Стивен Сигал: Улаанбаатар үнэхээр бохир, муухай үнэртэй | News.MN

Стивен Сигал: Улаанбаатар үнэхээр бохир, муухай үнэртэй

Стивен Сигал: Улаанбаатар үнэхээр бохир, муухай үнэртэй

Стивен Сигал: Улаанбаатар үнэхээр бохир, муухай үнэртэй

Холливудын нэрт жүжигчин, найруулагч, тулааны урлагийн нэрт мастер Стивен Сигал Буриадад зочлоод мордохоосоо өмнө тус улсын хэвлэлд ярилцлага өгчээ. Тэрбээр ярицлагадаа хүн бүрийн бишрэн ярьдаг Байгал нуур түүнд маш өндөр сэтгэгдэл төрүүлснийг дурдаад, “Энэ газарт Чингис хаан ирж эрч хүчээ сэлбэдэг байсан” хэмээн хүмүүсийн ярьдагт итгэж явдгаа илэрхийлсэн байна.

Сигал “Танай орон Монголтой адилхан мөртлөө нэг талаар тэс өөр. Танайд улстөржилт бага, уур амьсгал нь ч цэвэр санагддаг. Их хүйтэн бүс нутаг учраас би энд өвөл ирж үзэж байсангүй. Өвөл хотууд нь их цэвэрхэн байдаг юм шиг санагдсан. Харин Улаанбаатарт өвөл очвол там руу алхаж байгаатай адил. Тэнд үнэхээр бохир, муухай үнэртэй. Улаанбаатарт шатаж болох юу л байна бүгдийг шатаадаг. Тэнд байгаль орчин болон орчны бохирдолд хяналт тавьдаггүй" хэмээн ярьжээ.

Эх сурвалж: ВОСТОК ТЕЛЕИНФОРМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
45
ЗөвЗөв
35
БурууБуруу
21
ТэнэглэлТэнэглэл
16
ХахаХаха
7
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ГайхмаарГайхмаар
2
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

112 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-29 66.181.176.167

Yнэн л дээ, манай хотын бохирдол ихтэй нь, гэхдээ хэзээ хэнд ярих нь л сонин, оросуудад саймшрахдаа монгoлыг муулж байна гэдэг ч сайн хэрэг биш дээ

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.9.46.174

Байгаа царай нь тэр юм чинь монголчууд уурлаад яахавдээ. Харин үнэнийг хэлж байгаа хүнд талархах хэрэгтэй

Avatar

Үзэгч 2020-07-29 66.181.161.41

Олз хайсан доншуурчин, охиныг минь авчихаад хадамаа муулна гэнэ ээ, олз ашгийн төлөө нэг насаа барж яваа хүн монголчуудыг ойлгох өдий байна, хэдэн киноноос өөр хийж бүтээсэн хүмүүнлэг, бүтээлч ажлыг нь мэдэхгүй л юм. Манай 100 эрхэмийн нэг шүү дээ, гутчихлаа

Avatar

ХЭХЭ 2020-07-29 66.181.191.225

УЛААНБААТАРЫН ТУХАЙ ҮНЭН ХЭЛЖ ГЭХДЭЭ СИГАЛЫН КИНОГ БИ ХУВЬДАА ҮЗЭХ ДУРГҮЙ УЙТГАРТАЙ ЖҮЖИГЧИН

Avatar

зочин 2020-07-29 202.9.46.164

Хэлсэн санаа нь зөв байх. Гэхдээ түүнийгээ хаана, хэнд, яаах гэж хэлж байгаагаа ойлгож байгаа эсэх нь гол юм.Буриад нөхөдөөс газар авах санаатай гэсэн үү

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.126.89.141

anuushiin ehneriig bulaaj avsan l gedeg wm bnlee. nuguu hari dagsan huuhen n odoo mongoliin deeguur l yvj bdag bhdaa

Avatar

Зочин гуай 2020-07-29 192.82.72.31

Энэ тэнэг ТЭНЭМЭЛ НОВШИЙГ ДАХИН ИРҮҮЛЭХГҮЙ БАЙ. ГАДААДТАЙ НИЙЛСЭН ЭМ ,ЧОНОТОЙ НИЙЛСЭН ЖИНГЭР 2 ГАЙ ЧИРЧ АВЧИРДАГ ГЭЖ ҮНЭН ЮМ .

Avatar

zochin 2020-07-29 59.153.113.82

unen l helj

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.126.89.26

Zuw l helj

Avatar

Зочин 2020-07-29 192.82.76.92

Шатаж болох юм бүхнийг шатаахаар муухай үнэртэй байлгүй яахав дээ. Зөв дүгнэлт байна. Шүүмжлэлийг анхаарч утаагүй болгож, хотыг хог новшноос салгаж байвал гадна дотны хэнд ч тааламжтай шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-07-29 176.166.205.186

Нутаггүй цагаач минь олон юм ярилгүй доншуучилж яв. Бүх Амерчууд бол үндэс угсаа гарал үүсэлгүй золбин нохойнууд шүү дээ.Путин харин Америк нохойг тэжээж байгаад баярлаж явах хэрэгтэй.

Avatar

Монгол эмэгтэй. 2020-07-29 59.153.114.148

Харийн хүн л бол харийн хүн. ХҮРГЭН, МОНГОЛ ГАРАЛТАЙ гэж манайхан саймширдгаа болих хэрэгтэй. Хэдий үнэний ортой үг хэлсэн ч хаана, хэзээ, хэнд хэлэхээ бодох л байсан хүргэн юм бол?? Манай нутагт, бидний нүүрэн дээр хэлсэн бол эмзэглэхгүй хүлээж авах байлаа.

Avatar

battulga 2020-07-29 202.55.188.88

ene yag yamar custai n medegdehgui zolbin gar

Avatar

зочин 2020-07-29 192.82.72.136

Үнэнштээ юунд нь бухимдахав дээ харин яавал арай цэвэр орчинд амьдрах талаар бүгд л дор дороо хичээх хэрэгтэй Өөр яалтай ч билээ ….

Avatar

Б. Раднаа. 2020-07-29 139.5.218.31

Энэ муу орох оронгүй цагаач ингэж хуцаж байна гэнээ. Золбин нохой шиг Оросод иргэншил гуйж ирсэн гуйлагчин.

Avatar

Б. Раднаа 2020-07-29 139.5.218.31

Энэ муу орох оронгүй цагаач ингэж хуцаж байна гэнээ. Золбин нохой шиг Оросод иргэншил гуйж ирсэн гуйлагчин.

Avatar

Зочин 2020-07-29 103.26.195.8

Монголыг угаасаа дорд үздэг Буриадуудын бах тав нь ханждээ.

Avatar

Бат 2020-07-29 192.82.70.211

Энэ одоо хэн бэ

Avatar

hbh 2020-07-29 66.181.187.172

mu hoshnogo

Avatar

Даваа 2020-07-29 192.82.71.203

авгай нь өмхий юм байгаа биз

Avatar

Зочин 2020-07-29 94.128.208.60

Chinii ehner tegvel shal omhii yu? Muu nutag orongui bohir tsustai tsagaach

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.9.46.32

Үнэн үг шар тос . Үнэн шүү дээ.

Avatar

Zochin 2020-07-29 192.82.69.220

Ug ni bol unen l helsen bna l daa bid uwulduu har utaan dund amidardag odoo utaa ni bagassan met bolowch ugaar asar ih unertej bna lee uzeh ystoi humuus ni uzeesei dee

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.9.46.133

Yu durtaigaa shataadag, umhii uner bol unen2. Uwul UB aimar sh dee! Harin uur ornii hevleld ingej yaridag bol yos zuigui asuudal shuu!!! Ternii orond Mongold hevleld uguh yariltslaga bolgondoo shuumjleltei handval bayarlah bna!!! Ene hunii yariltslagiig humuus anhaaraltai sonsoj unshidag bh shuu!!! Buriadad tegj yarilaa geed buriaduud Mongoliin umhii utaag shiidej uguhgui biz dee??? Mongold ingej yariad bval anhaarch zasahiig hicheeh biz dee!!! za za medehgui….

Avatar

Зочин 2020-07-29 66.181.161.43

Чамаас хэн асуусан бэ?

Avatar

Zuvshil 2020-07-29 185.194.187.9

Unen shuu jostoi unen gadaad hun buhen tegej yardag ichemeer

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.9.46.174

unen2

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-07-29 192.82.69.22

Мань хүн чинь нутгийн индиан гаралтай хүн. Харин индианчууд бол Төв Ази, Монголоос гаралтай гэдэг юм билээ. Ер нь бид нар байгаа үнэр, танартай дасчихсан болоос биш гадны хүнд бол манай үнэр бол айхтар л байдаг. Үүнд эмзэглээд байх хэрэггүй. Харин манайхан усанд тогмол орж байх хэрэтэй (сард нэг удаа биш), хогоо ил задгай хаа хамаагзй газар хаяхгуй байх г.м. маш энгийн зүйл хийгээд заншил болгочихвол ёстой ванлий болно…

Avatar

zochin 2020-07-29 66.181.183.135

Unen l yum helj, gehde 1 ulsiig nuguud ni muulj yavdag onzgui nuhur bn daa, chavganz shig uls hoorond hov yarisan eriin shinjgui, uuniigee mongolchuudad l helne biz.

Avatar

Зочин 2020-07-29 203.91.116.118

Харин тиймээ. Гэхдээ үнэн л хэлсэн байна.

Avatar

юу үнэн тэр үнэн 2020-07-29 202.9.46.25

Чин үнэнийг хэлсэн байна даг

Avatar

Зочин 2020-07-29 192.119.160.165

ёстой мундаг хүн ёсута үнэн хэлжээ, жинхэнэ монголын төлөө цохилдог зүрх байна.

Avatar

Зочин 2020-07-29 66.181.161.52

Монгол хүүхнээ эх оронд нь буцаагаад өгчих өө

Avatar

Зочин 2020-07-29 66.181.161.118

Тэр шаалтуурыг нь одоо хэн тоохын

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.126.88.38

Үнэн үнэн

Avatar

иргэн 2020-07-29 66.181.190.216

Унэн л дээ. Гэхдээ гадны сэтгуулд оор улсыг ингэж муулах хэрэггуй л дээ. Тийм л юм бол 100 эрхэм нэвтруулэгтээ УБ утаатай муухай гэж ярьж болно ш дээ. Тэгэхээр бас Тугжил зантай онцгуй л хун юм бна.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.55.188.92

Хатуу ч гэсэн үнэн үг хэлжээ.

Avatar

zochin 2020-07-29 122.201.23.84

Муу хөгшин зөнөг юу гэж хуцаад байгаа юм бэ. Эхнэр Эрдэнэтуяа нь монгол улсаа муулуулаад сууж байдаг яачихсан тэнэг вэ

Avatar

Зочин 2020-07-29 64.119.21.142

Үнэнийг л хэлж Улаанбаатар ийм болсон нь эмх замбараагүйг дэвэргэгч манай ардчиллынхны л бүтээл шүүдээ Тэгээд ертөнц даяар муугаа дуурсгаад Иймэрхүү үгийг манайд ирсэн зочин бүхэн бараг ярьж байгаа даа Монголд нэр төр гэсэн сайхан үг үнэт зүйлийг ардчиллынхан устгасан

Avatar

Зочин 2020-07-29 66.181.161.52

Тийм үү Гудамжиндаа багтахгүй машин тэрэг, хотондоо багтахгүй мал сүрэг юуны ач буян бн, Бас юү санаснээ хэлж ярих, хаа дуртай газраа зорчих эрх чөлөө юуных вэ

Avatar

Зочин 2020-07-29 64.119.21.142

Дэг журам хариуцлага сахилга баттай бай Соёл нэвтрүүл Танхай зэрлэг бохир хоцрогдсон байдлаа л зас гэж байна Энэ хүн худал юм хэлээ юу Гадаадынханд хоцрогдсон бүдүүлэг балиар заваан юу ч хийж чаддаггүйгээ дуудуулах сайхан байна уу Бид газар доорх баялагаа ухаж хямд зарж л хэдэн эвдэрхий машин авчирч гудмандаа овоолоо биз дээ Хэрэглээнийхээ 70 гаруй хувийг гадаадаас авч байгаа нь үнэн биз дээ

Avatar

Зочин 2020-07-29 66.181.161.100

юу ч ойлгохгуй чам шиг малаас болж л энэ улс орон доройтож байна Эрх челее гэж юу байдгиййгаа ч мэдэхгуй орк бага уль за

Avatar

utaatai umhii gej uls turchdiig ni helj bgaamaa 2020-07-29 203.23.199.2

Mongoliin uls turch nertei umhii bohir nohduudiin l tsarai , hiisen uildel shuu dee, nam hamaagui

Avatar

Зочин 2020-07-29 66.181.166.134

unen l helsen bn

Avatar

сонирхогч 2020-07-29 76.170.51.204

Сигал монгол хүний үнэр өмхий гэж хэлээгүй харин битүү утааны хамар цоргим үнэрийг
хэлж байна, Сигал бол сайхан хүн өөрийгөө монгол гаралтай гэж үздэг юм байна лээ,
Өөрийг нь Чингэс хаан кино хийх гэхэд нь гол рольд нь тоглуулаагүй өөлсөн гэж жаахан
гомдсон байлгүй, Сигал бол монголд элэгтэй америк хүн

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.21.107.84

Манай Со гомдож байсан юм чинь Сигал гуай яршиг л байна.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.126.89.192

avgai n gej mongol yaashka bdag teriig mongoliin irgenees has zevuun sadar avgai

Avatar

Би 2020-07-29 103.212.119.116

Чиний таньдаг буриад л дорд үздэг юм байлгүй, зөндөө л хойд буриадынхантай уулзаж ярилцаж явсан, тийм юм сонсоогүй шүү!

Avatar

Зочин 2020-07-29 103.212.119.116

Тэр хүүхнийг яашкаа гэж байгаа бол чи өөрөө жинхэнэ өмхий бааскаа байна даа, ингээд атаархаад муулж бичиж суугаад кайф авдаг, ёстой тавилан юм даа.

Avatar

MONGOL 2020-07-29 66.181.161.90

тэр үнээн , тэхдээ монголд корона тэр сайхан үнэртэй таны амьдардаг улсад тархсан шиг тархаагүй. муухай үнэртэй газар ковид тархадгүй юм боловуу

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.21.113.238

unen heljee

Avatar

ZOCHIN 2020-07-29 180.150.83.201

UTAA ODOO L JOOHON DEERDSEN BOLOHOOS BISH UNENIIG L HELJ. UVUL SHATAJ BOLOH BUHNIIG L TULDEG N UNENSHDEE….DUGUI REZIN,….

Avatar

eh oronch 2020-07-29 59.153.114.10

Ene neg uuriiguu mundag hun geed bodchihson doldoi orosuudad dolignoj baij jaahan gazar avna gej bodson yAM BH DAA chaavaas uchuuhen munhag amitan ene hunii togloson kinonuud shal unemshilgui zugeer l fantaz yamarch ach holbogdolgui hognuud baidag

Avatar

Зочин 2020-07-29 195.46.106.44

Мияе энхболд, Бадамжунай 2 -оос болж мөнч олон хүн шоронд орлоо. Цаашид ч олон хүн орох байх. Харин Баатарзориг, Барилга Мөнхбаатар Одоо мэргэжилийн хяналтад очсон Гантулга, Оюунхорол, нар тэсэж үлдээд бүр албан тушаалд очоод байна. Сонгуулийн хороонд Болдсайхан гээд нэг сайн эр нуугдаж байгаа. Эдгээр хүмүүс л Улаанбаатарыг үмхийрүүлсэн эзэд нь шүү дээ. Бүх газрыг зарж, бүх албан тушаалыг зарж, ах дүү төрөл саднаанаараа жаргаж Улаанбаатарыг хогонд нь даруулж, хулгайлж болох бүгдийг хулгайлчихаад

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.21.113.238

yavuulnaaa. Jenko

Avatar

Зочин 2020-07-29 203.169.49.120

Монгол туургатны 100 эрхэмээр тодроод байсан Сигил тэгээд УБ-ын утаатайтэмцэхэд 5 төг хандивласан юм уу. Анужин сүйд болоод л байсан.

Avatar

teneg p***a 2020-07-29 202.9.46.186

alba ymy p***a min

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.126.88.73

Буянт ухаа нээрэн лалрын үнэртэй шүү, дэлхийн хамгийн өмхий буудал бхоо, хятадын буудлууд хүртэл гайгүй болцон шүү дээ.

Avatar

Зочин 2020-07-29 126.33.99.147

Хөдөө дэд бүтцээ хөгжүүлээд тараад амьдраачээ тийм том тал газартай байж юунд нь бөөгнөрөөд өмхийрөөд амьдраад байдаг байнаа хөгжүүлж чадахгүй бол чадах оронд өгвөл таарна

Avatar

Зочин 2020-07-29 183.177.100.234

одоо залуучууд ийм л сэтгэхүйтэй болоод байна даа. бүхнийг эх орноо хүртэл ийм өнгө мөнгө, бие амар амьдрах гэсэн шунал тачаалын нүдээр харж, мөнгөтэй хэнд ч гэсэн өгөхөд бэлэн байна. ийм гадаадад багаасаа сургууль төгссөн залуучууд төрийн толгойд гарвал 365 суманд нь өрх бүрт хаус барьж, машин, тэтгэмж өгнө гэвэл шууд л ард түмэндээ мэдэгдэхгүйгээр цаг хугацааны хайчинд ороод л НҮБ-ын индэр дээр очоод Монголыг дагаар оруулах гэрээнд гарын үсэг зурах бүз.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.21.107.84

Монголын 100 эрхэм хүргэн хүү оросод долдойдож байгаа нь гарвал нэгтэй л юм байна л даа. Газрын зөвшөөрөл нь бүтээсэй. Хөөрхий монгол бүсгүй нутагтаа суурьшиг.

Avatar

БӨМА 2020-07-29 202.55.184.253

ҮНЭН Ш ДЭЭ. ЮУНДАА УУРЛААВ. ГАДААДАД АМЬДАРВАЛ МОНГОЛООС ИРСЭН ХҮМҮҮСЭЭС НЭЭХ МУУХАЙ ҮНЭР НЭВТ ШИНГЭСЭН БАЙДАГ, БИД ӨӨРСДӨӨ ЭНДЭЭ ТЭРИЙГЭЭ ҮНЭРТСЭЭР БАЙГААД МЭДДЭГГҮЙ ЮМ. ХАЖУУД НЭГ ХҮН ИРЭЭЛ УТСАА МААЖААД БАЙНА, НЭГ Л ТАНИЛ МУУХАЙ ҮНЭР… УТАС РУУ НЬ ХЯЛАЙГААД ХАРСАН ЧИНЬ ХАРИН МОНГОЛ БАЙДАГ ЮМ ДАА.

Avatar

Зочин 2020-07-29 192.82.74.196

Unen l helsen bna. Ovol bol yostoi tam shuudee

Avatar

Зочин 2020-07-29 98.33.93.32

Сигалыг хараагаад яахав дээ,үнэхээр Улаанбаатар тийм тамаар алхаж байгаа шиг аймаар,өмхий үнэртэй бол тэрнийгээ л засчих,диваажингаар явж буй шиг цэцэг ногоо алагласан анхилуун үнэртэй л болчих,тэгснийхээ дараа наад орох оронгүй хөгшнөө б**с рүү нь өшиглө,чадахгүй бол өмхийгөө үнэртүүлээд тамаараа дуудуулаад бөгсөө ухаад,хамраа ухаад,нусаа татаад явж бай,ямар тоох амьтан байх биш

Avatar

мөнх 2020-07-29 192.82.64.197

Гашуун үнээ

Avatar

Санал нийлж байна 2020-07-29 103.136.254.9

Үнэнтэй нүүр тулах хэрэгтэй дээ

Avatar

Ard 2020-07-29 204.137.100.21

Stupid boy. Fuck you.

Avatar

ugly 2020-07-29 202.131.233.50

unen!

Avatar

Sonnen 2020-07-29 203.217.139.242

үнэн л юм хэлждээ

Avatar

Зочин 2020-07-29 203.169.49.120

Одоо монголчууд ХӨВСГӨЛ нуур дээр ямар байгааг харахад л …?

Avatar

Зочин 2020-07-29 182.160.0.59

Авгайгаа зоддог Сигал их хуцаж байна.

Avatar

www.news.mn-d 2020-07-29 202.179.21.236

Tanai Elbegdorj ah omhiinoos salgahguik 8 jil uy hiisen hun be???????????????? Elbegd iorjooo!!!!!!!!!!!!!! Mie Enhboldooo ajilaa hiihgubui uy hiij bsan ium be???? Haanaas terbuerm terbum mongotei bolson ium be?/!!!!!!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-29 103.136.254.8

zuv l yarij bna

Avatar

Зочин 2020-07-29 150.129.142.180

Эмзэглэх хэрэггуй. Унэн хэлсэн байна. Харин хаа сайгуй хургэн болчихсон явдаг энэ нохрийг дараа монгол руу оруулахдаа арьс онгоний овчний нарийвчилсан шинжилгээ хийж байж оруулаарай

Avatar

Зочин 2020-07-29 103.57.95.64

Mongol tuurgatnii 100 erhemdee oruulaad bailuu hihi. Hohinee kk. Ene Hollywoodiin hun uzdeggui, toglomoor aydsan kinontsoruud n cinema bish direct to rental s*****g nuhur mongol avgaitaishuu yum bol yuun olon yum hutsav daa

Avatar

Монгол 2020-07-29 66.181.190.70

Монгол эхнэр нь ямар үнэртэй юм бол? Нэр нь хэн гэлээ дээ?
Чухам буриадад очоод ингэж хэлэх нэг учир Сигнал байж л дээ. Тэрнийг нь мэдэж цөхөх юү байх вэ. Оросод өрөө төлж байгаа хэрэг. Америкд байхад хицүү болоод Оросыг бараадсаар удаж байгаа хүн дээ. Уг нь өөрийгөө монгол гарвальтай гээд байдаг юм. Хэлж ярьж, хийж үйлдэж байгааг ажихад бидэнтэй төстэй шүү. Үнэн байх аа.

Avatar

Зочин 2020-07-29 182.160.0.59

Эр юм байж шал илүү үгтэй н**ш. Тэр авгай нь энэ халтар өвгөнийг өшиглөөд явуулмаар юм.

Avatar

Зочин 2020-07-29 182.160.0.59

Илүү үгтэй шал тэнэг н**ш. Бохир заваан тамын газраас авгай авчихаад яасан их тэнэгтдэг халтар вэ. Усыг нь уусан худаг руугаа нулимаж байх шив.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.131.245.243

Хүргэн хүү үнэнийг өчив.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.126.89.27

хүрэн байсмуу мал өвгөн

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.126.89.249

Энэ эх нутаггүй хулгайч манай улсыг юу гэж доромжилно вэ. Бид түүнд нутгаасаа сөөм газар ч өгөхгүй, тэр сөөм газраа наад хулгайчуудаасаа оросуудаасаа ав.
Монголд бүү ирээрэй л***р минь. Үүнийг чи заавал уншуулж аваарай

Avatar

Уншигч Н 2020-07-29 203.98.76.9

Үнэнийг хэлсэн хүнд хүн өшөөтэй гэж. Улаанбаатар үнэхээр бохир, муухай үнэртэй нь үнэн биз дээ. Тэр тусмаа өвөлдөө ямар байсан билээ. Өнгөрсөн өвөл утаа багассанаас биш утаан хөшгөн дунд амьдардаг байсан. Төрөөс тууштай бодлого явуулж, гэр хорооллыг орон сууцжуулах, ядахдаа бохирын шугамтай болгох ажил хийхгүй бол дахиад хэдэн жил өнгөрөхөд бахь байдгаараа л байна. Улаан Үдэд очсон хүүхэд хүртэл энэ хот улсын нийслэл биш хэрнээ Улаанбаатараас илүү зохион байгуулалттай, цэвэрхэн юм байна гэсэн.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.131.227.82

үнэн л хэлсэн байна даг

Avatar

Зочин 2020-07-29 203.91.115.40

30 жил МАНАН төр барихдаа модон жорлонгоос нь салгаж чадсангүй Солонгос Япон улс дайны дараа 7 с 10 жилд хөгжсөн байдаг

Avatar

Монгол 2020-07-29 66.181.190.70

Хэнийг түшсэнээс л болно л доо. Америкийг түшсэн улс хөгжсөн байдаг. Яагаад тэгдэгийг мэдэхгүй. Гэхдээ энэ үнэн. Ёстой, "Алтан нарыг алгаар хааж болдоггүй" адил үнэн. Бодвол хөгжингүй орныг колони хөгждөг, хоцрогдмол орны колони хоцрогдмол л байдаг юм болов уу даа. Хоёр Герман, хоёр Вьетнам, хоёр Солонгосыг харьцуулахад тийм л байдаг. Бүү мэд ээ.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.126.89.205

Хаха, хогийн үгс хэлсэн ч үнэн л дээ.

Avatar

Болио чи 2020-07-29 73.93.153.79

Хуцдаг халтар вэ. Эх орныг минь гутаан доромжилдог чи одоо хэн бэ? Чиний бохир заваан гээд байгаа газар чинь цагтаа Азийн цагаан дагина гэж нэрлэгддэг байсан юм шүү. Чиний авч суусан хүүхэн энэ өмхий самхай бохир заваан утаа тоостой гэж чиний нэрлээд байгаа л газар төрж өссөн хүн байхшүү. Аягүй бол J хороололын нэг халтар царайлсан юм үзээгүй гадаад орон ямар байдгийг мэдэхгүй нэг ОРК чамайг дагаад явсан байхлдаа. Буриадаас газар царайчилж тал засаад хөрш Монголыг муулдаг хөгийн амьтанбэ.

Avatar

Зохиолч Лувсангийн Пүрэвдорж 2020-07-29 66.181.190.70

Улаанбаатар хотыг хэн ч хэзээ ч Азийн цагаан лагина гэж нэрлэж байгаагүй. Тэгэх ч арга байхгүй. Энэтхэгийн Таж махалын цагаан гантиг муханыг "Азийн цагаан дагина" гэж дэлхий дахинаар магтан нэрлэдэг юм. Ялдар хэлвээс энэ гайхамшигийг бүтээлгэсэн Их Моголын Аквар хаан монгол хүн байсан юм гэнэ билээ шүү.

Avatar

Үргэлжлэл 2020-07-29 66.181.190.70

Учир нь гэвэл, Эртний Жагар оронд оршин тогтнож байсан Их Монгол улс бол Монгол туургатны улс асан бөлгөө. Тэрний монгол хаан Аквар эрхэм "Азийн цагаан дагина " -ыг бүтээлгэж. Бидний дээдэс ийм эрхэмүүд байж дээ.

Avatar

Залруулга : 2020-07-29 66.181.190.70

"Их Могол улс"гэж залруулж уншина уу? !

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.70.34.70

Сигалд дургүй хүрсэн ч үнэнд гүйцэгдчихлээ. Хотын удирдлагуудын аманд гэр хорооллын баасыг чихвэл таарна. Яаж ингэж ирээдүйг балладаг байнаа. Их л бодож хүүхэд нь гадаад явах байхдаа.

Avatar

zochin 2020-07-29 202.126.92.18

Erdenetuya busgui yaj iim hormoin dontoi, huviin amidralaa ch avaad yavj chadahgui yumiig tooj Eh oron, ard tumen, udam ugsaagaa, uuruu uuriiguu doromjilson yum bol doo gej haramsdag! Hunii huviin amidral, erh chuluu geh baih l daa gevch Mongochuud tsuuhun, neg hunii une tsene undur shuu. Hujaa, Viet, Phil, Oros yanhnuud bish! Yadahdaa gadaad baisan ch gesen shildeg saihniig ni , uurteigee zereg zindaa tentsehuitsiig ni olj avahgui dee. Har muu bodoltoi,Hunii gologdloor yu hiine.

Avatar

Зохиолч Лувсангийн Пүрэвдорж 2020-07-29 66.181.190.70

"Любовь зла
Полюбишь и козла " гэсэн орос мэргэн үг байдаг.
Бас, брак по расчёту гэх нь ч бий.

Avatar

Зочин 2020-07-29 66.181.176.215

Үнэн2. Одоо энэ үүрэг гүйцэтгэгч залуу бүр дүрдээ орчихож. Нэг л хөмсөг зангидсан муухай царайлсан хүн. Ийм хэлбэрийн нөхдүүд олигтой юм хийхгүй л дээ.

Avatar

Зочин 2020-07-29 182.160.33.89

баасан хотшдэээээээээээээээээээээ

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.131.245.6

үнэн шүү

Avatar

Зочин 2020-07-29 122.201.17.98

ҮНЭЭН

Avatar

Зоригоо 2020-07-29 150.129.140.88

Гашуун боловч үнэн хэрэгтээ зөв л юм хэлжээ.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.131.225.53

Үнэн юм чинь

Avatar

ЗОЧИН 2020-07-29 66.181.180.215

ҮНЭН ҮНЭН ХОТЫН УДИРДЛАГА ЮУ Ч ХИЙДЭГГҮЙ,ЗАМАА Ч ЦЭВЭРЛЭЖ ЗАСЧИХАЖ ЧАДДАГҮЙ ОЛХИОГҮЙ АРЧААГҮЙ АМЬТАД

Avatar

Ганаа 2020-07-29 103.14.39.51

Хүргэн болил доо. Монгол чинь луйварчид нь хамаг баялгийг нь хүртэж байдаг. Энгийн ард түмэн нь асар ядуу орон шүү дээ. Ядуу хүмүүс юу ч түлж гал ноцооно, юу ч идэж ходоодоо дүүргэнэ.

Avatar

zochin 2020-07-29 74.214.251.12

eniig bolohoor hurgen gej duudchihaad busdiig ni bolohoor gadaadtai suusan y****n ene ter gej mongo harj dolignodogoo bolimoor yum. Hun l bol hun sh d. Muuhai zusarch yumnuud.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.55.188.39

Үнэн боловч манайх үргэлж ядуу хэвээрээ байхгүй шүү дээ. Төрийн тогтолцоо нь зөв гольдролдоо ороод засарчихвал Улаанбаатарыг дэлхийн хамгийн үзэсгэлэнтэй хот болгоход ядаж цөхөөд байх юмгүй. Маргааш өнөөдрөөс илүү дэвшилттэй байдаг юм

Avatar

irgen 2020-07-29 192.82.64.208

хэлснийг нь хүлээн зөвшөөрч байгаа хүмүүс хог утаанаасаа салах талаар юм хийгээч хүлээн зөвшөөрөөд сууж байхаар

Avatar

irgen 2020-07-29 192.82.64.208

одоо өөр болж байгаа энэ нөхрийн бодох яахав монголд ирэхдээ юу гэж олон юм ярьж зусарддаг билээ ийм тэнүүлч нар ийм шт

Avatar

Зочин 2020-07-29 66.181.190.55

Малнууд минь байгаа байдлаа бодитоор хэлүүлж сур. Хүрэлсүхийг шүтдэгтэй чинь адилгүй

Avatar

Бат 2020-07-29 68.100.237.110

Яг л үнэнийг хэлсэн бна шдээ . Хэн хэлсэн нь хамаагүй.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.179.24.247

unen

Avatar

Зочин 2020-07-29 59.153.85.79

энэ нэг үе нь өнгөрч өнөөх нь босохоо байсан амьтан энд тэнд доншуучилж устаж дуусаж байгаа буриадуудад сайн хүн болох гэж манийгаа муулаад яах вэ дээ.Үнэн боловч адгийн шаарууд л араар муулж явдаг юм.

Avatar

Зочин 2020-07-29 202.179.24.199

Улс төрийн бодолгүй, хаа газар очиж дулгуйдаж явдаг хүн юм шиг, холын бодолгүй

Avatar