Ерөнхийлөгч Х.Баттулга нийслэлийн ээжүүдэд “Эхийн алдар” одон гардууллаа | News.MN

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга нийслэлийн ээжүүдэд “Эхийн алдар” одон гардууллаа

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга нийслэлийн ээжүүдэд “Эхийн алдар” одон гардууллаа

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга нийслэлийн ээжүүдэд “Эхийн алдар” одон гардууллаа

 Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Халтмаагийн Баттулга өнөөдөр (2020.08.15) нийслэлийн ээжүүдэд “Эхийн алдар” одон гардууллаа.

Монгол Улсын ерөнхийлөгч Х.Баттулга “Эхийн алдар" Нэгдүгээр зэргийн одонг 720 ээжид, "Эхийн алдар" Хоёрдугаар зэргийн одонг 9957 ээжид олгож байна. Тодруулбал, Баянзүрх дүүргээс 1021 ээж "Эхийн алдар" одонгоо авч байна. Тэдгээрийн дотор тус дүүргийн наймдугаар хороон иргэн хоёр удаа хоёр ихэр хүүхэд төрүүлэн өсгөсөн дөнгөж 30 хүрч яваа Ц.Халиун гэх ээж байна. "Эхийн алдар" одонг хүртсэн ээжүүддээ нийт иргэдийнхээ болон хувийнхаа зүгээс халуун баяр хүргэе" гэв.

Монгол Улсын Үндсэн хуулийн 33 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсгийн 7 дахь заалт, Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн тухай хуулийн 15 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсэгт заасны дагуу олон хүүхэд төрүүлж, өсгөн хүмүүжүүлсэн эхчүүдэд “Эхийн алдар” одон гардуулах тухай Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн зарлиг 2020 оны тавдугаар сарын 29-ний өдөр гарсан байдаг.

“Эхийн алдар” одонг жил бүрийн Олон улсын хүүхдийн эрхийг хамгаалах өдөр буюу зургадугаар сарын 1-ний өдөр гардуулдаг уламжлалтай ч дэлхий даяар тархсан коронавируст цар тахлын нөхцөл байдлыг харгалзан үзэж, энэ жил одон гардуулах үйл ажиллагааг хойшлуулаад байсан билээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ТэнэглэлТэнэглэл
5
ЗөвЗөв
1
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-08-15 202.126.90.145

Түүнээс нэг өдөр төмөр тэмдэгээр өөрийгөө хуураад ч яахав дээ..

Avatar

Зочин 2020-08-15 202.126.90.145

Амьдралын боломжтой бол хэд л бол хэдэн хүүхэд төрүүлж болж бн. Гэр бүл төлөвлөлт манай улсад хэр зэрэг байдын бүү мэд.. хүүхэд залуус хэрхэн хүмүүжиж байгаа юм бүү мэд…амьдралын чанар орчин эцэг эхийн хариуцлага ямар билээ….

Avatar

Зочин 2020-08-15 202.126.89.53

Сайн үүлдрийн эх хүн биерхүү таарсан махтай ташаа өндөр байдгийн байна. Манай тагжгар еөк маань мөөмөөр нь л татах юм кк

Avatar

Зочин 2020-08-15 202.126.88.163

Дуртайдаа хүүхдүүд цувуулаа л биз, эмэгтэй хүн болгон л хүүхэд төрүүлдэг. Юуных нь гавьяа бдгийн, ор хөнжлийн ажил л их хийсэн бна, өөр яаадгийн. Өөр хэрэгтэй юм хийгээчээ!!!

Avatar

Janhuu ogtsor!!! 2020-08-15 122.201.24.86

Ene erguu maliig uter turgen ogtsruulya! Uur hiih ajil ene mald alga!!!

Avatar

Л. Лоомаа 2020-08-15 43.228.130.231

Ерөнхийлөгчөөс алдарт эхчүүдэд үзүүлж байгаа энэ хүндэтгэл маш сайхан санагдлаа. Энэ цаг үед үр хүүхдээ төрүүлээд сайхан өсгөж бойжуулж байгаа энэ ээжүүдээр үнэхээр бахархаж байна. Ямар сайхан залуухан, бас сайхан бүсгүйчүүд вэ.

Avatar

Зочин 2020-08-15 185.220.100.253

—- Шилдэг бэлгийн болзоо сайтад тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

зочин 2020-08-15 202.126.89.115

Одооны одонтой ээжүүдийг дээр үеийн одонтой ээжүүдтэй зүйрлэх аргагүй! Хөөрхий дээр үеийнхэн жирэмсэн бхдаа ажиллааж бгаад төрөхөөс 45 хоногийн өмнө амарна.Төрөөд 56 хоноод л ажилдаа орно.Одоо бол хүүхдээ 3 нас хүртэл нь харах боломжтой.

Avatar

Зочин 2020-08-15 192.82.68.41

Хүүхдээ 3 жил хардаг нь ховор юм даа

Avatar

Onigio 2020-08-15 192.82.67.30

Darga nar, tomchud ehnere Turin ordond yurunhuulugches odon avhuulhaar tsaaguur chin Alaan bolj bn. Shine business tsetseglej bn. Ehneruud n chigsen ordond l odongoo avahgui bol avahgui geed nuhruudee sandargaad togos shig goyood Suudag bolson.

Avatar

Зочин 2020-08-15 202.126.89.47

Манай улс гэнэт Ханиад томууны сёзоноор хамаг ажлаа эхлүүлж бужигнуулаад л …..одоо л бид ЮМ үзэх нь дэээ…..бурхан биднийг хамгаалаг !!!!!!

Avatar

ТЭНЭГҮҮД 2020-08-15 192.82.71.179

Энэ тэнэгт өөр хийх ухаан байхгүй.

Avatar

Khai 2020-08-15 59.153.114.103

Uur hiih yum oloogui baih! 3 jil Mongolchuud yalahaar minii medeheer yuch hiigeegui! Kuktei hamt hor nairuulj MAN-g 62 suudaltai bolgoson baih! Odoo AN-g gazryn hursnuus archih ajildaa orson yumchig bna!

Avatar

Зочин 2020-08-15 98.33.93.32

.. Дорноговьд тараасан,Өмнөговьд тараасан,одоо ҮуБ-д……Маргаашнаас Наран ургах зүг одонгоо ачаад гарахгүй бол бусад аймгийн эхчүүд гомдоно шүү,адилхан л. олоод тээгээд гаргадаг эхчүүдийг ялгалаа гээд л уйлцгаана шүү…. Бүгд л Ерөнхийлөгчийнхээ гараас одон авахыг бодно…Дорнодоос нь эхлээд БӨ-д нь дуусгаад ирэхгүй бол алагчилсан юм болно…

Avatar

Зочин 2020-08-15 202.9.40.106

Амралтын өдрөөр зугаатай болж байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж