Сонгуульд нэр дэвшихтэй нь холбож шийтгэнэ гэжээ | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Сонгуульд нэр дэвшихтэй нь холбож шийтгэнэ гэжээ

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.21-нд нийтлэгдсэн

Сонгуульд нэр дэвшихтэй нь холбож шийтгэнэ гэжээ

Ерөнхий сайдыг огцруулах асуудлаар УИХ-ын гишүүн Г.Уянгаас тодрууллаа.

-“Шударга ёс” эвсэл өнөө өглөө 7.30 цагаас хуралдсан. Энэ хуралд МАХН-ын дарга Н.Энхбаяр оролцжээ. Тэрбээр Ерөнхий сайдыг огцруулах асуудалд ямар байр суурьтай байсан бэ?

-Н.Энхбаяр дарга Засгийн газрыг огцруулахгүй байх нь зүйтэй гэсэн байр суурийг илэрхийлсэн.

-Бүлгийн хурлын дараа Л.Цог, О.Баасанхүү та гурав уулзаад юу ярьсан бэ?

-Бид гурав байр сууриндаа хатуу зогсоно.

-Та нарын энэ хатуу байр сууриас болж бүлгийн чинь зүгээс шахалт ирэхгүй юу?

-Н.Энхбаяр дарга бид гурвыг саналаа татаж авахыг хүссэн. Бид гурав шийдвэрээсээ буцаагүй. Нэгэнт ийм санаа бодолтой байгаа бол сонгуультай холбож арга хэмжээ авна гэж Н.Энхбаяр дарга хэлсэн. Тэгэхдээ үүнээс үл хамаараад бид гурав байр сууриндаа хатуу байна.

-Өглөө 8.30 цагт зарлагдсан Төрийн байгуулалтын Байнгын хорооны хуралд та орж ирээгүй шүү дээ. Яагаад орж ирээгүй вэ. Таныг ирчихвэл ирц бүрдэх гээд байсан шүү дээ?

-Байнгын хороо 19 гишүүнтэй. 19 гишүүний 10 нь ирчихвэл хурал эхлэнэ. Тэгээд гарын үсэг зурсан 19 гишүүн олонхоороо орж байр сууриа илэрхийлнэ гэсэн санал гаргасан. Тэдний шийдвэрийг хүндэтгэхээс өөр арга байхгүй.

-Н.Энхбаяр дарга дараагийн сонгуульд нэр дэвших асуудлаар ярина гэж хэлсэн юм уу?

-Би тийм утгаар нь хэллээ гэж ойлгосон.

Т.ДАВААНЯМ

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

MAXH-н дэмжигч 2016-01-21 103.229.122.94

Энхбаяр даргаа засгаас хол байдаа та сонгуульдаа л бэлдээ Уянгаагаасаа урбавал таны нэр тер д муудаа 2012-онд таныг ард бид чине дэмжиж байсан одоо та засаг барьж байж биднийгээ бодохоо болио юмуу сонгууль ойртлоо бид ч бас таньд саналаа егех есехээ медехее байлаадаа

MAXH-н дэмжигч 2016-01-21 103.229.122.94

Энхбаяр даргаа засгаас хол байдаа та сонгуульдаа л бэлдээ Уянгаагаасаа урбавал таны нэр тер д муудаа 2012-онд таныг ард бид чине дэмжиж байсан одоо та засаг барьж байж биднийгээ бодохоо болио юмуу сонгууль ойртлоо бид ч бас таньд саналаа егех есехээ медехее байлаадаа

2016-01-21 202.9.40.79

Энхбаярт дуртайдаа хэлэх гэж байгаа биш шүү. Зүгээр л үнэн байдлыг бодоход тэр Мянганы зам гэж анх дуугарсан. Хүмүүс "мянгуужигы үлгэр" л гэж байсан. Тэр нь одоо маш том бүтээн байгуулалт болоод өрнөж л байна. Бас хэл амтай ч их өрийг тэглүүлсэн.

Хөлийн нь гозолзуул 2016-01-21 103.26.193.17

Н.Энхбаярыг маргааш өглөө хөлийн нь гозолзуулаад Төв аймаг руу нь авч яваачээ, төр ингэтлээ сулрах гэж, мөн ч арчаагүй байна даа

РАВДАН 2016-01-21 202.70.46.222

ЭНХБАЯРЫН ШИЙДВЭР БОЛ БАТАЛГАА БАЙДАГ ЮМ. ИЙМ НЭР ХҮНДИЙГ ТЭР АРД ОЛНООСОО АВСАН ЮМ.

Зочин 2016-01-21 150.129.142.172

Ene mal chin hurald huleegeed suuj baina geed ***** baisan yum bish uu

Зочин 2016-01-21 202.21.106.143

ЭНХБАЯР АЛБАН ТУШААЛД ҮНЭНЧ БИШ АРД ТҮМЭНДЭЭ ҮНЭНЧ БАЙЖ ЦОГ, БААСАНХҮҮ, УЯНГА МЭТ ТАНГАРАГ, ЗАРЧИМДАА ТУУШТАЙ ГИШҮҮДТЭЙ ХҮЧ НЭГ ҮЗСЭН БОЛ ӨНӨӨДӨР АЛБАН ТУШААЛТНУУД, ХӨРӨНГӨНИЙХ НЬ ГАРАЛ ҮҮСЭЛ ЭРГЭЛЗЭЭТЭЙ КОМПАНУУДЫН АЖИЛЧДАД ХАРААЛГУУЛАВЧ ЖИРИЙН АРД ИРГЭДИЙН ЫАЙШААЛЫГ АВАХ БАЙЛАА. ЭНЭ ЧУХАЛ БИШ Ч ЭЦСИЙН ЭЦЭСТ БАЙДАЛ ХҮНДЭРСЭН ӨНӨӨ ҮЕД ЯМАРЧ АЮУЛТАЙ АЛХАМ ХИЙЖ БОЛЗОШГҮЙ УХААНГҮЙ ГЭДЭГЭЭ ОЛОН УДАА ХАРУУЛСАН Е.С-ЫГ

zochin 2016-01-21 73.22.95.194

Enkgbayar bol cham shig 7 buudlyn khog ***** bitgii xel 3say mongolchuudyg namiruulj baina teneg khuukhen baina daa

Зочин 2016-01-21 103.57.94.129

ene muu avgai bas showdchih yumaa.songuuliin piaraa hiij bgaa sanaatain bh da

Зочин 2016-01-21 202.9.41.182

Уянгаа та ч том алдаа гаргаж байна даа.Таны Дубайн гэрээний талаархи буруутгасан үндэслэлүүдийг би дэмжиж байнаа.Гэхдээ одоо засаг огцоруулах цаг үе мөн үү,засаг огцорлоо гэхэд наад шаргал ордон дотор чинь албан тушаалын төлөө хэмжээгүй зодоон, хор найруулалт явагдана гэдгийг та мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа шүү дээ,өөрөөр хэлбэл нэг луйварчинг нөгөөгөөр солино гэсэн үг.За тэгээд шинэ засаг томилох гэж сонгуультай золгоно биз.Дээр нь улс эх орон,ард түмний амьдрал ямар байгаа билээ.Дубайн гэрээний хувьд нэмээд хэлэхэд Сайханбилэг энэ гэрээг хийхгүй бол өөр хэн хийх ёстой байсан юм бэ,улс орныхоо эдийн засгийн байдлыг хар олон жил буруу замаар будаа тээсний гор одоо гарч ирж байна.Сайханбилэг нар Дубайд гэрээ үзэглэхдээ зарим санхүүжилтүүдийг хэт өндөр тогтоосоныг хүлээн зөвшөөрч гарын үсэг зурсан нь анхаарал татдаг.Гээд яахын хямрал ч залгалаа,2 их гүрний дунд хавчуулагдсан жижиг Монгол дэлхийд танигдах гэж,дэлхийн хөгжилтэй хөл нийлүүлэн алхах гэж хэрэндээ л хичээж байна.Гэтэл дотооддоо Монголчууд өөрсдийгөө хорлоод байх ч гэж дээ

Зочин 2016-01-21 202.21.106.143

УЯНГАА Ч ЭНХБАЯРТ ЭЛЭГ БАРИУЛАХ ХЯМДХАН ХҮҮХЭН Ч БИШ ДЭ. ЭНХБАЯР УДВАЛ, БАЯНСЭЛЭНГЭ МЭТИЙН ДУУДСАН ЦАГТ ИЛ ГАРЧ ДАЛАЙСАН ЦАГТ НУУГДДАГ ХЭДЭН АВГАЙ ШИГЭЭ БОДОЖ БАЙЖ ЗАЛУУ ХҮҮХЭНД ЗАД АЛГАДУУЛАХ НЬ ДЭЭ.

ДЭМЖИГЧ 2016-01-21 112.72.11.67

УЯНГААГ ДЭМЖИЖ БАЙНА. НӨГӨӨ ЭЭБЭЭ ЯАСАН БЭ СҮРТЭЙ СҮРЖИН ЮМ ЯРИАД БАЙСАН ЭНХБАЯРТАЙ НАЙЗАЛЧИХСАН УУ. ТААРСАН Ч ТААР ШУУДАЙНУУД БОЛДОО. ИЖИЛХЭН 2 МААЖГИЙ ШААХАЙ ХЯТАД ХАЯГТАЙ....БАЯРЦОГТ ЭВЛЭРҮҮЛЭН ЗӨВЛӨЧИХСӨН ҮҮ ЯМАР АЛБАН ТУШААЛ, АВИЛГА ХЭЭЛ ХАХУУЛЬ ХУЛГАЙ ХИЙХ АРГААР.....ЗӨВЛӨВ.......НО-ТОЙ НОЦ-ТОЙ

Галбадрах 2016-01-21 122.201.22.10

Энэ Уянга гэж Мөнгө нэхэж, улс орныг сүйтгэсэн нөхрийг УИХ-д сонгосон нөхөд одоо нэгийг бодох бизээ. Засаг огцруулах гэдэг бол гадын хатгаас.

Зочин 2016-01-21 202.9.41.182

Уянгаа та ч том алдаа гаргаж байна даа.Таны Дубайн гэрээний талаархи буруутгасан үндэслэлүүдийг би дэмжиж байнаа.Гэхдээ одоо засаг огцоруулах цаг үе мөн үү,засаг огцорлоо гэхэд наад шаргал ордон дотор чинь албан тушаалын төлөө хэмжээгүй зодоон, хор найруулалт явагдана гэдгийг та мэдэхийн дээдээр мэдэж байгаа шүү дээ,өөрөөр хэлбэл нэг луйварчинг нөгөөгөөр солино гэсэн үг.За тэгээд шинэ засаг томилох гэж сонгуультай золгоно биз.Дээр нь улс эх орон,ард түмний амьдрал ямар байгаа билээ.Дубайн гэрээний хувьд нэмээд хэлэхэд Сайханбилэг энэ гэрээг хийхгүй бол өөр хэн хийх ёстой байсан юм бэ,улс орныхоо эдийн засгийн байдлыг хар олон жил буруу замаар будаа тээсний гор одоо гарч ирж байна.Сайханбилэг нар Дубайд гэрээ үзэглэхдээ зарим санхүүжилтүүдийг хэт өндөр тогтоосоныг хүлээн зөвшөөрч гарын үсэг зурсан нь анхаарал татдаг.Гээд яахын хямрал ч залгалаа,2 их гүрний дунд хавчуулагдсан жижиг Монгол дэлхийд танигдах гэж,дэлхийн хөгжилтэй хөл нийлүүлэн алхах гэж хэрэндээ л хичээж байна.Гэтэл дотооддоо Монголчууд өөрсдийгөө хорлоод байх ч гэж дээ

Зочин 2016-01-21 202.21.110.186

Энхбаяр ийм муусайн урваачдаас салж цөөхөн ч гэсэн үнэнч хэдэн гишүүнтэй болбол цаашдаа томроно шүү. Энэ хэдэн хог танайхаас яваад хаа хүрдэг юм. Чингис хаан урваж ирсэн хүнийг яалаа....

