Нийслэлийн Ардчилсан нам дотоод сонгууль хийхийг дэмжихгүй | News.MN

Нийслэлийн Ардчилсан нам дотоод сонгууль хийхийг дэмжихгүй

Нийслэлийн Ардчилсан нам дотоод сонгууль хийхийг дэмжихгүй

Орон нутгийн сонгууль болоход 75 хоног дутуу байхад Ардчилсан намын Дотоод сонгуулийн хорооноос Ардчилсан намын даргын сунгааг явуулах, Үндэсний бодлогын хорооны гишүүний нөхөн сонгуулийг товлон зарласныг Нийслэлийн Ардчилсан нам эсэргүүцэж буйгаа мэдэгдлээ. Тус эсэргүүцлийг нийслэлийн есөн дүүргийн Ардчилсан намын хороо дэмжсэн байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
3
ЗөвЗөв
2
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

9 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-31 202.9.46.206

хэнд зориулж мэдэгдэл гаргаж байгаа юм вэ.

Avatar

Санаа зовогч 2020-07-31 64.119.17.9

Хууль муу буруу гээд дагахгүй гэдэггүй. Гэтэл дүрэм буруу байна гд одоогоор хүчин төгөлдөр байгаа дүрмээ мөрдөн дагахгүй бол дараагын дүрмийг ч бас буруу гээд дагахгүй байх жишиг үүснэ. Нэг үүссэн жишиг тийм амархан зогсдоггүй гэдгийг Батзандан, ЛуБолд, Галиндэв, Алтанхуяг гэх мэтчилэн тойрог бүр дээр бие даан нэр дэвшсэн гишүүд маань харуулж бна да харуулж бна.

Avatar

Gan 2020-07-31 202.55.188.46

Uu huurhii ene AN iin darga nariin ihenh ni hulgai ch nar bna Ed nariigaa bushuun solihgui bol staashaa yavhaargui bolson bna Yadaj bolovsrol medlegtei yum oilgodog zaluusiig tavimaar boljee.Khulgai hiihees uur zuil medehgui hun suguud bna shdee yandaa !!!

Avatar

Зочин 2020-07-31 202.179.21.236

Fuck you

Avatar

Зочин 2020-07-31 122.201.31.50

Одоо бас юун хачин Жорлонгийн тухай дахин яриад унув аа!! Ядаргаатай гэдэг нь !! Наад жорлонгоо аваад манай орноос зайлаач!! Сдакууд аа!! Хангалттай л идэж ууж, нураалаа ш дээ!! Та нарын нэр солигдсон болохоос зорилго нь адилхан гэдгийг мэдэж бн!! Зайл!!

Avatar

Зочин 2020-07-31 202.55.191.205

гайнууд бүгд зайлаач

Avatar

Zochin 2020-07-31 192.82.74.52

Jencogiin gar huluud urvugchid AN -n ner hundiig bodohgui huviin ashigaa bodoh yum! Jenco Enkh oron namaas irsen luivarchin! Odoo AN -g budaa bolgoj bna! Puntin daranguilagchin gar hul ! Mongolyg suitgej bna! Yamar ih shunal hanashgui! Ene hund hezeech AN-yn udirdalgyg ugch bolohgui! Bulgiin darga Bidon Ganbatyg zailuuldaa! Amartuvshin Tsogtbaataryg hezeech demjij bolohgui shuu gishuud min! SOS

Avatar

mgl 2020-07-31 202.9.40.159

balarsan namdaa. ulsad ih gai bolson nam.

Avatar

Зочин 2020-07-31 103.10.23.101

Хулгайч на дотоод сонгуулаас айжээ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж