Ш. Батхүү, Ч.Ганзориг нарын хэргийг шүүхэд шилжүүлэв | News.MN

Ш. Батхүү, Ч.Ганзориг нарын хэргийг шүүхэд шилжүүлэв

Ш. Батхүү, Ч.Ганзориг нарын хэргийг шүүхэд шилжүүлэв

Ш. Батхүү, Ч.Ганзориг нарын хэргийг шүүхэд шилжүүлэв

Нийслэлийн прокурорын газраас “Жаст групп” ХХК-ийн захирал Ш.Батхүүг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 17.3 дугаар зүйлийн 3 дахь хэсгийн 1 дэх заалтад заасан /Залилах/, мөн хуулийн 22.12 дугаар зүйлийн 1 дэх, 2 дахь хэсэг /Хуулийн этгээдийн эрх мэдлийг урвуулан ашиглах/, 23.2 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсэг /Хуурамч бичиг баримт үйлдэх, ашиглах/, 21.1 дүгээр зүйлийн 1 дэх хэсэг / Нотлох баримт хуурамчаар үйлдэх, устгах/, 18.6 дугаар зүйлийн 2.2, 2.3 дахь хэсэг /Мөнгө угаах/ гэмт хэрэгт,

“Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн Ерөнхий захирлаар ажиллаж байсан Ч.Ганзоригийг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 22.12 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсэг /Хулийн этгээдийн эрх мэдлийг урвуулан ашиглах/ гэмт хэрэгт,

“Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн Хуулийн хэлтсийн даргаар ажиллаж байсан Б.Мөнхжаргалыг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 22.12 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсэг /Хуулийн этгээдийн эрх мэдлийг урвуулан ашиглах/ гэмт хэрэгт,

“Эрдэнэт үйлдвэр” ХХК-ийн Худалдааны хэлтсийн даргаар ажиллаж байсан Г.Амарбатыг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 22.12 дугаар зүйлийн 1 дэх хэсэг / /Хуулийн этгээдийн эрх мэдлийг урвуулан ашиглах/ гэмт хэрэгт,

“Алтжин групп”-ын Ерөнхий захирал ажилтай Г.Алтжинг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 21.1 дүгээр зүйлийн 1 дэх хэсэг /Нотлох баримт хуурамчаар үйлдэх, устгах/, мөн хуулийн 17.3 дугаар зүйлийн 2.2 дахь хэсэг /Залилах/ гэмт хэрэгт,

Э.Сүрэнг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 21.1 дүгээр зүйлийн 1 дэх хэсэг /Нотлох баримт хуурамчаар үйлдэх, устгах/ мөн хуулийн 17.3 дугаар зүйлийн 2.2 дахь хэсэг / Залилах/ гэмт хэрэгт холбогдуулан тус тус яллах дүгнэлт үйлдэж ирүүлсэн.

Яллагдагч Ш.Батхүү нарт холбогдох эрүүгийн хэргийн урьдчилсан хэлэлцүүлгийн шүүх хуралдааныг Хан-Уул дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд өнөөдөр буюу 2020 оны долдугаар сарын 24-ний өдрийн 10 цагт хэлэлцэж, нэр бүхий яллагдагч нарыг шүүхэд шилжүүлж, шүүх хуралдааны товыг хэргийн оролцогч нарт жич мэдэгдэхээр шийдвэрлэлээ.

“Жаст групп”-ын захирал ажилтай Ш.Батхүү нар нь хуурамч бичиг баримт, тамга тэмдэг, хэвлэмэл маягт ашиглан Англи улсын “Стандарт” банкнаас 109 сая долларын зээл авч, бусдад онц их хэмжээний хохирол учруулсан гэмт хэрэгт холбогдсон байна.

БАЯНГОЛ, ХАН-УУЛ, СОНГИНОХАЙРХАН ДҮҮРГИЙН ЭРҮҮГИЙН ХЭРГИЙН
АНХАН ШАТНЫ ШҮҮХИЙН ТАМГЫН ГАЗАР

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
19
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ТэнэглэлТэнэглэл
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

25 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

зочин 2020-07-24 203.91.115.54

Батхүү бас л зоригтой буриад шүү зээл авуул авсан шиг аваад зарцуулбал зарцуулсан шиг зарцуулаад сайхан амьдарсан байна хөгийн оркууд минь ингэж амьдарч үз хүн муулж тавьж таашаал авахаа боль жалгын мухраас ирсэн малнуудаа

Avatar

зочин 2020-07-24 66.181.161.84

Хоёр хувийн компани , бинзен өгч авалцах тухай гэрээ хийчэхсэн чинь л 2 жилийн ял авчихсан байна лээ шдээ …Тэхээр энэ хоёрд 200 жилийн ял өгөх байлгүй .

Avatar

зочин 2020-07-24 202.55.188.85

Эд нарыг бас л ялласан дүр үзүүлж тнр нээлттэй дэглэм гэдэг амралт маягийн юмандаа сайн л бол 3 жил өгнө биз.Тэгээд хэдхэн сарын дараа АХын 100 жилийн ойгоор төрөөс төрсөн авилгач луйварчид бүгд суллагдана.Хошин шон

Avatar

Зочин 2020-07-24 103.57.94.71

Эцсийн эцэст мөнгийг авсан субьект л буруутай. Хэрвээ нам авсан бол нам нь л хариуцлагаа хүлээж татан буугдаж Монгол улсын өрийг барагдуулах ёстой.

Avatar

Ганзориг 2020-07-24 103.57.94.71

Миний хүү Тэмүүлэн УИХ-д байгаа цагт анжгай нь айлтгүй ээ. ХАХАХА

Avatar

Бидэн 2 2020-07-24 103.57.94.71

Ян үнэндээ бид 2 тэр мөнгийг намдаа өгсөн шүү дээ, тийм ч учраас өдийг хүртэл нам маань биднийг хайцаалж байсан. Гэтэл тэр үеийн намын кадрууд одоо байхгүй болж залуу үеийн төлөөллүүд гарч ирсэнээр энэ тухай мэдэхгүй болохоор бид ийнхүү бичиж байна. хэхэхэ

Avatar

Зочин 2020-07-24 172.58.121.129

Mongoliin Toroor daajignasan ene hulgaichuudiin ard sanjiga bayar baigaa shdee tumen medne!

Avatar

Элбэгдорж 2020-07-24 76.107.165.63

Би шоронд ормооргүй байна.
https://www.youtube.com/watch?v=-jb_B41Iyog

Avatar

Зочин 2020-07-24 174.114.72.18

xen xoxiroliig hi tuluh um be

Avatar

Зочин 2020-07-24 67.162.117.222

15-аас доошгүй жил авах байх. Бас л аймар хулгайч нар шүү.

Avatar

Zochin 2020-07-24 202.126.88.34

Gol ni horongiig ni huraa

Avatar

Зочин 2020-07-24 98.33.93.32

Энэ хоёр ял авах ёстой улс,дараа нь Эрлийн Эрдэнэбат гээд хүн хогууд ялаа хүлээж байна….Цуваа цааш үргэлжилсээр хамгийн том хулгайч Женко Батлага хүрнэ…. Хүлээж байгаарай,хулгайчаа !!!???

Avatar

Бухулай 2020-07-24 194.230.155.174

Муусайн хулгайчуудыг бүр ясыг нь цайтал суулга, бүгдийг нь. Тэр 2 тийшээ харсан Миегомбын Энхболд дуракыг бас шүүн тасалж шоронд суулгах хэрэгтэй.

Avatar

Bayartsogt 2020-07-24 174.229.7.91

6 jil door hayaj avah baih

Avatar

Иргэн 2020-07-24 66.181.161.70

Энд 2 ноцтойасуудал дагуулсан юм байдаг Хэрэв гарын үсэг хуурамчаар үйлдсэн бол ямар ч улсын аль ч шүүх уг асуудлыг хэрэг үүсгэхээс татназана Өөрөөр хжлбэл Эрдэнэт үйлдвэр Монгол улс хамаагүй гэсэн үг Гжтэл Английн шүүх Эрдэнэт үйлдвэр буруутай гэсэнМанайх зөьшөөрөөд мөнгийг төлсөн Мэдээж ингэвэлбага иөлнө гэдэг тайлбараар ард рлноо хуурсан Түүх үүнийг ядаж шүүх байх
Өрийгяах вэмЭрдэнжтийн ашгаас нь төлнө гэу МАН хэд хэдэн улс төрч хэлсэн Энэний цаана асар их мөнгөний асуудал байсан байх

Avatar

Зочин 2020-07-24 202.21.107.112

Энэ хоёр новшид үзүүлээд өгөх хэрэгтэй

Avatar

БОР 2020-07-24 192.82.73.204

ӨНӨӨХ АЛТЖИН ХҮҮХЭН ЯАСАН ВЭ? НЯМДОРЖ ӨВӨРЛӨӨД ХЭВТЭЖ БАЙГАА ЮУ?

Avatar

Иргэг 2020-07-24 66.181.161.70

Сэжиг хүрмээр 2 Ёстой дур эзнээ голохгүй дунд чөмөг сүүжээ голохгүй гэдэг л байх

Avatar

zochin 2020-07-24 202.179.25.85

chuuchdee ich churliin gischuun bolgood ,monch bayan aildaa Ganzoriginch ????,chuugiin bas schalga !!!

Avatar

Зочин 2020-07-24 182.160.0.99

za bolio heden jil shalgah gesen ym be arail baina shalgaad shiideechee ymar uddag ajilaa hiideggui amitad we

Avatar