хэхэхэ 2016-01-21 202.5.196.170

Хогийн Хог ааахахахах сайхан хэлжээ

хэхэх 2016-01-21 202.5.196.170

за Уянга ч үл бүтэх итгээд байна шүү

Зочин 2016-01-21 202.21.106.143

ХА ХА ЖИНХЭНЭ ХӨГЖИЛТЭЙ БОЛЖ ЭХЭЛЖ БАЙНА ДА. ЭЛБЭГДОРЖ Ч ТЭЭР ТЭНД ЭЛГЭЭ ГӨШТӨЛ ИНЭЭЖ БАЙГАА ДА. ЭНХБАЯР БААХАН ТАМГА ХӨЗӨР ТЭЙ Л ДОДИГОР БАЙСАН ЧИНЬ ГЭНЭТХЭН ГАРААРАА ДҮҮРЭН ХЛОПТОЙ ХОЦРОХ НЬ БАЙНА ШДЭЭ.

ghghgh 2016-01-21 202.179.10.150

Та нарын саналыг дэмжиж байгаа шүү,байр сууриа хатуу баримтал,тэр үхдэл царайтын сүрдүүлэг юү юм бэ?та нарт тэрүүнтэй тэрүүнгүй сонгуульд нэр дэвших,ялалт байгуулах боломж нэр нүүр хангалттай байгаа.

Зочин 2016-01-21 182.160.4.51

Энэ мунхаг авгай төмөр хатагтай цол авах гэж мөрөөддөг гэсэн, чааваас, тэрний оронд шулам гэвэл зохино.

Ороолонгууд, шулмууд далд ор 2016-01-21 49.0.161.116

MGL яг хөгжлийн зам дээрээ ирэх гэтэл ийм нэг шулмас гарч ирээд самарч байна аа. Улсыг ядуу, нэр хүндгүй, олон улсад итгэлгүй болгож байгаа Ороолон Ганбаатрын шулмас найз дээр нь бас энэ хоёрыг дагасан Т1 Болорчулуун байна. Энэ сонгуулиар л эднийг зайлуулъя аа

РАВДАН 2016-01-21 202.70.46.214

ИЙ ИЙЙ ИЙ ЭНЭ МУУ 2-Н НҮҮРИЙГ САМАРДЧИХ ЮМСАН!

Зочин 2016-01-21 202.9.40.17

agle tv d baihdaa bugd shudraga esnii toloo ajil hayj bhad gantsaaraa udirdlagiin buunii nohoi bolood uldej bsan daa taliigaach naranbaatar altanshagai bayrhuu geed zondoo humuus ene 2 nuurtei amitaniig medne dee

Зочин 2016-01-21 202.9.40.17

agle tv d baihdaa bugd shudraga esnii toloo ajil hayj bhad gantsaaraa udirdlagiin buunii nohoi bolood uldej bsan daa taliigaach naranbaatar altanshagai bayrhuu geed zondoo humuus ene 2 nuurtei amitaniig medne dee

Зочин 2016-01-21 202.9.40.17

Хогийн Хог /Логийн Цог/ "шулмас" Уянга хэзээ Энхбаярын нөхөр байсан юм.

Зочин 2016-01-21 202.9.40.17

Хогийн Хог /Логийн Цог/ "шулмас" Уянга хэзээ Энхбаярын нөхөр байсан юм.

лхагваа 2016-01-21 59.153.87.61

Шудрага хүн хэн нэг даргын барьцаанд байж хармаанд нь ордоггүй юмдаа Уянгаанын зөв

РАВДАН 2016-01-21 202.70.46.214

ЗААССССС ЖООМНУУД Л ЗУГТАЖ БАЙГАА ШДЭЭ! АРД ТҮМЭНТЭЙГЭЭ БАЙХАД ЭНХБАЯР ХҮЧТЭЙ!

Зочин 2016-01-21 202.21.106.143

ОДОО БҮЛЭГ Ч ҮГҮЙ ЭВСЭЛ Ч ҮГҮЙ САЙД Ч ҮГҮЙ БОЛОХ НЬ БАЙНА ШДЭЭ ЭНХБАЯР ГУАЙ. НӨХӨД ҮГҮЙ БОЛЧВОЛ НАМ Ч ҮГҮЙ БОЛНО ШДЭЭ.

