Ц.Нямдорж: Шуламтай нэгдэхэд ч бэлэн байна | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Ц.Нямдорж: Шуламтай нэгдэхэд ч бэлэн байна

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.20-нд нийтлэгдсэн

Ц.Нямдорж: Шуламтай нэгдэхэд ч бэлэн байна

УИХ-ын гишүүн Г.Уянга, Х.Болорчулуун нар ерөнхий сайд Ч.Сайханбилэгийг огцруулах саналыг өчигдөр өргөн барьсан. Огцруулах саналд гарын үсэг зурсан гишүүдийн нэг болох Ц.Нямдорж гишүүнээс дараах ярилцлагыг авлаа.

-Ерөнхий сайдыг огцруулах саналд  зурсан гарын үсгээ эргүүлэн татна гэсэн яриа байна. Энэ үнэн үү?

-Би гарын үсэг  зураад удаж байна. Үндсэн хуулийн цэц  засгийн газраас машин авч, 330 сая төгрөг ой тэмдэглэх нэрийдлээр  нөөцөөс гаргуулах зэргээр авлига авсан. Ийм засгийн газар үнэхээр байж болохгүй гэж эсэргүүцэхдээ би гарын үсгээ зурж байсан. Миний тэр байр суурь өнөөдөр ч хэвээр. Сүүлийн үед намайг мундаг шалгалт хийж, зөв үйл хийсэн гэж З.Энхболд өндөрөөр үнэлж байгаа. Авлига авсан цэцийг нь хөөж явуулах ёстой юм бол өгсөн засгийн газрыг нь бас хөөж явуулах ёстой байхгүй юу. Угаасаа хуулиараа өгсөн авсан, зуучилсан гурвууланг нь шийтгэдэг номтой юм. Өнөөдөр Ц.Нямдорж гарын үсгээ буцааж авч гэсэн мухар яриа  хэвлэлээр тараасан байна. Би буцаахгүй ээ.

Огцруулах хангалттай шалтгаан бий юу?

-Би гарын үсэг зурснаас хойш засгийн газар алдаа нь улам л даамжираад байгаа. Эрүүл мэндийн сайд нь  албан өрөөндөө авлига авч байгаад баригдлаа. Ийм нөхцөлд засгийн газар бүрэн бүрэлдэхүүнээрээ огцрох ёстой. Энэ бол Монгол төрийн түүхэнд гарч байгаа анхны ажил дээр авлига авсан сайдын асуудал. Тэгээд орных нь хүнийг томилохгүй гурван сар боллоо. Эрүүл мэндийн салбарыг эзэнтэй болго гэж эмэгтэй гишүүд, бие даагчид удаа дараа сануулсан. Би албан бус шугамаар чуулганы танхимын үүдэнд  тааралдаад хурдан томилохыг сануулж байсан. Дараагийн шалтгаан нь хүүхдийн мөнгөний асуудал. Ялгавартай оруулах саналаа УИХ-аар батлуулаад, 40 хоногийн дараа шийдвэрээсээ буцаж байгаа юм. Үнэхээр өгөх бололцоо байсан бол төсөв батлах үедээ хасуулах шаардлагагүй байсан. Энэ бол сонгуулийн шоу л явагдаж байгааг харуулж байна. Ард түмнийг циркийн амьтан шиг санаад байдгаа одоо болих хэрэгтэй. Ширхэг чихэр өгөөд л өөрсдийнхөө хүслийг биелүүлдэг болох гээд байна. 

Огцруулах саналд 16 гишүүн гарын үсэг зураад нэлээд удсан. Сая МАН-аас дөрвөн гишүүн нэмж зурсан. Энэ нь Нийслэлийн мандатын тоог нэмэгдүүлэх санал дээр МАН-ынхан эсрэг байр суурьтай байснаас үүдлээ гэх хардлага явж байна?

-Засгийн газрыг огцруулах асуудал мандатын тоотой огт холбоогүй. Наад хардлага чинь худлаа. Энэ асуудлын  эзэн угаасаа Засгийн газар биш. Улс төрийн нөхцөл байдал харж байгаад зурах тухай яриа  нэлээд дээрээс л всан. Хамгийн гол нь засгийн газар ингэж ард түмнээрээ л тоглохоо болих хэрэгтэй. Хүүхдийн мөнгө ялгаварлана гэж айлын зурагт баахан тооллоо,  байрны урьдчилгааг 10 хувь болгоно гээд баахан хүлээлгэлээ. Тэгснээ цэцээс болж зээл зогслоо гээд баахан худлаа хэлсэн. Монгол банкинд мөнгө байхгүй юм чинь зээл зогсохгүй яах юм. Ийм  асуудлууд гараад байгаа учраас л сүүлд дөрвөн гишүүн нэмж гарын үсэг зурсан байгаа.  Гишүүн бүр л дотроо нэгийг бодож зурсан байх.

Квотын тухайд?

-Үндсэн хуулинд Улаанбаатар, аймаг хоёрыг яг адилхан түвшинд тавьсан томьёолол байдаг. Энэ заалтаараа л явах ёстой. Хүнийх нь тоогоор харгалзаж Улаанбаатарт давамгай эрх олгох асуудал Үндсэн хуулинд байхгүй. СЕХ согтуу хүн шиг аашилж байгаа. Өмнө нь Үндсэн хуулиа барих санал оруулсан. Тэгснээ  УИХ дарга гар утсан дээрээ юм бичихээр маргааш нь саналаа өөрчлөөд оруулаад ирж байгаа байхгүй юу.  Нэг хүний өрөөнд зээлийн хүүг тогтоож, нэг хүний өрөөнд сонгуулийн мандатыг тогтоодог болж байна. Энэ бол дарангуйллын маш том хэлбэр.

Та Засгийн газар төдийгүй УИХ-ын даргад харицулага тооцох  цаг болсон гэж хэлэх гээд байна уу?

-Эд нар 25 жилийн өмнө ардчилалын үнэт чанар ярьж жагсаал цуглаан хийж байхдаа  ийм юмны төлөө явсан уу?  Одоо Э.Бат-Үүл АН-ын бүлэг гэж юу байсан юм, дээрэмчдийн бүлэг гэж хэллээ ш тээ. Эд нар цэцийн хуульд нэмэлт өөрчлөлт оруулж, П.Очирбатыг хөөдөг хэн бэ М.Энхсайханыг засгаас хөө гэж З.Энхболд үүрэгдэж байна. М.Энхсайханыг засгийн газар толгойлж байхад З.Энхболд ТӨХ-ны дарга гээд том цүнх барьчихсан жижигхэн хүн гүйж явсан юм. Эд нар ингэтлээ галзуурах цаг болоогүй. Бүх юмыг нэг хүн мэддэг болж байна. Эрх баригч намын дарга нь УИХ-ын дарга хийх нь угаасаа тохиромжгүй байдаг. Намайг УИХ-ын дарга байхад Э.Бат-Үүл “Намын удирдах зөвлөлийн гишүүн  УИХ-ын дарга байх дэмий юм байна. Чи нөгөө тал руугаа хэлбийх гээд байна”  гэж хүн ёсоор хэлдэг байсан. Гэхдээ би З.Энхболд шиг хэлбийж, алиагаа алдаж байгаагүй. Аль алинтай нь учраа олоод, ажлаа явуулдаг байсан.

Одоо засгийн газрыг огцруулах цаг үе нь мөн үү?

Огцруулах шийдвэр гаргах эрх нь УИХ-д байгаа. Хэлэлцээд л нэг тийшээ болгох байх. Одоо засгийн газрын толгойг хэчнээн илэх юм.

Ерөнхий сайдыг огцруулах санал өргөн баригдсантай холбоотойгоор Оюутолгойтой холбогдох гэрээ хэлэлцээрүүд гадаадын хөрөнгийн бирж дээр зогслоо гэсэн мэдээллийн АН-аас өгч байна. Энэ нь эргээд эдийн засагт  сөрөг нөлөөллөө үзүүлэх биш үү?

-Би энэ тухай мэдээлэлгүй байна. Тиймээс худлаа хариулт өгч чадахгүй. Өнөөдөр лав би тийм мэдээлэл олж хараагүй.

-АН-ынхан засгийн газраа огцруулахгүй, аваад үлдэх байх гэсэн яриа ч бий. Тэгэхээр  огцруулах санал өөрөө улстөр хийсэн явдал мэт харагдах юм биш үү?

-Хариуцлагын асуудал нь өөрөө ерөнхий зүйл. Эрүүл мэндийн яамны сайдын хэрэг, орных нь хүнийг томилохгүй байгаа асуудал бол засгийн газрыг огцруулах хангалттай үндэслэл болно. Энэ улсад шударга ёс гэж байдаг л бол. Зөвхөн үүнийг л дурьдхад хангалттай. Бүгдээрээ  ард түмнээс уучлалт гуйгаад зайлцгаах хэрэгтэй.

-МАН ирэх сонгуулиар МАХН-тай хамтарна гэсэн яриа явж байгаа. Энэ асуудлаар өчигдөр орой хоёр намын ЕНБД нар уулзсан байна?

– Дандаа л уулзаж байдаг ш тээ. Уулзаж л байг л дээ. Би энэ дарангуйлал, засгийн газрын увиагүй үйлдэл хоёрыг сөрөн зогсохын тулд яг өнөөдөр шуламтай нэгдэхэд ч бэлэн байна. Үүнийг зогсоох ёстой. Эрх баригчид ийм галзуу байж болохгүй. Уг нь би шуламтай нэгдэхгүй байж байгаад мөнх бусыг үзэх юм сан гэж боддог. Гэтэл ийм үг хэлэх үг өдөр ирдэг юм байна.

Т.НОМИН

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-01-20 59.153.112.71

БОЛЬЁ ОО

Зочин 2016-01-20 202.21.106.119

Шулам нь Уянга гишүүн бололтой Тэгж л уншигдаад байна даа.. НЯМКА минь ээ

irgen 2016-01-20 75.171.207.232

ygn Nyamdorj ynen yg heleed baigaa um shig baidgiin,harin unoodriin hyvid estoi yneniig helchihlee

Zochin 2016-01-20 202.9.41.201

Nyamdorj uneheer uneniig hellee nuguu shudarga baitsgaaya yasan be Altan hyagaa ogtsoruulah shaltag haisaar baigaad ogtsoruulsansh dee derged n Saihan byaluu ogtsoroh yuch bis baihgui yu

Зочин 2016-01-20 103.57.95.158

Нямдоржийг Уянгын оймсонд хавчуулагдаад ороод ирнэ гэж санасагүй сонин юм согтуу байсан юм болов уу,Су,Отгоо,хаян хавчуулагдахад хүмүүс ойлгоно

Чагнаа 2016-01-20 124.158.109.140

НД уг нь төрд хэрэгтэй зайран байгаа юм.

Зочин 2016-01-20 202.21.117.42

"Авлига авсан цэцийг нь хөөж явуулах ёстой юм бол өгсөн засгийн газрыг нь бас хөөж явуулах ёстой байхгүй юу" МУНДАГ, САЙН БАЙНА, ҮНЭН ХЭЛСЭН БАЙНА

Зочин 2016-01-20 202.21.117.42

"Авлига авсан цэцийг нь хөөж явуулах ёстой юм бол өгсөн засгийн газрыг нь бас хөөж явуулах ёстой байхгүй юу" МУНДАГ, САЙН БАЙНА, ҮНЭН ХЭЛСЭН БАЙНА

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.221

НИАМКАА ЭЭ ЧИ... БОЛЬ Л ДОО. БИТГИЙ ГООНЖРОЛДООД БАЙ Л ДАА!

Зочин 2016-01-20 46.101.78.152

Чи тэр нэгдэх гээд байгаа шуламтайгаа аль хэдийнээ нэгдцэн ш дэ Уянга нэртэй л болхоос биш тэр ч гэсэн чиний өрөөсөн дугуй биз дэ

Зочин 2016-01-20 103.9.90.130

яаана даа энэ хөлдүү малыг хавар болтол хаач байсан юм

Шулам 2016-01-20 46.101.74.197

Нямдоржоо чи шулмыг ч хуурч чадах хамгийн №1 худалч болхоор би чамаар яаадын бас л молиг үмхүүлэх биз Гэмгүй мэт худлаа ярих юмаа

Зочин 2016-01-20 103.9.90.130

чи хамгийн адгийн шулам юмаа нямдорж аргаа ядаад л шуламтай ч болов нэгдэж эх орноо хамгаалах гэж чадлаараа зүтгэж яваа хүн дээ

Utga alga 2016-01-20 202.21.101.142

Zasag baiguulagdsan udur hen neg gishuu n Erunhii saidiig ogtsruulah gariin uzeg zuruulj ehelbel 4 jiliin bolohoos umnu naidvartai 20 hun zurna. Shaldar buldar huviin huvisgaliin shalgaanaar gomorhoj zursaar baigaad 20 bolno. iim utaggui jishig togtoh vii dee

Зочин 2016-01-20 202.170.81.170

Нямдорж гуай үнэн үг хэлж байна. Энэ ЗГ огцрох нь ёс зүйн хариуцлага юм. Тэрнээс АН-н нэр хүнд бол хоёрдугаар зэргийн асуудал шүү.

Зочин 2016-01-20 59.153.85.96

Эрүүл мэндийн сайд нь албан өрөөндөө авлига авч байгаад баригдлаа. Нямдорж гишүүн хараад сууж байсан байх нь. Шүүхээр шийдээгүй хэнийг ч гэмтэн гэж тооцдоггүй гэсэн мөртлөө өөрсдөө ингэж хүн гүтгээд цуу тараагаад байдаг байхгүй юу энэ гишүүн.

Зочин 2016-01-20 182.160.34.95

Shulam shulamtaiga niilheer yu bldog ym boldo

yu ch bolj bsan 2016-01-20 172.101.82.153

Ireh songuuliar MAH d sanal ugnuu huu, bayartaigaar. Hulhiduulj hanalaa, hashirlaa, odoo bolie chi min,

Shulamtai nuhtsugch geech 2016-01-20 202.9.41.119

Shulamtai nuhtsugch geech. Yaahaas ch siihgui l hun dee. ***** mulam eniihend ee.

зочин 2016-01-20 43.242.243.234

Эхлээд л аймаар чанга орилоод л эсэргүүцэж байснаа биеэ сул тавин хүчиндүүлдэг нэг гаж араншин нямдоржид байна гэж судлаач ганхуяг гуай хэлсэн.Яг голоор нь хэлсэн байгаа юм.Санал хураахад энэ шударга царайлсан ***** ямар кноп дарахыг нь хараарай.

Зочин 2016-01-20 103.229.123.251

Манай Нямка ахын "шударга зан" сонгууль дөхөхөөр л их тод болдгийн шдээ их сонин. Түрээсийн байранд хэвээрээ юу болисон уу?

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.216

ИРГЭН ЭНХБАЯР Ч ЭНЭ ТОМ ДАРГА НАРЫН ХАНДЫГ Ч ХАГА ДАРЖ БАЙГАА ЮМ БАЙНА ДОО! ИРГЭН ЭНХБАЯР ХУРУУГААРАА НЭГ ДОХИХОД Л ЭНЭ ТОМ ДАРГА НАР НЭГНИЙГЭЭ НАМНАХ НЬ ОЙЛГОМЖТОЙ. ЕР НЬ ЧНАМНАЖ ЭХЛЭЭД БАРАГ НЭГ ЖИЛ 4 САР БОЛЖ БАЙНА ДОО. МАРГААШ БАС НЭГ ТОМ ДАРГЫГ НАМНАХ ГЭЖ БАЙГАА! ИРГЭН ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Чөтгөр Ц.Нямдорж, шулам Г.Уянга хоёр нэгдээд засаг 2016-01-20 88.153.7.150

Чөтгөр Ц.Нямдорж, шулам Г.Уянга хоёр нэгдээд засаг төрийг самрахаар зэхэв.

Чөтгөр Ц.Нямдорж, шулам Г.Уянга хоёр нэгдээд засаг 2016-01-20 88.153.7.150

Чөтгөр Ц.Нямдорж, шулам Г.Уянга хоёр нэгдээд засаг төрийг самрахаар зэхэв.

Зочин 2016-01-20 103.229.123.251

Жижиг орны "хөөрхөөн" улс төрөө манайхан гадныхны нүдээр хардаг бол гоёо. Эрчүүдийг төрдөг болчвол л эхчүүдийн зовлонг ойлгоно гэдэг шиг л...юм даа.

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.216

ЦӨЛМӨХӨД НЬ ТУСАЛСАН ХҮН ЧИНЬ НЯМДОРЖ ЮМ ШҮҮ ДЭЭ!

Нүцгэн үнэнийг хэлдэг хүн дээ 2016-01-20 203.91.115.35

Ц.НЯМДОРЖИД ХЭРХЭН ХАНДАЖ БАЙГААГААР ТУХАЙН ЭТГЭЭД ЯМАР НӨХӨР БОЛОХ НЬ ТОДОРХОЙ ХАРАГДДАГ ЮМ ДАА. ЯМАР Ч АТУГАЙ АРДЧИЛАЛ ХЭМЭЭХ БАГ ЗҮҮСЭН ЛУЙВАРЧИД ШИГ ЭНЭ ОРНЫГ ЦӨЛМӨӨГҮЙ ХҮН ДЭЭ

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.212

ИЛБЭН ТОХИНУУЛАГЧ ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ! ОДОО НЯМДОРЖООР ЭНХБАЯР БУСАД ДАЙСНАА БАРИУЛНАА! МОНГОЛД ЭНХБАЯР ШИГ УЛС ТӨРЧ ҮНЭНДЭЭ ҮЗЭЭД ӨГЬЕ Ч ГЭСЭН ОЙРЫН 15 ЖИЛДЭЭ ГАРАХГҮЙ!

chotgor 2016-01-20 88.153.7.150

HAYGAI HELTEI CHOTGOR SHULAMTAI NIILVEL NIILNE L BIY HEND HAMAATAI JM

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.212

МИНИЙ ИНЭЭД ХҮРЭЭД БАЙДАГ ЮМ. ОТ-Н ГАДААД ЭЗЭМШЛИЙН 66%-ИАС МАНАЙ ДАРГА НАР ЭЗЭМШДЭГ БӨГӨӨД ТЭД ТЭРХҮҮ ЭЗЭМШДЭГ ХУВЬТАЙГАА ДҮЙХ ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХИЙХ ҮҮРЭГТЭЙ. ЭНЭХҮҮ ҮҮРГЭЭ ТЭД ИРЭЭДҮЙ ЦАГ ДЭЭР МАШ АМЖИЛТТАЙ ХИЙСЭН ГЭДГИЙГ НЯМДОРЖ ХАР ДЭВТЭРТЭЭ БИЧСЭН Л БАЙЖ ТААРАА. БИЧЭЭГҮЙ БОЛ ЯМАР ЮМНЫХ НЬ НЯМДОРЖ БАЙР ВЭ! ӨӨРӨӨР ХЭЛБЭЛ МОНГОЛЫН ЭЗЭМШЛИЙН 34%-Д НООГДОХ АШИГ ГАДААД ЭЗЭМШЛИЙН 66%-Д НООГДОХ ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ БОЛЧИХСООН ГЭДГИЙГ НЯМДОРЖ МЭДЭХИЙН ДЭЭДЭЭР МЭДЭЖ БАЙГАА! ӨӨРӨӨР ХЭЛБЭЭЛ МАНАНГ НЯМДОРЖ ХААЦАЙЛЖ БАЙГАА НЬ ҮНЭН БИЛЭЭ!

