН ХОРООНЫ ДАРГААР Ц.ШАРАВЖАМЦЫГ ТОМИЛЛОО

Биеийн тамир, спортын улсын хорооны даргаар Монгол улсын гавьяат тамирчин Ц.Шаравжамцыг томилжээ. Ерөнхий сайдын эрхлэх асуудлын хүрээнд Засгийн газрын тохируулагч агентлаг Биеийн тамир, спортын улсын хороог шилжүүлсэн.

Ц.Шаравжамц нь 2011 онд Монголын сагсан бөмбөгийн тамирчдаас анхны Монгол улсын гавьяат тамирчин хэмээх цол хүртсэн тамирчин билээ.

2012 онд тэрбээр нийслэлийн Чингэлтэй дүүргийн Биеийн тамир, спортын газрын даргаар ажиллаж байгаад, 2016 онд Засгийн газрын хэрэгжүүлэгч агентлаг Биеийн тамир, спортын газрын даргаар томилогдсон билээ.

ШӨХТГ-ЫН ДАРГААР Б.БАТ-ЭРДЭНИЙГ ТОМИЛЖЭЭ

Шударга өрсөлдөөн хэрэглэгчийн төлөө газрын дарга Б.Лхагвыг үүрэгт ажлаас нь чөлөөлж, түүний оронд Б.Бат-Эрдэнийг томилжээ. Б.Бат-Эрдэнэ нь 2018 онд ЗГХЭГ-ын дэд даргаар богино хугацаанд ажиллаж байгаад ЖДҮХС-аас зээл авсан гэх асуудалд холбогдон ажлаа өгсөн байдаг. Б.Бат-Эрдэнэ нь МАН-ын дэргэдэх НАМЗХ-ны Ерөнхий нарийн бичгийн дарга, 2015 онд МХЕГ-ын дэд даргыг түр орлон гүйцэтгэж байсан юм.

Б.Бат-Эрдэнэ нь 1999 онд Улаанбаатар их сургуулийн түүх судлалын ангийг судлаач мэргэжлээр төгссөн.  Мөн  БНСУ-ын Корейн Айр компанийн дэргэдэх академийг агаарын тээврийн мэргэжилтнээр сурч, төгссөн. Монгол Улсын Ерөнхий сайд асан Сү.Батболдын туслах, МАН-ын дэргэдэх НАМЗХ-ны Ерөнхий нарийн бичгийн дарга, Монгол улсын Шадар сайдын зөвлөхөөр ажиллаж байжээ.

 

 

Ш.ОЧ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
62
ТэнэглэлТэнэглэл
9
ХахаХаха
7
ЗөвЗөв
6
ХарамсалтайХарамсалтай
5
ХөөрхөнХөөрхөн
5
ГайхмаарГайхмаар
5
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

70 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-08-19 66.181.182.191

Нам, Дарга дагасан цүнх баригчид сонгож дээ хувийн бизнесээ л зузаалах нөхдүүд бна

Avatar

Бизнес эрхлэгч 2020-08-19 192.82.74.53

ЖДҮ Эрдэнэсайханы дарга болсон үеэс зөв голдрилд орсон гэж хардаг шүү. Нүдээ олсон томилгоо гэж харж байна. Өмнөх эрчээ алдалгүй улс орныхоо хөгжилд үргэлжлүүлэн хувь нэмрээ оруулаарай. Дүүд амжилт хүсье

Avatar

Irgen 2020-08-19 59.153.115.15

Huvaaj baragddaggui yasan ch tom byaluu ve.Neg demii gonzgoi nohor yu hiidgiin bol dandaa l darga bolloo gehiin.

Avatar

Төр 2020-08-19 192.82.67.49

Дарга дагасан цүнх барьсан долоогоод л бн

Avatar

Zam TEEVRIIN YAM 2020-08-19 66.181.183.171

IRGENII NISEHIIN ERUNHII GAZRIIN DARGIIG UURCHLUH SURAGTAI BAISAN IREH DOLOO HONOGT SOLIHIIM UU YAMAN DEER TEGJ YARIAD BAISIIN

Avatar

Зулаа 2020-08-19 202.9.46.184

Яагаад халах гэж сайн ажилдаг

Avatar

ZGHEG 2020-08-19 66.181.183.171

UNUUDUR INEG-IIN DARGA L.BYAMBASURENG HALNA GESEN YU BOLOV?

Avatar

Энхээ 2020-08-19 202.9.46.184

Сайн дарга шүү дээ, чагахд халах гээд бнаа

Avatar

Зочин 2020-08-19 103.57.95.87

Өндөр даргадаа амжилт хүсье
Салбараа маш сайн удирдаж байгаа шүү
Спортын салбарыг хамгийн өндөр статус дээр аваачлаа. Танд баярлалаа.

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.9.40.0

Ж. Д. Ү очих мөнгийг хайр найргүй тараасан Батзориг яагаад ял авахгүй 40 саяаар торгуулж чадаж байна. Хэргийн эзэн шүү дээ. Хууль нэг л өөр өөрөөр шийдвэр гарнаад байна даа.

Avatar

Иргэг 2020-08-19 66.181.178.185

Шаваржамц одоо больмоор юм. Ичдэггүй юм байх даа. Арай өөр хүн олдсонгүй юу ээ хөөрхий

Avatar

Зочин 2020-08-19 103.57.95.87

Өөр хэнийг тавьмаар бна?
Мэдэхгүй юмандаа битгий хошуу дүрж бай!
Манай салбарыг маш сайн авч явж байгаа залуу шүү!

Avatar

Irgen 2020-08-19 59.153.112.139

O. Chuluun tand amjilt husie! Ene uruudaj yavaa avligad idegdsen salbarig tanaas oor bosgoj chadah hun baihgui! Shuluun shudarga zang tani hundeldeg. Tani door tantai tsoohon ch gsn ajillahad saihan bsan ye bii!

Avatar

МАН 2020-08-19 192.82.72.149

ХУРГАН ДАРГА НАР НЬ ЯМАР ДУУСДАГГҮЙ ОЛОН ЮМ БЭ. ЭНЭ МАН

Avatar

Хамгийн том тендертэй (улсын төсвийн), хамгийн өндөр цалинтай (улсын төсвийн) геологч албаны дарга болж дээ 2020-08-19 202.126.90.101

Хамгийн том тендертэй (улсын төсвийн), хамгийн өндөр цалинтай (улсын төсвийн) геологч албаны дарга болж дээ

Avatar

Баатар. 2020-08-19 124.158.89.2

Эрхэм дарга гишүүд амалсанаа биелүүлээрэй

Avatar

203.91.115.47-д 2020-08-19 202.126.89.37

203.91.115.47 -томилогдсон нөхөр өөрөө биш биз.магтан дуулаад байх чинь.кккк

Avatar

зочин 2020-08-19 103.111.68.3

Чулуун ахдаа баяр хүргэж амжилт хүсье.

Avatar

Хаха 2020-08-19 66.181.161.53

Энэ үаравжамц дунд сургууль төгссөн юмуу вагонд л тэнэдэг хүүхэд байсан үүүдээ

Avatar

.хмм 2020-08-19 66.181.161.53

Энэ шаравжамц дунд сургууль төгссөн юмуу вагонд л тэнээд байдаг байсан хүүхэд шдээ

Avatar

Зочин 2020-08-19 103.57.93.173

Сү пяхлуу чинь бас нэг агентлаг авчээ

Avatar

Зочин 2020-08-19 203.91.115.56

ЖДҮХС-ТЭЙ ХОЛБОГДСОН БАТ-ЭРДЭНИЙГ ЯАГААД ТОМИЛОВ. ӨӨР ХҮН ОЛДСОНГҮЙ ЮУ. АРАЙ Л БИШ БАЙНА ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-08-19 66.181.161.90

Чин шудрага ажиллаарай эрчүүдээ

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.9.46.35

МАН боловсон хүчний дутагдалд оржээ мөнгө өгж дарга болдог залуус энэ хэдээр дуусаасай

Avatar

Зочин 2020-08-19 203.91.115.47

Шударга эрч хүчтэй зөв залуучуудаа сонгожээ. Төр засаг минь одоо л зөв гольдролдоо орох нь. Ажлын өндөр амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2020-08-19 203.91.115.47

2018 оноос ЖДҮ зөв, нээлттэй явагдаж байгаа, бусдын авсан зээлийг одоо ажиллаж байгаа хүмүүст бурууг ньчихэж байдаг. Мэдлэг мэдээлэл дутуу хүмүүс их байх юмаа. Тэгсэн хэрнээ мэдэмхийрэх бас дуртай

Avatar

Зочин 2020-08-19 203.91.115.47

Би өөрөө ЖДҮ эрхэлдэг 2,3н ч удаа зээл авах гээд бүтдэггүй байсан. 2019 оны ил тод шалгаруулалтын ачаар зээлээ авч чадсан, одоо үйлдвэрлэл маань өргөжиж энэ хэцүү цаг үед олон гэр бүлийг ажилтай байлгаж чадаж байгаа. Ажлын өндөр амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2020-08-19 203.91.115.47

Ийм эрч хүчтэй, шударга залуучуудаа сонгох нь зөв шүү. Жижиг дунд үйлдвэрлэл ноднингоос л зөв гольдролдоо орж байгаа.

Avatar

Зочин 2020-08-19 203.91.115.51

ЖДҮ-н даргаар мундаг залуу томилогдсон байна их олон зүйлийг өөрчилж ил тод нээлттэй болгож ажил хэрэг болгож чадсанд нь баяр хүргье улам илүү ажиллахыг хүсье

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.126.89.243

Ноднин шудрагаар өрсөлдөөд зээлээ авч чадсан, энэ Эрдэнэсайхан гэдэг залуу дарга нь байсан. Амжилт хүсье

Avatar

Ссссс 2020-08-19 202.126.89.243

Ноднин ждү-ийн зээл олгоход сонгон шалгаруулалтыг шударга, олон нийтэд ил тод, нээлттэй зохион байгуулах ажлыг гардаж зохион байгуулсан залуу мөн байна, нүдээ олсон томилгоо болжээ, ийм залуусыг дэмжих нь зөв шүү

Avatar

Зочин 2020-08-19 203.91.115.47

Зав бөгөөд нүдээ олсон сонголт нь Эрдэнэсайхан гэж залуу байна. Ноднин телевизнэр их зөв шударга зүйл ярьж байсан.

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.126.89.196

Ждүчин шударга ёсийг сайн сахиулах байхдаа хүүк оюунэрдэнэ хоёр миеэгийн араас мөнч хурдан орж байндаа

Avatar

Зочин 2020-08-19 66.181.164.202

О.Чулууныг томилсон нь нүдээ олсон сонголт байлаа.

Avatar

геологич 2020-08-19 192.82.65.76

Маш их ашиг сонирхлын зөрчилтэй нөхөр дөө

Avatar

Irgen 2020-08-19 59.153.112.139

Baga shaagaarai! Ene hun shig medlegtei shuluun shudarga hun mgloos olood ireerei! Mglin geologiin salbariig unaltaas 2 udaa bosgoj irsen mundag hun shuu! Busad shig ulsaas hulgai hiij bsnig n sonsoj baisangui! Ta nar metiin hulhini geologuud avliga ogood ajlaa shiidchihdeg bsn bol odoo tegeh bolomjgui bolsondoo horsoj bgaldaa!!!

Avatar

Irgen 2020-08-19 59.153.112.139

Chi neg ataarhuu hulhini medleggui geolog l bizde! Cham met n hezee ch yadaj ahlah geolog bolj chadkulde! Ene hun bol mash shuluun shudarga medleg bolovsrol duuren hun!

Avatar

зөв томилгоо 2020-08-19 103.57.95.88

Аж үйлдвэрийн гавьяат зүтгэлтэн, геологийн ш.у-ны доктор О.Чулуун шиг эрдэмтэн шударга зангарагтай хүнийг онцгой агентлагийн даргаар томилох хэрэгтэй байна. Чулуун доктортоо ажлын өндөр амжилт хүсье. Яг ийм эрдэмтэн шударга зангарагтай мэргэжлийн хүнээр Монголын нисэхийн салбарыг удирдуулж нисэхийг хөгжүүлмээрсэн.

Avatar

Зочин 2020-08-19 192.82.75.170

Hurelsug yagaad helsendee hurch JDU chidiig alban tushaald tomilood b.aa HUURAMCH SUG b.a daa

Avatar

иргэн 2020-08-19 122.201.24.48

ЖДҮ-тэйгээ хүзүү сээрээ тун сайн холбогджээ энэ хүрэлсүг. ард иргэдээ мнгэж хуураад хол явахгүй шүү хүрэлсүгээ

Avatar

зочин 2020-08-19 103.111.68.3

АХдаа баяр хүргье.