Зочин 2016-01-21 202.21.106.143

ЯЛИХГҮЙ ШУНАЛААСАА БОЛЖ ЭНХБАЯР ГУАЙ СҮҮДРЭЭСЭЭ ӨӨР НӨХӨРГҮЙ БОЛОХ БИЙ ДЭЭ. ЭРГЭН ТОИРНООС ЧИНЬ ҮЛДЭХ ХҮН ХОВОРДООД БАЙНА ШҮҮ.

mgkkk 2016-01-21 59.153.85.119

tuushtai bgarai naad neg hunii namaasaa gar hun namd orchooch muulaad bga garuud oligtoihon muulahgui bol bossuud chin ajilaa muu hiij bn ged halaad yavuulna shuu

mgl 2016-01-21 59.153.85.119

tuushtai sain temtseerei naad lalarin neg hunii namaasaa garaad hun namd elseed orchooch muulaad bga zahialgin garuud oligtoihon shuumjileech ajilaa muu hiij bn shuu ta nar bossuud chin uurlahvii de kkk

Зочин 2016-01-21 203.91.117.4

энэ равдан энхбаярын бөгсийг долоогоод үмхий үнэртэхгүй их баяртай байгаа юм бна даа

Зочин 2016-01-21 46.101.74.197

Зөнөг МАН+ тэнэг хүүхэн=???

Зочин 2016-01-21 103.57.93.247

энэ 3 яахав дээ. баянсэлэнгэ гээд балай авгай сайд буюу саад болчихсон болохоор сайд болох гээд нойргүй хонож байгаа. Энхбаяр өөрөө өөрийгөө огцруулаад гүйнэ гэж юу байхав.

Зочин 2016-01-21 150.129.143.235

Uyangaad etseg eh gej bdaggui yum blguidee chutguruus tursun yum blgui

mongol 2016-01-21 43.228.129.94

maniinhan uiwaagui muu baasnuud tsagtaa ch huraldaa irj suuj chadahgvi bga shde

mongol 2016-01-21 43.228.129.94

maniinhan uiwaagui muu baasnuud tsagtaa ch huraldaa irj suuj chadahgvi bga shde

humuun 2016-01-21 43.228.129.94

ман ийнхан уймраа эмгэн шиг болж дээ манийнхан ямарч нэгдсэн бодлогогүй нам болохоо харуулж байнаа

www 2016-01-21 202.126.89.155

eagle tv d baihdaa bugd shudraga esnii toloo ajil hayj bhad gantsaaraa udirdlagiin buunii nohoi bolood uldej bsan daa taliigaach naranbaatar altanshagai bayrhuu geed zondoo humuus ene 2 nuurtei amitaniig medne dee

www 2016-01-21 202.126.89.155

uyangaa bi chii aab eejid zahia bichih uu ene dampuu tolgoi n ergesen ohindoo yumiig oilguul gej saihanbileg iin aav bayartsogtiin aavd bichsen zahidaliin chin hariu ugaasaa oilgomjtopi chi bol zgr l hob jib hooson eagle tv d baihdaa busdiigaa mataj bsan hogiin huuhen l gej hariu ogno za

Зочин 2016-01-21 103.57.95.17

Turiin 3 undurlug n soligdchihson yumu kkk. Ih hurlaaraa heleltseed l olomhiin sanlaar shiidev yostoi bizdee. zavsarlaga ene ter bol zugeer l naimaa yarigdaj bga hereg bh. Ene odoogiin uls turchduus neg musun saltsgaayaa

www 2016-01-21 202.126.89.155

ene teneg avgai ooriigoo hillari klinton shig bolno gej seruun zuudleed bna da zasag ogtsorood bdal ulam hetsuu bolni yamdiin saidiin tomilgoo geseer btal havariin tariallalt mal tollot geed ochoon asuudal bna erguu durakaa

Pano 2016-01-21 59.153.115.187

Naad 2 oo avaad Batzandan,Davaasuren,Bolorchuluuntai negdeed XYH -d or

Зочин 2016-01-21 122.201.21.189

ЭНЭ ХҮН ХУДЛАА ДАА ЭЛБЭГДОРЖ.ЭНХСАЙХАН.БАЯРЦОГТ НАРЫН ФРАКЦИЙН ХҮН ДҮР ЭСГЭЖ ТҮМНИЙ ИТГЭЛИЙГ АВАХ АРГА ХИЙЖ БАЙГАА НЬ ЭНЭ ЯГ ЦАГ НЬ БОЛХООР ЗҮГЭЭР Л АЛГА БОЛЧИХДОГ ЮМ ТЭЭР ХОЙНО НЬ БАС Л НӨГӨӨ ШУДРАГА ЗАНГАА ГАРГААД Л ИРНЭ ТА БҮХЭН АНХААРАЛТАЙ ХАРААРАЙ ХУДЛАА ШОУ ХАРИН Ч ХОР ХӨНӨӨЛ НЬ ДАЛД БАЙДАГ МАШ ГЭМТЭЙ ХҮН ШҮҮ ТУНГАЛАГ ТАМИР КИНОНЫ НҮҮДЭЛЧИН ӨВГӨНИЙ Л ДҮР ШҮҮ ДЭЭ

УИХ гишүүд та нар ичээчээ!!!!!!!! 2016-01-21 43.242.243.132

Өөрөө л тодорч гарч байвал энэ алмаст улс орон элгээрээ мөлхөх ооогт хамаагүй ш дээ. ОТ гэрээг буруутгасаар байгаад энэ олон хүнийг ажилгүйчүүдийн эгнээнд оруулж олон үйлдвэрийг сөхрүүлчээд ханаж цаддаггүй шулмаас вэ???? Чиний наамбар ваан л ашиг олохгүй л бол ОТ хэзээ ч ажиллахгүй юм биз дээ. Энэ авгайд хэлээд өгөх эцэг эх гэж байна уу?!!!!!! Хариуцлага тооцох хариуцлагын хуулийг хурдан батлаж ард түмний чихэнд сонсголонтой ч амьдралд нь халтай зүйл санаачилж өөрсдөө албан тушаал дэвшдэг олон оронд хуулиар хориглоод манайд харин улам цэцэглээд байгаа популизмыг няц дараад өгөөч ээ!!!! алин болгон алмас шумнасын тоглоом болж байх ёстой юм бээ?! Цолмон шулмасын тод жишээ байна хэдэн жил засаг төрөөр бандааш шигээ тоглож ирлээ!!!!! УИХ гишүүд та нар ичээчээ!!!!!!!!

Зочин 2016-01-21 59.153.87.29

энхбаяр муу хүн баина.

Зочин 2016-01-21 59.153.87.29

уянга баасанхүү цог нарын зөв дэмжиж баина.

Зочин 2016-01-21 59.153.87.29

уянга баасанхүү цог нарын зөв дэмжиж баина.

Зочин 2016-01-21 59.153.87.29

энхбаяр 5 толгоиг төмөр замын хамт шенхуад өгөх гэсэн дубаин гэрээ хиисэн нөхрииг дэмжиж унагахгүи гэж баигаагаар түүнии үнэн цараи нь ил гарч баина.

Pano 2016-01-21 59.153.115.187

Za odoo haashdaa balairtsan negen tee zamarsan yum chin zogsoj tenet ev.Tormoz evdersen.Ganbaatariig nal. Tegevel MAÑAN aas salah ennui alham

Zochin 2016-01-21 122.201.24.49

Estoi teneg huuhen heleh ch ug alga,iim yum IHG gej bodohoos uneheer gutamshig.

РАВДАН 2016-01-21 202.70.46.209

ЭНХБАЯРААС БУСАД УЛС ТӨРЧИД НЭЭРЭЭ ҮНЭН ТАРЧИЛЖ БАЙГААГ ХАРААД РАВДАН МИНИЙ ӨР ЗҮР ШИМШИРЧ БАЙНА. ХАТАН ЗОРИГТ ШУДАРГА БААТАР НИАМКА ХҮРТЭЛ ЮУ Ч ДОЛООСОН ЯАХ ВЭ ГЭЭД Л ҮГЭЭН БАРЖ ҮСТЭЙ ТОЛГОЙГОО ЗУЛГААЖ СУУХ ЮМ. ЭНХБАЯРАА ШУУДАЙД ХИЙСЭН ҮХРИЙН ЭВЭР ШИГ ЭДНИЙГ ИЛБЭН ТОХИНУУЛААЧ!

Зочин 2016-01-21 103.10.23.1

Гудамжны авгай гудамжны үзэлээсээ салж чадахгүй хэрүүлээ хийгээд ямар хэцүү юм Эд нарт талбай дээр гэр барьж өгөөд видо хуралд суулгаж байя

Зочин 2016-01-21 202.21.112.102

Enkhbayaryn umnuus gants zorigtoi duugardag ni Uyanga bolj de,zuv zuv

Улс тор судлаач. 2016-01-21 150.129.140.157

Алдаа гаргасан хунд арга хэмжээ авах нь энгийн узэгдэл шуудээ. Гэтэл Ч.Сайханбилэг оорчлогдоход иргэдийн амьдрал сайжрахгуй ч гэх шиг тэнэг юм бичих юм. Болохоо байхаас нь омно энэ хунээс засгаа салгаж авахаас оор аргагуй болсон байна шуудээ. "Бухын доодохыг хараад унэг турж ухнэ" гэгчээр энэ хунийг хараад юу ч бутэхгуй оронд баригдаад дампуурсан улс л болох гээгуй юм биш бол одоо энэ тухай ярих хэрэггуй. Ер нь ажил хийж сураагуй хунийг харж, туршилт хийдэг газар ч биш.

jjj 2016-01-21 202.131.248.198

ингэж бичээд хэдийг авдаг вэ... цагийн хэд вэ...

РАВДАН 2016-01-21 202.70.46.209

ЦЭРИЙГ НЬ ЦЭЭЖИНД НЬ БӨӨРИЙГ НЬ БӨГСӨНД НЬ БАЙРЛУУЛАГЧ ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ! АЮУТУГАЙ БИШИРТҮГЭЙ!

зочин 2016-01-21 150.129.140.218

түй чёрт тринадцаь гэгчээр энэ одоо юу вэ улс төрөөс зайлаачээ Энхбаяр. Энэ хамаг балиар юмны эхлэлийг тавьсан гэлцэх юм байна лээ. Уянга аа минь тэмцээд байна шүү болохгүй бол бие даагчаар сонгуульд өрсөлд чамайг ард түмэн дэмжээд л гаргана одоо тэнэг биш шүү ард түмэн хэн зөв буруу яриад ямар үйлдэл хийгээд байгааг ялгахтайгаа.Ажлын амжилт урагшаа.

zochin 2016-01-21 43.242.242.139

yahaaraa muuhai bairtsaaldag bna aa.iim bhoor mongold shudarga zuils gej bhgui luiwraar b uh uym shiideggdeg bolj bgaa uym sh dee. Uyanga gishuunee uzel bodoldoo unench bgaarai. ene bol tanai unet zuil bolno. ard tumen shudarga bus zuiliig tewchihgui ee

РАВДАН 2016-01-21 202.70.46.209

УЯНГАА ХӨӨРХИЙ! БААСАНХҮҮ ЦОГ 2-Г ХАМААНДЛАХ САНААТАЙ ЮМ БАЙХ ДАА! ТУРЖ ҮХЭЖ ДЭЭ ТАНАЙ БАГИЙНХАН

Зочин 2016-01-21 122.201.21.189

Сайхан дүр эсгэгч кнопдох яг тэр мөчид муриад алга болдог юм хараарай энэ баталгаатай олон юман дээр харсан

Зочин 2016-01-21 43.242.242.32

Uyangaag demjij bna

ZOCHIN 2016-01-21 202.9.40.181

ENE MUU BALAI HUDLAA SHOUCHIN YATUUG ALAH HEREGTEI . MONGOL TOR YAMAR ARCHGUI BAINA . ENE MUU BALAIG MONGOLOOS HOOJ YAVUULAH HEREGTEI

Зочин 2016-01-21 103.229.120.91

За Энхбаяр болиорой.Чиний үе өнгөрсөн. Та төрд бүхий л албан тушаал хашсан, одоо болсон. Хийдгээ хийхгүй яасан юм бэ? Яах гэж өнгөрсөн хойно нь ингэж үхэн хатан гүйгээд бнаа? Өөрөөс чинь өрсөөд цаадуул чинь иддэгээ идээд байгалиа хамгаалж явсан залууг алчихаад таг дуугүй, өөрсдийн хэрэг нь илрэх гээд... хэцүүхэн бгаа. Одоо залуу үедээ байр сууриа тавьж өгсөн нь өлзийтэй.

лорп 2016-01-21 182.160.32.175

Энэ шар чавганц тоглоогуй !!! Харин Оюу толгой буюу Рио - гийнхон аль хэдий нь тоглоод сурчихсон тоглоомоо хийж байна. Мал чиний толгой ийм юмыг ойлгох хэмжээнд хурээгуй л дээ !!! Сайханбилгээр санаснаа хийлгэсэн одоо туунийг огцруулах нь Рио -д ашигтай !!! Баярцогт, Сайханбилэг хоер Рио- гоос хийсэн ажлынхаа холсийг авсан тул одоо явахад бэлэн !!!!

зочин 2016-01-21 202.131.228.20

Энэ шар чавганц Монголын Засаг төрөөр тоглож гүйцлээ. Үйлийн лайн нь ирэх л байхдаа.

mart 2016-01-21 202.21.117.42

ug ni ene snudarga es ebsel zasagt orohdoo Ouy-tojgoi, Taban tolgoin asuudlaar ingene tegne geed surhii snudarga snaardlaga tabiad moriin xotolbortoo oruulaad baisan biz dee, getel ene 3 -aas busad ni uuniihee esreg uabaad baigaa um uu, oilgomjgui sonin um ih boloh nee

Зочин 2016-01-21 46.246.93.146

eooo shouchin gar vyumaaaa

УИХ-ыг тараа 2016-01-21 110.19.222.74

УИХ-ыг тараа. Сонгуулийн хугацааг наашлуулж 3 сард хийх бэлтгэл ажлыг ханга

Аав, ээжид чинь захиа бичнэ шүү 2016-01-21 202.55.191.130

Уянгаа чамайг маяглаад байвал Шар дээлт аав, ээжид чинь захиа бичиж чадах л байх шүү. Барагтайхан байгаарай

Зочин 2016-01-21 103.9.90.39

Шар дээлт ч бяртай юмаа.

Зочин 2016-01-21 31.33.41.104

Уянга болиочээ

Зочин 2016-01-21 202.21.100.210

Н.ЭНХБАЯРАА ЧИ МОНГОЛЫН УЛС ТӨРӨӨР ТОГЛОЖ ХАНААГҮЙ ЮУ ЧИ ТӨРИЙН АЛБАН ХААГЧИЙГ МУУ ПИЗДАА ГЭЖ ДАРАМТАЛДАГ ОДОО ЧИ БҮХ АРД ТҮМНЭЭС СОНГОГДСОН УИХ-Н ГИШҮҮНИЙГ ДАРАМТЛАХ ЭРХ БАЙХГҮЙ ЭНЭ НОВШИЙГ ДАХИН БОР БИШ ХАР ОЙМСИЙГ НЬ ГОЗОЛЗУУЛААД ДАХИН ШАЛГАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Улс тор судлаач. 2016-01-21 150.129.140.157

Хэрэв О.Баасанхуугийн мэдэгдэл унэн бол "Шударга ес" эвсэл Ч.Сайханбилэгийг З.Энхболдоор солих зов шийдвэр гаргасан юм шиг байна. Гол нь илэрхий алдаа гаргасан Еронхий сайд аа ямарч хамаагуй унээр хамгаалж улдээвэл эрх баригчдын чинь нэр хунд шавар шалбаагт хутгалдана шуу дээ. Одоо МАН л ухаалага шийдвэр гаргах улдсэн байна даа. АН ч яах вэ? алсын бодлогогуй юм чинь Еронхий сайдаа нэг хэсэг нь хамгаалж, ногоо хэсэг нь огцруулж санал хуваагдаж тэнэгтэх л байхгуй юу. УИХ-ын гишууд та бухэнд эх орон ард тумнийхээ талд байж, эдийн засаг хундэрсэн уед шударга шийдвэр гаргахыг хусье.

зочин 2016-01-21 202.179.27.80

дэмжиж байна.Баасанхүү бас зоригтой байна