Дахин санал хураалт явуулахаар боллоо | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Дахин санал хураалт явуулахаар боллоо

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.18-нд нийтлэгдсэн

Дахин санал хураалт явуулахаар боллоо

Ардчилсан эмэгтэйчүүдийн холбооны дөрөвдүгээр чуулган Төрийн ордонд болж, холбооны тэргүүнийг сонгох санал хураалт явагдлаа. Ардчилсан эмэгтэйчүүдийн холбооны тэргүүнд 10 нэр дэвшигч өрсөлдөх эрхийн батламжаа гардан авсан талаар бид өмнө нь мэдээлсэн.  Гэвч өнөөдрийн чуулганаар зургаан нэр дэвшигч нэрээ татаж авснаар дөрвөн эмэгтэйн дунд ширүүн өрсөлдөөн өрнөлөө. Энэ холбооны тэргүүнээр хэн сонгогдох бол гэсэн таамаглал АН-ын хүрээнээс хальж сошиал ертөнцөөр ч  тараад байна.

Санал хураалт дөнгөж сая дуусаж  “Алтангадас” фракцын Б.Ургамалцэцэг, “Шонхор” фракцийн С.Одонтуяа нар ойролцоо санал авчээ. Тодруулбал, УИХ-ын гишүүн С.Одонтуяа 13 төлөөлөгчийн саналаар илүү байсан ч сонгуулийн дүн маргаан дагуулсан тул дахин сонгууль явуулахаар боллоо. Сошиал ертөнцөөр цацагдаж байгаа мэдээллээр бол дээрх дөрвөн нэр дэвшигчид, чуулганы эмэгтэйчүүдэд мөнгө тарааж санал худалдаж авсан гэх баттай бус мэдээлэл байна. Ямартай ч энэ холбооны тэргүүнээр сонгогдвол АН-аас УИХ-д суух жагсаалтын дээгүүрт бичигдэх ёстой. Тиймээс дахин санал хураалтаар Б.Ургамалцэцэг, С.Одонтуяа нарын аль нэг нь жагсаалтын эзэн болох нь.

Т.ДАВААНЯМ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-01-18 137.186.121.166

УРГАМАЛ БОЛГОН ЦЭЦЭГ БИШ, ХАРИН ЦЭЦЭГ БОЛ УРГАМАЛ...

Zochin 2016-01-18 103.57.93.25

AN-iin xuuxnuud Urgamalzezegiig songovol yostoi malnuud gedgee haruulna daa. Odontuya xavigu deer dee.

Зочин 2016-01-18 202.9.40.249

Erdene-iig dagaj guideg bolovsroltoi shuu

Зочин 2016-01-18 202.9.40.249

Odontuya yuu ch hiideggui shuu dee, terni bolovsroliig hen medeed bgaa yum be?

Содон 2016-01-18 172.56.38.208

Ургамалцэцэг чадваргүй ээ. Амны фигур ч муу

Зочин 2016-01-18 103.229.121.21

Шударга нь дээр, "бокс" гээд хараад зогсож байсан нь дээр дээ

Chuka 2016-01-18 162.156.13.235

Odontuya bolovsorol ondor irgen ta ooroo unet bayalag tuilshitgui odontuyag songohod alzahgui

Зочин 2016-01-18 103.229.121.21

Өө за за, тэгээд алалцаад байсиймуу, даанч аягүй чардайцгаагаад байсийн. Тэрнээс юу ч хийж байсан нь мэдэгдэхгүй, юу хийх нь тодорхойгүй гаруудштээ

ЧД иргэн 2016-01-18 202.179.26.138

60 чавганц уралдахад нэг нь түрүүлж таарна

Зочин 2016-01-18 202.9.40.249

Urgamaltsetseg deer baihaa, nuruutai shuu

Зочин 2016-01-18 103.229.123.91

МоАХ-с хүн байхгүй юм уу

Luvsanjamts 2016-01-18 122.201.22.61

BOSSHU yamand innovatsiin gazar gej luvsan hen ch bilee estou neg hereggui ***** bnaa

Зочин 2016-01-18 150.129.142.20

Ардчилсан дvр эсгэсэн феодалууд.

Зочин 2016-01-18 202.9.40.157

Одноо нь хамаагүй дээр шүү дээ.

Зочин 2016-01-18 202.9.40.157

Одноо нь хамаагүй дээр шүү дээ.

Зочин 2016-01-18 66.249.82.192

Манай яамны төрийн нарийн Булгаэрдэнэ газрын дарга Лувсанжамц гэж 2 нөхөр авгай хүүхнүүд шиг самардалцаад дэд сайд салгасан үнэнийг олон нийтээс нуусан хүн нь Гантөмөр сайд шүү дээ. Юм үнэнээрээ сайхан. Гантөмөр сайд эр хүн шиг үнэнийг хэлэх цаг болсон баймаар

Зочин 2016-01-18 202.9.41.7

ALTANGADS GEDEG LUUVIRIIN BULEGLEL ARDCHILALIIG USTGAJ BAIGAA SHUU ENE BULEGLEL TARAH HERGTEI

Зочин 2016-01-18 31.31.77.242

Намынхаа дотоод сонгууль нь ч гэсэн битүү луйвар. АН өөрсднөө туршиж үзчээд төрийн сонгууль ард түмэн дээрээ хэрэгжүүлдэг

Зочин 2016-01-18 202.9.41.7

ODONTUYA HAMAAGUI DEER ERH BISH BOLVSROL UNDER SHUDEE

Зочин 2016-01-18 202.9.41.7

urgamalceg herggee odontuyani deeree bolvsol undertei

setge 2016-01-18 103.9.91.214

ene odoo yugaach medehgvi har taamgaar eliii balai yum bichjeedee

Зочин 2016-01-18 202.9.41.7

hun zodoj yuuch hiihes bucahgui urgmalcecg hergguee

we 2016-01-18 202.9.41.7

odon tuyaag demjij bna

CECEGEE 2016-01-18 202.9.41.7

ODONTUYA BOLVSROL MEDLGEREE HAMAGUI DEER SHUU URGAMALCECEG TUUL ROTTORUG HARIUCAJ BAIHDAA HAHUUL AVSH YDUUSIIN HUUHDIIG JIIDEG BAISAN. AVILGALIIN TURSHLAGTAI .TEGEEDCH ALTANGDAS GEDEG PRAGC ARDCHILALIIG USTGAJ BAIGAA SHUU

Zochin 2016-01-18 103.57.92.44

Urgamaltsetsegee tavih ni deeree Odontuya odoo bollo

Зочин 2016-01-18 150.129.142.20

АН=Ацны Нvх

Zuraach 2016-01-18 86.130.217.92

Baigalmaa yagaad neree tatchixaw aa?

Зочин 2016-01-18 203.91.117.227

urgamaltsetsegiig demij bn. odontuya odoo bolnoo. 4 jil suulaa yu ch hiisengui

Зочин 2016-01-18 59.153.113.177

neg ni ideed tsadlaa odoo daraagiinh eelj ni gej bgaa yum uu. chinii ene setgelgeenees bolj .............. bga

Irgen 2016-01-18 108.56.199.225

Mongo taraaj canal abcan bol ardchilcan namd ardchilal gej ygyi boljdee

URUVDMUUR YUM 2016-01-18 202.9.40.168

ZAILUUL, URUVDMUUR YUM. 1000 KHUREKHGUI TSAASAN DEERKH 2 KHON KHUNII TOOG ZUV TOOLJ GARGAJ CHADAKHGUI ENE EMEGTEICHUUD MINI ..... YU CH GEMEER YUM DEE!!! ENE BOL MANAI IKH KHURLIN SONGUULIN URIDCHILSAN NUUR TSARAI SHUU!!!!! 2016 ONI SONGUULI YU BOLOKH VE?????????!!!!!!!ITGEL ERS SULRAV..............

Zochin 2016-01-18 202.9.40.168

Urgamalcecegiig demjij baina. Odontuya ym bolgond shunahaa bolimoor ym. Ih hurliin gishuudee daguulaad emegteichuudteigee uulzaad yvaad baina. Daraagiin songuuliar listeer garah geed uhej bainaa

ТАВАН ТОЛГОЙ 2016-01-18 112.72.12.14

БЕНЗ цохиж явсан баихаа? АН эмэгтэичүүд тархи нь хамуурчихаагүид баяр хүргэе? ОЛОНХИЙН санал авсан тэр бүсгүи нь хэнч баисан түрүүлэг АМЖИЛТ хүсэе? ТАВАН ТОЛГОИ хөдлөөсэй ТАРХИ бага угаагаасай.

АН-ын ахмад гишуун. 2016-01-18 103.229.121.212

Ц.Элбэгдорж нь 2012 оны УИХ-ын сонгуулийн уед Ардчилсан намын дарга Н.Алтанхуягийгаа дарамталж, намын жагсаалтаар УИХ-д суух гишуунд З.Энхболд, Х.Тэмуужин, Ч.Сайханбилэг, Ш.Тувдэндорж, Р.Бурмаа, Н.Батчимэг, н.Сувдаа, Л.Пурэвсурэн, Ц.Оюундарь, н.Ариунболд гэсэн эхний 10-аад хунийг оруулж, хуссэн уедээ, энэ хэдийгээ ашиглан Еронхий сайд Н.Алтанхуягийгаа огцруулж, улс торийн тогтворгуй байдлыг уусгэж байсан тул 2016 оны УИХ-ын сонгуульд энэ нохорийг оруулахгуй, УЗХ-ны гишуудийн олонхиор шийдвэрлэдэг заалтыг журам даа оруулахыг эрхэм УЗХ-ны гишуудээс хичээнгуйлэн хусье. Учир нь намын жагсаалтаар УИХ-д орчихоод намынхаа эсрэг санал гаргадаг, бур цаашилбал сайд дарга болох болон хувийнхаа эрх ашгийн толоо ямар ч хамаагуй аргаар тор засгийг бужигнуулдаг юм байна шуу дээ. Ер нь сонгуулийн хуулинд ч энэ тусгах байсныг эрх мэдэл ихтэй гишууд маань харамсалтай нь тусгасангуй дээ. Ер нь сонгогчдын саналаар биш, монгоор сонгогддог, органик хуулиудад оорсдийн эрх мэдлийг нэмэгдуулдэг гишуунтэй УИХ-ыг больж, сонгуулийн уед зардал гардаггуй, сонгогдсоныхоо дараа ч зардал санхуужилт гаргаад байдаггуй Улсын Иргэдийн Толоологчдын Хурал ( Иргэдийн Толоологчдийн Ундэсний Их Хурал)- ыг сум, дуурэг бурээс сонгодог байдлаар торийн байгуулалтын бутэцыг оорчилбол зохино.

Зочин 2016-01-18 103.26.193.22

Уг нь АН-ын хүүхнүүдээс арай дээр нь Батчимэг л дээ. Даан ч нэрээ дэвшүүлээгүй юм байх даа.

Zochin 2016-01-18 122.201.21.177

DUR ESGESEN TAGNUUL TSARAITAI XUUXEN

Сан***** 2016-01-18 150.129.142.111

Одонтуяа их хуралд орох гээд байгаа бол Баянголдоо өрсөлдөөд гар л даа. Баянгол дүүрэг бол сэхээтэн ихтэй дүүрэг өдийд иргэд нь дүгнэж цэгнэчихсэн байгаа түүнд дүн тавина шүү дээ. Ургамалцэцэгт боломж өгье. Ургамалцэцэгийг дэмжиж байна. Дандаа БИ гээд байж болохгүй шүү дээ.

АН-ийн жирийн эмэгтэй гишүүд 2016-01-18 150.129.142.111

Ургамалцэцэг дээр дээ. Одонтуяа 4 жил суулаа шүү дээ. Бусад эмэгтэйчүүддээ боломжийг нь нээж өгмөөр юм аа

ХУУЛЬЧ 2016-01-18 202.9.40.221

ХЭРЭВ МӨНГӨ ТАРААЖ БАЙГАА НЬ ҮНЭН БОЛ ХЭНИЙГ НЬ Ч ДЭМЖИЖ БОЛОХГҮЙ. МӨНГӨӨР ТЭРГҮҮН БОЛСОН ХҮН ТӨРД ОРООД ТӨРИЙН МӨНГӨ ХУЛГАЙЛНА ГЭСЭН ҮГ ДЭЭ.

АН-ын ахмад гишуун. 2016-01-18 103.229.121.212

Ц.Элбэгдорж нь 2012 оны УИХ-ын сонгуулийн уед Ардчилсан намын дарга Н.Алтанхуягийгаа дарамталж, намын жагсаалтаар УИХ-д суух гишуунд З.Энхболд, Х.Тэмуужин, Ч.Сайханбилэг, Ш.Тувдэндорж, Р.Бурмаа, Н.Батчимэг, н.Сувдаа, Л.Пурэвсурэн, Ц.Оюундарь, н.Ариунболд гэсэн эхний 10-аад хунийг оруулж, хуссэн уедээ, энэ хэдийгээ ашиглан Еронхий сайд Н.Алтанхуягийгаа огцруулж, улс торийн тогтворгуй байдлыг уусгэж байсан тул 2016 оны УИХ-ын сонгуульд энэ нохорийг оруулахгуй, УЗХ-ны гишуудийн олонхиор шийдвэрлэдэг заалтыг журам даа оруулахыг эрхэм УЗХ-ны гишуудээс хичээнгуйлэн хусье. Учир нь намын жагсаалтаар УИХ-д орчихоод намынхаа эсрэг санал гаргадаг, бур цаашилбал сайд дарга болох болон хувийнхаа эрх ашгийн толоо ямар ч хамаагуй аргаар тор засгийг бужигнуулдаг юм байна шуу дээ. Ер нь сонгуулийн хуулинд ч энэ тусгах байсныг эрх мэдэл ихтэй гишууд маань харамсалтай нь тусгасангуй дээ. Ер нь сонгогчдын саналаар биш, монгоор сонгогддог, органик хуулиудад оорсдийн эрх мэдлийг нэмэгдуулдэг гишуунтэй УИХ-ыг больж, сонгуулийн уед зардал гардаггуй, сонгогдсоныхоо дараа ч зардал санхуужилт гаргаад байдаггуй Улсын Иргэдийн Толоологчдын Хурал ( Иргэдийн Толоологчдийн Ундэсний Их Хурал)- ыг сум, дуурэг бурээс сонгодог байдлаар торийн байгуулалтын бутэцыг оорчилбол зохино.

Зочин 2016-01-18 103.10.22.171

Шонхорын дээрэмчин луйварчин л биш бол хэн ч байсан яадгийн

Fraktsi 2016-01-18 85.182.160.174

Altan gadas uu, Shonhor uu?

gh 2016-01-18 103.10.22.42

urgamaltsetsegiig demjij bn