zochin 2016-01-20 122.201.21.48

Nyamdorj unen ugtei. Jinhen turiin har hun. Tiimde ch daisan ihtei hun. Amidral dr jiriin saihan hun. Mednee ard tumen

zochin 2016-01-20 122.201.21.48

Chi humuusiig niiluulj salgah honshoor chin dutna

ЗОЧИН 2016-01-20 103.57.92.132

Ц.НЯМДОРЖ ГУАЙ МУНДАГ, САЙН БАЙНА, ҮНЭН ХЭЛСЭН БАЙНА. ДЭМЖИЖ БАЙНА.

zochin 2016-01-20 122.201.21.48

Hutsaa chi. Chi bol damsknii mungund eh ornoo ugnu. Chinii humuusiin helsen ugiig chamd sanuulbal chi ch uuriigu martah bh

Зочин 2016-01-20 122.201.21.151

НЯМДОРЖИЙН АМБИЦ ЖООХОН Л ДОО ХООЛНЫ МӨНГӨНД Л ЭХ ОРОН АНД НӨХӨР ГАЗАР НУТГАА ТАВИАД ТУУЧИХ Л ХҮН Л ДЭЭ ЯМАР ЮМНЫ УЛС ТӨРЧ ШУДРАГА ЗАН БЭ ЭНХБАЯР ҮНЭНДЭЭ ХОЛЫН ХАРААТАЙ УДИРДАГЧ ЛИДЕР ШҮҮ ДЭЭ ГЭХДЭЭ ЭНЭ 2 ХҮН БИЕ БИЕНЭЭ УУЧИЛААД ХАМТРААД ЯВБАЛ ЭНЭ АРД ТҮМЭНД Л ХЭРЭГТЭЙ ЮМ ДАА

. 2016-01-20 172.56.42.133

za daa nyamka odoo ene jilees chinii tugsgul bolsoon zarimdaa unen yum yarina zarimdaa hudlaa dongodno uls turch hunii shildeg chanar. harin oirad hun chin arai uur bdag yum shuu.

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.220

БИ ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ НЭГ ХУДАГТ ЗЭРГЭЛДЭЭ ӨРӨӨНҮҮДЭД ЖЕНКО, ЧАЦГА, САЛГА ЧӨТГӨР, МЭНГЭТ НАР ЗАЛАРНАА ГЭДЭГТ ИТГЭДЭГ ШҮҮ! ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.220

НАДАД НЯМДОРЖИД АТААРХААД БАЙХ Ч ЮМ АЛГА. БИ ӨӨРӨӨ Ч ЭНЭ ДООР БИЧСЭН ҮГНҮҮДИЙГ ХЭЛЖ БОДОЖ БИЧСЭН ЮМ БИШ. ЭДГЭЭР ҮГС БОЛ БҮГД НЯМДОРЖИЙН ХЭЗЭЭ НЭГЭН ЦАГТ ӨӨРИЙНХ НЬ ХЭЛЖ БАЙСАН ҮГНҮҮД ЮМ ШҮҮ! ТА НАР ОЙ САНАМЖГҮЙ БОЛЖЭЭ! ЭНГИЙН НЭГ ЖИШЭЭ. НҮҮРС ТЭЭВРИЙН МАШИНЫ ЗАМЫН ТУХАЙД ИНГЭЖ ХЭЛЖ БАЙСАН ЮМ..... " МАШИН ДААХГҮЙ ГАЗАР ГЭЖ ЮУ БАЙДАГ ЮМ.... ЭНЭ ҮГИЙГ Л БОД. ХЭНИЙ ЭРХ АШИГ ВЭ?

zochin 2016-01-20 122.201.21.48

Aravdan us sanaj yavdag hun. Uur yu ch bish

zochin 2016-01-20 122.201.21.48

Chi nymdorjiig shuuhguie juldana. Chi dut. Chi zugeer l us sanasan hun

Зочин 2016-01-20 103.57.95.59

Ц.НЯМДОРЖИД ХЭРХЭН ХАНДАЖ БАЙГААГААР ТУХАЙН ЭТГЭЭД ЯМАР НӨХӨР БОЛОХ НЬ ТОДОРХОЙ ХАРАГДДАГ ЮМ ДАА. ЯМАР Ч АТУГАЙ АРДЧИЛАЛ ХЭМЭЭХ БАГ ЗҮҮСЭН ЛУЙВАРЧИД ШИГ ЭНЭ ОРНЫГ ЦӨЛМӨӨГҮЙ ХҮН ДЭЭ

зочин 2016-01-20 119.40.102.9

Равдан чи Энхбаярын төлөө юу хийхээс буцахгүй юмаа чамд Энхбаяр чамд нилээд өндөр хөлс төлж байгаа юу ?

zochin 2016-01-20 122.201.21.48

Aravdan emgen chi uuruu shalbaag amsnaa za

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.220

ХАГАС ҮНЭН ХАГАС ХУДАЛ ДҮҮРЧ САВ ДҮҮРДЭГ ХОРВОО ШДЭЭ! ТИЙМ МӨРТЛӨӨ ТУЙЛЫН АРИУН МЭТ ӨӨРИЙГӨӨ БОДДОГ БИЗ. НЯМДОРЖ ШИГ ХҮМҮҮСИЙН АРД ОЛОНД ӨӨРИЙГӨӨ САЙНААР ХАРУУЛЖ АМЬДРАХ ГЭСЭН АРГААС БОЛЖ ЭНЭ УЛС ЧИНЬ СҮЙРЧ БАЙНА ШДЭЭ! ОДОО Л ЭНХБАЯРТАЙ Ч БОЛОВ НИЙЛЭХЭЭС ХЭМЭЭН ИХЭРХЭЖ БАЙГААГ НЬ. ЭНХБАЯР ЖИРИЙН ИРГЭН. НЯМДОРЖ БОЛ ЭВЭРТЭН ТУУРАЙТАН. ҮНЭНДЭЭ НЯМДОРЖ БОЛ ЯРЬЖ БАЙГАА ШИГЭЭ ШУДАРГА Ч ХҮН БИШ. ЧАДАЛ ЧИНСААТАЙ Ч ХҮН БИШ.

zochin 2016-01-20 122.201.21.48

Aravdan emgen chi sonsoj bai. Chamd ingej heluulheer muu yum yu hiigeev. Chi yasan hund ataarhaj duusdgui ***** be.

zochin 2016-01-20 122.201.21.48

Aravdan emgen chi sonsoj bai. Cham shig shulamaar ingej heluuleh yu hiigeev ene hun. Chi yasan hund ataarhaj duusdgui ***** be.

Сэтгэгдлээ бичигч 2016-01-20 202.9.41.45

Нямдоржийг хүмүүс хангалттай муу хэлдэг. Гэвч энэ хүний үгний нилээд хувь нь үнэн байх нигууртай. Нэг хүн ч гэсэн зоригтой дуугарч байхгүй бол улс орон хэцүүдлээ шүү дээ.

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.220

ӨӨРИЙНХӨӨ ЗУСЛАН РУУ ТАВИУЛСАН ГҮҮР ЗАМ ЧИНЬ ЧАМАЙГ ХЭН БЭ ГЭДГИЙГ Л ТОДОРХОЙЛЧИХОЖ БАЙГАА ЮМ. ТАНАЙ 2 БАЙШИНГ ЧИНЬ ТОЙРООД ХЭДХЭН ЭВЭРТЭН ТУУРАЙТНЫ АМБААРУУД БАЙДАГ ЮМ БИЛЭЭ! ЭНГИЙН АРДУУД ТЭНД БАЙДАГГҮЙ.

Зочин 2016-01-20 103.26.193.22

Засаг унах биз дээ. Өмнө нь олон засаг цагаан сарын өмнө унаж, цагаан сарын өмнө бүрддэг байлаав шүү дээ, мангар бацаан гөлөгнүүд ээ. Түүхээ уншицгаа, залуучууд аа.

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.220

ЭНЭ УЛСЫГ ИЙМ ЗАМ РУУ ТҮЛХЭН ОРУУЛАХАД ИХЭЭХЭН НЭМЭР БОЛСОН ХҮН ЧИНЬ НЯМДОРЖ МӨН ШҮҮ ДЭЭ! ҮГҮЙ ГЭЭЧ! ҮНЭХЭЭР Л ШУДАРГА ЗӨВ ЗҮЙТЭЙ ХҮН ЮМ БОЛ ЭНЭ ОЛОН ЖИЛ ЯАГААД ИЙМ МУУ АЖИЛ ХИЙСЭН ШИЙДВЭР ГАРГАСАН ХҮМҮҮСТЭЙ ЭНЭ ТАНХИМД ХАМТ БАЙГААД БАЙСАН ЮМ БЭ! БАРАГ Л НАСААРАА СУУЛАА ШДЭЭ! ТЭГЭХЭЭР НЯМДОРЖ БОЛ НЭГ БОЛ ЧАДВАРГҮЙ ХҮН. НЭГ БОЛ ДҮР ЭСГЭГЧ. ҮҮНЭЭС ӨӨРӨӨР БАЙХ ЯМАР Ч АРГАГҮЙ!

Зочин 2016-01-20 66.249.82.197

Энэ хун Монголын терд хэрэгтэй. Ардчилсан нам арай дэндэж байна. Улс тереес З.Энхболд мэтийг зайлуулах цаг болсон.

Зочин 2016-01-20 103.26.193.22

Нямдоржийг өмнөх, хойдох сайд нар нь магтаж байна лээ. Хуулийн яамны. Тэгэхээр энэ зөв хүн байх.

ss 2016-01-20 202.126.91.99

nyamdorj guai bol yah argagui mongol turiin har hvn dee.ta urt naslaarai.

Зочин 2016-01-20 112.72.11.67

mongoliin turd tsuuhun unench humuus baidagiin neg ni yahiin argagui nymdorj munuusuu mun ene hunii talaar muu muuhai ym yrij bichij baigaa humuus tuunees aidagtaa tegj bgaa ym

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.220

ӨӨ ЗА ЗАА ӨӨРӨӨ ХАРЬ ГАРИГААС ИРЭЭ ЮҮ? ОДОО Л ЧАМД ИНГЭЖ ХАРАГДАЖ БАЙГАА БОЛОХООС ЦАГТАА БОЛ ЭСИЙН ЗАДРАЛД ОРОХ ШАХАЖ ЭНЭ БИЕЭ ЗОЛИОСОЛЖ БАЙХАД НЬ ЭРХ МЭДЛЭЭ АШИГЛААД ЭРЛЭГТ ЯВУУЛАХ САНААТАЙ БАЙСАН ХҮН ШҮҮ! НААД НИАМКА ЧИНЬ!

Равданд 2016-01-20 49.0.160.129

Равдан гуай Та монгол хүн биз дээ. Ажиглаад байхад Энхбаярыг дэмждэг юм шиг байгаа юм. Тэр хүнээ дэмжээд хүнлэг байл даа. Яагаад гэвэл Нямдорж Энхбаяр хоёр дайсан биш шүү дээ.Энэ хүмүүс хоорондоо яаж харилцаж явахаа өөрөөр чинь заалгахгүй мэдэх буй за. Эр хүн шиг явцгаах уужуу ухаан, амьдралын туршлага,эх орон, эх нутгаа боддог сэтгэлтэй хүмүүс шүү. Хүмүүсийн хооронд битгий ингэж яс хаяж бай. Баба. Равдан Та Эр хүн шиг байл даа. Дандаа занасан бас бөөн хар энерги л байх юмаа Бас дахиад Баба

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.220

ХҮМҮҮСЭЭ ХАРЦГАА! ЭНХБАЯРЫН ДАЙСНУУД ИЧИНГҮЙРЭН ИЧИНГҮЙРЭН ЭЭЛЖ ЭЭЛЖЭЭРЭЭ ЭНХБАЯРТАЙ НЭГДЭХЭЭС ДЭЭ ХЭМЭЭН ДУУГАРЧ БАЙГААГ! МОНГОЛЧУУДАА ЭНХБАЯР ӨӨРӨӨ ХЭЛЭЭГҮЙ ШҮҮ! ХАРИН ӨСТӨН ДАЙСНУУДААРАА ХЭЛҮҮЛЖ БАЙНА ШҮҮ! АН МАН НАМУУДТАЙ АРСАЛДАН ТЭМЦЭЖ АЛИНГИЙН АЛДУУЛАГЧ АГУУ ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ! ИЛБЭН ТОХИНУУЛЖ ЭВИЙГ САХИУЛАГЧ ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ! ХАРЖ БАЙГААРАЙ УДАХГҮЙ САЛГА ЧӨТГӨР БАТҮҮЛ, ТОЛГОЙГҮЙ ҮРЭЛСҮ НАР ЦУВРААД Л ОДОО ТЭГЭХЭЭС ДЭЭ ГЭХ МАЯГИЙН ЮМ БУВТНАХ БИЗ ЭЭ! АГУУ ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

Yaav***** 2016-01-20 106.120.6.163

Mongoliin ard tumnii zayaa ni neg moson hayana gej arai baimaargui yum daa 2 saya garui hun shuu dee. Turiinii boos tolgoid garahaar yaadgiig hangalttai harlaa. Odoo boosnoosoo salah stsag negent bolson.Gadaa shono 42 gradus baina.Deehen ued ustei deelee erguuleed gadaad tavichihaar hoorhii boosnuud bondiitol holdooj baigaad burgasaar savaadaad saihan tseverledeg gesen.

Zocnin 2016-01-20 49.0.160.129

Яг л бодит үнэн байдлыг будаг, давсгүйгээр л хэлсэн байна. Ийм хүмүүс олон болоосой гэж залбирах юм даа. 2017 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуульд заавал дэвшээрэй 2 гараа өргөн дэмжинэ шүү. Энэ улсад өнөөдөр авилгал, хээл хахууль,дарангуйлал, дарамтлал, ханаж цаддаггүй шунхай сэтгэлтэнүүд , бузар булай үйлдлүүд дэндэнэ дэндэнэ гэхэд арай дэндүү хэрээс хэтэрлээ. Байдал яг ийм болоод ирхэд АРД ИРГЭД нэг л өдөр айхтар тэсэрдэг жам түүхтэй бус уу. Бидний өвөг дээдэс ийм булайнуудаас эх, орон газар шороогоо хамгаалаад ирсэн түүхийг мартаж болохгүй.

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.220

НИАМКА ЧАМД ШАЛБААГ АМСУУЛНАА РАВДАН НЬ! ЧИ ЛАВ БАЯРЛАНА ДАА!

Зочин 2016-01-20 103.26.194.36

Ц.Нямдорж: -уянгаатай нэгдэхэд ч бэлэн байна.

haha 2016-01-20 202.9.40.35

nooovsh gehees uur yu geh ve neg l enhiin tsagaan tagtaa tsarailaad

zochin 2016-01-20 202.179.11.107

Ene neg yum AN-n reting ushuur umdunduu tavihnee.Umhii ***** uhahaas uur chadah yum er ni chamd bii yu.Archaagui *****.

Дорждэрэм 2016-01-20 59.153.114.175

Хөөе Нямка чиний карер дууссан одоо зүгээр л зайгаа тавиад өг, ийм юмийг ойлгохгүй бол чи мөн өчүүхэн амьтэн юм даа, энэ 25 жилд 2 л ерөнхий сайд их ажилласан , Наранцацралт, Сайханбилэг чи үүнийг ойлгохгүй байгаа бол албан ёсны тэнэг байна хөөрхий

estoi usan teneg uu dee 2016-01-20 106.120.6.163

Uuchlaarai Dorjderem guai Narantsatsraltiig hen ch muu gej yaridaggui ee. Saihanbilegiin hudalch, noen nuruugui,ulsiig udirdah medleg turshlaga, zangaraggui ni Dorjderem tanii 2 nogoond tani haragdahgui baina uu?! 2 d eldend tani sonsogdohgui baina gej uu dee? Sonsohgui baigaa bol 2 delden chin tag dulii ,2 nogoon tani tas harangui baij taaraa

estoi usan teneg uu dee 2016-01-20 106.120.6.163

Uuchlaarai Dorjderem guai Narantsatsraltiig hen ch muu gej yaridaggui ee. Saihanbilegiin hudalch, noen nuruugui,ulsiig udirdah medleg turshlaga, zangaraggui ni Dorjderem tanii 2 nogoond tani haragdahgui baina uu?! 2 d eldend tani sonsogdohgui baina gej uu dee? Sonsohgui baigaa bol 2 delden chin tag dulii ,2 nogoon tani tas harangui baij taaraa

ШОНХ 2016-01-20 112.72.12.6

МӨРӨН гол горхитои нийлдэггүи гээд баилуу? ХҮЧИРХЭГ ЭНХБАЯР тэнгэрийн амитан гэдгийг мэдэрч баинауу? мөнгөнд дуртай хөөргөн залуусаар бошгыг халуулдаггүи юм ХҮРЭЛСҮХ мөнхбат нараасаа салж МАХН тай нэгдэгтүн?

Зочин 2016-01-20 150.129.141.38

Нямка шиг хунииг энэ дэлхийгээс олдохгуй шуу шуламтай нэгдчихдэг

Зочин 2016-01-20 122.201.31.228

Компьютор , ТВ хоёр чинь уул нь адилхан эд дээ Компьютороор Халх хүн та Солонгос киногоо үзэж болно ТВ ийг Компьютортойгоо холбоод хүнийг зөнөг тэнэгээр нь дуудан Сэтэгдэл бичиж бас болно Та арай ийм энгийн наук-ийг ойлгодоггүй юм биш биз дээ

Зочин 2016-01-20 202.21.106.136

АН хан засгийн газар огцруулах асуудлыг өргөн барих бичигт МАН зурвал яах вэ гэдгийг тооцоогүй ,толгой нь муу ажилладаг улс юм.Улс төр хийж байгаа юм бол бүхнийг харж тооцох хэрэгтэй ш дээ.

Халх-1 2016-01-20 122.201.31.228

УИХ-д суугаа эрхэмүүдээс хуруугаар өлгөх нь энэ Ц.Нямдорж гишүүн дээ Улс төрчийн хувьд энэ хүн цэл залуугаараа байна Английн лордуудын ихэнхи нь 70-аас дээш насныхан байдаг юм Одоо АНУ-ын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд 70 дөхөж яваа хатагтай Х.Клинтон өрсөлдөж байна Саяхан Тайваны Ерөнхийлөгчийн сонгуульд 60 дөхсөн эмэгтэй ялалт байгууллаа ОДОО Ц.НЯМДОРЖ 2017 ОНЫ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬД ӨРСӨЛДӨХ ХЭРЭГТЭЙ Нэгэн үе фэнг-шүйгээр ажиллаж хожмоо ҮЭ-ийн дарга байсан С.Ганбаатар Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөнө гээ биз дээ

Халх-1 2016-01-20 122.201.31.228

УИХ-д суугаа эрхэмүүдээс хуруугаар өлгөх нь энэ Ц.Нямдорж гишүүн дээ Улс төрчийн хувьд энэ хүн цэл залуугаараа байна Английн лордуудын ихэнхи нь 70-аас дээш насныхан байдаг юм Одоо АНУ-ын Ерөнхийлөгчийн сонгуульд 70 дөхөж яваа хатагтай Х.Клинтон өрсөлдөж байна Саяхан Тайваны Ерөнхийлөгчийн сонгуульд 60 дөхсөн эмэгтэй ялалт байгууллаа ОДОО Ц.НЯМДОРЖ 2017 ОНЫ ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН СОНГУУЛЬД ӨРСӨЛДӨХ ХЭРЭГТЭЙ Нэгэн үе фэнг-шүйгээр ажиллаж хожмоо ҮЭ-ийн дарга байсан С.Ганбаатар Ерөнхийлөгчийн сонгуульд өрсөлдөнө гээ биз дээ

irgen 2016-01-20 103.57.94.185

Zuv ug helsen l baina shuu dee.

zochin 2016-01-20 112.72.12.17

mongold shudraga humuus olon baigaasaa

Зочин 2016-01-20 122.201.21.151

ЧИ УЛС ТӨРЧ БИШ ЗҮГЭЭР Л ГҮЙЦЭТГЭХ АЖИЛЧИН ШҮҮ ДЭЭ ИЙМ ЮМ БОЛХЫГ УРЬДЧИЛААД ХАРСАН БАЙХ ЁСТОЙ УЛС ОРОНЧ ҮГҮЙ БОЛГОЖ БАЙГАА НЬ ЧИНИЙ ХИЙСЭН АЖИЛ ШҮҮ ХОНОГИЙН ХООЛНЫ ҮНЭТЭЙ Л НОВШ

Зочин 2016-01-20 182.160.36.33

Эрдэнийг зайлуулаачээ, шударга ёс байдаг гэж үнэмшье тэгвэл.

РАВДАН 2016-01-20 202.70.46.220

НИАМКА ЧАМААР ЭНХБАЯРЫН БӨГСИЙГ ДОЛООЛГОХГҮЙ БОЛ РАВДАН БИ ЮУНЫ ХҮҮ БОЛОХ БОЛ ДОО! ИЛБЭН ТОХИНУУЛАГЧ ЭНХБАЯР МАНДТУГАЙ!

зочин 2016-01-20 43.242.243.194

чамайг би байнга дэмждэг. Ардын намаас авах хүн чи шүү.

Зочин 2016-01-20 202.131.252.213

Ene tumnii durguig hurgesen nyamkag er ni eronhiilogch bolgoh yumsan.

зочин 2016-01-20 112.72.11.67

Маш үнэн үгнүүдийг баримттай нь хэлсэн бна. Мундаг улс төрч шүү.Гуйвуулахаасаа өмнө ухаарч ойлгоцгооё хүмүүсээ. Голдуу зориудаар, захиалгаар эсэргүүцдэг бх л даа... Энгийн эх оронч хүн уншихад арай өөр эерэгээр ойлгогдож бн шүү дээ.

ХАЛХ 2016-01-20 103.229.122.42

УИХ-д насаараа сууж, өөрийгөө өөрөө өргөмжилж зөнөглөсөн, хамгийн хоцрогдсон соц бүтээгдэхүүн энэ мэнгэт өвгөн баяд одоо эртхэн үхвэл таарна.....Компьютерийг ТВ-тэй андуурдаг түүнийг таних хүн байвал үүнийг түүнд уншиж өгөөрэй, чамд буян болно......

111 2016-01-20 202.179.28.24

Чойномын нэг шүлэг бий дээ.

Нимка ч шаана гэвэл шаана шуу 2016-01-20 103.10.23.70

МАХНтай нийлэх гэхэд улаан нуур нь хэцуудээд байдаг ингэж л аргаа барсан царайлж байгаад Дарсан цагт Пагма ай суусан ч яахав гэгч болж байна Энхбаяр ч муу Нимкагийн угииг хэлуулчих юм аа. Аймаар шударга бус юмны эсрэг ингэхээс ондоо арга байсангуй энэтэр гээд л мэнгээ худолгоод шулсээ усэргээд ирэхээрээ ч Нимка улаандаа гардагюм даа Энэ худалч баагий зайлаасай

Зочин 2016-01-20 79.227.158.246

ЭНХБАЯРЫГ ТАНХИМДАА ОРУУЛАХ ЮМ БОЛ ХАРИН ШУУД ОГЦРУУЛАХ ХЭРЭГТЭЙ.

Зочин 2016-01-20 202.9.41.52

shulamtaiga negdsen bn

В.Позднер 2016-01-20 103.229.123.62

Например, нельзя сказать: "С сегодняшнего дня — демократия!" У нас постсоветская страна, и те, кто управляют сегодня, это люди определенного возраста. Они жили в советское время, ходили в советскую школу, были пионерами, комсомольцами. Они были сформированы той системой, но системы больше нет. Они попали в другие обстоятельства, но хотят управлять теми мозгами. Это самое трудное.

Зочин 2016-01-20 203.194.114.35

хэнд бичээд байгаа п.. вэ өөрөө хальт орсоор биччээд пионер, комсомолд явцгааж байсан,посткомунистууд удирдаж байнач гэх шиг хуцаад өөрөө тэр үеих л юм байштээ тэгээд ямарч агуулгагүй юм бичхийн ёстой социализмын үеийн архичид согтуурхаараа орсоор хальт ***** тэр л нөхөр байштээ өөрөө тийм сүрхий орсоор хуцдийн бол ядахдаа зөв донгосооч ж,нь: с сегодняшнего гэхгүй со сегодняшего, это люди гэхгүй эти люди гэнэ шүүдээ

Зочин 2016-01-20 202.9.41.52

medrel muutai hunii yaria bn

Зочин 2016-01-20 103.57.92.184

Улсынхаа ЭЗ-ийг мэргэжлийн хүмүүсээр биш өөрсдөө босгоно гэж зүтгэсэн посткоммунист хоосон пиарчин ЕС-ыг яаралтай огцруулж хариуцлагаа үүрэх чадвартай ЭЗ-ч хүн ЭЗ-гаа удирдаж богино хугацаанд иргэдийнхээ амьдрал АН-ын нэр хүндийг өсгөхгүй бол болохоо байлаа.ЕС-ыг коммунист арга барилаар ард иргэдийнхээ амьдрал, ЭЗ-ыг унгасан гэдэг шалтгаанаар яаралтай огцруулах хэрэгтэй.Харин ОТ-гоор бүү оролд.

Зочин 2016-01-20 182.160.33.77

Enhbayrtai niilehee l helj bga biz ug ni ch ene 2 nam niilwel mongol hogjij orgui yaduuralgui bolno baih AN ch arai denduulj baina shu

Зочин 2016-01-20 202.21.110.186

Чамд шуламнаас өөр юу олдховдээ. АН бодлогоо хэрэгжүүлээд МАНгарууд боож үхэхнүү. Та нарын тарьсан гайг ард түмэн мартахгүй шүү.

Зочин 2016-01-20 49.0.205.11

энэ доо юу вэ нялхасын өвчтэй юмаа даа

Зочин 2016-01-20 49.0.205.11

энэ доо юу вэ нялхасын өвчтэй юмаа даа

Зочин 2016-01-20 103.57.95.59

Нямка гуай АН засгаа аваад үлдэнэ байх гэж байсан. Гэхдээ та ч дэндүү үнэнийг хэлэх юмаа

Зочин 2016-01-20 122.201.28.14

Нямка дарга нэг зйүл буруу тооцоолж байна. Энэ үймээн дунд нөгөө гайхал Женко ТЗ мөнгө идсэн хэрэг замхарах нь байна.

хуульч 2016-01-20 202.9.41.75

Монгол Улсын Нийслэл УЛААНБААТАР хот мөн./ҮНДСЭН ХУУЛИЙН13-рзүйлийг үз???/ УЛСЫН НИЙСЛЭЛИЙН ЭРХ ЗҮЙН ҮНДСИЙГ ХУУЛИАР ТОГТООНО /мөн хуулийн13-р зүйлийг үз ???/

зочин 2016-01-20 182.160.32.7

Нямдорж өөрөө их цэвэрхэн хүн шиг юм ярихынмдаа

Зочин 2016-01-20 202.21.100.210

БАРУУН ЕВРОП АМЕРИКИЙН АРДЧИЛАЛ ЯРЬДАГ АРДЧИЛСАН НАМЫЭ ЗАСГИЙН ГАЗАР ТҮҮНИЙ ЭРҮҮЛ МЭНДИЙН САЙД ҮНЭХЭЭР АЖЛЫН БАЙРАН ДЭЭРЭЭ АВИЛГА АВЧ БАЙГААД БАРИГДСАН БОЛ ЕРӨНХИЙ САЙД ЁС СУРТХУУНЫ ХАРИУЦЛАГА ХҮЛЭЭЖ ОГЦРОХ ЁСТОЙ

Зочин 2016-01-20 202.131.225.196

Нямдорж: уянгаатай нийлэхэд бэлэн

Зочин 2016-01-20 180.235.176.92

Нямка шиг хэдхээн хүн л хэрэгтэй энэ худалч хулгайчуудыг хархаас уйдаж, дургүй хүрч гүйцлээ. Бүү ШАНТАР АРД ТҮМЭН ЧАМАЙГ ДЭМЖИНЭ.

зочин 2016-01-20 150.129.140.42

Уянга шар үстэй авгай хэзээ улс төрч болчихоо вэ будлиан хутгагч гэж харагддаг. Чаддаг хүмүүст хурдан зайгаа тавиад өгөөч. хов хутгаж явахын оронд Уянга өөрөө огцор. ө Ийм юм улс төрд орсон юм чинь монголын төр хов живээс салахгүй

anti an 2016-01-20 202.9.40.7

zuvshdee an namiin ***** songuuliin daraa bugd deelee numurih vii dee

Чөтгөр шулам хоёр нэгдэж засгийг самрахаар зэхэв. 2016-01-20 49.173.8.35

Чөтгөр Ц.Нямдорж, шулам Г.Уянга хоёр нэгдээд засаг төрийг самрахаар зэхэв. Харин хан хүү Сайханбилэг чөтгөр шулмаас засаг төрөө аврахаар мордов.

Zochin 2016-01-20 202.21.116.99

Yag unen. Ene AN uls orniig suiruulj baina. MAN muu gehdee arai AN shig ingej ulaim tsaim idej uuj, galzuurch baigaagui. Yamarch sahilga bat baihgui, tulhgui AN-iig hurdan zailuulah heregtei

Зочин 2016-01-20 202.131.226.243

ogtsornoooooo

Чөтгөр шулам хоёр нэгдэж засгийг самрахаар зэхэв. 2016-01-20 49.173.8.35

Чөтгөр Ц.Нямдорж, шулам Г.Уянга хоёр нэгдээд засаг төрийг самрахаар зэхэв. Харин хан хүү Сайханбилэг чөтгөр шулмаас засаг төрөө аврахаар мордов.

Зочин 2016-01-20 202.9.40.165

Нэмкэ өөрөө "чөтгөр" юм чинь шулмасаас өөр хэнтэй дэр нийлүүлэх вэ дэ.

Зочин 2016-01-20 202.9.40.165

Нэмкэ өөрөө "чөтгөр" юм чинь шулмасаас өөр хэнтэй дэр нийлүүлэх вэ дэ.

Зочин 2016-01-20 202.9.40.165

Засаг бол огцрохгүй тэр бол баталгаатай.Уг нь цагаан сараас өмнө бэлэг дэмбэрэлгүй л юм гэхдээ хоёр талаасаа сайхан улс төр хийдээ.Нэг нэгнийхээ бузар булайг сайхан дэлгэж гэдсээ хүүлэлцээд өгдөө. АН-ыхан та нар сайн бэлтгэлтэй ордог юм шүү. Нийлсэн чөтгөр,шулмас нартай нэгийгээ үзэх хэрэгтэй.Муу тагнуул.

Зочин 2016-01-20 202.9.40.165

Засаг бол огцрохгүй тэр бол баталгаатай.Уг нь цагаан сараас өмнө бэлэг дэмбэрэлгүй л юм гэхдээ хоёр талаасаа сайхан улс төр хийдээ.Нэг нэгнийхээ бузар булайг сайхан дэлгэж гэдсээ хүүлэлцээд өгдөө. АН-ыхан та нар сайн бэлтгэлтэй ордог юм шүү. Нийлсэн чөтгөр,шулмас нартай нэгийгээ үзэх хэрэгтэй.Муу тагнуул.

Зочин 2016-01-20 122.254.126.2

Dollar buusangui Zasgiin gazriig ogtsruul zov sdee

Чөтгөр Ц.Нямдорж, шулам Г.Уянга хоёр. 2016-01-20 49.173.8.35

Чөтгөр Ц.Нямдорж, шулам Г.Уянга хоёр нэгдээд засаг төрийг самрахаар зэхэв ээ гэж.

Зочин 2016-01-20 182.160.2.248

Нямдоржийн зоригийг л хүмүүс үнэлдэг юм билээ. Тэр Жэнко Гансүх нарын булхайг зоригтой хэлж чаддаг чигжүү эр шүү.

Зочин 2016-01-20 202.61.97.16

xaxaxa

Зочин 2016-01-20 202.9.40.165

Нэмкэ өөрөө "чөтгөр" юм чинь шулмасаас өөр хэнтэй дэр нийлүүлэх вэ дэ.

Зочин 2016-01-20 202.9.40.165

Нэмкэ өөрөө "чөтгөр" юм чинь шулмасаас өөр хэнтэй дэр нийлүүлэх вэ дэ.

Huuchin gutal-Nyamdorj 2016-01-20 202.180.216.234

ene dandaa ingej gonshignoj bhiin, uuruu yuuch medehgui yuuch hiihgui, hudlaa shudraga dur esgeed ard tumen gej showdaal zunug chin songuulid dahij neg uzchih sanaatai bgaam bhdaa

Зочин 2016-01-20 202.9.40.165

Өөрөө "чөтгөр" юм чинь шулмасаас өөр хэнтэй дэр нийлүүлэх вэ дэ.

111 2016-01-20 43.242.242.139

Төрд тулгатай хүмүүс маань арга барьж байна даа, энэ ардчилсан нам төрийг самарч ард түмнийг туйлдуулж дууслаа шүү, хууль гаргахаасаа өмнө Тэмүүжин мэтийн юм нууд энэ хүнээр хичээл заалгамаар юм гарсан бүх хууль нь 7 хонохгүй өөрчлөгдөн, ҮХЦ дээр очиж унан, буцааж хуулиа өөрчилнө, ийм байхад яаж ард иргэдийг хуулиа сахиж амьдар гээд хуулинд итгэ гэж хэлж чадаж байна, юун хүний эрх хууль тогтворгүй газарт хүний эрхийн баталгаа гэж байдаггүй л байхгүй юу

Зочин 2016-01-20 182.160.41.19

Nyamdorj uzeeguigee uzej uher tsam haraij bgaam bna daa, hahhaha

Зочин 2016-01-20 202.21.106.159

ХАХА МУНДАГАА. ӨӨРИИГӨӨ БУРХАН ЮМУУ ХҮН ГЭЭД БОДЧИХСОН НЭГ ӨВГӨН ТУУЖ ЯВНА.

иргэн 2016-01-20 202.70.34.98

Энэ Нямка гишүүн шуламтай ч гэсэн нэгдэнэ гэсэн нь МАН-ынхан аргаа барцгааж байгаа юм байна даа чааваас. Мань Нямка ч үзээгүй юмаа үзэж үхэр цам харайна гээч юм болж байгаа юм байна даа чаавас. Олон жил засаг зайдагнасан улс жаахан юм үзэг. Шулам нь Уянга хүүхэн, нөхцөгч нь Нямка. Энэ 2 ч дөрөө харшуулна гээч боллоо доо. ИНгэхэд Уянга хүүхний нөхөр, Нямкагийн авгай 2 нь яах болж байна.аа ААН.

Шулам Г.Уянга. 2016-01-20 49.173.8.35

Мангас Ц.Нямдорж Г.Уянга шуламтай нэгдчихсэн юм чинь, одоо хоёулаа тамруугаа тонилох хэрэгтэй.

хАВЛЕН 2016-01-20 103.242.47.242

зӨЛӨГ БИТГИЙ ХУЦ

Зочин 2016-01-20 122.201.21.151

ЧАДАЛ МУУТАЙ ХОРОН САНААТАЙ МУУГАА МЭДЭХГҮЙ ЭНХБАЯРЫГ ХОРЛОЖ БАЙНА ГЭЭД УЛС ОРНОО ЧИ СҮЙРҮҮЛЖ БАЙГАА ШҮҮ ДОРЛИГЖАВ ТА ХОЁР

Шулам Г.Уянга. 2016-01-20 49.173.8.35

Ц.Нямдорж Г.Уянга шуламтай нэгдчихсэн.

gishuun 2016-01-20 94.214.189.218

busad humuus ajilaa hiij chadaj baigaa ugui ni chamd erdoo hamaagui.Gants chi ooroo ajlaa hiij chadaj baigaa ugui chini l chamd hamaatai.Busadruu eh oron ard tumnii ner barij dairdagaa bolimoor jm.Hen negen huuli bus uildel hiisen bol huuliin baiguulagad handah erh l chand bii.Tuunees eh oronchiin durd togloj schou hiih chinii ajil bish.

Зочин 2016-01-20 49.0.160.239

хулгайчдын МАН намын их хулгайч, бүр алиа алдсан байх шив дээ, хөөрхий.

za za 2016-01-20 202.179.11.62

nyamdorj gants unenee kheljee uyanga ene khoer chini sayakhan bie bieneetegj duudaltsaad baisan shuu

za za 2016-01-20 202.179.11.62

nyamdorj gants unenee kheljee uyanga ene khoer chini sayakhan bie bieneetegj duudaltsaad baisan shuu

Зочин 2016-01-20 185.53.128.148

Нямдоржооо, Увс хүнээ. Чи Увс руугаа зайл миний Улаанбаатараас. Чи тэгэхдээ тэргүй түрээсийн байранд амьдардаг юм чинь

Зочин 2016-01-20 122.201.21.37

enhbayariigaa goloo goloo nyamdorjoo suaagui bish kkk

798798 2016-01-20 103.9.90.98

Төрд тулгатай хүмүүс маань арга барьж байна даа, энэ ардчилсан нам төрийг самарч ард түмнийг туйлдуулж дууслаа шүү, хууль гаргахаасаа өмнө Тэмүүжин мэтийн юм нууд энэ хүнээр хичээл заалгамаар юм гарсан бүх хууль нь 7 хонохгүй өөрчлөгдөн, ҮХЦ дээр очиж унан, буцааж хуулиа өөрчилнө, ийм байхад яаж ард иргэдийг хуулиа сахиж амьдар гээд хуулинд итгэ гэж хэлж чадаж байна, юун хүний эрх хууль тогтворгүй газарт хүний эрхийн баталгаа гэж байдаггүй л байхгүй юу

798798 2016-01-20 103.9.90.98

Төрд тулгатай хүмүүс маань арга барьж байна даа, энэ ардчилсан нам төрийг самарч ард түмнийг туйлдуулж дууслаа шүү, хууль гаргахаасаа өмнө Тэмүүжин мэтийн юм нууд энэ хүнээр хичээл заалгамаар юм гарсан бүх хууль нь 7 хонохгүй өөрчлөгдөн, ҮХЦ дээр очиж унан, буцааж хуулиа өөрчилнө, ийм байхад яаж ард иргэдийг хуулиа сахиж амьдар гээд хуулинд итгэ гэж хэлж чадаж байна, юун хүний эрх хууль тогтворгүй газарт хүний эрхийн баталгаа гэж байдаггүй л байхгүй юу

Шулам Г.Уянга. 2016-01-20 49.173.8.35

Ц.Нямдорж Г.Уянга шуламтай нэгдчихсэн.

Зочин 2016-01-20 103.229.122.9

Turuu avrah gesentulgatai humuusiig ugeer dairah hereggui,zuv talaas n harj zuv hand ,,heleed heleed diildehgui uls orniig samarch baigaa nuhduudiig yaltai ve hyamdorj bol sain uls turch hun ,bolohgui butehgui huivaldsan idsen uusan. Buhniig ingeed zorigtoi heleh gishuud hed baidag bilee dee,,demjij bn,

Зочин 2016-01-20 203.91.115.38

Shulamtai negdehed belen gej nuguu muu Uyangaa ***** gedgiig odoo l medejdee

Зочин 2016-01-20 150.129.142.213

уих- зг хамтад нь тараах хэрэгтэй.

Ц.Нямдорж Г.Уянга шуламтай нэгдчихсэн. 2016-01-20 49.173.8.35

Ц.Нямдорж Г.Уянга шуламтай нэгдчихсэн.

Зочин 2016-01-20 182.160.0.130

MAN-garuud estoi uhelee... Nyamdorj bur uhelee. AN-g nichneen ih ajil hiih tusam UGUR KOMUNIST NYAMDORJ uhetelee bachuurdgiim l daa. Odoo olonhioroo zasagaa ch abch uldeh bh, olonhioroo hotiin irgen minii tuluulliin mandatiin toogch 24 bolgoh estoi doo. kkkkkkkkkkkk , MAN-garuud uheed ehleh bhaa kkkk

Зочин 2016-01-20 112.72.11.119

hamgiin aimshigt shulamnuud mand bgaa shvv.

Зочин 2016-01-20 112.72.11.119

hamgiin aimshigt shulamnuud mand bgaa shvv.

Зочин 2016-01-20 103.26.192.157

ан-д байгаа шүү. дахин бүү үзэгд

Зочин 2016-01-20 202.126.94.55

xaxa goe heljiishuu unen unen ene ugiig ard tumen bid nar ch helmeer bna

Зочин 2016-01-20 202.21.110.186

Шуламтайгаа нэгдсчсэн юм бишүү. цагаа олж яриваа гөөгөө. Ипотекийн зээл хүү нь буураад хөдлөхөөр МАНгарууд үхлээ юу. Та наорын тарьсан гайг Ан-хан , Сайханбилэг цэвэрлэх гэж үйлээ үзэж байна. Чигт нь орхиод мөхөөх байсан юм уу Мэнгэт хар туучий

Зочин 2016-01-20 202.9.41.102

Угаасаа наадах чинь боож үхдэг муу удамтай юм.

Зочин 2016-01-20 202.179.28.120

Nyamdorj eserguutseed bsan 5 huviin zeel batlagdsan booj uhehne zasgiig horlohod shulamtaich nuhtsuhud belen bga

Зочин 2016-01-20 202.179.28.120

Nyamdorj eserguutseed bsan 5 huviin zeel batlagdsan booj uhehne zasgiig horlohod shulamtaich nuhtsuhud belen bga

Зочин 2016-01-20 202.21.106.159

ХАХА ЭНЭ ӨӨРИИГӨӨ БУРХАН ЮМУУ ХҮНТЭЙ АНДУУРААД БАЙГААМ БАЙХ ДАА.

hentii 2016-01-20 103.242.47.226

ard tumen hetsuu bgaa yum bish uu heldeg ni nimka bolohoos tsaana chini olon tumen haraad bga shu ...er hun shig ajlaa chaddagt ni ogooch ee

зочин 2016-01-20 124.158.91.83

шулам хэн ен? уяангааг шулам гэсиймүү

АН=МАН...+ Ш...М 2016-01-20 202.55.191.130

АН байна уу МАН байна уу хамаа алга, төрөө жаахан хумисан дээр биш үү. Том том оффис, том том машин, том том гадаадаар зугаалсан хүмүүс. Тэр болгон татвар төлөгчдийн мөнгө урсаж байгаа, төрийнхөн болохоор улам л төсвөө, кармааны мөнгөө, хайр хайламжаа нэмээд байдаг. Энэ хайр халамжинд явж байгаа мөнгө нь ч гэсэн татвараар ард түмнээсээ авсан мөнгө. Уг нь татвараа аваад бидний ЭРҮҮЛ ОРЧИНД АЮУЛГҮЙ АМЬДРУУЛЖ, ХУУЛИА ХЭРЭГЖҮҮЛЖ, АЖИЛТАЙ БАЙЛГАДАГ бол ч. Очер, очероороо ард түмнээ "жаргуулна" гэж хүчээ үзээд л. Нямка ч ялгаагүй....

zochin 2016-01-20 43.242.242.139

saihanbileg oron garan ch unen l dee. Nyamdorj gishuun zuw heljee. Uuruu teglee ingelee geed togtool garganguutaa daraa ni esergutseltei tulgarahaaraa tsutsaldag. tur udirdah chadwar alga. huuhdiin mungunuus gadna maitsetsegiin tatwariin ehreg deer ch ene oron garan zan ni haragdsan sh dee. Erguutsen awgai shig. mongolchuudiin amidraliig ulam dorduulahiin orond ogtsruulsan ni deer

Зочин 2016-01-20 203.91.115.38

Түгжилийн улс төрийн зөнөглөл нь идэвжиж эхлэлээ.

Зочин 2016-01-20 103.229.121.21

Zuv hoo, tovch todorhoi hellee

Зочин 2016-01-20 202.179.26.244

Яг үнэн. Гэмт үйлдэлийг таслан зогсоох тохиромжтой цагийг Батбаяр бөөгөөс асуухуу? Дахиад ахиухан идэж авахыг нь хүлээх хэрэг үү?, идсэн мөнгө хөрөнгөө нөгөө ОФШООР дансруугаа шилжүүлэхийг хүлээх хэрэг үү, Больж үз. Оюутолгойгоос гадна, магадгүй илүү ноцтой зүйл бол монгол улсад ардчилал,хүний эрх,үг хэлэх эрх чөлөө байхгүй болж, шорон гянданд хийдэг байсан бол одоо шууд устгадаг боллоо.Эрх баригчдыг шүүмжилснийхээ төлөө сэтгүүлч Л.Болормаа алагдлаа, Уул уурхай ан амьтнаа өмөөрсний төлөө биологич Лхагвасүмбэрэл алагдлаа, энэ тухай сурвалжлага хийсэн Мөнхбаясгаланг дуудна гэдгээ шууд олон нийтэд зарлаж байна.

Зочин 2016-01-20 202.170.68.162

Манай улс төрчид, сайд дарга нар ханцуй дотороо л бие биенээ муулж шүүмжилдэг болохоос Ц. Нямдорж шиг улаан нүүрэн дээр нь хэлдэг хүн байна уу?

ММММ 2016-01-20 202.21.120.156

яг үнэнийг цагийг нь олж хэлжээ АН-Г ҮТЭР ТҮРГЭН ЗАЙЛУУЛАХ ЦАГ БОЛЖЭЭ

Зочин 2016-01-20 202.170.81.170

Сайханбилэг огцор

Зочин 2016-01-20 202.179.10.70

ok ok

ghghgh 2016-01-20 202.179.10.150

Би Ц.Нямдоржыг сургууль төгсөж ирээд цэргийн прокурорт байхаас нь л мэднэ,мэрэгжил мэдлэг хэл усаар нь нэг их дайраад яахав,ажлыг хэлний мэдлэгээр ч хийдэг юм биш,түүний ямар ч үед нэг л зангаараа байдаг нь одоогийн луйварчдад даан ч зачагаагүй болохоор атаархдаг байх,олон жилийн ажил амьдралын туршлага нь зарим улсын ДИПЛОМ нэртэй худлаа үнэн цааснаас хавьгүй үнэтэйг олон түмэн мэднэ,ийм л улс энэ ажлыг хийж байх ёстой юм.

Зочин 2016-01-20 49.0.204.15

Ийм хэдэн хүн хэрэгтэй байна даа.

ҮХЭР МОНГОЛ 2016-01-20 103.57.94.202

ӨМХИЙ ДӨРВӨД ХАЛХУУДЫН ДЭЭР ӨЧНӨӨН ЖИЛ СУУЛАА ЭНХБАЯРИЙН ГУТАЛЫГ ҮНСЭЖ БАЙСАН ХҮН МЯАРААД ИРЭХЭЭР НЬ ШОРОНД ХИЙСЭН УВАЙГҮЙ НОВШ .ТУНГАЛАГ ТАМИРЫН ГАЛСАН БОДИТОЙ

зоч 2016-01-20 59.153.112.176

Нямка үнэнийг баримт нотолгоотойгоор улаан нүүрэн дээр нь ил хэлдэг л дээ. үүнд юунд нь дургүйцээд боож үхэх гээд байгаа юм бэ? Халх гэж хэн юм. Нацагдорж боржгон Дамдинсүрэн хатагин Нямка дөрвөд бүгд л монгол шүү дээ.

gcvse 2016-01-20 202.21.112.34

яг үнэндээ энэ хүнээс өөр ядаж л ой санамжтай хүн алга болж муусайн АН-ын лалрууд улс орныг сэхээнд байгаа өвгөн шиг болголоо доо. Бүүр дахин дахин амьсгалын аппаратыг нь салгах гээд байгааг нь харахаар

иргэн 2016-01-20 202.179.24.51

Үнэн үг хэлсэн хүнд хүн өшөөтэй АН-ханы яг үнэн нүүр төрхийг нь оригоор ямарч нэмсэн хассан зүйлгүй хэлсэн байна.Ингэж хэлдэг хүн төрд олон байгаасай гэж ерөөе.ЗГ огцрох хэрэгтэй.Төрөөр тоглодог төрийг мөнгийг иддэг хүмүүсээр удирдуулж идэх боломж олгосоноос төр удирдагчгүй байсан дээр.Мөнгө зарцуулах эрхийг нь хаагаад зүгээр л хамгаалалтын үүрэгээр л дараагийн сайдыг томилтол Сайханбилэг болон бүх сайдуудыг байлгах хэрэгтэй.Одоо наадуул чинь энэ дүйвээнээр хөрөнгө их шамигдуулна даа.Маш анхааралтай байхгүй бол шударга эх оронч сэтгэлтэй хүмүүсээ.

mongol 2016-01-20 103.57.94.202

МСS ИЙН ТҮРЭЭСИЙН БАЙРАНД АВИЛГА АВЧ АМЬДАРДАГ ХҮНДЭЭ ХЯТАДЫН ТАГНУУЛЬ НЬ ИЛРЭХ ГЭХЭЭР БААТАР ГЕНЕРАЛЫГ ЗОЛИГТ ГАРГАЖ ШОРОНД ХАТААСАН УВСЫН ХЭРЭГГҮЙ ГАРДАА ШУЛАМ УЯНГАТАЙГАА НИЙЛЭЭД МОНГОЛООС ЗАЙЛАХ ХЭРЭГТЭЙ

Зочин 2016-01-20 103.57.93.213

шулам гэж хэн бэ?. ХЭЛЖ ӨГӨӨЧ

Зочин 2016-01-20 202.21.113.106

Цолмон. Энхбаярыгаа удирдан жолоодогч. Орчин үеийн Фелетова.

Зочин 2016-01-20 150.129.141.160

Цолмонтой нэгдлээ юу пээээ

Зочин 2016-01-20 202.131.7.199

Энийг чинь орчуулан уншвэл тэнэг ойрд өвгөн Монголын төрийг тогтворгүй болгохын төлөө чөтгөр шулам лугаа нөхцөхөд ч бэлэн байна гэж харагдаж байна шүү.

ЗОЧИН 2016-01-20 202.21.116.54

ЯГ ҮНЭН. ХАХАХАХА. ЯАЖ ИНГЭЖ ҮНЭН ХЭЛЖ ЧАДАЖ БАЙНА АА

Зочин 2016-01-20 202.55.190.174

нЯМДОРЖ ГАДААД ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ ЮМ ЧИНЬ ЮУ ГЭЖ ГАДНЫ БИРЖИЙГ МЭДЭХ ВЭ ҮНЭХЭЭР ХОЦРОГДСОН ТҮҮГЭЭРЭЭ БАХАРХСАН ХӨЛДҮҮ ТОЛГОЙ ШҮҮДЭЭ

Зочин 2016-01-20 202.55.190.174

нЯМДОРЖ ГАДААД ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ ЮМ ЧИНЬ ЮУ ГЭЖ ГАДНЫ БИРЖИЙГ МЭДЭХ ВЭ ҮНЭХЭЭР ХОЦРОГДСОН ТҮҮГЭЭРЭЭ БАХАРХСАН ХӨЛДҮҮ ТОЛГОЙ ШҮҮДЭЭ

Зочин 2016-01-20 202.55.190.174

нЯМДОРЖ ГАДААД ХЭЛ МЭДЭХГҮЙ ЮМ ЧИНЬ ЮУ ГЭЖ ГАДНЫ БИРЖИЙГ МЭДЭХ ВЭ ҮНЭХЭЭР ХОЦРОГДСОН ТҮҮГЭЭРЭЭ БАХАРХСАН ХӨЛДҮҮ ТОЛГОЙ ШҮҮДЭЭ

Билчихмалгай 2016-01-20 202.55.191.130

за нямка ёстой төрийн хар хүний зангараг гаргажээ чи. уншаад омогшлоо байна. энэ энхболд бэлтрэг ёстой галзуурч байгаа шүү. хандыг нь хага дарж дээ баасыг. сайханбилэг яах вэ хөөрхий хүүхэлдэй билээ хө

KHENTII AIMGAAS 2016-01-20 202.9.40.188

TSENDIIN NYAMDORJ GISHUUN SHIG ZORIGTOI AAVIN KHUU KHOVORDOOD BAIGAAD SANAA ZOVDOG YUM. YAGAAD GEVEL BARAG BUGDEEREE MUNGU BA ALBAN TUSHAALIN BOOLIN TSAADAKH BOOL BOSGONI SHOROO BOLON YUMNUUD MONGOL ULSAAR MINI TOGLOOD BAINA!!! YARIJ BAIGAA YUMNIIKHAA ESREGEER AJIL ALBAA YAVUULDAG OLON NUURTEI KHUMUUS TUR BA ARD TUMNEEREE TOGLOJ BOLDOGGUI YUM AA!!! SHULAM- KHOOSON ONOLCHIDIN TSEMTSGER KHUUKHELDEENUUDIN KHAJUUD KHOV BAJAAD GUDAMJIND TAMKHI SHIRKHEGLEN ZARJ SUUDAG AVGAICHUUD KHAMAAGUI DEER GESEN UG!!!!! TEGEED CH BURKHANI AVRALAAR TS. NYAMDORJ GISHUUN KHUULIN AJLAASAA KHOLDOJ AMIDRAL BA KHUULI 2 G KHOSLUULJ ULAM SAIN OILGOJ MEDERDEG BOLSON TUL MASH " UNETEI KADR" MUN BOLOI!!! SAIN UILS BUKHEN DELGEREN TARJ MONGOLCHUUDIN MAANI " TOLGOIN ERGEE" GARAKH TSAG IRSEN SHUU!!!

ЗОЧИН 2016-01-20 103.11.192.34

З.ЭНХБОЛД ГЭДЭГ ХҮН МОНГОЛЫН ТӨРИЙГ САМАРЧ ДУУСАХ НЬ. НЭГ ДАРГЫН ӨРӨӨНД БҮХНИЙГ ШИЙДДЭГ БОЛЖ БАЙГАА ЮМ БОЛ ПАРЛАМЕНТИЙН ЗАСАГЛАЛ НУРЖ БАЙГААГИЙН ШИНЖ ДЭЭ.

Зочин 2016-01-20 103.11.194.78

ккккк шулам нь нөгөө Уянга....

Зочин 2016-01-20 202.131.7.199

Чи одоо боль доо. 7 сарын 1 нд намын байрны гадаа жагсаж байсан хүүхдүүдийг чи сүүлд нь яаж байлаа.

Зочин 2016-01-20 202.9.40.146

Аль эрт Нямдоржийн бие эрхтэнүүдэд нь шуламын ад шингэчихсэн хүн дүрстэй сүг шүү дээ. Одоо энэ хүнд хүн чанар ёс зүй мэдлэг боловсрол гэж юу ч байхгүй, тархи толгой бие эрхтнүүд адгийн муу зүйлсээр дүүрчихсэн байгаа. Үр хүүхэд хойч үе нь хойшид их зовж зүдэрцгээх байхдаа.

йыб 2016-01-20 202.21.111.26

Шуламтай нэгдэхгүй гэсэн нэгдчихлээ гэж хэний хэлээд байна вэ? Уянгыг шулам гээд байна уу? Мөн л дө... зөв биз?

zochin 2016-01-20 43.242.243.147

Turiin har hunii heldeg ug,heleh tsag ni bolson.

Зочин 2016-01-20 202.21.106.159

энэ шулмын өтөл эр чинь харин ирээдүйтэй хүүхэнтэй хамтарчихсан байна уу да.

иргэн 2016-01-20 202.179.11.98

нямдорж гишүүнд амжилт хүсье тань шиг хүн төрд хэрэгтэй байна та бол үе үеийн төрд их хэрэг болсон байх хүнд даруулга хэрэгтэй сайн дарж байхгүй бол одоо цагт хүний үг сонсохоо больсон айж эмээх ичиж зовохоо ч больсон байна

Зочин 2016-01-20 122.201.31.228

Үнэн шүү дээ 1996 онд М.Энхсайханыг Ерөнхий сайд байхад энэ УИХ-ын дарга гээд байгаа З.Энхболд ТӨХорооны даргаар томлигдож түүний "далайсан газар нь далд орж далласан газар нь ил гарч " явснаа мартчихсан юм байх даа Соцдек Р.Гончигдоржийнхоо түлхээсээр ТӨХ-ны дарга болчихоод одоо муу Гончигоо руугаа муухай хараад байна уу үгүй юу Монгол хүнээс гарамгүй ааш аяг гаргаж байна даа энэ З.Энхболд гээч "сүүлэн хүү" Нэрээ мэдэхгүй галзуурч байж эвгүйтэв дээ

tsohrongoo baragch 2016-01-20 202.21.117.34

unen unen, baidal iim l baigaa. dur esgesen ardchilaliin ner barisan novshnuudiig zailuul. iim zasagtai baigaad ch yaadiin.

Зочин 2016-01-20 103.26.194.81

Манай улс төрчид, сайд дарга нар ханцуй дотороо л бие биенээ муулж шүүмжилдэг болохоос Ц. Нямдорж шиг улаан нүүрэн дээр нь хэлдэг хүн байна уу?

Зочин 2016-01-20 112.72.15.61

Нямдорж өөрөө зайлсанчин дээр дээ, төрийн хутгуур, боож үхлээл дээ, харамсалтай нь засаг огцрохгүйл дээ

Z 2016-01-20 49.0.204.62

Өөрөө шулам шиг дээ. Энхбаярыг шалбааг гээд байсан яасан дагахаар болсон уу. Хайран эрх мэдлээ ойрын хэдэн жил АНААШ авч чадахгүйгээ мэдээд ямар ч аргаар хамаагүй авахаар болсон уу. Өмхий дөрвөд өө

Зочин 2016-01-20 103.9.90.226

Zub l ug helj!

Зочин 2016-01-20 202.21.106.159

энэ ч эх орон монголыг бодож гарын үсэг зураагүй л дэ. 5 толгой, төмөр замыг хятадад өгөн гэсэн ажиллгаа нь унах нь тодорхой болмогц төлбөрийг нь аваад хийж чадаагүй унхиагүй залууг л шийтгэж байгаа юм.

Зочин 2016-01-20 103.26.192.134

negdchiheed bga yum bishuu tegeed