Консервны лааз үйлдвэрлэдэг боллоо | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Консервны лааз үйлдвэрлэдэг боллоо

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.17-нд нийтлэгдсэн

Консервны лааз үйлдвэрлэдэг боллоо

Төрөөс үндэсний үйлдвэрүүдээ бодлогоор, хөрөнгөөр дэмжээд өгвөл юуг ч бүтээдэг болсны тод жишээ нь “Монгол лааз үйлдвэр” болов.

Мал аж ахуйгаа дагуулаад үндэсний компаниуд жигнэсэн махнаас эхлээд элэгний нухаш зэрэг олон төрлийн бүтээгдэхүүнийг үйлдвэрлэдэг. Гэхдээ лаазыг нь гадаадаас импортоор авахаас аргагүй байсан бол удахгүй дотоодоосоо хангах боломжтой болжээ.  

Дархан-Уул аймагт байгуулагдсан “Монгол лааз үйлдвэр” –ийнхэн туршилтаар консервны лааз үйлдвэрлэж эхэлсэн байна. 210 граммаас 5000 грамм хүртэлх хэмжээтэй лааз үйлдвэрлэх аж. Ажил байдалтай нь өчигдөр Аж үйлдвэрийн сайд Д.Эрдэнэбат, УИХ-ын гишүүн Н.Батбаяр, Хөгжлийн банкны гүйцэтгэх захирал Н.Мөнхбат нар танилцлаа.

“Монгол лааз үйлдвэр” нь ирэх хавар бүтээгдэхүүнээ дотооддоо албан ёсоор нийлүүлэх аж. Үйлдвэрлэсэн бүтээгдэхүүн нь хүнсний аюулгүй байдлыг хангахуйц бүхий л стандартыг хангаж чадсанаараа давуу талтай юм байна.

Бүх төрлийн жигнэсэн мах, махан бүтээгдэхүүн үйлдвэрлэдэг компаниуд зөвхөн консервны лааз импортоор худалдан авахад зарцуулж жилдээ 6 сая ам.доллар зарцуулдаг аж. Дээрх үйлдвэр бүтээгдэхүүнээ дотооддоо нийлүүлдэг болсноор гадагшаа урсах валютын  урсгал зогсох боломжтой болно. Гол нь үндэсний үйлдвэрүүд бие биенээ дэмжиж ажиллах нь чухал юм байна.

Шийдлийн Засгийн газрын тэргүүн үйлдвэрлэлийг хөгжүүлэх өмнөх Засгийн газрын бодлогыг үргэлжлүүлэх зорилгоор Аж үйлдвэрийн яамыг шинээр байгуулсан. Тус яам байгуулагдан ажилласан нэг жил гаруйн хугацаанд олон ажил амжилттай ажил хэрэг болж яваа. Тухайлбал, Монгол Улсын аж үйлдвэрийн салбар нь 2030 он хүртэл хэрхэн бодлоготой хөгжих вэ гэдэг нь Төрөөс аж үйлдвэрийн талаар баримтлах бодлогод суусан. Үйлдвэржилтийг хөгжүүлэх тухай, Худалдааны тухай хуулиуд, Чөлөөт бүсийг хөгжүүлэх тухай хуулиуд нь Монголд аж үйлдвэрлэлийн салбарыг хөгжүүлэхэд онцгой үүрэг гүйцэтгэх чухал хуулиуд болохыг үйлдвэрлэгчид тэмдэглэдэг.

Тэгвэл Шинэчлэлийн Засгийн газрын үед Эдийн засгийн хөгжлийн сайдаар ажиллаж, Чингис бонд, Самурай бондыг босгосон Н.Батбаяр гишүүний хамтаар Аж үйлдвэрийн сайд Д.Эрдэнэбат өчигдөр Дархан-Уул аймагт ажиллаж, хэд хэдэн үйлдвэрийн үйл ажиллагаатай танилцсаны нэг нь дээрх үйлдвэр аж.

“Дархан нэхий”, “Дархан минж” компаниуд нь Чингис бондоос авсан санхүүжилтээр тоног төхөөрөмжөө шинэчилснээр Турк нэхий шиг зөөлөн нэхий үйлдвэрлэдэг болсон бол савхи нь даавуу шиг зөөлөрчээ.

Энэ бүхнийг компанийн удирдлагууд төр хөрөнгө оруулалтын дэмжлэг үзүүлж, тууштай бодлоготой болсны үр дүн гэж тодорхойлж байна.

Г.ХОРОЛ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Дэмжигч 2016-01-17 180.235.184.32

Сайхан мэдээ байна. Багахан дэмжлаг үзүүлэхэд л манай монголчууд урагшлаад л байна. Амжилт хүсье. Гаднаас ордогийг хаахад бас дэмжлэг хэрэгтэй.