Avatar

Зочин 2020-08-19 64.119.23.82

ЖДҮ мандав

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.126.88.157

МАН дахиад сонгуульд ялчихаад томилгоо дахиж хийдэг нь ямар учиртайн?????
Албан тушаал Хүнд суртал Авлига энэ улсад хэзээ арилж улс шиг улс болох вэ ??????

Avatar

Зочин 2020-08-19 122.201.24.48

шинээр наймаа хийж байна. түрүүний хүмүүс ашигаа авсан дараагийн ээлжийг оруулж татвар авилгаа авах хэрэгтэй тул томилгоо хийж байна даа МАН гарууд чинь…

Avatar

О. Чулууныг дэмжиж бна 2020-08-19 192.82.66.55

Монгол Улсын Гавъяат О. Чулуунаас бусөд нь огтхон хэрэггүй сүгнүүд байна.

Avatar

Зочин 2020-08-19 43.228.131.110

Шаравжамц гэдэг дэмий гонзгой хоомон толгойг зайлуулаачээ. Сагсан бөмбөгийн холбоо нь дотроо хоёр хуваагдчихсан энэ балай ажлыг энэ дэмий гонзгой хийгээ биз дээ. Санхүүд Номин талстын Хаянаа энэ Шаравцамц нар сурах ч гэж дээ хичээлдээ огт суухгүй байсаар төгссөныг сайн мэдэх юм байна.

Avatar

Иргэн 2020-08-19 202.131.233.190

Монголын Геологийн салбарыг энэ салбарыг маш сайн мэддэг, мэргэжлийн өндөр ур чадвартай, зангарагатай хүн удирдах болсонд баяртай байна. О.Чулуун даргад баяр хүргэж, амжилт хүсье

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.126.89.71

Бат-Эрдэнэ хэрэг эрхлэхийн дэд байхдаа ЖДҮ авч ажлаа өгсөн биз дээ. Ингээд дахиад шагнадаг нь яаж байгаа юм бол?

Avatar

иргэн 2020-08-19 122.201.24.48

дахин ЖДҮ авч идээрэй гэж шагнаж байгаа юм. ЖДҮ чид мандан бадарч байна даа.

Avatar

Зочин 2020-08-19 180.149.98.206

Oron nuttiin songuuliar minii ard tumen yaahiigaa medej bga viz dee!??? Uls ornyg chini MANgaruud tsulmuluu shuu dee

Avatar

ЗОЧИН 2020-08-19 202.131.233.190

ЕС НЬ ӨӨРӨӨ ЖДҮЧИН,ӨӨРӨӨ ШАХАЖ ЗЭЭЛ АВАХУУЛСАН 50 ГАРУЙ ЖДҮЧИН ӨМНӨХ УИХ, ЗГ-Т БАЙСАН,ЭНЭ УИХ, ЗГ-т 30 ГАРУЙ ЖДҮЧИН БНА, ТЭРГҮҮЛЭХ ЖДҮЧИД НЬ ШАДАР САЙД СОДБААТАР, ЕС-ЫН ЗӨВЛӨХ Ж.ЭНХБАЯР НАР ТУС БҮР 3.5 ТЭРБУМ ТӨГ ЖДҮХС-ААС ХУССАН МАН-ЫН МАНЛАЙ ХУЛГАЙЧИД, МАН-ЫН ЕНБД НЬ МӨН 3.5 ТЭРБУМЫГ ХУССАН ТЭРГҮҮН ЖДҮЧИН, ЭНЭ ТӨР ЗАСГИЙН ӨНДӨР АЛБА ХАШИЖ БУЙ ЭНЭ ЖДҮЧДЭД АРД ТҮМНЭЭС ИЧИХ БУЛЧИРХАЙ БАЙМААР ДАА, ЭДНУУС ТӨРИЙН ОРДОНД НАМАЙГ ХЭН ГЭХЭВ, НОХОЙГ ХЭН СААХАВ ГЭГЧЭЭР ХЭЭВ НЭГ АЛХАЦГААЖ ЯВАХ ЮМ.

Avatar

BOLD 2020-08-19 103.229.121.100

ODOO NAAD TENEG TOMILGOOGOO BOLIOCH.

Avatar

Уурхайчин 2020-08-19 103.57.94.51

Хамгийн зөв томилгоо бол О,Чулуун бна

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.72.245.209

Нэгэн цагт 60 тэрбумынхан хүчээ авч байсан бол одоо ждүүчид хүчээ авч эхэллээ харин хэр удаан ингэх бол оо?

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.55.180.226

ЖДҮЧИН Бат-Эрдэнэ Эрдэнэтээс дэвшинэ гэж мөрөөдөөд хэрэггүй. Орхоныхон чамд хаалгаа хаасан

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.126.89.196

Хүүк оюунэрдэнэ хоёр үнэн нүүр царайгаа харуулж байх шивдээ новшнуудийг орон нутгийн сонгуулиар хөлийг нь тайрнаа

Avatar

Zochin 2020-08-19 192.82.70.69

Ajillaasai l bilee de

Avatar

Зочин 2020-08-19 192.82.78.205

х*******ы үснүүд ийм албанд очихоор яанаа. зүгээр долоогчоо хийх нь долоогчоо хийгээд явмаар бгаамдаа уул нь

Avatar

Зочин 2020-08-19 180.149.93.98

ЯМАРЧ ХЭРЭГГҮЙ БАЙГУУЛЛАГА

Avatar

Равдан 2020-08-19 103.57.94.195

Энэ Хүрэлсүх Оюун-Эрдэнэ 2 хуульгүй юм шиг аашилж байна даа. ЖДүчин сайд сайд Содбаатар, агентлагийн дарга, Бат-Эрдэнэ, албаны дарга Ж.Энхбаяр гээд л бүх шатанд Монголын төрийг ЖДҮчид хянах болж байгаа юм байна л даа Арай юу?????

Avatar

Zochin 2020-08-19 103.14.38.137

JDU chin hun shudarga urslduuleed baigaarai

Avatar

ЗОЧИН 2020-08-19 202.21.126.30

МОТОРТОЙ ШААР ЮМ. ШӨХТГ БОЛ МАШ ЧУХАЛ БӨГӨӨД АМАРГҮЙ САЛБАР. ЭНЭ БАЙГУУЛЛАГА САЙН АЖИЛЛАВАЛ ИХ ЮМ ЦЭГРЭХ УЧИРТАЙ. АРЫН ХААЛГАНЫ ЦҮНХ БАРИГЧ ЭРС ӨӨРЧЛӨЛТ ХИЙХ ҮҮ. АЛБАН ТУШААЛЫН ШАГНАЛ АВЧ БАЙГАА ЮМУУ, ҮНЭХЭЭР ТИЙМ МУНДАГ ХҮН ҮҮ, ХАРЖ Л БАЙЯ ДАА.

Avatar

Зочин 2020-08-19 45.51.191.129

ЖДҮчин жцдрага өрсөлдүүлэх үү

Avatar

Zochin 2020-08-19 64.119.20.100

Идэж уусан хүмүүс л албан тушаал аваад байх юм. Хаана байна нөгөа Хүрэлсүх, Оюун-Эрдэнэ нарын шударга нийгэм. Ийм л байна даа.

Avatar

Зочин 2020-08-19 202.126.89.53

Ene 2 shudarga hvmvvs bishee. Eeljin deeree l idej bgaa gahai NYU’s…

Avatar

Ме 2020-08-19 103.57.92.20

ЖДҮ 400 сая зээл авсан нөхөр.ЗГХЭГ ын дарна бж бгаад ЖДҮ гээсээ болж хусуулаад хэсэг чимээгүй болж бгаад гараад ирлээ, ийм хүн Шударга өрсөлдөөнийг дорш нь шууруулна

Avatar

Bold o 2020-08-19 223.62.202.34

Hurelsuh ooroo JDU chini yum chini jdu chin nartaa hairtai blgui yahav dee

Avatar

Zochin 2020-08-19 202.21.112.4

ЖДҮ авсан хүмүүс л дээшээ яваад байх юм даа. Энэ Хүрэлсүхэд биш Оюунэрдэнэ гэж үнэхээр аймаар хорчин хүн байна. Энэ хүнээс болж Хүүк нам унах юм байна даа.

Avatar

111 2020-08-19 192.82.64.190

арай л биш хүн биш үү?

Avatar

Зочин 2020-08-19 64.119.22.240

ХҮРЭЛСҮХ ЭЭ ЧИ ҮНЭХЭЭР ЖДҮ-чдээсээ салахгүй юм байна

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж