Эхний ээлжийн 15 мянган хонийг ирэх сард  хүлээлгэн өгнө | News.MN

Эхний ээлжийн 15 мянган хонийг ирэх сард  хүлээлгэн өгнө

Эхний ээлжийн 15 мянган хонийг ирэх сард  хүлээлгэн өгнө

Эхний ээлжийн 15 мянган хонийг ирэх сард  хүлээлгэн өгнө

Монгол Улсын Ерөнхийлөгч Х.Баттулга өнгөрсөн хоёрдугаар сард БНХАУ-д айлчлах үеэрээ коронавирусийн  халдвартай тэмцэхэд дэмжлэг болгож 30 мянган хонь хандивлах батламжийг БНХАУ-ын дарга Ши Жиньпинд гардуулсан.

Тэгвэл эхний ээлжийн 15 мянган хонийг ирэх есдүгээр сард  хүлээлгэн өгөхөөр болжээ.  30 мянган толгой хонийг хүлээлгэх өгөх ажлын хэсгийг энэ сарын 5-ны өдөр Ерөнхий сайдын 25 дугаар захирамжаар байгуулсан.

Ажлын хэсгийн даргаар Хүнс, хөдөө аж ахуй, хөнгөн үйлдвэрийн сайд З.Мэндсайхан ажиллаж байгаа бөгөөд  хонийг Дорноговь аймагт худалдан авч, төвлөрүүлэхээр болжээ.

Хятадын тал хонийг амьдаар нь авах тул вакцинд хамруулсан, халдваргүй, эрүүл хонийг иргэдээс худалдан авах замаар 30 мянган толгой хонийг бүрдүүлэх юм.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
4
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ХахаХаха
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2020-08-11 66.181.176.98

Ерөнхийлөгч маань цагаа олсон их зөв үйлдэл хийсэн.Тэр үед хятадаас дэлхийн иргэд айж бараг л ганцаардах маягтай болж байхад нь манай хүн маскгүй очоод тэдэнд сэтгэлийн дэм өгч өндөр оноо авсан.улс нь ч оноо авсан Ерөнхийлөгч маань ч оноо авсан. 30 мянгахан хонь бол монголчуудад юу ч би. Бид жилдээ хэдэн зуун мянгаар нь хонио зуданд алддаг. Мөнхийн хөрштэйгээ эвтэй найртай байж улс орноо хөгжүүлье. Тэднээс боломжтой бүх дэмлэгийг авч бас хамтран ажиллаж хөгжих хэрэгтэй байна

Avatar

Зочин 2020-08-11 43.242.242.59

Юм бичихдээ наад захын мэдлэгтэй бас соёлтой байцгаая залуучууд аа. Сэтгэгдлээс чинь та нарын мэдлэг боловсрол бас соёл чинь танигдаад байнаа. Ер нь бусад орны төлөө хоорондоо мууддалцаж санаа зовж янз бүр болох нь инээдэмтэй бас эмгэнэлтэй юм.БНХАУ-д бол Шинжаан уйгар хамгийн аюултай цэг. Монголчууд бид тэнд амьдардаг уйгар, казах хотон гэх мэт мусламан шашинтай хүмүүсийн талаар санаа зовж хятадыг шүүмжлэх хэрэггүй. Харин БНХАУ-д амьдарч байгаа монгол үндэстэнтэй холбоотой асуудлаар бол дуугар

Avatar

Зочин 2020-08-11 78.45.130.237

Bitgii tenegteed bai, tiim bolovsroltoi um bol hvnii erh gej um mednee? Buh hun aris ongo yalgaagui hvn bvgd tegsh erhtei. Chinii pyaldaga s*****g hujaa chn chamaig bas nuhaad ehleh uyd haanah ch naad Mongolchuudiig ingej baihad duugui bai gej shaaval chi yaahuu? Hudlaa bolovsrol yarisan tarhia ugaalgasan mal min shaagaad baigaarai!

Avatar

Зочин 2020-08-11 43.242.242.59

Ерөнхийлөгч маань цагаа олсон их зөв үйлдэл хийсэн.Тэр үед хятадаас дэлхийн иргэд айж бараг л ганцаардах маягтай болж байхад нь манай хүн маскгүй очоод тэдэнд сэтгэлийн дэм өгч өндөр оноо авсан.улс нь ч оноо авсан Ерөнхийлөгч маань ч оноо авсан. 30 мянгахан хонь бол монголчуудад юу ч би. Бид жилдээ хэдэн зуун мянгаар нь хонио зуданд алддаг. Мөнхийн хөрштэйгээ эвтэй найртай байж улс орноо хөгжүүлье. Тэднээс боломжтой бүх дэмлэгийг авч байвал бид л хожиноо. Хятадын жуулчдыг илүү их авч мөнгийг нь

Avatar

- 2020-08-11 121.118.239.140

Цахимаар газрыг гадаадынханд эзэмшүүлэхгүй, яагаад гэвэл энэ бол монголын ард түмний өмч гэсэн мэдээллийг ихэнхи хүмүүс уншсан байх. Үүнтэй монгол цустай хүн бүхэн санал нэгдэж байгаа байх, эсэргүүцсэн нэг нь цус нь өөр байх.
Тэр дэлхийд ичгэвтэр хуулийн заалтыг хурдан хүчингүй болгож буруутан буруугаа ард түмний өмнө хүлээх ёстой бусуу.

Avatar

Зочин 2020-08-11 202.9.46.107

Мөнгийг нь Женко гаргах ёстой.

Avatar

dfss 2020-08-11 122.201.23.75

amidaar n gargaj bolohgui

Avatar

Зочин 2020-08-11 182.160.36.43

Ингээд Монгол улс Хятад улсын хонины бэлчээрийн газар болжээ., хөөрхий. Түүх ч давдахдаа амархан л юм даа.

Avatar

Монгол хүн. 2020-08-11 103.10.21.38

Өгөөчээ ичмээр гөлөг минээ. Урд очиж бүүр пайз энэ тэр өгчээд ШААГ.аад алга болчвол Х.Баттулга гэдэг жичкэн Эрээний гахай нь Эрээний Янх.анаас доор shit. юм даа гэж бүх хуж.аагийн Даргаас ахвхуулаад барлаг хүртлээ мэдэх ажэээ. Тэндүүс хэдүүлээ билээ айн??????????????????

Avatar

иргэн 2020-08-11 192.82.73.39

Энэ шийдвэрийг ойлгох гээд үнэхээр хичээгээд байхад учрыг нь олоогүй дэ. Зарим нь ойлгоод байна гээд байгаам гол нь тэрийгээ тайлбарлаж чадахгүй л байгаам ерөнхийдөө "багийг өгч ихийг авна" гээд байх шиг байгаам Монгол түмний минь Таван эрдэний нэг хонин сүрэг 30 мянгаараа бас хуулиа зөрчин байж амьдаараа х*******н ходоодыг баясгана гэхээр бага уу их үү ийм шийдвэрийг гаргана гэдэгт нэг л учир байна даа.

Avatar

Иргэн 2020-08-11 192.82.65.173

Гадаад бодлогын хувьд маш ухаалаг алхам болсон. Жаахан холыг харж байгаач. Бид 2 хөрштэйгээ найрсаг харилцаатай, өгөөтэй аваатай, ухаалаг байж цаашид хөгжинө. Манай улс 70 сая толгой малтай. 30000 дутахгүй. Бас бэлчээрийн хомсдолд орсон байгаа. Өвөл зуднаар тэгтээ тэргүй 30 байтугай мянган мал хорогддог. 30000 улс түмнийхээ тусын тулд нэг удаа бэлэглэхэд юун болохгүй байхав. Үүний тус хэд дахин үржигдэж ирнэ гэж тооцох хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-08-11 78.45.130.237

Mongold irehed n oodoos n surj gvij bariad shaagaad bsan chn hud gar bsan bnshd. Pyaldaga bandi Mongolchuudaa l zanaj daramtaldag gar bsan bnshd.

Avatar

уйгур 2020-08-11 88.18.94.186

ЖИЛД 25000 УЙГУР ИРГЭДИЙН ЭРХТНИЙГ АВЧ ЦААШ НЬ ХАРУУЛЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА. ЭРХТЭН БОЛГОНЫГ НЬ 150000 ДОЛЛАРААР ЗАРЖ БАЙГАА ХАЛАЛ ЭРХТЭН ГЭСЭН ТОДОТГОЛТОЙ.ХҮМҮҮЖЛИЙН ЛАГЕРЬ НЭРТЭЙ А.х***х ГАЗРУУД НЬ ШАТААХ ЗУУХТАЙ.АР ГЭРИЙХЭН НЬ АСУУХААР "ӨӨРИЙНХ НЬ САЙН САЙХНЫ ТӨЛӨӨ "ЯВУУЛЧИХЛАА""ГЭЖ ХАРИУЛДАГ ГЭНЭ.ШАРИЛЫГ НЬ ӨГӨХГҮЙ. ТЭГЭЭД НЯЛХ ХҮҮХДҮҮДИЙГ НЬ АВААД ЯВЧИХНА ХҮМҮҮЖҮҮЛНЭ ГЭЭД.ЭМЭГТЭЙЧҮҮДИЙГ НЬ ХҮЧЭЭР АБОРТ ХИЙЛГЭЖ ҮРГҮЙ БОЛГОХ ЭНҮҮХЭНИЙ АСУУДАЛ БОЛСОН.ЭХНЭР НЬ АЛГА БОЛОХ НӨХӨР НЬ ААВ НЬ АЛГА БОЛОХ Н