Зочин 2016-01-17 59.153.112.86

Монголдоо лааз үйлдвэрэлдэг болсон нь сайхан мэдээ байна. Гадаадаас орж ирэх лаазийн татварийг нэмэх хэрэгтэй. Хуучиний үйлдвэрүүдээ сэргээж ,европ стандартын шаардлаг хангасан барааг үйлдвэрлэхийн тулд ,төртэй хамтарч ажилах хэрэгтэй. Үйлдвэрлэлийн тоног төхөөрөмжийг шинчилэх хэрэгтэй. Төр Гадаадад гаргах боломж, үйлдвэрлэлээ Шинчлэхэд ,бага хүүтэй, урт хугцааны зээл авах таатай орчиныг дэмжиж байвал ,орлого их олж, төрд төлөх татвар нь нэмэгдэнэ.Ард түмний амьдрал сайжирна.

zochin 2016-01-17 37.220.133.161

Saihan medee baina. DEMJEED BAIGAARAI.

далай 2016-01-17 43.242.242.59

сэтгэл сэргээсэн гоё мэдээ байна.амжилт хүсье.бизнес нь амжилттай байх болтугай.чадах бүхнээ монголдоо үйлдвэрлье.

temuujin 2016-01-17 202.9.41.63

Овоо шдээ, хэдий болтол консервний лааз хийж чадахгүй байж, хүний кабинд сууж ниссэн гэж хятдуудад хэлүүлэх вэ дээ.

Сайн байна, Монгол маань удахгүй хөгжинө дөө, 2016-01-17 103.57.93.230

Сайн байна, Монгол маань удахгүй хөгжинө дөө, манайхан янз бүрээр улс төржиж байсанаас заримдаа сайн сайхан үг хэлж байлдаа

Зочин 2016-01-17 182.160.34.255

чи мөлжүүлээд аан? чиний эмээ өвөө нарын тэмбүүг чинь оросууд эдгээж өгсөнийг санаж яв доодох тэмбүүний үлдэгдэлээ?

зочин 2016-01-17 202.70.34.98

Тэртээ олоон жилийн өмнө Өвөр монголын радио нэвтрүүлгээр "Оросын мал баазын дарга Цэдэнбал ярихдаа консеривныхаа лаазыг хийж чадахгүй байж коммунизм, коммунизм гэж хуцаж байлаа" гэсэн гэдэг. Ер нь бол хатуу, муухайгаар хэлсэн боловч яг үнэн нь тийм л байсан байгаа юм. Энүүхэндээ гэж хэлэхэд Орос ах нар ч ядарсан дүүгээ мөлжих процесоор л ажиллаж байсан шүү дээ. тэгээд ч ер нь Их гүрэнүүдэд саймшраад ахаа, эгчээ гээд байх улсууд ч биш шүү дээ. Тухайлбал манайд байсан гутлын үйлдвэр байна. Аягүй их хоцрогдсон, бүтээгдэхүүнийг нь нийлүүлэх улс олдохгүй юмыг манайд шахаад хаячихсан юм байна лээ л дээ. төлөвлөгөө гаргаад л өдөр шөнөгүй хийгээд байдаг. Борлуулалт байхгүй, залуучууд тоож өмсдөггүй чанарын хувьд үнэхээр миа юм л байсан. Зах зээл эхэлсэний дараа гутлын үйлдвэрийн хэдэн складанд борлуулаагүй гутал пиг чихээстэй. Хөдөө орон нутаг руу аргагүйн эрхэнд хямдруулсан болоод бараг зүгээр өгч байв даа. Нэг үйлдвэр тйим байхаар яаж эдийн засагт өгөөжөө өгөх вэ дээ. Тийм л байсан. захын ганц жишээ л энэ шүү дээ.

Зочин 2016-01-17 43.228.130.93

Урьд нь бэлэн лаазнуудыг гаднаас аваад дотор нь махаа хийгээд таглахыг лааз хийж байсан гээд андуураад байх шиг. Энэ үйлдвэр лист төмрөө хуваагаад хэмжээнд нь тохируулж хэлбэрт оруулаад лаазны бэлдэц хийх үйлдвэр. Эндээс компаниуд бэлдэц тагаа аваад махаа хийгээд лаазалсан консервээ хийнэ. Гол ялгаа нь энэ

Болдоо 2016-01-17 182.160.32.12

дотор талыг нь цайрдахгүй бол орчин үед наадханд чин савалсан юмыг авах орон бас олдохгүй шүү.

Зочин 2016-01-17 150.129.141.126

РАВДАН ТАХИАН ТАРХИТАА ПУТИН ЧАМАЙГ ТООХГҮЙ Ш ДЭЭ ПУТИН РАВДАН ШИГ БЯЛДУУЧ ТРОЛЛУУДАД ҮНЭН ДУРГҮЙ РАВДАНГ НОЙЛЫН ЦААС ШИГ ХЭРХЭН АШИГЛАЖ ХАЯХАА ПУТИН ТӨСӨӨЛЖ ЧАДНА

Ихд***** 2016-01-17 27.123.214.122

Махимпекс ХХК хуучинаар Толгойтын Мах консервны комбинатад 1998 оноос өмнө өөрийн үйлдвэрийн бүтээгдэхүүний хаяг, шошго бүхий нимгэн төмөр лаазуудыг үйлдвэрлэж байсныг "өмч хувьчлал- зах зээл" гэж хошгоруулсаар тэр үеийн хөгжлийг нь зогсоосон шүү дээ. Хуучин байсан үйлдвэр аж ахуйгаа нурааж хувааж идчихээд "лаазны үйлдвэртэй боллоо" гээд сүйд болоод байгаа нь үнэхээр инээдтэй байна...

Ихд***** 2016-01-17 27.123.214.122

Махимпекс ХХК хуучинаар Толгойтын Мах консервны комбинатад 1998 оноос өмнө өөрийн үйлдвэрийн бүтээгдэхүүний хаяг, шошго бүхий нимгэн төмөр лаазуудыг үйлдвэрлэж байсныг "өмч хувьчлал- зах зээл" гэж хошгоруулсаар тэр үеийн хөгжлийг нь зогсоосон шүү дээ. Хуучин байсан үйлдвэр аж ахуйгаа нурааж хувааж идчихээд "лаазны үйлдвэртэй боллоо" гээд сүйд болоод байгаа нь үнэхээр инээдтэй байна...

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.222

ЧИ ГУЦАЛГҮЙ ЭСГИЙ ТААВЧИГАА ТОЛГОЙДОО УГЛАЧИХААД Л ТОНГОЛЗОЖ БАЙ! ТАХИАН ТАРХИТ МИНЬ.

Зочин 2016-01-17 150.129.141.126

РАВДАН ШИГ БОДИТООР ХАРАХГҮЙ МУШГИЖ ГҮТГЭДЭГ БҮТЭЭСЭН БҮХНИЙГ СҮЙРҮҮЛДЭГ ТРОЛЛУУДААС ЭХ ОРОН МИНЬ ХЭЗЭЭ САЛАХ ЮМ БОЛ ..... ЛАЛАР ЭЛБЭГДОРЖИЙН БҮТЭЭСЭН ЧӨЛӨӨТЭЙ ЯРИХ БИЧИХ ЭРХ ЧӨЛӨӨНД СОЛИОРСОН РАВДАН МЭТИЙН ТРОЛЛУУД БӨӨЛЖ БУЗАРЛАЖ БАЙНА Л ДАА ...РАВДАНГИЙН БАХАРХААД БАЙГАА КОММУНИЗМЫН ОЛОН ҮЙЛДВЭРҮҮДЭЭС ГАРСАН БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙГ ХИЙХИЙН ТУЛД ЗӨВЛӨЛТ ГҮРЭНЭЭС ТҮҮХИЙ ЭДЭЭ АВДАГ БАЙСАН ШҮҮ ХИЙСЭН БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙГ ЗӨВЛӨЛТИЙН ЗАХ ЗЭЭЛД ХЯМД ҮНЭЭР БОРЛУУЛДАГ БАЙЛАА...ЗӨВЛӨЛТ ГҮРЭН ЗАДАРЧ СӨНӨХӨД ДАГААД МОНГОЛЫН ОЛОН ҮЙЛДВЭРҮҮД ДАМПУУРСАН ДАМПУУРАЛААС ҮЙЛВЭРҮҮДЭЭ ХАМГААЛАХ ГЭЖ ХУВЬЧИЛЖ ЭХЭЛСЭН...ХУВЬЧЛАЛ АМЖИЛТГҮЙ БОЛСОН IШАЛТГААН НЬ КОММУНИСТУУД ХУВИЙН БИЗНЕС ХИЙДЭГ ТУРШЛАГАТАЙ ХҮМҮҮСИЙГ ХАМТ ОЛОН УДИРДАХ ЧАДВАРТАЙ УДИРДАГЧ НАРЫГ ХӨРӨНГӨТӨН АНГИЙН ДАЙСАНААР ЯЛЛАЖ БУУДАЖ ЦӨЛЛӨГ ШОРОНД ШИДЭЭД ДУУСГАСАН ... ХУВИЙН БИЗНЕС ХИЙХ ТУРШЛАГГҮЙ ХАМТ ОЛОН УДИРДАХ ЧАДВАРГҮЙ БОЛОВСОН ХҮЧИНГҮЙ БОЛСОН УЛСАД БААХАН ТУРШЛАГГҮЙ ХҮМҮҮСТ ХУВЬЧЛАЛААР ӨМЧ ОЛГОЖ ТАРААСАН Ш ДЭЭ ...

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.214

ЭНЭ ДООДОХ ШААР ЧИНЬ АРДЧИЛЛЫН БУЯНААР МОНГОЛ ХҮН ХООЛ ИДЭХ ШААРДЛАГАГҮЙ БОЛСОН ГЭХ ГЭЭД БАЙНА УУ ДАА!

Худлаа цэцэрхэгчдэд 2016-01-17 122.201.22.56

Соц-н үед лаазаа хийдэг байсан ч гэх шиг эргүүтэж өгөхийн новшнууд. Угаасаа лаазны нимгэн бэлдэцийг олон орон импортоор авч дотооддоо янз бүрээр нь хэвлэж гаргадаг юм. Монголчууд олон жилийн өмнө ингэж болох л байсан. Гэхдээ хоосон саваар яах ч билээ. Дотор нь хийх хүнсний нэр төрөл нь ховор, нэг их шаардлаггүй байсан. Багахан хэрэгцээтэй лаазаа гаднаас оруулах нь амар байсан. Үйлдвэржилт одоо л жинхэнэ утгаараа хөгжиж эхэлж бн. Хүн нэмвэл хүнс нэмнэ гэгчээр консервлэх шаардлага хөгжлөө дагаад гарч ирсэн учир үйлдвэрийг нь барихад борлуулалтгүйгээс дампуурна гэж айхгүй болсон болхоор барьж байгаа юм.

koko 2016-01-17 59.153.115.117

baisan yumyg sunuuj, ballaj khaychikhaad odoo uursnuu khiikheeree sansart nissen shig yum bicheed AN ichih ichig

Зочин 2016-01-17 103.57.93.190

Баяр хургэе

Зочин 2016-01-17 150.129.140.56

Ха, ха... Консервны лаазаа хийж чадахгүй байж коммунизм байгуулна гэж донгосдог онигоогоосоо салах юм хийжээ. :))

Зочин 2016-01-17 103.10.23.193

zochin .(5.67.118.*)0 минутын өмнө Ard tumnii maany niigmiin setehui , ukhamsar mash khurdatstai deeshleed l baikhad tor zasag ny yag khuuchnaaraa , khoid khormoigoo avch urd khormoigoo nokhoj , baakahn mongo oorsoddoo saltaadaj avch khedkhen ard tumnee khuursaar l baigaad baidag yasan archaagui tor zasagiin khuvtsasnii goluud ve !!!! Yum uzeegui nusan burantaguud !!!! Ter ikh mongoteigee dald ortsgoogooroi !!!! Хариулах 00 0 Хариулт ... Хатансүйх импэкс ХХКомпани(103.26.193.*)15 минутын өмнө Лааз үйлдвэрлэж эхэлсэнд баяртай байна. Манай компани монголд махан бүтээгдэхүүн нөөшлөх үйлдвэр эрхэлдэг цөөн үйлдвэрүүдийн анхдагч нь энэ салбарт одоо 20 жил консерв үйлдвэрлэж байна. Лаазаа импортоор европоос зөөдөг үнэхээр энэ үйлдвэр ашиглалтанд орж бүтээгдэхүүнээ гаргаж эхэлсэн бол манай үйлдвэртэй холбогдож бүтээгдэхүүнээ зарахгүй юм байх даа

zochin . 2016-01-17 5.67.118.205

Ard tumnii maany niigmiin setehui , ukhamsar mash khurdatstai deeshleed l baikhad tor zasag ny yag khuuchnaaraa , khoid khormoigoo avch urd khormoigoo nokhoj , baakahn mongo oorsoddoo saltaadaj avch khedkhen ard tumnee khuursaar l baigaad baidag yasan archaagui tor zasagiin khuvtsasnii goluud ve !!!! Yum uzeegui nusan burantaguud !!!! Ter ikh mongoteigee dald ortsgoogooroi !!!!

Хатансүйх импэкс ХХКомпани 2016-01-17 103.26.193.20

Лааз үйлдвэрлэж эхэлсэнд баяртай байна. Манай компани монголд махан бүтээгдэхүүн нөөшлөх үйлдвэр эрхэлдэг цөөн үйлдвэрүүдийн анхдагч нь энэ салбарт одоо 20 жил консерв үйлдвэрлэж байна. Лаазаа импортоор европоос зөөдөг үнэхээр энэ үйлдвэр ашиглалтанд орж бүтээгдэхүүнээ гаргаж эхэлсэн бол манай үйлдвэртэй холбогдож бүтээгдэхүүнээ зарахгүй юм байх даа

Монгол 2016-01-17 59.153.114.37

Мах комбинат хувьчлаагүй байхдаа Элэгний нухаш, жигнэсэн махаа орсод аваачиж салуулж байгаагй байхаа, байсан юмыг хэмхэлж хаячихаад олон жил тэнэг царайлж явчихаад улсынг өрөнд оруулж байж нэг юм хуучин 30-40жилийн өмнө байсан хөгжлийн түвшинд буцаад ирэхэд нь гавьяа байгуулсан мэт сайд нь хүртэл салбагнаад л, соц үеийн сайд нар харин улс эх орноо сэтгэлдээ боддог, хөгжүүлэхийн төлөө ард иргэд улсынхаа төлөө ажил хийдэг сайдууд байж шүү

erh chuluu. 2016-01-17 202.179.11.134

orosoos laazaa avchirch savaldag bsan yum.Yu ch medehgui baij buhniig uguisgej umhii shulseeree shuumjilj suudag cham shig garuud achir deeree shalihgui l amitan niigmiin bayalagaas umhuuch biyee ihed bodson teneg l bgaa daa.

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.209

ВЕНГЕРҮҮД БИО ХАМПИНААДЫГ БАРЬЖ ӨГСӨН ШДЭЭ!

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.209

БОЛГАРЧУУД ТЭЦ-4-Н ХАЖУУД ХҮЛЭМЖ БАРЬЖ ӨГСӨН ШДЭЭ!

Зочин 2016-01-17 103.10.23.193

eryyl hyn " yne xuusurluu gexyy ", joohon um bnaa gesen yg.

Зочин 2016-01-17 203.169.49.19

Ардчилсан Герман улс тэр уед консервны уйлдвэр барьж егсенийг мартаа юу?

** 2016-01-17 103.10.23.193

Xar xel amtai umtai xog. bairnii yne XUUSURLUU genee. Xudnuuc opj ireed XUUS taalagda yu.хөөс,хөөс.

Зочин 2016-01-17 103.30.93.27

40 жилийн өмнө элэгний нухаш, жигнэсн махны консерв Монголд үйлдвэрлэж байв. АН-ын шоүчид тархи угаах юмаа олох гэж. Лаазны бэлдэц төмрийг МУ-д хийгээгүй. яг л 40 жилийн тэртээх шиг гаднаас авчраад хэвэнд оруулснаа ҮЙЛДВЭРЛЭЛЭЭ гэж сонгууль угтсан пиар шоу -даг ядруу сайд, бөө нар вэ?. Энэ 2 толгой 40 жилийн тэртээ социалст Монголын лаазалсан нухаш амаа олохгүй хусаж байснаа санмаар юм .

өвөө 2016-01-17 103.57.94.121

1972 онд элэгний нухаш хийдэг байад л энэ лаазыг нугалаад өөрсдөө хийгээд түүндээ савладаг тагладаг байсан шүү. Тэгэхээс гадаадад аваачаад консервоо хийж байгаагүй. Мах консерв, хиамаа бол хийчихдэг л байсан даа.

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.209

МАНАЙ МОНГОЛ УЛС 26 ЖИЛИЙН ӨМНӨ БАРИЛГА, БАРИЛГЫН МАТЕРИАЛЫН БОЛОН ХӨНГӨН ҮЙЛДВЭРИЙН МАШ ОЛОН САЛБАРЫГ ХӨГЖҮҮЛСЭН, МЭРГЭЖСЭН ИТА-ТАЙ, АЖИЛЧИДТАЙ, ҮЙЛДВЭРҮҮДЭЭ ҮНДЭСНИЙХЭЭ ТҮҮХИЙ ЭДЭЭР ХАНГАЛТТАЙ ХАНГАДАГ БАЙСАН ДАА. ГЭТЭЛ ЖИЙНС ӨМСӨЖ ЖИБА ТЭВЭРЧ МААГАА СОНСОЖ МАРЛБОРО ТАТАХ ХҮСЭЛТЭЙ ХЭДЭН ШАЛДАН БАНДЬ НАРААС БОЛООД ЭХ ОРНОО ЭЛЭГДЭЖ УНАГААД ОДОО ЭРГҮҮЛЖ БОСГОХ САНААТАЙ САЛБАГАНАЖ БАЙНА ДОО.

Зочин 2016-01-17 59.153.115.203

Goy goy!

Зочин 2016-01-17 203.169.49.19

Усны лаазаа хийж эхэлбэл химийн хор хийж байсан цэнхэр хуванцар савнаасаа салж, ундны усаа хадгалах савтай болж, дундаж зууны хоцрогдлоосоо гарах болов уу?

Зочин 2016-01-17 202.9.40.228

ya ya ya aa ardiin huvisgaliin 95 jiliinhee oin deer neg ym koncervenii laaz hiideg ym bna mash udaan huleesen shuu ard tumen chin iimerhuu hurdaar yavah ym bol hetsuu l ym bna

Зочин 2016-01-17 202.179.26.171

Өвөрмонголын радиогоор "ЗХУ-ын мал бригадын дарга Цэдэнбал зүүн европын орнуудаар доншуучлан явахдаа -консерны лаазаа хийж чадахгүй байж коммунизм байгуулна гэж солиор байлаа" гэж ярьсан гэнэ гэлдэг байж билээ. Тэгэхэд хүүхэд ч байж, учрыг нь олдоггүй байсан маш үнэн л үг байж дээ.

Зочин 2016-01-17 103.57.93.121

Социализмын үед консервний лаазыг бэлдэцээр үйлдвэрлэдэг байсан юм. "Жёсть для консервного банка " гээд СССР-ээс импортоор вагон вагоноор, тонн тонноор нь авч махан консервээ савладаг байлаа. Ардчиллын ачаар энэ бүхэн байхгүй болоод эргээд ардчиллын ачаар бий болж. Ёстой элэгдэж унагаад эргүүлж босгов гэгч болжээ. Дахиж хэн нэгэн нь бүү элэгдэж унагах болтугай гэж хүсэе.

Зочин 2016-01-17 103.229.123.191

Хрущев Бээжинд айлчлахдаа Маод тэгж хэлсэн юм аа. Консервны лаазаа хийж чадахгуй байж коммунизм байгуулна гэж юу ярилась вэ? Гэж

ABCD-korea-gaas 2016-01-17 58.122.150.191

Ene bol ehlel ! ornol zondoo bgaa ! Shinechleliin zasagiin gazariin ehluulsen ajiluud ehneesee ur dungee ogchl bn . Harin ene haraaj zuheed uchirgui buhimdaad bgaa MAH-gar humuust handaj helehed !? Hiij buteej bgaa humuusee haraaj zuheed horij shalgaad bval Mongol hogjihuu !? MAH-garuudiig uneheer uzen yadaj bn . Bur uneheer zevuu hurch bn muusai hogjiliin tushaa MAHgaanuudad !

zochin 2016-01-17 5.67.118.205

chi abcd durak miny ! yu ch medej osoogui baij yund ny uls tor yariad tenegteed bgaa mal ve . Bas neg amnaasaa tsagaan khoos tskhruulsan medrel muutai ***** uu chi ho ! shut up fuck off !!

ABCD-korea-gaas 2016-01-17 58.122.150.191

Uneheer saihan medee bn . Mongolchuud bid konservnii laazaa ymartaich hiidegl bolchihloo !? MAH-garuud Altanhuyag Portuuna 2-iig eldeviin ner hoch ogood gutgej gujirdeed hereg tovogt hoobogduulah gej argaa barahdaa ah duu huuhed shuuhadiign hurtel oroldood baisnii uchir bol erdoosool ted boditoi ajil hiigeed baisnaasl bolson shuudee !

Зочин 2016-01-17 59.153.113.252

хэрэгтэй үедээ л үйлдвэрлэл хөгжиж байгаа биз дээ энэ солигдсон шинэчлэлийн засгийн газар үнэхээр монголд хөгжил цэцэглэл авчирсан нам юм энэ асар богино хугацаанд үйлдвэрлэл хөгжүүлж бондыг маш ашигтай зарцуулж эргэн төлөлт сайнтай байгаа гэсэн биз дээ манайд хамаг лиценз хармаалсан хүмүүсийн явуулгаар хөрөнгө оруулалт гадныханд ашигтай болгох гэж л гацаадаг нь том хуйвалдааны л хэлбэр биш үү одоо том өр бол МАН-ын тавьсан халамжууд л болчихвий

Зочин 2016-01-17 202.55.191.76

100 гаруй жилээр хоцорч байгаа нь үнэн бга биз

Soongo 2016-01-17 103.229.121.226

Яс юман дээрээ хятадуудын тухайн үед хэлж байсан нь үнэн шүү дээ. Сайн талаас нь харвал эхлээд үндэсний үйлдвэрүүдээ бариач л гэсэн үг шүү дээ. Манайхан ер нь өөрсдөө юм хийх дургүй шүү дээ. Ядаж эх орныхоо хэрэгцээг хангаж чадахгүй байж хэн нэг нь юм хийхээрээ л монголын нэрийг дэлхийд гаргана гээд онгирно. Хамтарч юм хийж чаддаггүй. Дандаа тус тусдаа.

Зочин 2016-01-17 103.10.23.193

Xopol -Xyn xynryy ychsen medrel, hulgaich alyyrchin baixaac zailaxgyi.

Зочин 2016-01-17 202.21.106.127

өө болоо шд. ууг нь зах дээр яндан хувин хииж зардаг хүмүүс чинь анхдагч шүү дэ. хийж байгаа материал нь ***** гөлмөн төмөр. консервны лааз хэвлэгч ч адилхан. гончигдоржын будаа болгосон эсгийийй үилдвэртэйл ижил.

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.217

МОНГОЛ ХОНИНЫ НООСООР ДААВУУ НЭХДЭГ ҮЙЛДВЭР НЬ ХААНА БАЙНАА? ТЭРБУМ ТУРБУМААР НЬ ХУСАА БИЗ ДЭЭ!

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.217

ЕСИЙН ТОСНЫ ҮЙЛДВЭР ЧИНЬ ПОДВАЛЬД ХУЖАА ТОС САВЛААД СУУЖИЙГАА ГЭНЭ ШДЭЭ! МАНАЙХААН ЖАГСААЛТЫГ НЬ ҮРГЭЛЖЛҮҮЛЭЭРЭЙ!

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.217

ЗҮГЭЭР Л НЭГ ПОЛЬШ МОНГОЛЫН ХООРОНД НАЙМАА СҮНГЭНҮҮЛЭГЧ МАЙЦЭЦЭГ Л ОЁДЛЫН ҮЙЛДВЭР БАЙГУУЛНА ГЭЖ 850 САЯ ТӨГРӨГ ХУССАН БИЗ ДЭЭ! ОДОО ТЭР ҮЙЛДВЭР НЬ ГЭЖ ЮМ БАЙНА УУ?

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.217

ШААЛ ДАА ПИЗДА МИНЬ ЭЛЭГДЭЖ УНАГААД ЭРГҮҮЛЖ БОСГОНО ГЭЖ СОЛИОРСОН ХҮМҮҮС ЧИНЬ Л ОДОО ЭЛГЭЭР НЬ ХЭВТТЭЛ НЭГ ГУСЧИХААД, ОДОО ДАХИАД ТҮШИЖ БОСГОЖ БАЙГАА НЬ ГЭЖ ГУСЧ БАЙГААГАА ЮУН Ч ГОЁ ХЭЛДИЙН. АМЬД ГЭРЧҮҮД БАЙНА ШҮҮ!

GHGHGHG 2016-01-17 202.179.10.150

Сайн байна,үнэндээ их юм санаачлаж их зүйл хийсэндээ,хардах гүтгэхээс өөр юм мэдэхгүй,бусдыг дандаа өөрсөдтэйгээ адилхан санадаг МАН-ынхан Чингис боондыг юу гээд байлаа,хойч үедээ өр тавилаа гээд солиороод байсан,үнэн хэрэгтээ МАН-ынханы тавьсан өрийг дарахад,элгээр нь хэвтүүлээд өгсөн эдийн засгийг босгоход л зориулсан шүүдээ,алхам тутамдаа ард иргэдийнхээ тархийг угааж АН-ыг байнга гүтгэн муулагч энэ намаас энэ сонгуулиар салахаа бодоцгоосон нь нэн тэргүүний зорилт мөнөөсөө мөн.

Зочин 2016-01-17 58.122.150.191

Yg unen 100 % sanal neg bn .

Зочин 2016-01-17 49.0.161.136

сайн байна, консервныхаа лаазыг хийж чаддаг боллоо гэдэг үнэхээр гоё сонсдож байна.

Иргэн 2016-01-17 202.70.46.218

Монголд уйлдвэрлэл тэр тусмаа улсын бодлогоор хогжих нь худлаа Учир нь бизнес бол бизнес Хаана хямд ортог орсолдоон байна тэнд бизнес байна Энэ бондоос олон гарууд зугээр л монго авсан Ургамлын тос уйлдвэрлэнэ гэсэн нохор одоо подвальд урдаас авчирсан 20 л тосыг савлаад л сууж байна Удахгуй дампуурах магадлалтай Гэхдээ Амжилт хусье

Батбаяр 2016-01-17 202.9.40.239

Төмрийн хүдрээ боловсруулдаг болчих ... тэр цагт наадах мэт үйлдвэр бол яршиг түвэг л болно доо... Лаазаа бэлдэхээс өмнө малаа эрүүлжүүлчих.. за тэгэээд л цааш нь явна даа.... 21 - р зуунд ийм юм хийгээд баярлаад ч яахав дээ... Өөр л юм ярих ёстой доо

Зочин 2016-01-17 58.122.150.191

Eviidee hoorhiis chi ! Mongoloor duuren cham shig iim yuch chadahgui archaagui mortloo horvoogoor duuren omhii samhai hanhluulsan ymnuud MAH-gar tsarailaad mo chig ih bndoo yanadaa !?

хүстаб 2016-01-17 150.129.140.62

консервныхаа лаазыг хийж чадахгүй байж, коммунизм байгуулна гэж хуцаж байна гэсэн юм гэнэ лээ. өнөөдөр эсрэгээр коммунизм байгуулаагүй, консервны лааз хийдэг боллоо. ок

Зочин 2016-01-17 202.21.106.167

монголчууд консервны лаазаа хийж чадахгүй байж комунизм байгуулна гэж хуцаж байна гэсэн гэл үү нээрээ хятадууд 70 оны үед

Зочин 2016-01-17 1.0.244.246

Urid n mah konserviin kombinat laazaa uursduu hiideg l baisan

Зочин 2016-01-17 58.122.150.191

Laaziig bol taglachihdag bsan shuu ! Kk.. laaziig uildverleh bolon uildverlechihsen laaz tag 2-iig importolj avchiraad niiluulj taglah hoyor chin tenger gazar shig zoruuteildee naizaa ! Odoo harin yadaj mahan tomoroor modnii hadaas hiichihdeg bolchihvol yvaandaa saijruulaad gan tomoroor beton hananii hadaas uildverledeg boloh ehlel shuu ! Amjilt husie !

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.208

КОНСЕРВНЫ ЛААЗАА ХИЙДЭГ БОЛЛОО. КОММУНИЗМ БАЙГУУЛАХАД ОЙРХОН БОЛЛОО!

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.208

ТЭР ЛААЗАА УГ НЬ ХУРУУГААРАА ГОГДОЖ ТАТААД ОНГОЙЛГОДОГ ТАГТАЙ ХИЙСЭН БОЛОВ УУ? 26 ЖИЛИЙН ӨМНӨ ХУТГА, ЛААЗ ОНГОЙЛГОГЧООР Л ҮЗДЭГ БАЙЛАА ШДЭЭ!

Зочин 2016-01-17 202.9.40.27

нимгэн төмөр гаднаас аваа биз дээ, нугалах энэ тэр үйлдлий нь өөрсдөө нэг юм нугалдаг болоо биз дээ, манайхан үхсэн баасаа чаддаг юм бол

зочин 2016-01-17 182.160.37.130

Ёох ингэж нэг 100 жилийн онигоноосоо салах гэж. Овоошд ээ. Маш том амжилт хүсэн ерөөе!

Зочин 2016-01-17 103.10.23.193

Ochij ochij cham shig umnii hiicen umand hen ch ataarhahgui.arai uur umand ataarhana.Shaardlaga xangahgui.

Зочин 2016-01-17 58.122.150.191

Evii zailuul iim MAH-garuud monchig ih bndoo

Gadaad Hun 2016-01-17 202.9.40.159

ENE MONGOLCHUUD YNEN ARCHAAGUYI ATAACH HOGIN ZANTAI YLS UMA OWOODO 1ch gesen umiig mongoldoo hiij butej. Baihaad oolj ***** in uhaj Mylaax um I archaaguyii

Зочин 2016-01-17 103.10.23.193

Buchsen umniix ni ner ni xyrtel XOPOL shyy. guilgachinii huu,baixgyi umniixaa tuluu ybj baigaan zailuul.

Зочин 2016-01-17 103.10.23.193

xopon canaatiin xoptoi laaziig xen abax be?Xopon canaatiin xylxi XYMD bairiig xen abax be? OBsgootoi xylgaich Zeeliin xyy byylga,Ycan ts/c-iin zeel geed xytsaad baican,OBJIN XYLGAICH -opon cyytsnii zeeleer Umtai boloo uy? Yildberyyd oopoo laazaa xiideg bolcon.Xylxi baraa abaxgyi.

Зочин 2016-01-17 58.122.150.191

Za ho chi ingej erguutej MAHguutaj horsoj zovj bhaar chad hiichiheech hoo . Kkkkkk..

зочин 2016-01-17 103.10.21.60

консеровны лаазаа үйлдвэрлэдэг болох гэсээр байтал.. харин нөгөө комуунизм байхгүй болчихдог нь тоогүй ее

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.222

БАГТАХААР БИШ БОДОХООР ГЭЖ УНШИНА УУ!

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.222

УГ НЬ Ч ЭРТЭЭ УРЬДЫН ЦАГТ МКК-Н ЖИГНЭСЭН МАХАА ӨӨРИЙН ҮЙЛДВЭРИЙН ЛААЗАНД САВЛАДАГ Л БАЙСАН ДОО! ТЭГЭХЭЭР ОДОО Л ДӨНГӨЖ 1990 ОНЫ ТӨВШИНДӨӨ ОЧИЖ БАЙГАА ХЭРЭГ ШҮҮ ДЭЭ! ИНГЭЭД БАГТАХААР АРДЧИЛЛЫН ҮЕД Л ХӨГЖИЖ БАЙНА ГЭЖ ШААХ НЬ АРДЧИЛАГЧДАД ӨӨРТ НЬ Л ХЭРЭГТЭЙ БИЗ! ХАРИН МОНГОЛ УЛСАД БОЛ ХАРАМСМААР Л ХЭРЭГ!

Zochin 2016-01-17 150.129.142.70

AH eh orond, niigemd heregtei zuil hiij uldeedeg. Uund bi itgedeg. MAH eh orniig mini muljdug, irgediig mini yaduuruuldag... Tiim bolohoor bi edniig shuumjildeg...

РАВДАН 2016-01-17 202.70.46.222

КОММУНИЗМ БАЙГУУЛАХАД Ч ЮУХАН БАЙХАВ!

2016-01-17 202.9.40.35

цын цын цын, аймаар хөгжиж байшд, уяраад уйллаа

МАНам 2016-01-17 202.21.113.171

монгол улсыг уйлдвэржуулхэд их амжилттай ажиллаж байгаа АНам.Хэрэв ЧИНГИС болон Самуурай бонд байгаагуй бол Монгол улс элгээрээ хэтэх байлаа

Зочин 2016-01-17 108.239.94.129

Чингис болон Самурай бондыг яагаад босгож чадсаныг мэдэхүү. ОТ байсан болохоор, үйлдвэрлэлээ эхлэх боломжтой болсон болохоор. Тэрнээс Фортуна мундаг байсан болохоор биш шүү дээ

Зочин 2016-01-17 103.229.123.191

Урьд нь хийдэг л байсан юм.

Зочин 2016-01-17 182.160.38.140

Монголчууд юуг ч үйлдвэрлэж чадна аа. Бүүр консервний лаазыг хүртэл :)