9,5 мянган агаарын цохилт өгсөн гэв | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

9,5 мянган агаарын цохилт өгсөн гэв

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.16-нд нийтлэгдсэн

9,5 мянган агаарын цохилт өгсөн гэв

АНУ-ын эвсэл Сири, Иракт 9,5 мянган агаарын цохилт өгсөн гэж тайлагнав

 

 

Сири, Ирак дахь “Исламын улсын” байрлалд 9,5 мянга гаруй агаарын цохилт хийжээ. Цагаан ордноос гаргасан мэдээнд “Эвслийн 12 гишүүн орнууд Ирак, Сири дэх хэт даврагчдын байрлалд 9,5 мянга гаруй агаарын цохилт хийсний 650-ыг нь Рамади хотыг  чөлөөхийг дэмжин хийлээ” гэж өгүүлжээ.

 

Эвслийн агаарын цохилтоор 3450 гаруй машин танкийг жагсаалаас гаргажээ. Мөн их буу миномётын 1120 байрлалыг бөмбөгдсөн гэнэ.

 

Нефтийн 1170 гаруй төхөөрөмж, байгууламжид цохилт өгсөн байна. Исламын улс бүлэглэлийн 13,5 мянган байрлал, түүний тоонд 39 байлдааны сургуулийн лагерийг устгажээ. Зөвхөн арванхоёрдугаар сард  эвслийн агаарын цохилтоор хэдэн арван исламчуудын дарга нарыг устгажээ.

 

Бэлтгэсэн Ш.МЯГМАР

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

ovgon 2016-01-16 43.228.130.158

daunii sindrome gaigui ee, muu aravdan patsaan chi gaj donton shde, "anal hiideg banidaa sanaad bna, putleriinhee engert naaldmaar bna" geed orilood baidag biz de ha ha ha. aravdan patsaan hichneen putler putler gej orilson ch tsaad muu fashistiin chin honogiin too duusaj bna. neftiin une 29 dollar bolson bna tsaana chin, albindsan putlereer tolgoiluulsan orosiin fashistuud tamruugaa toniloh tsag ni oirtoj bna shuu, ha ha ha. ingehed oros tsergiin orhidosnuudaa fashist, nazist gedeg chin het undeserheg uzelten l gesen ug shde, tanai putler chin ooroo ooriigoo orosiin hamgiin tom undeserheg uzelten geed zaraltsan yum shde, ene chin ooriigoo fashist geed huleen zovshoorson gesen ug shde, ha ha ha.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.222

ЭЭ ШИМНУСАА ЧИ НИЙГМИЙН ХАЛДВАРТ ӨВЧИНӨӨ ГАЙГҮЙ ГЭЖ БОДДИЙН БИШ БЭЭЗ!

ovgon 2016-01-16 43.228.130.158

daunii sindrome gaigui ee, muu aravdan patsaan chi gaj donton shde, "anal hiideg banidaa sanaad bna, putleriinhee engert naaldmaar bna" geed orilood baidag biz de ha ha ha. aravdan patsaan hichneen putler putler gej orilson ch tsaad muu fashistiin chin honogiin too duusaj bna. neftiin une 29 dollar bolson bna tsaana chin, albindsan putlereer tolgoiluulsan orosiin fashistuud tamruugaa toniloh tsag ni oirtoj bna shuu, ha ha ha. ingehed oros tsergiin orhidosnuudaa fashist, nazist gedeg chin het undeserheg uzelten l gesen ug shde, tanai putler chin ooroo ooriigoo orosiin hamgiin tom undeserheg uzelten geed zaraltsan yum shde, ene chin ooriigoo fashist geed huleen zovshoorson gesen ug shde, ha ha ha.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.222

ЭМГЭН ШИМНУСАА ЧИ ДАУНЫ СИНДРОМТОЙ ШДЭЭ" ЧИ ДЭЭР НЬ БАС ЗҮҮДЭН ӨВЧТЭЙ ШДЭЭ!

ovgon 2016-01-16 43.228.130.158

aravdan patsaan hichneen putler putler gej orilson ch tsaad muu fashistiin chin honogiin too duusaj bna. neftiin une 29 dollar bolson bna tsaana chin, albindsan putlereer tolgoiluulsan orosiin fashistuud tamruugaa toniloh tsag ni oirtoj bna shuu, ha ha ha. ingehed oros tsergiin orhidosnuudaa fashist, nazist gedeg chin het undeserheg uzelten l gesen ug shde, tanai putler chin ooroo ooriigoo orosiin hamgiin tom undeserheg uzelten geed zaraltsan yum shde, ene chin ooriigoo fashist geed huleen zovshoorson gesen ug shde, ha ha ha.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.209

ЧИ Л ТЭГЖ ЗҮҮДЛЭЭ БИЗ. ЧИ АЯГҮЙ БОЛ САРНЫ ӨВЧТЭЙ БАЙХАА. ТИЙМ ӨВЧИН МЭДЭХ ҮҮ! УНТАЖ БАЙГАА МӨРТЛӨӨ БОСООД КОМПЬЮТЕРИЙНХЭЭ АРД СУУГААД ПҮҮЖЭЭ ШАР СЭМЖИЛСЭН ШАМШИЙСАН ШАР ӨВГӨН. ТЭР НАД РУУ ХАРАХГҮЙ ӨӨР ХҮҮХЭНД ХАНДРААД БАЙНА ГЭЭ Л БИЧЭЭД БАЙДАГ ӨВЧИН ШДЭЭ!

ovgon 2016-01-16 43.228.130.158

chinii shuteen chin orosiin ediin zasag hund bna, ami avraarai geed charlaad bgaa shde.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.220

НЕФТИЙН ҮНЭ БУУХ НЬ ОРОСТ АШИГТАЙГААР Л ТУСНА ШДЭЭ! УЧРЫГ НЬ ОЙЛГОХГҮЙ Л ДЭЭ ОРОСЫН ДАЙСНУУД.

ovgon 2016-01-16 43.228.130.158

neftiin une 29 dollar bolson bna tsaana chin albindsan putlereer tolgoiluulsan orosiin fashistuud tamruugaa toniloh tsag ni oirtoj bna shuu, ha ha ha. ingehed oros tsergiin orhidosnuudaa fashist, nazist gedeg chin het undeserheg uzelten l gesen ug shde, tanai putler chin ooroo ooriigoo orosiin hamgiin tom undeserheg uzelten geed zaraltsan yum shde, ene chin ooriigoo fashist geed huleen zovshoorson gesen ug shde, ha ha ha.

Зочин 2016-01-16 202.21.106.112

БААРАНХҮҮ ХУЖААГ Л ШӨНИЙН ХАРУУЛД ГАРГАЖ БОЛОХГҮЙ. ШӨНӨ БҮХ МОНГОЛЧУУДЫГ ХҮРЗДЭЖ АЛАХ БИЗ.

Зочин 2016-01-16 103.229.123.191

Энэ муу Бааранхvv гуцдаг муу нохойн чацга вэ? Монголын Ардын Арми цагаан, улаан Оросын армитай цусаар гагнагдсан холбоотой юм шvv!!! Чи хаанахын, хэний, ямар армийг яриад байна аа?

Зочин 2016-01-16 103.229.123.191

Штабын дарга Д.Бааранхvv шаландаа!!!

Зочин 2016-01-16 150.129.141.126

ОРОСУУД ЭНХБАЯР ПУТИН ШҮТЭЖ ОРИЛДОГ РАВДАН МЭТИЙН СОЛИОТОНУУДЫГ АРМИД МИНЭ ЦЭВЭРЛЭГЧЭЭР АЖИЛЛУУЛАХ ЁСТОЙ БОЛОХООС ШӨНИЙН ХАРУУЛД ХЭЗЭЭ Ч ГАРГАХГҮЙ ТҮҮХЭН ТУРШЛАГАА МЭДЭРСЭН УЛС ШҮҮ

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.217

ТИЙМ БАЙХОО! ШИМНУС ӨНДӨР ТЕХНОЛОГИ ӨНДӨР ТЕХНОЛОГИ ГЭЭД ҮХЧИХ ГЭЭД БАЙДГИЙН. ҮРЖҮҮЛДЭГ ӨНДӨР ТЕХНОЛОГИЙН БООМБ Л ХЭРЭГЛЭЖ ДЭЭ!

батт 2016-01-16 202.21.106.135

600 террор хамгаалж байсан рамади хотод 600 бөмбөг хаясын байхда. 3450 техник устгасан бол дор хаяж 10000 террор устгамаар юм. эсвэл америкын энэ бөмбөг нэн орчин үеийнх болхоороо устгах биш үржүүлж олшруулдаг бөмбөг байх шүү. тэгвэл ч дэлхий өнгөрсөөн.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.209

3 ЮМ БАЙНА ШҮҮ! МӨНГӨ ИНТЕРНЕТ ХАР ТАМХИ. ЭД НАР БАЙГАА ЦАГТ.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.210

МӨНГӨ ИНТЕРНЭТ 2 БАЙГАА ЦАГТ ИСЛАМ Ч ДУУСАХГҮЙ БИЗ ДЭЭ! ОДОО ЯАЯ ГЭХЭВ АЛААД Л БӨМБӨГДӨӨД БАЙХААС.

zochin 2016-01-16 202.72.245.236

ene islamchuud yasan duusdaggvi bas ylagddagvi ulsuud ve

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.207

ТИЙМЭЭ. МАРГААШ ӨГЛӨӨНӨӨС ИРАН ХУУЛИЙН ДАГУУ ЗАХ ЗЭЭЛД НЕФТЬ НИЙЛҮҮЛЭХ ЭРХТЭЙ.

Зочин 2016-01-16 103.229.123.191

Ираны хориг цуцлагдсан юм байна.

Зочин 2016-01-16 103.229.123.191

Штабын дарга Диваны Бааранхvv.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.222

ОЧЕНЬ ХОРОШО!

Зочин 2016-01-16 103.229.123.191

Ок. Шатаавын дарга Д.Бааран.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.214

БОЛЖ Л БАЙНА. ГЭХДЭЭ ГЕНЕРАЛ ЦОЛЫГ ХҮНДЭТГЭЭД ЗҮГЭЭР Л ШТАБЫН БААРАН ДАРГА ГЭЕ. ДИВАН МИВАН ДООГУУР МӨЛХӨХ ДУРТАЙ ЮМ ШИГ. БИЧСЭНЭЭС НЬ ХАРВАЛ ГАЗАР ДООГУУР МӨЛХӨХ НЬ ЛУТ АЖИЛЛАГАА ГЭЖ ОЙЛГОДОГ БОЛОЛТОЙ.

Зочин 2016-01-16 103.229.123.191

Диваны Бааран генерал гэж нэрлэмээр юм уу даа?

Зочин 2016-01-16 103.229.123.191

Хэрвээ Асад Дамаскийн баруун дуурэгт байнгын армий цэрэг оруулсан бол америкчууд Белград шиг бембегдех байсан. АНУс уунийг л анаад хулээж байсан юм.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.222

ОРОНДОО БААДАГ ШТАБЫН ДАРГАА! ЧИНИЙ ОЙР ТОЙРНЫХОН ЧИНЬ ЧАМАЙГ БААСНЫГ МЭДЧИХЭЭД ЧАМ РУУ ДАЙР Ч ДАВШИЛЖ ЗАГНАВАЛ ТЭДНИЙГ ЧИ ДАЙСНАА ГЭЖ ҮЗЭХ ҮҮ? БОСОГЧИД ГЭЖ БОДОХ УУ? СОНГОЛТОО ХИЙГЭЭРЭЙ БААДАГ ДАРГАА! ЧИНИЙХЭЭР БОЛ Ч ЧИ ТЭДНИЙГЭЭ ДАЙСНАА ХЭМЭЭН ШУУД ХАВТГАЙЛАХ ЮМ БАЙНА Л ДОО! ГЭХДЭЭ ЮУГААРАА?

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.208

ОРОНДОО БААДАГ ШТАБЫН ДАРГАА ЧИ ЦАГИЙН БАЙДЛАА ҮНЭЛЖ ЦЭРГИЙН АЖИЛЛАГААГАА ТӨЛӨВЛӨЖ СУРААГҮЙ ЮМАА ДАА?

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.212

ЭНЭ ДООР ЯМАР ЛУТ ЖАНЖИН ШТАБЫН ДАРГА ГАРААД ИРЭЭ ВЭ? БАЯНХОШУУГ ТАСАЛЖ АВААД БАТҮҮЛИЙГ ДАЙЛААР МОРДОНО ГЭЖ ӨӨРӨӨ Л ХЭЛЭЭ БИЗ ДЭЭ! ЧИ ӨӨРИЙНХӨӨ ЦАГИЙН БАЙДЛЫГ ҮНЭЛСЭН ҮҮ? ОДОО ӨГЛӨӨ БОЛЧИХЛОО. АРАЙ ОРОНДОО БААЧИХСАН ХЭВТЭЖ БАЙГАА ЮМ БИШ БЭЭЗ!

Доорх нусан пулеметод: 2016-01-16 103.229.123.191

Дайн гэдэг чинь зугээр дайтахын нэр биш. Беен узэл суртал, улс тер, геополитик. Асад чам шиг маанагаас илуу уунийг ойлгодог болохоор Каддафи, Хусейн шиг болоогуй юм. Америкийн тусгай албад Асадын эргэн тойрноос урвуулах гэж оролдоод нэг ч хун олж чадаашуй юм. Чам шиг муу матар толгойтой пиздааа орчин уеийн дайныг ойлгохгуй, за юу.

Зочин 2016-01-16 150.129.141.126

Башар Асадын армийг цөөхөн ухаалаг генералууд удирдаж байгаа шүү Тэд Равдан шиг солиотой бялдууч юмнуудыг армид хэзээ ч татахгүй гай болно гэдгийг мэднэ Равдан шиг цагийн байдал ойлгодог новшнуудаас болж Дамаск хотын баруун хороолол босогчидод алдсан юм ш дээ Босогчид баруун хороололыг газар доогуур олон км урт хонгил ухаж Башар Асадын армийн ар талд гарч эзэлж авсан юм ... Мөн Башар Асадын арми алавит шийтүүдээс гадна христ дрүйд аядуу суннитуудын баттаольнууд байдаг шүү ....... Чамд ойлгуулах гэж УБ аар жишээлсэн тайлбарыг чи мушгиж хаячихлаа Энэ нь чи цэргийн мэдээ ойлгохгүй ахадна гэдгээ баталчихлаа Чи зүгээр л Энхбаяр Путинээ өмөөрч орилоод байхад болно

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.211

БАЯНХОШУУНЫ ХӨТӨЛ, ЖАНЦАН, ТОЛГОЙТЫН БАРУУН ЗҮҮН САЛААНЫ УУЛЗВАР ГЭЭД 3 ГАЗАР ПОСТ ТАВИАД ХООРОНД НЬ ЭРГҮҮЛ ХИЙГЭЭД БАЙВАЛ Ч БАЯНХОШУУГ АТГАНА ДОО! ХОЙШОО ГҮНТ ДЭЭР НЭГ ПОСТ ТАВЬЧИХВАЛ Ч БҮРЭН ХЯНАЛТАНД ОРНО ДОО! ЭНЭ БОЛ МОДНЫ ХУЛГАЙН ТЭЭВРИЙН ЗАМ ШДЭЭ!

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.211

ДАМАСК ХОТ ЧИНЬ ДҮҮРЭГ ДҮҮРЭГЭЭРЭЭ ӨӨР ӨӨР ШАШНЫ БҮЛЭГЛЭЛИЙН ХЯНАЛТАНД БАЙДАГ ЮМАА! ЖООМОО АЛАХ ГЭЭД ГЭРЭЭ ШАТААЖ БОЛОХ УУ?

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.211

ТЭНЭГЭЭ БАЯНХОШУУНЫХАН БОСЛОО ГЭЭД ХОТЫН ТӨВИЙН БАТҮҮЛ ТЭДНИЙГ ЗААВАЛ АЛЖ БАЙЖ ХАВТГАЙЛЖ БАЙЖ ДАРАХ ЁСТОЙ ЮМ УУ! БОСОГЧИД ГЭДЭГ ЧИНЬ ЯГ ТЭР ЧИГЭЭРЭЭ ДАЙСАН ГЭСЭН ҮГ БИШ. ИЙМ ЮМ ОЙЛГОХГҮЙ ХЭВТЭЖ ЧИ КОММИ БИЧИХ ГЭЭД ЯАХ НЬ ВЭ!

Зочин 2016-01-16 150.129.141.126

РАВДАН(202.70.46.*) нээрээ орос зомби байхааа Чиний нэрлэсэн түрэмгийлэгчид Дамаскийн баруун дүүргийг хянаж байна УБ хотын газрын газраар зүйрлэж бичье Баянхошууг босогчид хянаж байгаа бол Башар Асадын засгийн газар Чингис хааны талбайд байна Башар Асад нэг л сонор сэрэмж алдвал босогчид ядах юмгүй талбайг эзлэнэ Башар Асад Орос тусламжийг эхлээд Дамаскийн баруун дүүргийг чөлөөлж гол аюулыг арилгах байсан

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.211

НАДАД НЭГ СКС БИЙ. БИ ТҮҮНИЙГЭЭ ҮҮРЭЭД ПЕШМЕРГАД ОЧНО ГЭЖ МӨРӨӨДЖУУГАА!

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.211

1-Д ИРАН СИРИЙН МӨРГӨЛДӨӨНД ОРОЛЦООГҮЙ. 2-Т ХЕЗБОЛЛАХЫН ДАЙЧИД ШИЙТ, АЛАВИТ, ХРИСТ ЗОНХИЛСОН ДҮҮРЭГ ХОТ ТОСГОДЫН Л САЙН ДУРЫНХНЫ ХАМГААЛАЛТЫГ ХАРИУЦАЖ БАЙГАА. СУННИТУУДЫН ДҮҮРЭГ ХОТ ТОСГОДОД ОЙРТДОГ Ч ҮГҮЙ. СИРИЙН ОЛОНХИ НЬ СУННИТ.

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.211

ДАМАСКИЙН ДҮҮРГИЙГ ОДОО БОЛТОЛ ЧӨЛӨӨЛЖ ЧАДААГҮЙ ХЭМЭЭН АРАБЫН АРСЛАН АССАДЫГ ИХЭД ДООШ ХИЙХ ГЭЖ ОРОЛДЖЭЭ. ИРГЭНИЙ ДАЙНЫГ ХИЙХ АРГА ЧИНЬ ЭЗЛЭН ТҮРЭМГИЙЛЭГЧИДТЭЙ ХИЙХ ДАЙНААС ӨӨР БАЙДАГ ЮМАА! МЭС ЗАСЛЫН МАЯГААР АЖИЛЛАХ ЁСТОЙ БОЛОХООС НИЙТЭЭР НЬ ХАВТГАЙЛЖ БАЙЛДАЖ БОЛДОГГҮЙ ЮМАА!

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.211

ХАЛИФАТЫГ АРЧИХЫН ТУЛД ОРОСУУД ГАЗРААР ОРООД ЯАХ ВЭ ДЭЭ! ЁСТОЙ БӨӨСӨНД ХУТГА ГЭДЭГ НЬ БОЛОХ БАЙЛГҮЙ!

АНУСРАВДАН 2016-01-16 202.126.91.150

РАВДАН ЦАХИУР БУУГАА МӨРЛӨӨД МОСКВА ОРЖ ПУТИНТЭЙ УУЛЗААЧ. ЧАМД ТАВАГ САЛАД ӨГЧ МАГАДГҮЙ. ЭРГҮҮ МАЛАА.

Зочин 2016-01-16 150.129.141.126

Орос Англи Америкийн бөмбөгдөлт үр дүнгээ өгөхгүй байна Харинч Исламын халифат тогтвортой хориглож тэсэж байна Яахав зарим нэг газраа алдсан байх Гэвч энэ нь Исламын халифатыг сандраахгүй байна Башар Асад Иран Ливаны Хезболлах хуурай газрын дэмжлэг Оросын агаарын дэмжлэгийг авсан хэрнээ Дамаск хотын баруун хороололыг одоо хүртэл чөлөөлж чадсангүй

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.211

ОРОСУУД АЛЬ ЭРТ АШИГТАЙ НАЙМААГАА ХИЙЧИХСЭЭН. ГЕОПОЛИТИКИЙН ТОМ ХОЖИЛ ХИЙСЭН. ГАЗРЫН ДУНДАД ТЭНГИСИЙН РАЙОНЫГ ХЯНАНА ГЭДЭГ ЧИНЬ ЕВРОПЫГ 3-Н ТАЛААС НЬ БҮСЭЛСЭЭН Л ГЭСЭН ҮГ. ЕРТӨНЦИЙГ ЗАХИРАГЧ ПУТИНЫ АЛДАР БАДРАГ!

Зочин 2016-01-16 43.242.243.108

Согтуу гэж галзуу гээч

Зочин 2016-01-16 43.242.243.108

Америкийн өр ч ланжгар даа

Зочин 2016-01-16 103.26.193.47

Согтуу толгой унтаач ээ.

Зочин 2016-01-16 49.0.160.180

er n tegeed jijig gurnuud dandaa l tom gurnii zolios boldog oros amerik hyatad 3 uneheer olon hunii zovlongoor togloj baigaa uls

Зочин 2016-01-16 202.9.40.105

Хөөрхий муу Оросууд хэдэн цаасаа дэмий юманд үрж байх юм.Америк бол гаргасан зардалаа Саудын Араб ,булангийн орнуудаас хэд нугалаад авчихна.Оросд гуйлгачин Башир Ал Ассад бөөсөө өгөхгүй бол юугаа өгөх вэ дэ.

Зочин 2016-01-16 202.9.40.105

Хөөрхий муу Оросууд хэдэн цаасаа дэмий юманд үрж байх юм.Америк бол гаргасан зардалаа Саудын Араб ,булангийн орнуудаас хэд нугалаад авчихна.Оросд гуйлгачин Башир Ал Ассад бөөсөө өгөхгүй бол юугаа өгөх вэ дэ.

Зочин 2016-01-16 202.9.40.105

Хөөрхий муу Оросууд хэдэн цаасаа дэмий юманд үрж байх юм.Америк бол гаргасан зардалаа Саудын Араб ,булангийн орнуудаас хэд нугалаад авчихна.Оросд гуйлгачин Башир Ал Ассад бөөсөө өгөхгүй бол юугаа өгөх вэ дэ.

Зочин 2016-01-16 182.160.37.48

tsaaduul ni yaasan ch bayn yum.9,5 мянган агаарын цохилт ogood baihad noots ni duusdaggyiee zygeer l gazraar baildaad baij baih yum.

Зочин 2016-01-16 103.26.193.47

Баянд нь бялдуучилдаг емхий хужааа горьдсоны чинь гарз.

Зочин 2016-01-16 202.179.28.218

оросууд дотооддоо хямралд ороод эхэллээ, юун хүн амьтан бөмбөгдөх, АНУ бол дүүрч баян улс

Зочин 2016-01-16 103.26.193.47

Сирийн армий байрлалд л цохилт егч байсан юм байлгуй дээ?

Зочин 2016-01-16 103.57.92.147

Пөөх, ийм олон удаа цохилт өгөхөд яадаг ч үгүй ээ. Орчин үеийн мөнөөх бурхан зэвсэгүүдээрээ ердөө 100хан оновчтой цохилт өгөхөд ямби үсэрмээр юм. Гэтэл

РАВДАН 2016-01-16 202.70.46.219

ГӨӨ МӨН ХАЧНАА! АНУС БҮТЭН НЭГ ЖИЛ ШАХАМ ХУГАЦААНД 9500 УДАА БӨМБӨГДӨӨД БАЙХАД Л УЛАМ Л ҮРЖЭЭД 40000 ХҮНТЭЙ ХҮЧИРХЭГ БОЛООД БАЙСАН БИЗ ДЭЭ! ГЭТЭЛ ОРОСУУД 100 ХОНОГТ 2500 УДАА БӨМБӨГДӨӨД 10000 ХҮНТЭЙ БОЛТОЛ НЬ ЦӨӨЛСӨН БИЗ ДЭЭ!

Зочин 2016-01-16 202.126.91.150

АНУС РАВДАН СОЛИОР

Зочин 2016-01-16 103.26.193.47

Америкчууд еерийнхее егсен *****, техникийг устгаад л. Сайхан бизнес хийчих юм аа?