ЖДҮ-чнийг торговол төрд нүүрлэсэн хулгай зогсохгүй | News.MN

ЖДҮ-чнийг торговол төрд нүүрлэсэн хулгай зогсохгүй

ЖДҮ-чнийг торговол төрд нүүрлэсэн хулгай зогсохгүй

ЖДҮ-чнийг торговол төрд нүүрлэсэн хулгай зогсохгүй

Шүүх байгууллага Жижиг, дунд үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх сан/ЖДҮХС/-г цөлмөсөн улстөрчдийг өршөөх захиалга аваа юу гэлтэй хачирхалтай шийдвэрийг өчигдөр /2020.08.04/ гаргав.

Тодруулбал, нийслэлийн Баянзүрх дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх эрх мэдлээ урвуулан ашиглаж, гэр бүлийн гишүүндээ болон улстөрчдөд тэрбум, тэрбумаар нь зээл олгосон Хүнс хөдөө аж ахуй хөнгөн үйлдвэрийн сайд асан Б.Батзоригт холбогдох хэргийн урьдчилсан хэлэлцүүлгийг хийгээд 40 сая төгрөгөөр торгох шийтгэл ногдуулав.

Жилийн гурван хувийн хүүтэй гурван тэрбум төгрөгийн зээлийг өөрийн хамаарал бүхий компанидаа авчихсан экс сайдад 40 сая төгрөгийн торгууль юу юм бэ?. Ял аваагүйнхээ баярын парти хийхэд цацах л мөнгө.

Ядарсан ардын хүүхэд гудамжнаас гар утас олсныгоо цагдаад мэдэгдээгүйнхээ төлөө мөнгө угаасан хэрэгт унаж, шоронд хоригдож байхад албан тушаал эрх мэдлээ ашиглаж, ард түмнийхээ боломжийг хулгайлсан нь торгууль төлөөд ялаас мултраад байх юм бол энэ төрд нүүрлэсэн хулгай зогсохгүй, улам цэцэглэнэ.

Хэдхэн хоногийн өмнө УИХ-ын гишүүн асан Г.Солтан эрх мэдлээ хэтрүүлж, өөрийн хамаарал бүхий “Монгол шаазан” компанид 950 сая төгрөгийн зээлийг ЖДҮХС-гаас авсан үндэслэлээр гурван жилийн хорих ял авсан. Хэнд нь Эрүүгийн хуулийн хоригдох ял нь үйлчлээд хэнд нь торгох ял үйлчилдэг юм бэ.

Монгол Улсын сайд асан М.Энхсайханыг 160 сая төгрөгийн үнэтэй машиныг 30 сая төгрөгөөр хямдруулж авсан байтал нь төрд хохирол учруулсан гэж үзэн, 4.6 жилийн хорих ял оноодог хэрнээ Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүхийн төрсөн дүү У.Давхарбаяраас эхлээд УИХ-ын гишүүдэд ЖДҮХС-гаас зээл олгож, давуу эрх олгосон нь яагаад ийм хөнгөн шийтгэл хүлээх ёстой юм бэ.

Улстөрчдөд бизнесээ тэтгэх боломж олгосных нь шагнал уу, эсвэл түүнд хорих ял оноочихоор бусад сайд, УИХ-ын гишүүд араас нь дээлээ нөмөрч, асуудал хүндрэх гээд байна уу?.

Хоёр компанийн хооронд хийгдсэн нефть нийлүүлэх гэрээгээр шалтаглаж, Ерөнхий сайд асан С.Баярыг мөнгө угаасан хэргээр 5 тэрбумын торгууль ногдуулж, 5 жилээр хорих ял оноож, хэлмэгдүүлдэг хэрнээ ард түмнийхээ боломжийг хулгайлсан ЖДҮ-чинд 40 сая төгрөгийн торгууль ногдуулах нь шүүхийн шударга шийтгэл юм уу.

Албан тушаалтны эрх мэдлээ хэтрүүлсэн үйлдэл нь хохирол шаардахгүйгээр хоригдох ял руу түлхдэг гэсэн Эрүүгийн хуулийн заалтыг шүүгч хааш нь хийчих вэ.

Хэрэв шүүх ийм байдлаар ЖДҮ-чдийг шийтгэвэл хамгийн эхэнд хоригдох ял авсан УИХ-ын гишүүн асан Г.Солтанаас эхлээд энэ хэргээр шүүгдэж ял авах олон улстөрч давж заалдаж, торгох ял дээр л бууна.

Шүүх ийм шударга бус байж таарахгүй. Олноороо зохион байгуулалттай гэж хэлж болохуйц оролцоотойгоор үйлдсэн ЖДҮ-гийн хэрэг дээр нэг л жишгээр хандах ёстой.

Хэрэв нэг жишиг барьж шийдвэр гаргаж чадахгүй бол улсаа "алж" байгаа авлига албан тушаалын гэмт хэрэг үйлдэгчдийн үйлдэл зогсохгүй.

Өнгө зүсийг нь хувиргаад өөр байдлаар хэрэг тарина. Том артай, хуваагаад төсвийн мөнгө “цохьчихсон” байхад шүүх дээр аргалаад өгчихнө гээд л хулгайгаа хийнэ. Нэг ёсны төсөв рүү орсон бүхэн урт гартнуудын гараар ороод үрэн тарна болно гэсэн үг.

Нэг их албан тушаалын гэмт хэрэгтнүүдтэй тэмцээд байгаа юм шиг дүр эсгэж, ганц нэг хүнээр золиос хийгээд ЖДҮ-гийн хэргийг өршөөх гэж буй бол уучлаарай. Ард түмнийг басамжилсан хэрэг болно шүү, шүүгчид ээ.

Төрд нүүрлэсэн хулгайчдад хариуцлага тооцож, тохирсон ял шийтгэл ногдуулахгүйгээр Монгол Улс авлига, албан тушаалын гэмт хэрэгтнүүдэд сургамж өгч чадахгүй.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
24
ЗөвЗөв
6
БурууБуруу
4
ТэнэглэлТэнэглэл
3
ГайхмаарГайхмаар
1
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

53 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

АРД 2020-08-05 202.9.46.193

ЭНЭ ХҮНИЙГ ТӨРИЙН ШҮҮХ ИНГЭЖ ТОЛГОЙГ НЬ ИЛЖ БАЙГАА ЮМ ЧИНЬ БУСАД УИХ-ЫН ГИШҮҮН БАЙХДАА АРД ТҮМНИЙ ХӨРӨНГИЙГ ЛУЙВАРДАГЧДЫГ БОЛ БҮР Ч ТОЛГОЙГ НЬ ИЛЭХ ЮМ БАЙНА Л ДАА ХҮРЭЛСҮХ ЕРӨНХИЙ САЙД НЭГИЙГ БОДОХ ЦАГ НЬ БОЛСОН ЮМ БИШ ҮҮ МОНГОЛЫН АРД ТҮМЭН ИЙМ ТӨРИЙГ, ИЙМ ШҮҮХИЙГ ХҮСЭЭГҮЙ Л БАЙХ ШҮҮ… ЦААШДАА АЖЛАА САЙЖРУУЛАХГҮЙ ЮМ БОЛ ОЛИГТОЙ ЮМ БОЛОХГҮЙН ЦОНДОН ШҮҮ.

Avatar

Хүрэлсүхийн ЗГ арай дэндэж байна 2020-08-05 202.9.46.193

Торгууль нь 40 сая, албан тушаалаа урвуулан ашиглаж бусадтай нийлж луйвардсан мөнгө нь хэдэн тэрбум билээ санахгүй байна уу сануулахыг хүсэхгүй байна уу луйварчдын угаасан мөнгө нь хэдэн тэр бум болсныг дурьдах ч үгүй байх энэ бүгдийн хажууд 40 сая төгрөг юу ч биш энэ хүний хувьд зүгээр л 1 өдрийн зугаа гаргах мөнгө 5 жил төрийн ажил хийхгүй ч гэх шиг инээдтэй юм ярих юм хууль бус хөрөнгийг нь яагаад хураахгүй гэж яагаад 15-20 жил хорьж болохгүй гэж энэ бүхэн чинь ард түмний хөрөнгө шүү.

Avatar

Зочин 2020-08-05 103.57.94.210

Женко тариалан эрхлэлтийг дэмжих сангаас зээл авсан хэвлэлүүд таг болсон энд учир бий

Avatar

Зочин 2020-08-05 66.181.181.110

Шинжлэх ухаан технологийн сан гэж бас шалгах шаардлагатай газар байна.

Avatar

Зочин 2020-08-05 130.253.28.8

INDNDIMKEV

Avatar

Зочин 2020-08-05 130.253.28.8

seegc saitar

Avatar

xetdabragch,demjixxgyi bxs? 2020-08-05 130.253.28.8

s** saiter INDN DIMKE ZASAGLAAD BNAA,urgedee xamgaalax

Avatar

Dorjsuren 2020-08-05 50.101.118.166

Зочин буюу 64 119 .,22,42, энэ хүн юу ч мэддэггүйгээс ийм санал хэлжээ их хурал ,төрд ажиллаж байгаа хүмүүс ямар өндөр чадварртай , хариуцлагатай байх ёстой , албан тушаалыг хувьдаа ашиглаж байна. Нямдорж албан тушаалыг ашиглаж хүүдээ мөнгө олоход тусална , тэрийгээ яадаг юмаа бэ аав хүн гэнэ , сонин шүү хүмүүс яриад л өнгөрсөн уул нь энэ бол албан тушаалыг ашигласан байдаг .

Avatar

Зочин 2020-08-05 178.32.125.162

Шилдэг бэлгийн болзоо сайтад тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

зочин 2020-08-05 43.242.242.59

шударга ёс хаана бна вэ

Avatar

Olonlog 2020-08-05 202.126.89.107

Jdv bol zvgeerl neg zeel geedzandan togliom heterhii mergen jaraahai oyun erdene naraildsan hvvk ogtsrohgvin tuld vgsvn hahuuli gee bizdee teheer huuli vilchlehgvi

Avatar

зочин 2020-08-05 202.21.108.161

Бүх хөрөнгийг нь хураах хэрэгтэй!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.179.27.15

ждүчинд сонголт өг авсан мөнгөө нугалж төлүүлэх эсвэл

Avatar

Зочин 2020-08-05 64.119.21.142

ЖДҮ-чин гэж сүржгэнж улс төржүүлээд л байгаа болохоос журмын дагуу ил тод шалгарсан төслийг л хэрэгжүүлж байсан ажлууд шүү дээ Харин АН-ынхны эрх барьж байх үед улсын зээлийн их хөрөнгөөр хэрэгжүүлсэн олон ажлууд л ёстой их асуудалтай юм шиг байна лээ дээ

Avatar

Zochin 2020-08-05 192.82.69.40

Iim ulun yumnuudiig bitii turd oruulj bgach

Avatar

Зочин 2020-08-05 103.26.195.198

20 банздаад тавь

Avatar

зОЧИН 2020-08-05 202.179.24.14

ӨӨРӨӨ ЖДҮ-ГЭЭС МӨНГӨ АВСАН БИЗДЭЭ.БАТЗОРИГ САЙД. НЭГЭНД НЬ ЯЛ ӨГӨӨД, НӨГӨӨД НЬ МӨНГӨӨР ТОРГОДОГ.__________ ШУДРАГА ШҮҮХ БАЙНА УУ.

Avatar

иргэн Гэмгүя 2020-08-05 202.126.90.143

ЖДҮ бол зээл болохоос хулгай биш . Жинхэнэ
хулгай чинь Н.Энхбаяр , Ц ,Элбэгдорж , Ч.Сайханбилэг нарын нарийн зохион байгуулалтад орсон бүлэглэл юм шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.9.46.24

Төсвөөс мөнгө хулгайлж амташсан энэ хүнд 950 саяынх нь 40 сая юу ч биш, шударга биш байнөө

Avatar

Б.ЦОГТГЭРЭЛ 2020-08-05 192.82.68.122

МАФИЖСАН МАН – ЫГ СОНГОСОН ТАНЫ ХОХЬ

Avatar

Зочин 2020-08-05 64.119.21.142

Жинхэнэ мафжсан АН-ыг сонгоогүй нь бидний аз

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.21.111.170

Яагаад ХҮрэлсүх рүү дайраад байнаа. Шүүгч рүү нь наад үгээ хэлээч. Шүүгчийг нь шалгаач

Avatar

Зочин 2020-08-05 192.82.68.122

ху пэ

Avatar

Бат 2020-08-05 103.14.36.6

Ажил хийсэн хүнийг хэлмэгдүүлж болохгүй. Зөв шийдвэр гарсан байна. Төрд ажиллаад хохирдог энэ байдал арай л газар авч байгаа биш үү. Үнэхээр идсэн уусан бол ял авах нь зөв байх аа. Түүнээс биш хэлмэгдэх ёсгүй.

Avatar

Зочин 2020-08-05 192.82.68.122

х** с** минь

Avatar

Алмайрагч 2020-08-05 94.10.49.66

Энэ хүмүүс төрд ажилсангүй л дэ!!! Өдөр шөнөгүй хулгай хийчлээ. Зээлээ ч хулгайн замаар авчихсаныг нь харахгүй юу да !!! Хүний мууд дурлаад биш шудрага ёс, хүний жудаг, төрийн хүний зангараг,ёс суртахуун нь эдгээр улсын хаагуур нь зөрөөд байгаад л гайхаад байна.

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.21.105.26

Ард түмнийг тавлаж чадаж байгаа юм шүү. Ш**сан мөнгөнийх нь 1 сарын л хүү шүү дээ. Улсын мөнгө гэж байхгүй, бидний мөнгө шүү дээ уг нь. Арай л ноомой, гөлөгнүүд юм даа бид.

Avatar

Зочин 2020-08-05 150.129.141.105

ХҮРЭЛСҮХ БИДНИЙГ ХУУРСАН БАЙНА. ХУУРСАН БАЙНА ГЭЭД ХУУРАГДАДАД ДУУГҮЙ ӨНГӨРДӨГ МӨН ТЭНЭГ АРД ТҮМЭН ЮМ АА

Avatar

Зочин 2020-08-05 218.212.77.121

Уул нь ЖДҮ-ийн хөвөх утасны үзүүр Батзориг байсан юм. Хөвөөд, дагаад явбал хөшигний ард хийгдсэн олон тохироо, лобби ил болох нигуур, учир жанцантай байлаа. Гэвч тэгэхийг хүссэнгүй. Бүлэглэж үйлдсэн хэргийг “хүн хүнээр тусгаарлаад” заримыг гяндан, заримыг бараг л “шагнаад” өнгөрөх юм байна. Монголын шударгос нь эрх мэдэлд хүрч бялуу хүртэх арга, өрсөлдөнчөө намнах з****г юмдаа, үнэхээр харамсалтай

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.55.188.38

Төрд гарчихаад чөлөөтэй хулгай хийдэг боломжийг нь хааж тогтолцоогоо өөрчилбөл дараа нь хулгай хийлээ гэж хойноос нь хашгирч гуугчихаа болино ш дээ

Avatar

Зочин 2020-08-05 150.129.143.67

юу ч мэдэхгүй байж ийм эргүү юм бичихээсэй ичээч. шүүх ямар шийдвэр гаргахыг хар масс, боловсролгүй та нар заах юм уу? одоо бүр амар юм болох нь. заавал хорих ял өгдөг хуулиас дэлхий татгалзаад удсан шүү. ажилгүй болоод дээр нь нэр төрөөрөө шийтгэл амсана гэдэг том шийтгэл

Avatar

Зочин 2020-08-05 150.129.140.37

Солонгос ёрөнхийлөгч нараа хорьсон, энэ юу вэ тэнэээг,

Avatar

Зочин 2020-08-05 150.129.143.67

Со хэлмэгдүүлдэг юмаа. түүх шийтгэнэ

Avatar

иргэн 2020-08-05 202.179.24.25

за Шударга гэгдэх Хүрэлсүхийн үед ч Төрийн Хулгай зогсохгүйгээр барахгүй Хулгайчидынхаа Толгойг илээд Эрхлүүлээд л байх бололтой, Хяналтгүй Төр Аюул тарина шүү,

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.126.90.73

Хүрэлсүхийг огцруулж, хуулийн хариуцлага тооцох ёстой

Avatar

ТОПОР ЖЭНХБАЯР СОДБААТАР НАР 5 ДАХИН ИЛҮҮ ЯЛ АВАХ ЁСТОЙ 2020-08-05 202.126.90.73

ЖОНХУУ ТОПОР 2 ХЭНИЙ ЗАХИАЛГААР МОНГОЛ ТӨРИЙН ТӨЛӨӨ ЗҮТГЭСЭН СЭХЭЭТНҮҮДИЙГ ХОМРОГЛОН ХЭЛМЭГДҮҮЛЭВ?! ХАМГИЙН БАГА ЖДҮ ХУЛГАЙ ХИЙСЭН ХАСАГ НӨХӨРТ 3 ЖИЛ ӨГӨХ АТЛАА, ХАМГИЙН ИХ ХУЛГАЙЛСАН НОХОЙ БАТЗОРИГТ ШАГНАЛ ГАРДУУЛЖ БХ ЖИШЭЭТЭЙ… ЗАХИАЛГА БИЕЛҮҮЛЖ БАЙГАА ШҮҮГЧ НАР БОЛОН ЖОНХУУ ТОПОР НАР ЖАНГАА ХҮРТЭХ ЦАГ ИРЭХ БИЗ ЭЭ, МОНГОЛЧУУДЫН ИРЭЭДҮЙДЭЭ ИТГЭХ ИТГЭЛИЙГ УСТГАЖ ТӨМӨР ЗАМ БОЛОН ЖДҮ САНГ ЦУСАЛНЫХАА ХАРИУГ АЬАХ ӨДӨР ИРЭХ БУЙ ЗАА

Avatar

Зочин 2020-08-05 150.129.143.67

чи шүүхийн хаалга татах өдөр ирэх вий. хүний мууд дуртай адаг вэ

Avatar

d 2020-08-05 150.129.142.11

Энэ муу н**ш өөрөө 3 тэрбумын ЖДҮ-ийн зээл авсан гээ биз дээ? Тэр мөнгөнийхөө хүүний өчүүхэн хэсгээр торгуулиа төлчихнө ш дээ. Жирийн ард түмэн бас ийм ашигтай ажилламаар л байна ш дээ. Нөгөө Хүрэлсүхийн хуцаад байсан шударга ёс нь энэ үү? Эсхүл Хүрэлсүхийн даалгаврыг биелүүлсэн болохоор ингээд ял завшаад байна уу?

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.179.26.28

Ял авдаг хасаг зээлээ хугацаандаа төлнө гээд буцаахгүй байсан гэл үү? Зөрүүд нөхөр байна эсвэл үнэхээр мөнгө нь эргэлтэнд ороод гацчихсан юм байна л даа. Тэгээд шүүх ямар хачин шийддэг юм бэ? Буцааж өгсөн тул торгууль, өгөөгүй тул хорих ял гэж байгаа юмуу? Тийм хачин утгагүй шийдвэр гэж юу байдаг юм. Одоо энэ Батзоригийн ял дээд шүүхэд хүндрэхгүй шт. Шинэ хуулиар шүүгдэгчийн эрх зүйн байдлыг дордуулахгүй гээд заачихсан.

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.131.245.6

Энэ хүн сайдын албан тушаалаа, гишүүнээ өгсөн. Шүүхээс ял авлаа, одоо болно оо. Бас зээлээ төлсөн, одоо яах гээд байгаа юм. Хүн чанартай байгаач хүмүүс ээ.

Avatar

Hyrelsyh 2020-08-05 174.233.2.162

Banharigaa sugalnaa

Avatar

Hyrelsyh 2020-08-05 174.233.2.162

Banharigaa avarnaa

Avatar

Бизнэс эрхлэгч 2020-08-05 202.126.90.132

Авсан зээлээ бүгд төлдөг. Албан тушаалаа ашиглаж авч болохгүй. Энэ одоо болиооо. Ундармаа гэж шунал нь нүдээрээ гарсан н**ш байнө

Avatar

Зочин 2020-08-05 103.229.121.98

Гол нь авсан өнгөө бүрэн төлсөн юм уу гэдэг нь тдорхойгүй байна.

Avatar

Zochin 2020-08-05 202.170.70.48

Хүрэлсүхээ чи зүгээр энэ хулгайчтайгаа зайл.

Avatar

Зочин 2020-08-05 59.153.112.247

Шүүх эрх мэдэлтэнүүдэд үйлчилж байна.Хүрэлсүх,Болорчулун, Учрал нарт хариуцлага хүлээх л ёстой.Шударга ёс алга болжээ

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.131.230.114

өө за за бүгдийг нь хулгай хийж амьдар гэсэнтэй адил шйдвэр гаргажээ өчигдөр шүүхээс гараад срувалжлагчаас сүүлээ хавчаад зугатаж байгаа тэр зүр зураг үнэхээр шившгийн байлаа.Дахин бүү үзэгд энэ хулгайч

Avatar

Зочин 2020-08-05 103.50.206.40

Ард түмнийг үнэхээр доромжилж байна.

Avatar

Zochin 2020-08-05 192.82.74.65

Uneheer shudraga bus bna. Naadah chin uuriinhuu company-д маsh ikh hamgiin ikh hemjeenii zeel avsan etgeed. Manai shuuh neereeunen yalzarchihsan

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.126.88.209

Энэхүү шийдвэрийг гаргасан хэн гэдэг шүүгч вэ ? Ард олонд шүүхийн шийдвэрийн үндэслэлээ ил тод таыдбарлана уу ?

Avatar

Зочин 2020-08-05 202.179.27.19

Яг зөв.

Avatar