Avatar

уйгур 2020-08-11 88.18.94.186

НАЙГАА АЛДЛАА.МӨРГӨЛ ХИЙХИЙГ ЗААСАН ГЭЭД 17 ЖИЛИЙН ЯЛ,ЭРДОГАНЫГ ИРХЭД ГАР БАРЬСАН ГЭЭД 6 ЖИЛИЙН ЯЛ…ЭМ ЭР ХОЁРЫН ХӨНЖИЛ ДОТОР НЬ ОРООД ХЭВТЧИХ ЮМ😡.ЭРИЙГ НЬ ШОРОНД ИЛГЭЭГЭЭД ЭХНЭРИЙГ НЬ ХҮЧИНДЭХ ЮМ.250 ГАРУЙ ӨВӨР МОНГОЛЧУУДЫГ САЯХАН БАРИВЧИЛЛАА ГАЗРААС БОЛЖ.МОНГОЛ ХЭЛ СУРАХЫГ ХОРИГЛОЖ ЭХЭЛЛЭЭ.ТӨВД ӨЧНӨӨН ЛАМ НАР АЛГА БОЛСОН БАЙНА. ГЭТЭЛ МОНГОЛЫН ЗАСГИЙН ГАЗРЫН БАЙЖ БАЙГАА ЦАРАЙГ ЭЭ!😡ХАЙРАН САЙХАН 30000 ХОНЬ МИНЬ ДААНЧ ЯАВ ДАА ДААНЧ ЯАВ

Avatar

Зочин 2020-08-11 59.153.85.125

Заавал амьдаар нь авна гэдэг нь нэг л урчиртай даа. Манайх амьд мал гаргадаггүй. ам гарсан дээр авбал ав, байвал бай гэж болсонгүй юу.

Avatar

zzz 2020-08-11 202.9.47.16

hotooor neg hujaaatai suuusan emsvvvvd zondoooo boljdeee

Avatar

Зочин 2020-08-11 185.220.100.247

Баттулга хужаад төрсөн бол ёстой яс цусаа гартал х*******н төлөө зүтгэх н**ш байна даа. Монголд төрсөн тангад н**ш болохоор үхтэл нутгаа гэж байна шүү муу тэмбүүтэй гон бие гоцон толгойлсон н**ш.

Avatar

Заагч 2020-08-11 202.179.31.252

За зайлаа өмхий гамин ацны хар вирус хятадад яхсан гэж хонь бэлэглэх юм дэлхийг хорлож хохироочихоод бас бэлгийн малыг халдваргүйжүүлнэ ч гэх шиг байх л үгүй юу? барж ядсан мал уу эргүү баттулга н**ш хог хятадын б**с долоож хайран хонь яайран боллоо.голж шилдэг өмхий гамин юу вэ ёстой май лаларуудаа л гэе.Зүгээр нядлаад өг өөрсдөө толгой дотрыг нь авья хар вирус хогнуудын амаар байх алба уу эзэн нь юмаа мэддэг сэн уг нь.

Avatar

Deegii 2020-08-11 202.131.246.166

Ikh hemjeegeer hil dawuulj honi gargaj baigaa ym chni Mongol maliin gen, udmiin san ntrt ni ayul uchruulahgvin vvdnees dan er honi gargawal ug ni !!!

Avatar

Зочин 2020-08-11 66.181.179.98

Тэгээд юу гэж гятдууд гусаад хээлтүүлчинэ гэжүү тэнд ч бас gay байгаашт хаха

Avatar

jkei 2020-08-11 103.10.23.6

БААХАН ХҮМҮҮС ХОНЬ ХАНДИВЛААД БАЙСАН,,,,,,, ЮУ БОЛСОН БЭ

Avatar

Зочин 2020-08-11 66.181.179.98

энүүгээрн тэд нар яахавдэ зоопаркад тавихнуу

Avatar

Зочин 2020-08-11 66.181.183.214

Юм нууж гаргах вий, алт түүхийн дурсгалт зүйл юу ч байж болно шүү, анхаарахад илүүдэхгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-08-11 49.0.212.4

Нэг хонь ямар үнэтэй авах вэ

Avatar

Зочин 2020-08-11 202.126.90.99

Дандаа эр мал өгөх хэрэгтэй. Гэхдээ амьдаар нь гаргахыг эрс эсэргүүцээд өгөөч ард түмэн минь. Бакцин аа турших хар санаа өвөрлөж бгаа улсад халуун хошуутай малаа бүр амьд өгнө гэнэ шүү. Тэр Баттулгын ээж амьд бол тэнэг хүүдээ хэлээч.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж