Цагаачлалын албанаас ирсэн иргэд “танхайрал”-аа зогсооно уу? | News.MN

Цагаачлалын албанаас ирсэн иргэд “танхайрал”-аа зогсооно уу?

Цагаачлалын албанаас ирсэн иргэд “танхайрал”-аа зогсооно уу?

Цагаачлалын албанаас ирсэн иргэд “танхайрал”-аа зогсооно уу?

Ахмад настан, өвчтэй, өлгийтэй нялх үрсийн боломжийг булааж, тусгай үүргийн нислэгээр ирчихээд  архи ууж, диксконд орж, тусгаарлалтын дэглэм зөрчин, бусдыгаа ч муухай харагдуулж буй иргэд “танхайрал”-аа зогсооно уу.

Төр иргэддээ чичлүүлэн, хардлага сэрдлэгэд орон байж, та бүхнийг хилийн чанадаас авчирсан шүү.

Улсын Онцгой Комиссын Шуурхай албаны дарга, хурандаа Б.Ууганбаярын мэдээллээр архи ууж, олон нийтийн газар орж бүжиглэн, дэглэм зөрчсөн иргэд нь БНСУ-ын Цагаачлалын албанынханд саатуулагдан Монголдоо иржээ.

Тэд “Баянхангай” амралт сувиллын газар тусгаарлагдах хугацаандаа асуудал тарьсан байгаа юм. Зарим нь бүр ““Бид Солонгосын шоронгоос дор байранд байна. Яах гэж авчирсан юм бэ. Буцаад явна” гэхчлэн “агсам” тавьцгааж…

Цагаачлалын албаныханд ямар иргэд баривчлагддаг вэ гэдгийг хүн бүр мэднэ. Хууль бусаар оршин сууж байгаа иргэд голлодог. Зарим нь бүр хэрэг мандаасан тохиолдол ч байх нь бий. Ийм иргэдээ татан авахгүй бол олон сөрөг асуудал үүсдэг тул хойшид гарах асуудлаас сэргийлж төр татан авсан. Гэтэл эрийн сайндаа ирцгээсэн мэт ааш авир гаргацгаах.

Дэлхий дахин өнөөдөр Covid-19 цар тахлаас болж, олон иргэнээ алдаж байна. Халдвар авагсдын тоо 15 саяыг давлаа. Монгол энэ тахлыг дотооддоо алдаагүй хуруу дарам орны тоонд орж байна. Ийм нөхцөлд байгаадаа эрүүл мэндийн салбарынхандаа талархах ёстой.

Дотооддоо халдварыг тархаахгүй байх ганц боломж нь гадаад орноос ирсэн иргэд тусгаарлалтын дэглэм чандлан сахих. Нэг л хүн сэрэмж алдахад дотоодод халдвар хэдэн зуун хүнийг хамран тархах эрсдэлтэй.  Гуравхан сая хүн амын эрүүл мэнд ганц хүний авираас болж, асуудалд орохоор буй. Ийм л учраас нийт 35 хоногийн тусгаарлалтын дэглэм сахих шаардлагатай болоод байна.

Харамсалтай нь, цар тахлын аюулыг мэдэхгүй байна уу, эсвэл мэддэг ч тэнэглэл нь хэтрээд байна уу,  УОК, Эрүүл мэндийн яамнаас хийж буй мэдээлэлд тусгаарлалтад байхдаа зөрчил гаргаж буй иргэдийн тухай мэдээлэл тасрахгүй байна.

Гэтэл эх орондоо ирэх хүсэлтэй иргэдийн тоо өнөөдөр 14 мянгаар яригдаж буй. Бүгдийг нь нэг далайлтаар авах боломжгүй тул тодорхой яриа хэлцэл хийсний үндсэн дээр мөн дотоод дахь байрны хүрэлцээ зэргээ харгалзан үзэж, татан авалт хийж байна.

Олон сар тусгай үүргийн нислэг хүлээн, эх орондоо ирж чадаагүй иргэд гадаад дахь Монгол Улсын Элчин сайдын яамны гадаа “Монгол хүн бүр эх орондоо ирэх эрхтэй” гэдгээ сануулан суулт хийж байна. Тийм ээ, Монгол хүн бүр эх орондоо ирэх ёстой, бас эрхтэй. Ирэх хүн нь олон, татан авах боломж нь хязгаарлагдмал тул цаг хугацаа ч орох шинжтэй. Гэхдээ эх орондоо ирэх хүсэлтэй иргэдээ таван шалгуур хангаж байгаа эсэхээр шийдэж татан авалт хийнэ гэвэл өнөөдөр 4700 шахам нь тэрхүү нөхцлийг хангах боломжгүй байна. Эхний ээлжинд таван шалгуур хангасан хүмүүсээ татаад, дараагийн ээлжинд Монголдоо ирэх хүсэлт гаргасан иргэн бүрээ татна гэж найдъя.

Тусгай үүргийн нислэгээр иргэдээ татан авснаас хойш долоон сарын турш хэл ам таталж байгаа асуудал нь хоолны хүрэлцээ, чанар боллоо.

Тусгаарлалтад байгаа иргэд “Бид мөнгөө төлж, тусгай үүргийн нислэгээр ирсэн, мөнгө төлж, тусгаарлах байранд байршсан. Гэтэл яагаад хоол өгдөггүй юм, хоол нь амтгүй. Хүүхдүүддээ сүү, тараг өгье гэхэд боломжгүй байна” гэхчлэн шаардлага тавьсаар…

Иймээс нэмэлт төлбөрийг нь аваад тусгаарлалтад байгаа иргэдээ тараг, сүүгээр нь хангах ажлыг зочид буудал, амралтын газар нь зохицуулах боломжтой байх нөхцлөөр хангачихаж болдоггүй юм уу.

Энэ тохиолдолд “Гоё” гэдэг тарагны саван дотор гялгар уутанд архи хийгээд тусгаарлах байр руу нэвтрүүлдэг,  тортны дотор варьений шилтэй архи хийгээд төрсөн өдөр нь гээд гаднаас нь оруулдаг зэрэг зөрчил гарахгүй болох юм биш үү. Хэрэв ийм зөрчил гарвал зочид буудал, амралт сувиллын газартай л хариуцлага яригдах болно. УОК-ын ажлын хэсгийнхээн толгойгоо жаахан ажиллуулаач…

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ЗөвЗөв
9
БурууБуруу
6
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ХахаХаха
3
ГайхмаарГайхмаар
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

101 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

СА 2020-07-25 66.181.161.45

Зөрчил гаргасан нөхдүүдэд зориулан шорон байгуулж зөрчил гаргавал шууд тусгаарладаг шорон луу явуулдаг болгоё.

Avatar

Irgen Baatar 2020-07-25 66.181.161.96

Ene met nohoduudad yamar arga hemjer avch bn ve, zurchliin huuliaar shiitgeed sain zarlaad uguhud daraa daraagiin gologhonuuded surgamj bolmoor yum, esvel ariin haalganii darga nariin humuus bolohoor shiitgej chadahgui g*** tsarailj suuj bn uu

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.9.40.94

Хязгаарлалтын хугацаа дуусангуут нь Зөрчлийн хуулиар 30 хоног баривчил. өөрсдийгөө юу гээд бодчихсон юм бэ. Наад нөхдийн чинь цаад санаа нь одоогийн засгийн газрыг эсэргүүцэх, явуулж байгаа ажлыг нь сааруулах, дарвагар Магнайгийн хэлснээр сонгуулийн дараагаас хэнд ч захирагдахгүй байгаарай гэсээн түүний даалгаврыг биелүүлж байгаа нь тэр. Хууль, засаг захиргаа дэг журам байдаг гэдгийг тэдэнд мэдрүүл. Муусайн новшдад

Avatar

Zochin 2020-07-25 202.21.109.77

Zorchliin huuliar shiitge Muusain arhichin hulgaich nar l davarch baihgui yu

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.212.118.60

461-d avaachij horj

Avatar

иргэн 2020-07-25 185.89.248.7

Урьдчилан хорих 461-р ТӨВ дээр эд нарт зориулсан тусгай байр гаргаач.Тэнд тусгаарлаж буян нүгэлийг шүүн тунгааж, эрүүл эсэхийг шалган шинжилж ,буруутай үйлдэлд нь таарсан тан долоолгож бай.Юм бүрд эрх чөлөө гэж хошгирч,золбинтох хэрэггүй.

Avatar

Монгол 2020-07-25 64.119.24.69

Одоо бүх амралт сувилал хоногт 40 000 төгрөгийн төлбөртэй байгаа. Люкс өрөө, хоол, рашаан шавар физик эмчилгээ бариа засал гэх мэт бүх эмчилгээ сувилгаа үйлчилгээний үнэ нийлээд шүү. Гэтэл амралтын газарт тусгаарлалтад байгаа хүн хоногт 50 000 төгрөг төлж байгаа гэх үнэн үү? Хэрэв үнэн бол тэр хэрээр сайн хоол үйлчилгээ нэхэх нь аргагүй шүү дээ. Ер нь яагаад тэр хүмүүс амарч сувилуулж байгаа хүмүүсээс даруй 20 000 төгрөг илүү төлж байгаа юм бэ? Энэ чинь хүний зовлонгоор зоолж байгаа ёозгүй

Avatar

Үргэлжлэл 2020-07-25 64.119.24.69

хэрэг биш үү? УОК-ынхон зах зээлийнхээс ийм их илүү үнээр гэрээ хийж байгаагийн цаад учир юу вэ? Олон нийт, хэвлэл мэдээллийн оролцоотойгоор шалгууштай юм даа.
УОК-ынхон өөрснөө гийгүүлж байгаа юм шиг омогдохоо болих хэрэгтэй. Төр ард түмэндээ үйлчлэх үүргээ л биелүүлж байна. Та нарын буян биш. Төр үүргээ биелүүлж буйг завшиж, та нар хямсалзан гоомой хийх ёсгүй шүү.

Avatar

Залруулга 2020-07-25 64.119.24.69

хямсалзан гоохой хийх ёсгүй гэж залруулж уншина уу? !

Avatar

Алмайрагч 2020-07-25 94.10.49.66

хаана тийм люкс өрөө нь 40000 ,өдрийн 3 хоолтой амралт байгаа юм бэ ? Нэр хаягийг нь өгөөч очиж амармаар байна. баяраллаа

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.126.88.142

40.000 ₮ амралтын газраа заагаад өгөөч очиж амармаар байна. Амралтын газрууд хоногт 120.000 ₮ – 150.000 ₮, люкс бол 200.000 ₮ гарч байгаа шүү дээ. Худлаа сэвээд байх шаардлагагүй шүү. 40.000 ₮ зарим газарт 1 хоол л авах үнэ шүү.

Avatar

!!!! 2020-07-25 202.126.88.179

Гадаадад зорилгогүй хэрэн тэнүүчлэгчдээс болж Монголд байгаа масс иргэд хохирох ёсгүйээ….. Манай Засгийн газар Гадаадад байгаа цөөн хэдэн Монголчуудыг биш Монголд байгаа Масс иргэдээ илүү анхаараасай !!!!
Засгийн газар үүргийн онгоцуудаа хязгаартай нисгээсэй…

Avatar

Eej n 2020-07-25 121.170.18.19

Hudlaa neg talvbarisa hetruulsen medee ygad taviad bgn bee

Avatar

монгол хүний араншин 2020-07-25 66.181.179.107

Монголчууд ерөөсөө ийм л хүмүүс шүү дээ. Тэр тусмаа Солонгост олигтой хүмүүс очдоггүй шүү дээ. Оркууд очдог, оркууд бол хаана ч орк.

Avatar

Монгол улсын иргэн 2020-07-25 202.9.46.24

Эхнээсээ л арын хаалганы хүмүүсээ авч дураар нь тавиа биз дээ. Баячууд, эрх мэдэлтнүүдийн хүмүүс л танхайрнуу гэхээс жирийн иргэд хуулийн өмнө хонь шүү дээ. Тусгаарлалтаа хотоос гадна хийгээчээ. 5-н шарын Сэнтий зочид буудалд тусгаарлаж байна. Тэр байранд хүнсний дэлгүүр, Төрийн банк хоёр ажилдаг. Гэтэл замын урд талд нь хоосон 5 давхар буудал байна. Хятадууд эзэмшдэг байж ч магад. Тэр барилгыг ашиглаж болдоггүй юмуу. Сэнтийн халдвар гарвал СХД тэр чигээрээ голомт болно. УОК үүнийг анхаараач

Avatar

Зочин 2020-07-25 192.82.69.147

Ирчихээд тавьтаргуйтэж байгаа нехдуудэд тодорхой хэмжээгээр хариуцлага хулээлгэх хэрэгтэй

Avatar

З 2020-07-25 139.5.219.19

Энэ ууганбаяо гэгч байнга л ховын чанартай юм ярьж байх юм. Яаж иргэдээ ая тухтай хэл амгүй байлгах вэ гэж ажиллах ёстой биз дээ Худлаа попрохоос өөр хийж чадах зүйлгүй хошин баагий байнаа. Хов базаж попорч байхаар шийдэл ярь

Avatar

Зочин 2020-07-25 138.197.173.74

Энэ хоригдолуудыг цаазлах хэрэгтэй! Гадаадаас вирустэй ирсэн хүн болгоныг а**х хэрэгтэй! Цаазын ялыг сэргээ!

Avatar

Зочин 2020-07-25 98.253.30.34

Baga Tenegteerei, 21 r zuun shuu,

Avatar

Монгол 2020-07-25 64.119.24.69

Аллага хядлагад тухирсан ийм юмыг News.mn танайх дэмжээд гаргаж байгаа юм уу? Үнэн юмыг төлөв нуруутай бичихээр танайх гаргадаггүй, арилгадаг шүү.

Avatar

Зочин 2020-07-25 138.197.173.74

МАНыхаан! Энэ 10000 вирус тээгчээ авхаа боль! 3 сая хүний амь нас эрсдэлд орж байна! Хилээ тас хаагаад дотооддоо энгийн амьдралпаа орох хэрэгтэй! Энэ 10000 жаргал хөөсөн новшнуудыг март! Энэ вирус тээгч нар 2022 2024 оны сонгуульд танай талд санал өгөхгүй саад болно шүү! Дахиад хэдэн жил гацаавал яасан юм? 6 сар гацаасан Монгол улс тэд нараар дутахгүй байна! Гадаадад гацсан тэтгвэрийн насны эмгэн өвгөн нарыг үхүүлээд тэтгвэрийн мөнгө нь ав! Гадаадаас иргэдээ авна гэж хэлээд тусламжийн мөнгө ав

Avatar

Зочин 2020-07-25 192.82.72.9

Хэд хоног тэсчих..Дайн дажингүй бгаадаа л баярлахаас…Өвчин үхэл 2 хэцүү шүү.УОС нь энхнээс өндөр шаардлагатай зохион бгуулалт сайтай хариуцлагатай бхгүй яасан юм бэ ?! Аль аль талдаа замбараагүй хянатгүй хариуцлаггүй бна гэсэн үг.Хоол ч арай дэндүү бнаа .Хүүхэд бол гэдэс дотор нь өвдөнө.Бага ч гэсэн жаахан чанартай хоол сэтгэл гаргаад хийж болдоггүй юм уу?!

Avatar

Зочин 2020-07-25 98.33.93.32

Цагаачлалын албанаас ирсэн иргэд ахмад настан,,өвчтэй,өлгийтэй нялх үрсийн боломжийг булаагаагүй шүү,Хорол гэгчээ,төр засаг нь монголчуудаа татна нэрээр бизнес хийдэг,ялгавартайгаар татаж авдаг,Сеулийн Гангнам дүүргээс шууд Инчоны нисэх буудал хүргэгдээд нисэж байгаа Нямтайшир овогтой Цэлмүүн,Батболд овогтой Баттүшиг нарыг татаж авдаг өвчтэй,настан,нялх үрсийг ялгаж үлдээдгийг мэдээд квот тогтоож ЦАнаас шоронд буй монголчуудыг багтаасан,битгий худал х**

Avatar

Монгол 2020-07-25 64.119.24.69

Ерөнхий сайд байсан одоо Их хурлын гишүүн Сүхбаатарын Батболдын хүү Баттүшиг арай биш биз?

Avatar

Зочин 2020-07-25 98.33.93.32

Хорол гэгчээр балай юм бичүүлж байхаар тэр тусгаарлах байрныхаа нөхцлийг солонгосын шоронгоос арай гайгүй нөхцөлтэй болгож болохгүй юу,УОК,дарга нараа. Нөхцөл нь аймшиг гэдэг нь батлагдсан биз дээ,оросын иргэн жолооч 21 хоног хоригдоод чад хийсэн,Путин гуай манай иргэнийг коронагүй байхад нь хүнд нөхцөлд хорьж байгаад алчихсан гээд амийг нь нэхвэл яахав ? Эхлээд тусгаарлах байрны нөхцлөө сайжруул

Avatar

Монгол 2020-07-25 64.119.24.69

Танд бол Путины хүн л чухал монгол хүмүүс хамаагүй юм уу? Тийм бол та тэр Путинтай газраа очиж аж төрвөл зүгээр биш үү?

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.184.17

Дүрэм зөрчиж байгаа хүмүүсийг нь түүгээрээ торгоод арга хэмжээ аваад л болоо юм бишүү. Үүгээр ингэж ард түмнийг турхирч хооронд хагалах юм юу гэж бичээд байдаг юм. Тэр олон хүн дотор мэр сэр хэцүү хүн байх нь ойлгомжтой ш дээ. Төрийг төлөөлж байгаа бол төмөр нүүрийг нь үзүүлээч, худлаа л сүржигнээд байхаас ажлаа л хий л дээ. Яс юман дээрээ хаа ч байхгүй өндөр үнэтэй онгоцны билет шахаж, байр хоолны мөнгийг бүгдийг нь төлүүлж авчирч байгаа биш тусгаарлах байрны нөхцөл, хоол, ариун цэвэр гэж хэцүү

Avatar

Zochin 2020-07-25 66.181.179.88

Ter gadaadad uduriin 50myangaar bairlah bair,ideh hooloo avch chadahgui ta nar eh oron chini ta nariig avaad irlee nasaaraa horih yal avsan humuus shig ashilahaa bolitsgooh heregtei. 21honog teseghui baij hunii nutagt yaaj amidrahav?!?!

Avatar

Zochin 2020-07-25 66.181.179.88

Amid irsendee avchirah eh oron unsuuleh ahan duusdee irsendee talarhaj sur.Delhii ergeed heviin baidaldaa oroh ued ene tsamaan tsadiggui nuhduud eh ornoo yaduu ene ter geed golood butsaad l yavah ni oilgomjtoi shuudee!Olon uom yarij mungunduu haramsalgui baij baigaad butsahaa bodoo elituud mini.

Avatar

Зочин 2020-07-25 64.119.17.39

Төр төмөр нүүртэй гэж . . .

Avatar

Irgen 2020-07-25 139.5.217.76

Ingesen tohioldold yah estoi ter arga. hemjeegee l avaach teglee ingelee geed gonsighood baihaar Esvel yaralrai durem juram gargaad changalaach

Avatar

Зочин 2020-07-25 150.129.143.86

mai gichiihen mine

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.21.107.82

Шоронд тусгаарлах байр бэлтгэчихээ. Тэгээд л шийдчих. Зөрчил гаргавал тийш нь илгээ.

Avatar

Уншигё 2020-07-25 103.212.116.124

Монгийг нь авсан бол олигтой хоолоор үйлчлэх хэрэгьэй шүү дээ хоолны асуудал их яригдах юм

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.176.102

Хэрүүлийн бузраа боль Тэсвэрт хатуужилд сур Өлсөж сур Ийм тэнэгүүдийн шаардлагыг бүү хүлээж ав Хүн биш арчаагүй малуудаа л харуулж байна

Avatar

Зочин 2020-07-25 147.10.197.17

Karantilana gedeg zugeer hool uguh bairluulah asuudal bish, davhar hyanalt tavih, uilchilj bui humuusiig haldvaraas sergiileh, tedend zaavarchilgaa uguh surgah geed mash olon zuil bgaa. 50000 tugrug odoo yu ch bish bolson shuu dee, huduu yavaad ch zugeer neg honogiin buudliin mungu hurehgui. Aimar ih mungu ugsun yum shig ih yum nehehee baichaachdee. Delhii dahind urid umnu tulgarch bgaagui tom hyamral ayul nuurleed bn, zugeer l 3 doloo honog tusaldguimaa gehed duugaihan shig bj bgaad garch boldg

Avatar

Зочин 2020-07-25 176.63.23.193

Монголчуудын хэрүүлийн бузар болтлоо л байнга бүх салбарт бүх асуудалд талцан хэрэлдээстэй

Avatar

Зочин 2020-07-25 176.63.23.193

Ингээд л олон нийтийн хэрэгслээр хов зөөгөөд л баахан хоорондоо хэрэлдсэн Монголчууд. Зүгээр л онцгой үeийн зөрчил гаргасан хариуцлагыг нь хүлээлгээд яваач, үсрээд л гомдлоо гээд фэйсбүүктээ бичнэ биз. Ууганбаяр гэх мэтээс харахад Монголын эрчүүд нь бүр гоншигонуур болжээ. Хэрүүл ярьж байхаар хурдан шийдэл олж гадаадаас Монголчуудаа авчир. Энд байгаа Монголчууд нь ч тэд ирвэл бид үхнэ гэж тэнэгтэхээ боль. Украйнаас өөр гаднаас ирэгсдээ ад үзсэн улс сонсдоогүй л юм байна.

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.182.145

Манай залуучууд цоглог байна шүү.

Avatar

zochin 2020-07-25 122.201.31.61

Novshnuud eriin saindaa irsen yum uu Solongosdoo g*** bolj ircheed end odoo xen be yu ve Tor tomor nuuree iim novshnuudad gargax xeregtei Toriin tomor nuur uls undesnii ayulgui baidlyn uudnees xiigddeg zov ajillagaa shuu dee Tord tomor nuur baidag gedgiig xatuu xaruulax xeregtei Nudnii xartsaar xodolgodog bolgoj boldog yum shuu

Avatar

Иргэн 2020-07-25 103.26.195.71

Хэлэх ч үг алга. Новшнууд тэр гадааддаа очихоороо хонь болцгоодог байж

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.26.194.22

шород хий

Avatar

TsM 2020-07-25 192.82.73.247

Гадаадаас ирсэн Марко Полочуудаа! Та нар эх орон элгэн түмнээ бодоод жаахан тэвчиж болохгүй юу? Манайд энэ өвчин дэлгэрвэл сүйрэл болж таны аав,ээж, ах дүүс, үр хүүхдүүд чинь амь насаа ч алдаж болно гэдгийг ойгохгүй байна гэж үү?. Мөн тусгаарлах байрны эзэд төрөөс олгосон мөнгийг дундаас нь цавчаа хийлгүй зарцуулаачээ. Энэ хүмүүсийн зарим нэг шаардлага бас ч зөв шүү!!! Хүмүүсээ бие биенээ хайрлацгаая!!!

Avatar

Зочин 2020-07-25 192.82.67.137

үхснийх нь М.Поло

Avatar

Зочин 2020-07-25 122.201.22.54

Nigger

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.57.94.208

Олон юм гоншигнож ард түмнийг талцуулахаа боль. Болохгүй байгаа улсад төрийн төмөр нүүрийг үзүүл. Агсам тавьсан новшийг нэвширтэл нь бороохойдоод хаяач.

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.26.194.22

Чангалан тусгай байгруулаад хийе

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.161.119

Тусгаарлар байранд байх хугацаандаа гэрээсээ сайхан таван цулын шөл хуушуур хийлгүүлээд идчих санаатай авчируулсан боловч оруулаагүй кк

Avatar

Иргэн 2020-07-25 202.9.40.85

Уок битгий гоншигноод бай.бүрэн эрхийнхээ дагуу олон юм яриад бгаа малнуудад төрийн төмөр нүүрийг үзүүл.ямар амралт сувилал амарч бгаа бишдээ. Яагаад тахал санаатай тараах гээд бна.иим хүмүүст хатуу ханд битгий гуйгаад бай гутамшиг. Гэхдээ хүн хэлмэгдүүлж бодохгүй гэдгийг анхаар.даварсан малаас дор мал ч хүний үгэнд ордог шүү.

Avatar

tur 2020-07-25 64.119.22.186

avchiraad narsand tusgaarlaa..

Avatar

Зочин 2020-07-25 122.201.31.102

Мөнгийг нь авч байгаа бол үйлилэх хэрэгтэй дээ. Чадахгүй бол Үйлчилгээний тусгай зөвшөөрөлыг цуцлах.

Avatar

Ш 2020-07-25 202.126.88.66

Тэр Нью Иоркодоо 5 одтой буудалдаа үлдэхгүйдээ

Avatar

Зочин 2020-07-25 203.91.115.50

buudald bj chadahgui bol shorond hiicheh. tend mongol solongos shorongoo haritsuulaad bj bna biz

Avatar

Би эх орондоо хайртай 2020-07-25 64.119.17.202

Цагаачлалын албанд баригдсан болон хэрэг хийгээд түр саатуулагдсан хүмүүсээ авахыг Солонгосын тал шаардаж байсан ш дээ. Хэрвээ аваагүй бол Солонгсоор дамжин ирэх хүмүүсийг нэвтрүүлэхгүй гэж мэдэгдэж байсан санагдана. Яалт ч үгүй авчирч байж бусад хүмүүсийг авчирах эрхтэй болсон. Харин ирчихээд танхайраад байгаа нөхдүүдэд хугацаа нь дууссаны дараа шийтгэх, цаашид гадаадад зорчих эрхийг нь түдгэлзүүлэх хүртэл арга хэмжээ авч болох юм!!!

Avatar

zochin 2020-07-25 66.181.183.113

Ийм л юмнууд гадаад монголын нэрийг шороотой хутгаж байгаа юм. Олиггүй муусайн юмнууд тийм л сүрхий байсан юм бол юу гэж цагаачлалаар ирэх вэ дээ

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.177.71

Eruugiin hereg uusgeh heregtei shd ee

Avatar

монгол ах 2020-07-25 94.10.49.66

Халхын шоронд хийгээд овгоруудын гарын шүүс болгочмоор эднүүд вэ!!?? юун эх орноо доромжлох манатай хаа байгаа ямар нэртээгээ ч мэдэхээ байгаад ёстой нохойн гөлөг лугаа болно до. Солонгос эрчүүд ээ гэж..гонгонсон хов ярьсан тирко шиг булчин барьсан өмдтэй нэг дэлсвэл сүнс нь явчих гээд…

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.126.88.162

Овоо босгохгуй бол шаазгай суухгуй. УОК ундсэн ажлаа сайн хий, битгий сенсаци хеецелдеед уурэгт ажлаа хийж чадахгуй байгаагаа гайхуулаад бай!!! Энэ уОК, хурандааг даруй солье!

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.26.194.22

Тэд ажлаа маш сайн хийж байна. гадаадад монголын хичнээн хүн хулгай хийж амьдардаг билээ. Тэдний ээлж ирсэн байлгүй дээ

Avatar

Зочин 2020-07-25 192.82.67.137

Зааа чи битгий х**.Чи муу нэг нь үү бандийн шоо минь

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.177.71

Iim hulgaiichuudad turiin tumur nuur gargah heregtei shd ee.

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.161.13

Бүгдийг нь ташуурд.

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.126.88.206

Н и й г мийн шааруудыг юу гэж авсан юм бэ ? Тэнд нь хаячихгүй !

Avatar

Ячс 2020-07-25 202.55.188.85

Эсвэл буудчих!!!

Avatar

См 2020-07-25 202.55.188.85

Муу ухаан муутай оркуудыг энд шоронд нь хийчихээ.

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.126.89.36

butsaagaad yavuulval taarna.

Avatar

б 2020-07-25 103.212.117.233

Муу сдакуудыг шоронд оруулаач

Avatar

зочин 2020-07-25 182.160.35.57

ХҮНИЙ ЭРХ ЯРЬДАГ ЛИБЕРАЛ НОВШНУУДЫГ ЕР НЬ ЯАХ ГЭЖ ДАВРААГААД БАЙДАГ ЮМ БЭ, ГАДААДАД ГАЦСАН МОНГОЛЧУУД НЬ Ч ГЭСЭН ГАДААДАД ЮМ ҮЗСЭНИЙ ХЭРЭГ АЛГА, ЁС ЗҮЙ БАЙХГҮЙ, ЭРХ ЯРЬСАН, АМАНД Л БАЙДАГ ЗҮЙЛ ЭНЭ ХҮНИЙ ЭРХ, ЭД НАРЫГ БАЙРАНД НЬ ТАВИХ ХЭРЭГТЭЙ ШДЭЭ, ДЭЛХИЙН НӨХЦӨЛ БАЙДАЛ УЛАМ ХЭЦҮҮ БОЛЖ БАЙНА, НААД ЭРХТЭЙГЭЭ ЗАЙЛЦГАА

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.126.89.106

Uuganbayraa ! Tedniig degtei juramtai bailgah ni chinii uuriin chini vvreg shvv dee! Yundaa hovch avgai shig yalarhaad yam barhaad demii yum gonshigonood baigaam be ? Chi uuruu ajilaa sain hiigeechee. Tsagdaa,Ontsgoihon ch neg iimerhvv l hoviin tulamnuuddaa.

Avatar

ZOCHIN 2020-07-25 202.126.88.37

HILEE NEE L DEE YWMAAR BNA. SOLONGOSTOI

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.26.193.199

Хүний нутагт орох орон идэх хоолгүй, ажиллая гэхэд ажил олдохгүй хэцүү байдалтай маш олон иргэн байгаа. Тэд ямар нэгэн гомдол хэлэхгүй эх орондоо ирэхийг маш их хүсч байгаа. Тэдгээр иргэдээ авчирья. Даварсан юмнуудыг хатуу хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй. Бусад улс хол хорионы дэглэм зөрчсөн хүмүүсийг олон мянган доллараар торгохоос эхлээд шоронд хийх хүртэл арга хэмжээ авч байгаа. Нэг хүний эрх бусдын эрхээр хязгаарлагдана. Нэг хүн халдвар тараагаад олон зуун хүн үхвэл амийг нь хэнээс нэхэх вэ.

Avatar

Зочин 2020-07-25 107.77.173.38

Со-ын шорон сайхан байсан юм бол Халхын шоронг үзүүлчихээч

Avatar

Зочин 2020-07-25 64.119.18.103

Эх орноо доромжилж байгаа хүмүүст эрүүгийн хариуцлага хүлээлгэх хэрэгтэй.Төр айгаад байх шаррдлагагүй

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.21.108.234

Кимчигээс ирсэн оркууд одоо болчих л доо.

Avatar

ЗОЧИН 2020-07-25 202.126.88.206

НОВШЫН АРХИЧДЫГ ХАНДЫГ НЬ ХАГА ДАРАХ ХЭРЭГТЭЙ ! ГАРЫГ НЬ ГАВЛАЧИХ !

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.212.117.212

Адгийн новшнууд юм даа.

Avatar

bitgii 2020-07-25 66.181.161.91

bitgii avchir

Avatar

Зочин 2020-07-25 43.228.131.151

Наад архичиддаа хатуу арга хэмжээ ав. Харин бусад хүмүүсийг нь ХӨСҮТ 21 хоног биш 14 хоног болгоод гаргая.

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.229.178.26

буцаагаад л аваачаад хаячихаач даа, дараагийн удаад бол үхэх нь ирж аваач гэсэн ч бүү ав , наад ооркуудыгаа

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.9.46.58

Ууганбаяр малаа хэн чамайг Солонгост цагаачлалын албаны тусгаарлах байранд бга хүмүүсийг авчир гэсэн юм бэ ! Аль эсвэл хангу нар энэ хүмүүсээ ав гэж дарамтлаад бну ?

Avatar

Sss 2020-07-25 66.181.161.17

Tusgaarlax bair n solongosiin shorongoos dor gj bga bl tusgaarlaltaas garanguut n mongoliin shorond xiichmeer yum bn. Odo ued mongoliin shoron solongosiinxoos dutaxaargui bolson biz. Dawarsan nowshnuud we.

Avatar

zochin 2020-07-25 66.181.186.85

KHUNII GAZAR CH , UURIIN GAZARCH YALGAAGUY IIM KHOGIIN LALARUUDYG TER DARKHANY ZAM DEER ALBADAN AJILLUUL , KHARAAL IDSEN PIZDANUUD

Avatar

unshigch 2020-07-25 66.181.161.1

ug n tedniig mongol tor mongoliin ard tumen tsollogt ywuulaagui oorsdoo sain duraaraa ywtsgaasan shuudee bas albadaj awchraagui bailtai goshigonoj gonginoj uolj duulj baij butsaj ircheed iim hogiin hogiin zan gargahaa bolioch ter zorchliin huuli ene ter n hamaagui humuusuu..

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.190.140

Иргэд эх орныхоо хилийг нэвтрэн орох эрхтэй. Гэхдээ хэн ч атугай эрх эдэлсэн л бол үүрэг – иргэний үүргээ хэрхэн биелүүлж байгаагаа бүрэн хянуулах, бүрэн биелүүлэх үүрэгтэй. Үүргээ биелүүлээгүй хэн ч атугай тохиолдол бүртээ тохирсон зэм, торгууль, ял эдлэх ёстой нь ардчилал. Үүнийг иргэн нь ч, төр нь ч ягштал мөрддөг, иргэн албан тушаал, нас хүйс, нийгмийн гарал үл харгалзан төрөө хүндэтгэдэг, төр нь иргэнээ ялгаваргүй жигшээдэг, хашраадаг болсон цагт ардчилал тогтвортой байдаг.

Avatar

Зочин 2020-07-25 59.153.114.65

Тэдгээр нусхай банди нарт онцгой байдлын үеийн хуулийн хатуу хариуцлага тооцох ёстой. Тэдэнтэй нялцагнаад байх шаардлагагүй. Юм үзэж, нүд тайлаагүй хөгийн өчүүхэн бөөснүүд.

Avatar

эгэл 2020-07-25 64.119.24.218

зурагтай нь гаргасан авиртай нь бичлэгтэй нь ил болгочих Эдгэрээд гарахаар нь 1сар баривчилж гудамж цэвэрлүүлж хог ачуул

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.21.108.17

УОК сайн ажиллаж бгаа шүү. Тэр даварсан хогнуудыг бороохойдооч. Хайрлах хэрэггүй

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.161.103

Зүгээр Солонгосын элчинд мэдэгдээд манай ийм хүмүүст хар дарж өгнө үү гээд л болоо…өлөн гарууд эндээ лааз түүгээд явж байг…заяа чинь тэр…

Avatar

Зочин 2020-07-25 192.82.71.235

Huuliin hariutslaga huleelgeh heregtei

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.57.92.46

Ene 1huuhen shig gonshignoson yuaa soluochee bainga l hetsuu zovson yum yarina chadahgui bol ajilaa uguud avgaigaa bavaad suuj bai

Avatar

Зочин 2020-07-25 182.160.0.210

ТӨР ӨӨРӨӨ УЛБАГАР, СУЛ ДОРОЙ БАЙХАД ИРГЭД ИНГЭХ НЬ АРГАГҮЙ. ЧАНГА ХУУЛЬ ЦААЗТАЙ, ТЭРИЙГЭЭ ТӨР ҮЗҮҮЛСЭН ШИГ ҮЗҮҮЛЖ ЧАДДАГ БОЛ НААДУУЛ ЧИНЬ ТОЛГОЙ РУУГАА ЦОХИУЛСАН НОХОЙ ШИГ ГӨЛӨЛЗӨНӨ. ТӨР ӨӨРӨӨ ЧАНГА БАЙХ ХЭРЭГТЭЙ. ГОНГИНОХ ХЭРЭГГҮЙ. ГАНЦ ХОЁР ТОМ ТОМ ДУУГАРААД ХӨШИЛДӨӨД, ХҮНИЙ ЭРХ ЭНЭЭ ТЭР ГЭЖ СОЛИОРДОГ ЮМЫГ ЖАГСААЛЫН ӨМНӨ НЭГ ШААГААД УНАГААСНЫ ДАРАА ГӨЛӨЛЗӨӨД НАМ БОЛДОГ ДОО. НААДУУЛДАА ТӨР НУДАРГАА ҮЗҮҮЛ.

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.212.117.85

Ер нь тэгээд олон тумэнд санаатай халдвар тараахыг оролдож байгаа этгээд
Хамгийн хатуу ял оноох торийн томор нуур яаасан вэ?

Avatar

Зочин 2020-07-25 202.126.90.31

Архичин бузарын новшнуудыг буцаагаад солонгосын шоронд нь хурдан, Өөрсдөөр нь онгоцны зардлыг нь гаргуулаад явуулбал таарна!!! Нүдний булайнууд!!! Ямарч бсн онцгой хуулийн дагуу 3-5 жил шоронд хийх хэрэгтэй!!! Энэ хүмүүсийнхээ зураг, нэрийг олон нийтиын сүлжээнд гаргаачээ!! Тэгэхгүй болох дээр новшнууд давраад бнаа!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-25 172.58.121.129

Davraad baigaa yumnuud tashuur banz shaahai heregleechdee!

Avatar

ЗОЧИН 2020-07-25 150.129.143.249

Наад үхрүүдээ хугацаа дуусахаар 111т ач хүний газар боол явсан новшуудаа эх орондоо эрхэлж болно ус цацаж болохгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-07-25 49.0.218.235

даварч байгаа хүмүүсийг маш их мөнгөөр торгох хэрэгтэй.

Avatar

ИРГЭН 2020-07-25 202.9.47.13

ЗЭРЛЭГҮҮД ШИВ ДЭЭ…СОЛОНГОСЫН ШОРОНД НЬ ОРХИЧИХГҮЙ ДЭЭ…

Avatar

Зочин 2020-07-25 103.26.193.151

Ontsgoi komiss gonshignoj hov yaridag ohin shig aashilha boli shorongoos irnuu harshaas irnu hamagu mongol hun bol mongol biti yalgaj harits teged ch tuhain huni huvin baidlig niited zarlad bh gazar ontsgoi komiss lav bish

Avatar

ХЭХЭ 2020-07-25 66.181.188.171

золбин пиздануудыг нутаг заа

Avatar

Зочин 2020-07-25 64.119.24.90

Peediisen nowshnuud

Avatar

Зочин 2020-07-25 66.181.189.128

АРХИЧИН ЗОЛБИНГУУД ТЭР СОЛОНГОСТОО БАЙЖ БАЙХ НЬ ЯАСЫН. ТА НАРААР ДУТЛАА ЮУ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж