Бүүдгэр Улаанбаатар | News.MN
Бүүдгэр Улаанбаатар

Улаанбаатар хотын хаа нэгтээ тааралдаж л байдаг эдгээр дүр зургууд зарим хүмүүст энгийн л үзэгдэл, харин заримынх нь харахыг, анзаарахыг ч хүсдэггүй бараан зүйлс.

Сөрөг зүйл ярьж, сөрөг хандлага гаргамааргүй байна гэж нийгмийн бараан сүүдэрт амьдарч буй нэгнээ үгүйсгэдэг элгээ тэвэрсэн хүйтэн хямсгар бусад ч бас бий.

Гэхдээ сөрөг зүйл сурталчилах гэсэндээ бус энэ нийгэмд буй үнэн төрхийг өнгөц ч гэсэн гэрэл зургаар харуулахыг зорилоо. Хүчээ нэгтгэсэн олон амлалтууд яригдсан шинэ нийгэмд Улаанбаатарчуудын өнгө төрх хэрхэн гэрэлтэх бол оо.

Д.БҮЖИН

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
11
ЗөвЗөв
7
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

15 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2020-08-13 202.21.108.188

Бөөнөөр нь ачиж хотоос хол аваачин ажил хийлгэ. Тэр мөнгөөр нь хоолло. Хувцасла. Засарсан нэгнийг нь халамжилж амьдралтай болго. Юуны өмнө Дарханы зам засуул. Эд нарт диктатур хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-08-13 150.129.140.1

Хүмүүсийн зургийг өөрсдийнх нь зөвшөөрөлгүй авч тавихаа болиоч. Өөрөө л зөвшөөрөөгүй л бол хэн ч ийм байдалтай зургаа олон нийтэд харуулахыг хүсэхгүй!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-08-13 64.119.26.152

Сайн зурагнууд бн амьдрал харагдсан сайхан чамд ирээдуй бн амжилт

Avatar

mr 2020-08-13 202.131.225.197

saaralbaatar geh ni zuv

Avatar

Зочин 2020-08-13 103.57.93.33

ulanbaatar gunigtai

Avatar

Зочин 2020-08-13 103.57.93.33

uaanbaatar gunigtai

Avatar

Зочин 2020-08-13 49.0.212.4

Наадах чинь харин ч соёлтой зурагнууд гарч. Гэр хороолол дундуур, Хар хорин захын гадна талын төв зам дагуу, Бөмбөгөрийн тэр хавь, Таван шарын тэр хавиар нэг хэдэн зураг аваад тавиач. Ер нь сэтгүүлчээ наад мэдээгээ тогтмол ийм эрээн барааныг харуулсан фотоны булан болговол зүгээр ч юм шиг

Avatar

Зочин 2020-08-13 122.201.24.10

Нийслэл хотод гудамжинд өдөржин сууж харагддаг,ямар ч ажил эрхэлддэггүй хөдөлмөрийн насны хүмүүсийг албадан ажилд оруулдаг журамтай болмоор байна . Ажилд авна гэсэн зар энд тэндгүй харагдаж байхад ид ажил эрхлэх насны хүмүүс ийм байгааг өөрчлөх туршлага манайд бэлхэнээ байсан шдээ. Нэрэлхэлгүй яагаад тэр аргаа одоо хэрэглэж болохгүй гэж.Хүний эрх энээ тэрээ гэсээр байгаад зарим хүмүүс маань /зэвэрч/байна. Ажил хүнийг голохгүй, хүн л ажлыг голдог гэдэг.

Avatar

Зочин 2020-08-13 192.82.65.168

hotiin tob hesgeer bol bas ch gaigui. hotoos joohon holdood denjiin 1000, harhoni zahiin zuun taliin jalga, 70 dabhar gd ger horoololoor ybaad zurag abchuul jenhene amidral tend l bgaadaa

Avatar

Зочин 2020-08-13 203.91.115.55

Zugeeree, Aguu ANU orond ch homeless, mansuursan, dontson humuus zunduu baidag, Harin ch Mongold amidral hetsuu yum baij tsuuhun baina.

Avatar

Зочин 2020-08-13 203.91.115.53

Ямарч улс оронд ямарч нийгэмд доод давхарга гэж байдаг

Avatar

Зочин 2020-08-13 202.179.24.224

dongoj say bichsen setgegdel yaachichbaa !!!!!

Avatar

zochin 2020-08-13 202.179.24.224

ye yeiin eronchiilogch, eronchii said, bas ich churliin gischuudiin chiij ajil, ed nar albaar mongolchuudiig iim baidald churgesen, tsaachdaach yduural ichsene !!!, chalaasnii mongogui !!! ene bol onoodriin unen torch !!!

Avatar

Зочин 2020-08-13 43.242.242.59

Энэ бол Монголд ардчилсан нийгэм байгуулж ирсэн манай удирдагч нарын бүтээл юм. Ийм ардчиллыг уул нь жирийн иргэд огт хүсээгүй. Цаашид ч хүсэхгүй байна. Цөөхөн хүн баяжиж олонх нь ядуу байдаг, уул уурхайн баялагыг цөөхөн хүн хүртдэг тэгш биш хуваарилалттай ийм нийгмийг бид хүсэхгүй байна. Төрийн том эрх мэдэлд очоод тэрбумтан болж баяждаг. Шударга үнэн гэж худлаа ярьж түүний халхавчинд өөрсдөө баяждаг.

Avatar

Зочин 2020-08-13 202.170.70.86

Хүний эрхэнд халдахаа болио

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж