УИХ-ын гишүүн асан Б.Ундармааг ирэх Даваа гаригт шүүнэ | News.MN

УИХ-ын гишүүн асан Б.Ундармааг ирэх Даваа гаригт шүүнэ

УИХ-ын гишүүн асан Б.Ундармааг ирэх Даваа гаригт шүүнэ

УИХ-ын гишүүн асан Б.Ундармааг ирэх Даваа гаригт шүүнэ

УИХ-ын гишүүн асан Б.Ундармаад холбогдох хэргийн шүүх хурал ирэх Даваа гариг (2020.08.10) Баянзүрх, Сүхбаатар, Чингэлтэй дүрргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд болно.

Нийслэлийн прокурорын газраас Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 22.1 дүгээр зүйлийн 22.1-3 дахь хэсэгт заасан гэмт хэрэгт холбогдуулан Б.Ундармаад яллах дүгнэлт үйлдэн шүүхэд ирүүлжээ.

Б.Ундармаа нь Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сангаас "Доктор МЭИК" компаниараа дамжуулан 700 сая төгрөгийн зээл авсан хэрэгт холбогдон шалгагдсан юм. Түүнд холбогдох хэргийн шүүх хурал өмнө нь дөрвөн удаа хойшилсон билээ.

АТГ-ын тайланд дурдсанаар, УИХ-ын гишүүн асан Б.Ундармаа болон түүний нөхөр А.Ариунболд нарын эзэмшилд байдаг Капитал банкны болон эзэмшигч нарын нэр дээр бүртгэлтэй хөдлөх болон үл хөдлөх хөрөнгө хувьцаануудыг битүүмжилж, мэргэжлийн байгууллагаар хөрөнгийн үнэлгээ хийлгүүлжээ.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
26
ЗөвЗөв
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

26 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Оюунхорол 2020-08-08 66.181.184.131

Энэ авгай шоронд ордоггүй ээ
Яасан санаа зовдоггүй хар луйварчид бэ яаж хоол идэж унтаж чадаж байна аа

Avatar

Сми 2020-08-08 122.201.22.147

Нехер Ариугболд нь Шинэ лексус 570 унаад л найрамдлын тэнд хаусаа тохижуулаад л явж байналээ. Нуусан херенге менгийг нь олж улсыг болон банкны харилцагчдын хохирлыг барагдуулах хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-08-08 202.9.47.25

Батзоригийг дахин шүү, жинхэнэ хэргийн эзэн амташсан нөхөр бол Батзориг

Avatar

ЗОЧИН 2020-08-08 64.119.27.140

ЖДҮХС-ААС ХУЛГАЙЛСАН 700 САЯ ₮ БОЛ ТҮҮНИЙ ГОЛ ХУЛГШАЙ БИШ, САЙД САРАНГЭРЭЛ, ГАНЗОРИГ НАРТАЙ ХУЙВАЛДААД ЭМД-ИЙН 136 ТЭРБУМ, НДШ-ИЙН 106 ТЭРБУМ ₮-ИЙГ ТӨРИЙН БАНКНААС ЗОРИУД ӨӨРИЙН КАПИТАЛ БАНКИНД БАЙЫРШУУЛААД ЭНЭ 3 ХУЛГАЙЧ ЦӨЛМӨЧИХӨӨД БАНКАА САНААТАЙГААР ДАМПУУРУУЛЧИХСАН, ЭНЭ 240 ТЭРБУМЫГ ИРГЭДИЙН ОРЛОГЫН АЛБАН ТАТВАРЫГ 2% НЭМЭХ ХУУЛЬ ГАРГАЖ ИРГЭДЭЭР ТӨЛҮҮЛЖ БАЙГАА,ХУУЛИЙН ДАГУУ ЭНЭ 240 ТЭРБУМЫГ ЭНЭ 3 ХУЛГАЙЧААР ЗААВАЛ ТӨЛҮҮЛЖ, БҮГДЭД 10 ЖИЛ ШОРОНД ХОРИХ ЯЛААР ШИЙТГЭХ ЁСТОЙ.

Avatar

Zochin 2020-08-08 202.9.46.66

Niigmiin daatgaliin ochnoon mongoo uls olj avch horongiig huraah heregtei ecegtein buh horongiig huraaj avj uls ard irgediig hohirolgui bolgo

Avatar

Зоч 2020-08-08 66.181.161.36

ЖДҮ-ийн мөнгө эзэддээ очсон бол өдийд өр ширэнд монгол орон орохгүй байсныг тооцоолж үзсэн үү!! Хичнээн хүн ажил орлоготой, сэтгэл дүүрэн байх байсныг хэдхэн луйварчид инээж, архидаж монгол төрийг юман чинээ бодолгүй тоглоом тохуу хийж чадлаа.. Эднийг зүгээр торгосон төдийгөөр өнгөрөөж болно гэж үү!!! Эд чинь зүгээр л том гарын хулгайчид шүү дээ!!!…

Avatar

zochin 2020-08-08 202.72.247.58

Xorongiin huraaj, buh nasaar n shorond yvuul.

Avatar

citizen 2020-08-08 202.9.40.89

iim saihan bysgyi gemt hereg hiine gej baihgyi ee

Avatar

Зочин 2020-08-08 174.198.10.19

Huuhen haraaa chini muudchaj! Nudeee uzuuul hugshuuun!

Avatar

Ха ха ха еэ нүдний булай 2020-08-08 49.0.212.4

Согтуу архичин хар авгай юу, тийм гоё харагдаад аащчихмаар бодогдоод юм чинь босоод байна уу

Avatar

Шоучин 2020-08-08 202.9.46.134

МАН ын хууль, шүүхийнхэн МАН ын хулгайч Ундармаагаа авч үлдээд хөнгөн ял оноохоо мэдэх байлгүйдээ. Торгоод л өнгөрөх байх, яг Батзориг шиг. Шүүхийнхэнд ямар ч итгэх итгэл байхгүй!

Avatar

Зочин 2020-08-08 98.113.248.233

Bishrttei ni huraaj ulsiin omch bolgoyo! Duu Boloroogoo delhiin shildeg business women bolgoson bgaa sh dee!

Avatar

Хэлэх үг алга 2020-08-08 66.181.191.96

Чуулганд согтуу ирнэ, улсын мөнгө иднэ шамшигдуулна

Avatar

biiiiiiiich 2020-08-08 202.9.47.6

ene awgai niigmiin daatgaliin sangiin mungiig butsaaj tulsun uu, ternii yaliig bas asuu

Avatar

novshiin g**** 2020-08-08 66.181.181.63

capital banknii hohirogchdiig hohirolguimbolgo hugiin avgai

Avatar

mongol 2020-08-08 103.26.195.18

Mongol hun baihiin tuld mongoliin toloo zohilloh zurhtei baih yostoi gej Chadraabaliin Lodoidamba helsen baidag. Er ni hulgaich baisan bol em ni ch bas hulgai hiideg boljdee. Daanch yavda

Avatar

Зочин 2020-08-08 49.0.212.4

МАН-ын хулгайч авгай тул бас нэг 40-50 сая цаасаар торгоод л өнгөрөх юм байгаа биз дээ цусаар тээгэл

Avatar

Зочин 2020-08-08 202.9.46.155

Энэ их хөрөнгийн хуримтлалыг бий болгосон эмэгтэй ! Муухан эрээс дээр гэх юмуу да ! Эрдэнэтийн 49 хувийнханд л мөнгө өгч хувь нийлсэн юм билээ л дэ ! Үүн дээрээ л Нямка мэтэд зуулгаж банкыг нь хүртэл дампуурууллаа ! Ундармаагын хажууд Эрдэнэтийн 51 хувийг барьцаалж зээл авч улсыг онц ноцтой хохироосон бүлэг луйварчид болох Баяр, Ганзориг Жастийн Батхүү нарыг толгойг нь илээд л өнгөрлөө !!!

Avatar

solior 2020-08-08 66.181.181.63

capitaliin hariltsagdiin 450 terbumiig avchikhaar hurimtlal n bosolgu yadiin l*****n avgai

Avatar

Зочин 2020-08-08 202.9.46.184

Одоо толгой эмэгтэй луйварчидаа эхнээс нь яллаад явчих хэрэгтэй. Алтан Ундармаа Оюунхорол Цогзолмаа Сарангэрэл Булгантуяа гм

Avatar

Ялтан Баярцогт, Баяр, Энхсайхан 2020-08-08 66.181.184.131

Одоо болтол шоронд ороогүй юм уу монгол хуультай улс орон мөн үү

Avatar

Зочин 2020-08-08 103.229.121.35

Хатуу шийтггэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-08-08 202.126.89.111

Tsaitsan hulgaichid!

Avatar

Зочин 2020-08-08 49.0.212.4

Учралаас авахуулаад Жидүүчин Хүрэлсүхийн нам засгийн бүх жидүүчид сөнөтүгэй

Avatar