МҮОХ-г бөх биш сайн менежер л удирдана | News.MN

МҮОХ-г бөх биш сайн менежер л удирдана

МҮОХ-г бөх биш сайн менежер л удирдана

МҮОХ-г бөх биш сайн менежер л удирдана

Монголын Үндэсний Олимпийн Хороо /МҮОХ/-ны ерөнхийлөгчид Олимпийн аварга, Монгол Улсын гавьяат тамирчин Н.Түвшинбаяр цор ганцаар өрсөлдөх нь.

МҮОХ-ны түүхэнд ерөнхийлөгчийн суудалд нь нэг хүн өрсөлдсөн тохиолдол үгүй болов уу.

Хамгийн сүүлд 2017 онд тус холбооны гишүүдийн хурал зарлагдаж, ерөнхийлөгчийн сунгаа болоход гурван хүн өрсөлдөн, 80 гаруй хүний саналын дэмжлэгтэйгээр Д.Загдсүрэн МҮОХ-ны ерөнхийлөгчөөр улиран сонгогдсон юм.

Харин энэ удаад зарлагдсан ээлжит бус хурал өрсөлдөгчгүй нэр дэвшсэн Н.Түвшинбаярыг оройдоо залах уу, дахин сунгаа явуулах шийдвэр гаргах уу гэдэг нь наймдугаар сарын 14-нд товлосон гишүүдийн тааллаас хамаарна.

Тус холбоо нь 100 гаруй гишүүнтэй. Нийт гишүүдийн 50 болон түүнээс дээш хувийн санал авч байж, ерөнхийлөгч сонгогдоно. Гэхдээ нэг л хүн өрсөлдөж байгаа болохоор санал хуваагдахгүй, зөвхөн ганц нэр дэвшигчид л цугларна. Бас л хоржин бодсон арга шүү.

Гэхдээ МҮОХ-г бөхөөс илүү сайн менежер л удирдаж авч явна гэдгийг бодолцох ёстой.

Олимпийн аварга Н.Түвшинбаяр бол яах аргагүй сайн жүдоч. Түүнтэй нь маргах аргагүй. Харин МҮОХ-г удирдаад аваад явах хэмжээний мэдлэг, боловсрол, туршлага бий юу гэвэл дутна. Түүнд тус хороо үнэндээ ахадна.

Харин дэд ерөнхийлөгчид нь нэрээ дэвшүүлээд байгаа Ж.Отгонцагаан гэх эрхэм бол МҮОХ-ны ерөэнхийлөгчийн албыг жинхэнэ утгаар нь хашчих боломжтой. Харамсалтай нь, Монголд аль ч салбарт ажлаа мэддэг, мэдлэгтэй, туршлагатай хүнээ зөв газар нь томилж байсан жишиг ховор. Мэддэг, чаддаг нь ч зориг нь дутдаг уу, эсвэл янз бүрийн хоронд нь орохоос цэрвэдэг үү, өөрсдийгөө үнэлээд зүтгэдэггүй. Энийг нь ч улстөрчид ашиглаад сурчихсан.

Спортын холбоог нэг, нэгээрээ өмчлөөд авчихсан, удирдаж байдаг. Өөрөө хэл аманд орвол гар хөлийн үзүүрийнхээ нэг хүнийг зүтгүүлээд, дарга болгочихдог. Энэ жишгээр МҮОХ-ны ерөнхийлөгчийг сонгох ажил л тун удахгүй хийгдэх болох нь дээ.

Уг нь МҮОХ-гоор дамжуулж, спортоо хөгжүүлье, дэлхийтэй холбоё, улс төрөөс холтгоё гэвэл Олимпийн аварга Н.Түвшинбаяр ухамсраараа ерөнхийлөгчийн сунгаанаас нэрээ татчих ёстой юм.

Л.ОЮУ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
37
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

60 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Спорт сонирхогч 2020-08-06 66.181.161.97

Аварга дараагийн үеийн сайн бөхөө бэлтгэхэд өөрийн хүч хөдөлмөрөө гаргаж ажиллах хэрэгтэй л дээ. Албан тушаалд дуртай юм гээч

Avatar

Зочин 2020-08-06 202.9.46.100

Баттулгын нөлөөн дор далдагнаад хэрэггүй өөрийнхөө бөндгөрөөр амьдар! Улсаас зүгээр цалин авч байж яасан шуналтай юм бэ!

Avatar

Зочин 2020-08-06 202.9.46.100

Зүгээр л бөхөөрөө яв даа

Avatar

Зочин 2020-08-06 122.201.31.9

Ото одоо хэрэггүй. Ажиллаж л байсан хүн.

Avatar

МҮОХ 2020-08-06 203.91.115.248

Аврага аврагаараа байх сайхан ш дээ юу дутлаа гэж элдэв сэтэр зүүх гээд шунаад байдаг юм олон олон залуучуудыг бэлдээд олон аврага төрүүлэхгүй ганцаараа л аварга байх шунал юм даа . Еок дэмжиж байгаа бол бүр нохой нохой

Avatar

Зочин 2020-08-06 103.229.120.98

Голдуу еслолын чанартай ажилтай Олимпын хорооны ажил гэж угаасаа чадаж цехеед байх сvртэй юм байхгvй ээ!!

Avatar

Зочин 2020-08-06 66.181.161.40

Энэ тэгээд их дальжгар, нэр алдарт хэт дурлах юм. Зүгээр сайхан мөрөөрөө, бизнесээ хийгээд амьдарч болдоггүй юм байх даа. Бид зүгээр л нэг олимпын аваргад зориулж алга ташсанаас биш хүзүүн дээр зайдагнах Наполеон гахайг балиашиглаагүй шүү. Яагаад монгол хүмүүсийн тархи ийм хялбар мехнизмтай байдаг юм бэ?

Avatar

Чонон сүлд 2020-08-06 202.179.25.235

ТҮВШИНБАЯР НЭРЭЭ ТАТАХ ХЭРЭГТЭЙ. БОЛЛОО ГЭЭД ӨӨРӨӨ Л ОНИГОО БОЛНО. НААД ЗАХ НЬ АНГЛИ ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ. ОЛИМПЫН ХОРООНЫ ДАРГА АЖИЛ ЯРЬЖ БОДЛОГО ЯВУУЛАХААС ХҮНТЭЙ БАРИЛДАХ БИШ. БАС МЕНЕ4МЕНТ Ч МЭДЭХГҮЙ ХҮН. ХАРИН САЙН ДАСГАЛЖУУЛАГЧ БОЛЖ МАГАДГҮЙ. ЭЦЭСТ НЬ ӨӨРИЙНХӨӨ ТОЛГОЙ, ӨӨРИЙНХӨӨ ЧАДАЛ, ХЭМЖЭЭНДЭЭ ТААРСАН АЖЛАА ХИЙХ НЬ ДЭЭР. ХОЖИМ НЬ БАТТУЛГЫН ДОХИО ЗАНГААГААР ЯВДАГ ГЭХГҮЙ НЭР ЦЭВЭР МӨР ЦАГААН ҮЛДЭНЭ ШҮҮ ДҮҮ ХҮҮ. БОДОЖ ШИЙДЭЭРЭЙ.

Avatar

Zochin 2020-08-06 202.131.225.197

Sain buh buh sain manager gesen ug bish tiimees Tuvshin bayar Mongoliin ard tumnes ugsun hair hundetgeliig oligtoihon daah heregtei!!! Dasgaljuulagch hii tegvel bolj bnshdeee

Avatar

Зочин 2020-08-06 66.181.161.110

Yavuurgui muuhai l yum hiij baina daa avarga mini

Avatar

Иргэн 2020-08-06 192.82.72.207

Түвшинбаяр аварга өөрийн гэсэн толгойгүй юм шиг ерөнхийлөгч Баттулгын суу гэсэн газар нь сууж, бос гэсэн газар нь босч хэдэн жил явах юм бэ.

Avatar

/*-*/ 2020-08-06 49.0.212.4

Угаасаа өөрийн гэсэн толгойгүй юм чинь арга байж уу

Avatar

Зочин 2020-08-06 79.95.127.30

Ихэнх улсуудын Үндэсний Олимпийн Холбооны ерөнхийлөгч нь домогт тамирчид нь байдаг юм билээ. Казакстаны ерөнхийлөгч Бээжинд Түвшинбаярт ялагдаж байсан нөхөр байгаа шүү дээ.

Avatar

bidaan 2020-08-06 202.126.88.130

bidaaan n ali n um be zaagaad uguuch

Avatar

Зочин 2020-08-06 109.70.100.40

)))) Шилдэг бэлгийн болзоо сайтад тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зочин 2020-08-06 64.119.16.187

Олимпын хороог удирдах чинь барилдахаас их л еер ажил даа, бяраар хийх ажил биш ш дээ, хэл устай, сайн менежер л хийж денгех ажил, аварга арай л барахгуй болов уу

Avatar

монгол ах 2020-08-06 94.10.49.66

МОНГОЛ ТҮМНИЙ ХАЙРТАЙ БОЛГОН РУУ НУЛИМААД БАЙДГАА БОЛЬЦГООМООР БАЙНА ДА !ЗАЛУУС АА!!!

Avatar

монгол хүн 2020-08-06 94.10.49.66

ТҮВШИНБАЯР АВАРГА ОЛИМПИЙН ХОРООГ УДИРДАХАД ХЭНД МУУХАЙ БОЛООД ЯВЧИВ АА!!! ЭНЭ ӨНДӨР ОРГИЛД ХҮРСЭН ХҮН МЕНЕЖМЕНТГҮЙ БАЙХ УУ? БАС ТЭР ЛОНДОНГИЙН ОЛИМПД ОРОСТ ЯЛАГДАЖ ШИВШИГ БОЛСОН ГЭЖ БИЧСЭН ХҮН ТЭР ҮЕД ДЭРЭГДЭЭС НЬ ХАРАХАД ЯМАР ЭР ЗОРИГ ТЭВЧЭЭР ЭНЭ ХҮНД БАЙДГИЙГ ЯСАНДАА ШИНГЭТЭЛ МЭДРЭХ БАЙСАН ДА. ТИЙМ БЭРТЭЛТЭЭ ГАРЧ ИРЭЭД ШИЙДВЭРТЭЙ ГАНЦ УХАС ХИЙЛТЭЭР ДУУСГАХ ГЭТЭЛ БЭРТСЭН ХӨЛ НЬ НУГА ГЭЭД ЯВЧИЖ БИЛЭЭ…ШИЙДВЭР ЗОРИГИЙГ Ч ҮЗҮҮЛСЭН ДЭ АВАРГЫГ АНГЛИ ХЭЛЭЭР АРЦАГЛАХГҮЙ ЭЭ

Avatar

Зочин 2020-08-06 202.126.88.57

ОУОХ-г сайн менежер биш олимпийн аварга хүн удирдаг.

Avatar

Бүү мунхагла 2020-08-06 192.119.164.195

2008 оны Бээжингийн олимпоос өмнө тэгээд олимпын хороо удирдлаггүй явж байсан гэсэн үг үү, зүгээр битгий донгос.

Avatar

Үнэн 2020-08-06 202.72.247.58

erguu min olon ulsiin olympiin horoo gej bna malaa

Avatar

Тамирчин 2020-08-06 139.5.217.146

Түвшинбаярыг дэмжиж байна аа

Avatar

Зочин 2020-08-06 174.194.209.160

Дундахь нь нөгөө бидон Ганбаа биз ? Энэ бидонуудыг 30 машинаар ямбийтал дайрчих Тожоо жолооч монголд хэрэгтэй байна. Хүрэлсүх ч патиар даруулдаг болохоос машин жолооддог Тожоо биш нь харагдлаа

Avatar

Зочин 2020-08-06 59.153.85.79

Манай Хүрэлсүх бол Ханх 5 тив Их долоон улсад байхгүй ховсдогч ерөнхий сайд бөгөөд Карл Марксын хувилгаан Их Иличийн хүмүүжил дор өсөж Улаан тугыг толгойдоо зангидсан их өвөрмөц төрхтөн бөгөөд Сармагчин шиг эдийн засагыг самарч ядуучуудыг залхуу болгох улсын төлөө тууштай тэмцэгч МАН ын хамба цорж ,Орос Хятад хоёрын дунд самгардсан бэлэн амлагч цээжээ дэлдэгч сүржин эх оронч бөлгөө.

Avatar

Зочин 2020-08-06 192.82.72.207

Энэ хүн мэргэн цэцэн үгтэй, бас түүх уншчихдаг овоо гар юм шиг боловч Түвшибаяр гэж байхад Хүрэлсүхийг, олимпийн хороо гэж байхад ЗГ луу дайраад байгаа юм уу, МАН луу давшаад байгаа юмуу. Хөөрхий атаархалдаа дийлдэж, толгой нь эргэж, нүд харанхуйлсан өрөвдмөөр амьтан байна.

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-08-06 192.82.69.22

Энэ Түвшинбаяр одоо больмоор юм. Юм болгон дээр далдагнаад явж байх юм. Энэний менежер гэж юу байдгийн Шүрэн толгой…

Avatar

Зочин 2020-08-06 182.160.36.127

Хүн хэрээ мэдмээр юмдаа. Англи хэлчгүй олигтойхон олон улсын байгууллагад ажиллаж байгаагүй байж Монгол улсын нэрийг гутаана даа

Avatar

Монгол хүү 2020-08-06 202.55.188.84

Түвшинбаяр минь Жавклан агааныхаа араас орж Монгол түмнийхээ элэг доог болж хайран сайхан хөдөлмөр нэр төрөө баастай хутгах бий вий. 2012 оны Лондонгийн Олимпт Жанкуугын баастай шүтээн Путингийн бөхөд худлаа савуулж Монголын 1 түүхэн шившиг болсон одоо 2дахаа юу болох гэж байна?

Avatar

Ooriin tolgoigui iljig 2020-08-06 202.126.90.73

Jonkuug shorond orohod n dagaad l oroh um bh daa?

Avatar

lol 2020-08-06 64.119.22.31

zygeer avarga chigtee amidstch boldoggyi l um bhdaa mongol hynii judaggyi bayarhuu zan ingeel haana ch haragdah umdaa

Avatar

Зочин 2020-08-06 182.160.2.4

Ганцаараа нэр дэвшиж болохгүй, ичих хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-08-06 103.229.121.122

Баттулга бүх зүйлийг жонхууруулж байна

Avatar

ХУУЛЬЧ 2020-08-06 192.82.64.190

МОНГОЛ УЛСАД ЭНЭ 202О ОНД БАГА ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬ ЯВАХ НЬ ГЭЖ ОЙЛГОВ ,,,,,ЭНЭ СОНГУУЛИЙН ӨНГӨ ИРЭХ 2021 ОНД БОЛОХ МОНГОЛ УЛСЫН ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬД ДҮНД УРЬЧИЛААД ТАВИХНЭЭ ДЭЭ ,,,,,,,,,

Avatar

Зочин 2020-08-06 66.181.161.25

Энэ нухур их эвдэрсэн бн лээшуу. Улс турд хутгалдаж хордсон бололтой. Ард тумний хайр хундэтгэл чамд багадаагуй бх. Наад гэмтэй, цэртэй ерунхийлугч ахын чинь шунал, хорлол агуу тул …. энэ хунийг эвдэж хордуулж дууслаа. Ухаарч уздээ аварга минь!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-08-06 150.129.140.37

Түвшинбаяр гэж их шуналтан бн, их хуралд ч үзсэн, ичмээр юмдаа, нэрээ татаасай,

Avatar

Ard 2020-08-06 150.129.140.202

Janhuugiin gart ene ums oron duuslaa!!! Umhii tuvd tairdas janhuu battulgiig ogtsruulya!!!

Avatar

Зочин 2020-08-06 202.126.90.100

Хэрүүл тасрахгүй.нэр хүндээ алдаж хог болно.энэ байгууллага нь.

Avatar

ЗОЧИН 2020-08-06 202.9.40.44

ЕРӨНХИЙЛЭГЧЭЭР НЬ ТҮВШИНБАЯР АЖИЛЛАЖ, ХАМАГ АЖЛЫГ НЬ ОТГОНЦАГААН-Р ХИЙЛГЭНЭ ГЭЖ ТООЦООЛЖ ДЭЭ…

Avatar

Зочин 2020-08-06 66.181.170.162

БӨК КҮН МИНЭЭЖЕР БАЙЖ БОЛДГУМУ? КУЦАН БИЗ

Avatar

Zochin 2020-08-06 192.82.69.40

Ene tomchuudad ih dolignoj urduur hoiguur n guij huliig n dolooj yavdag zaluu bnle, evgui nuhur shu

Avatar

Спортыг дэмжигч 2020-08-06 202.9.40.83

Отто өлхөөн хийчих суудал

Avatar

Boroo Goldy alt haana bn??? 2020-08-06 202.179.21.207

Tamirchiny hunii bulchin ni ajilladag tolgoi ni ajilladaggui gej heleed iim ard tumen yaduu zuduu baihaas ch oor yahav!!!! 30 jil 1 nam 1 heseg buleg humuusd dahin dahin huurtaj bdag iim ard tumen oodloh zaya bgaa bolov uu daa??!

Avatar

ялна 2020-08-06 66.181.188.183

"Бүхнийг Женко" уриа хэрэгжиж байна, Монгол ялж байнаа, байна.

Avatar

ЗОЧИН 2020-08-06 202.21.126.30

ТҮВШИНБАЯР МИНИЙ БАТТУЛГЫН ДАЛБААН ДОР ИНГЭЖ НЭРЭЭ ХӨӨДӨӨД ЯАХНАВ ДЭЭ. НААД ТУЛГА ЧИНЬ ДАРАА НЬ ЧАМАЙГ МУУ НЭРТЭЙ БОЛГООД ӨРӨӨ СУУХ САНААТАЙ Ч БАЙЖ МАГАДГҮЙ ШҮҮ.

Avatar

Зочин 2020-08-06 59.153.114.237

Уул шугамдаа сайн тамирчин биш сайн менежер л удирдах ёстой юм байгаам. Загдсүрэн муугүй удирдаж явсан. Монгол улсыг олимпийн алтан медиалтай болгоход түүхэн үүрэг гүйцэтгэсэн хүн дээ.

Avatar

hi 2020-08-06 202.179.21.207

Ooriigoo udirdaad yalan diilsen hun hamt olonoo udirdaj chadnaa

Avatar

Зочин 2020-08-06 202.179.27.94

багаа сайн бүрдүүлвэл хэн ч байсан болно. яагаад түвшинбаяр болохгүй гэж сэтгүүлч гэхээрээ өөрийн санаа бодлоо нийтэд дэлгэж байх ёстой биш шүү.

Avatar

Зочин 2020-08-06 83.20.231.208

Jonhuu bolih ulsaar togloz duuslaa

Avatar

Зочин 2020-08-06 203.91.115.54

Отгонцагаан архичин юу чаддаг юм. Загдсүрэнтэй хамт хулгай хийсэн хог

Avatar

Зочин 2020-08-06 202.126.88.186

Одоо уудаг болсон байна лээ ОТО

Avatar

Зочин 2020-08-06 139.5.219.46

Дунд эргэм насны аятайхан хүн хэрэгтэй. Отто одоо болио нас чинь явж дээрээс нь уух чинь их байна… Арга барил нь залуу санаачилгатай хүн хэрэгтэй. Түвшинбаяр аварга дэмий биз дээ хүнд хийх юм хийхгүй юм гэж бас байна аа… Олны хайр хүндлэл байлаа ч үүнийг далимдуулж таарахгүй албан тушаалд очих нь буруу

Avatar

Бат-Эрдэнэ 2020-08-06 192.82.77.173

Жүгдэрийн Отгонцагаан гуай бол Монгол Улсад Олимпизмйг хөгжүүлэхэд их хувь нэмэр оруулсан. Маш олон жилийн туршлагатай. Маш олон хэлтэй эрхэм бөлгөө. Ядаж л орчуулагч, газарч гээд баахан амитан дагуулж төсвийн мөнгө үрэхгүй шүү дээ

Avatar

Cамараа 2020-08-06 202.179.24.124

голыг нь олоод л хэлсэн байна

Avatar

MONGOL 2020-08-06 202.9.46.103

сэтгүүлч хүн яам удтрдаад яваад байхад тэгж байгаад болно ш дээ. Дуучин хүн тариаланч,сагсчин хүн дарга.бөхчүүд гишүүн болоод байхад. Зөв шударга тамирчлаа ойлголог хүн болно шшш

Avatar

ИРГЭН 2020-08-06 202.131.238.98

Жонкуугийн санаа

Avatar

Б.ЦОГТГЭРЭЛ 2020-08-06 192.82.68.122

ГАНЦААРАА ӨРСӨЛДӨНӨ ГЭЖ ЮУ ГЭСЭН ҮГ ЮМ.

Avatar

Зочин 2020-08-06 202.131.238.98

Жонкуугийн л санаа ш дээ

Avatar

Irgen 2020-08-06 202.21.120.187

САЙН БӨХ БИШ САЙН МЕНЕЖЕР Л УДИРДАНА

Avatar

ма 2020-08-06 66.181.161.123

түвшинбаяр дасгалжуулагч хии

Avatar

Зочин 2020-08-06 202.126.89.32

Түвшинбаяр яаж чадах вэ. 1-р хүний л тоглолт бх.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж