Монгол Улсын харьяат нэг хүүхдийг гадаадын гэр бүлд үрчлүүлжээ | News.MN

Монгол Улсын харьяат нэг хүүхдийг гадаадын гэр бүлд үрчлүүлжээ

Монгол Улсын харьяат нэг хүүхдийг гадаадын гэр бүлд үрчлүүлжээ

Монгол Улсын харьяат нэг хүүхдийг гадаадын гэр бүлд үрчлүүлжээ

Гадаадын иргэн, харьяатын газрын 2020 оны эхний хагас жилийн тайланд дурдсанаар, Монгол Улсын харьяат нэг хүүхдийг гадаадын гэр бүлд үрчлүүлсэн байна. Ингэхдээ Монгол Улсын харьяат хүүхэд үрчлэн авах хүсэлт гаргасан гадаад улсын нэг гэр бүлтэй байгууллагын даргын 2010 оны А/395 дугаар тушаалаар баталсан “Монгол Улсын харьяат хүүхдийг үрчлэх хүсэлт гаргасан гадаадын иргэнтэй ярилцлага хийх журам”-ын дагуу ярилцлага хийн, Мэргэжлийн зөвлөлийн хурлаар хэлэлцүүлснээр Монгол Улсын харьяат нэг хүүхдийг үрчлүүлж, үрчлэгч эцэг, эхтэй үрчлэлтийн дараах хяналт тавих хоёр талт гэрээг байгуулсан.

Мөн гадаадын хоёр улсын есөн гэр бүлд үрчлүүлсэн есөн хүүхдийн үрчлэлтийн дараах тайланг хүлээн авч, мэдээллийн нэгдсэн санд баяжилт хийжээ.

А.АНИР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ХарамсалтайХарамсалтай
7
ЗөвЗөв
2
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Дэлгэр 2020-07-26 192.82.76.187

Үрчилүүлсэн хүүхэдээ араас нь сайн хянах хэрэгтэй юм даа

Avatar

Зочин 2020-07-26 66.181.176.179

Сайхан л амьдраасай Нийгмийн золиос болж бна даа

Avatar

Од 2020-07-26 66.181.161.1

Сайхан амьдраарай. Эргээд монголдоо ирнээ. Ирнэ

Avatar

Aztai yumaa 2020-07-26 192.82.71.222

! huuhed ch gesen mongold nohoi shig amidrahaar gadaadad hun shig amidarch baival deer dee

Avatar

Зочин 2020-07-26 185.220.101.209

:)) Хэрэв та нэг шөнө нь эмэгтэй олохыг хүсэж байна? Тавтай морилно уу — https://tinyurl.com/y9mh59ld

Avatar

Зохиолч Лувсангийн Пүрэвдорж 2020-07-26 66.181.190.70

Энэ нэг харь этгээдийн янханы зарыг гаргахаа болиочээ.

Avatar

ХҮН 2020-07-26 67.81.184.102

Юун 1 хүн,МОНГОЛ ХИЛЭЭ МОНГОЛ ХҮНДЭЭ ХААСАН БОЛОХООР 200000 ШИЛДЭГ ХҮНЭЭ ГАДААДАД АЛДАХ ЭРСДЭЛТЭЙ БОЛООД Б.А

Avatar

зочин 2020-07-26 66.181.168.8

за элийрээрэй, 200к ч гэх шиг, шилдэг ч гэх шиг

Avatar

Зочин 2020-07-26 202.9.40.94

Нэг хүнээ гадаадын иргэн болгож алдаж байна даа. цаашид ийм ажлыг өөгшүүлж болохгүй

Avatar

Tr 2020-07-26 64.119.17.115

Та өөрөө үрчилж аваад олигтой хүн болгоод өсгөөд хүмүүжүүлчих.

Avatar

Mongol ulsiin irgen 2020-07-26 66.181.161.98

Энэ сэтгүүлчид мундаг том, маш чухал сурвалжлага хийж бас нэг гавьяа байгуулжээ. Өөр хэрэгтэй мэдээ олдохгүй бн уу?

Avatar

зочин 2020-07-26 66.181.168.8

энэ хэрэгтэй мэдээ. Үүнийг бол ил тод мэдээлж байх нь зүйтэй

Avatar

Зочин 2020-07-26 66.181.161.85

За манай засгийн энэ жил хийсэн хамгийн том гавьяа юу? Тэмдэглэх үү, яах вэ, хэдүүлээ?

Avatar

монгол ах 2020-07-26 94.10.49.66

тэгэе дэ хө! найрын донт минь аяны дугараагаа хүлээж бай! хэ хэ

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж