ОХУ-ыг сансрын зэвсэг хөөргөлөө гэж олон улс буруушаав | News.MN

ОХУ-ыг сансрын зэвсэг хөөргөлөө гэж олон улс буруушаав

ОХУ-ыг сансрын зэвсэг хөөргөлөө гэж олон улс буруушаав

ОХУ-ыг сансрын зэвсэг хөөргөлөө гэж олон улс буруушаав

АНУ, Их Британи хоёр улс ОХУ-ыг өндөр хөнөөлтэй байж болзошгүй зэвсгийн төрлийн төхөөрөмж сансарт хөөргөлөө хэмээн шүүмжилж байна. Тухайлбал, АНУ-ын Төрийн департмент сүүлийн үед ОХУ хиймэл дагуулыг зэвсэг болгон ашиглах гэж байж болзошгүй хэмээн мэдээлжээ. ОХУ-ын Батлан хамгаалах яам өмнө нь ОХУ-ын сансрын төхөөрөмжүүдийг шалгахаар шинэ технологи ашиглаж эхэлж байна хэмээн мэдэгдэж байсан билээ.

АНУ-ын хувьд ийнхүү ОХУ-ын сансрын ажиллагаанд эргэлзэж, элдэв таамаг дэвшүүлэн, буруушааж байсан нь олон ч энэ удаад Их Британи анх удаа ОХУ-ыг буруушаажээ. Тэд ОХУ-ын сансрын технологийг дутуу үнэлж болохгүй, ОХУ-ын заналхийлэл хэмээн тодорхойлсон аж.

Өчигдөр /2020.07.23/ хийсэн мэдэгдэлдээ АНУ-ын Төрийн нарийн бичгийн даргын Олон улсын аюулгүй байдал ба түгээн дэлгэрүүлэх асуудал хариуцсан орлогч Кристофер Форд сансарт зэвсгийн хяналтын ажлыг өргөжүүлэх шаардлагатай хэмээн үзэж буйгаа илэрхийлж, “Москва сансрын хөтөлбөрөө улам өргөжүүлэн тэлэх замаар АНУ-ын хүчийг хязгаарлахыг оролдож байна” хэмээн шүүмжилжээ.

Их Британийн сансар судлалын газрын дарга Маршал Харви Смит ОХУ-ын хамгийн сүүлийн үеийн хиймэл дагуулын туршилтад ихээр санаа зовж байгаагаа илэрхийлээд, “Энэ нь зэвсгийн шинжтэй санагдсан. Иймэрхүү үйлдлүүд сансрын энх тайванд аюул заналхийлж, улмаар олон улсын сансрын хэрэглээ, хиймэл дагуулуудад, тэднээс шалтгаалдаг дэлхий дээрх хэрэглээнүүдэд сүйрэл авчирч болзошгүй” хэмээн ярьсан аж.

ОХУ, АНУ, Их Британи улсууд нь сансрын гэрээнд гарын үсэг зурсан 100 гаруй улсуудын төлөөлөл билээ. Тус гэрээнд сансрыг цэвэр энх тайвны зорилгоор судална хэмээн зааж, тойрог замд зэвсэг байршуулахыг хоригложээ.

Эх сурвалж: BBC

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
16
ХахаХаха
5
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ЗөвЗөв
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ХарамсалтайХарамсалтай
2
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

23 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-24 66.181.191.167

Аль 1970- 80 аад онд сансарт цөмийн з****г гаргахгүй, харилцан байгалийн гамшигт нөлөөлөх з****г хэрэглэхгүй талаараа харицан тохирчихсон шүү дээ. Харин ердийн зэвсгийн талаар дурдаагүй. Сансраас 100кг тунгстан грл унагадахад л японд хаясан цөмий н бөмбөгнөөс хэд дахин хүчтэй нөлөө үзүүлнэ. Гэж бодохоор бид хаах нь яваадаа харамсмаар!!!

Avatar

Зочин 2020-07-24 64.119.16.125

Орос менгегvй учраас зэвсэглэлдээ Америкаас 10 дахин бага менге зардаг тvvгээр цэрэг дарга нарынхаа хоол, цалинг арай ядан хvргэдэг гээл байдаг биздээ??!! Оросын сансарын з****г гэж хvvхдийн кино, vлгэр гээд байсан яалаа?? Одоо болохоор аюултай ч байж мэднэ !! гэх шиг!! Тэнэгтэж дуусахгvй болтой юмаа!!

Avatar

эгэл 2020-07-24 64.119.24.218

Зэвсэгийг яах гэж хийдэг юм, бусдыг а**х дээрэлхэх сүрдүүлэх гэж хийдэг. Та нарыг гэрээсээ гараад явахад чинь ойрхон хутгаа ирлээд түүнийгээ гялалзуулаад бариад явж байгаа хүн яваад байвал тэр хүн сайн хүн байх уу бас чи ах аа гээд л амиа хоохойлох санаа агуулаад л байна уу . Тэр чинь бүтэхгүй учир нь тэр хутгатай хүн бол галзуу хүн тул хэнийг ч ялгахгүй

Avatar

Зочин 2020-07-24 202.179.27.239

АНУ-д яах гэж иргэддээ з****г худалдаалахыг зөвшөөрдөг юм бол. Гэр бүлээ болон хувийн хөрөнгөө хамгаалах зорилготой. Түүнээс биш бусдыгаа алаад бай гэдэггүй нь мэдээж. Үүнтэй адил зэвсэглэл бол улсаа хамгаалах болон давшилтын гэж ялгаатай. Оросууд НАТО гэдэг их хүчний эсрэг дайн хийхгүй нь тодорхой. Яагаад гэвэл ялагч тал гэж байхгүй, бүгд дуусна.

Avatar

з****г ХӨӨРГӨСӨН ГЭЖ ЯАЖ МЭДЭЭД БГН? 2020-07-24 192.82.71.158

ТА НАР ЭЛДЭВ ЮМ ЕР НЬ ЦУУРЧ БАЙХААР ГАДАА ХОГ ХАЯЖ КРАНТНИЙ УСАА ДЭМИЙ ГООЖУУЛЖ. ХУВАНЦАР САВ ГЯЛГАР УУТ ХЭРЭГЛЭХЭЭ Л БОЛЬЧИХ. БИ ЛАВ МАХАА ДЭЛГҮҮРЭЭС АВАХДАА ТӨМӨР САВАНД. НОГООГОО ДААВУУН УУТАНД АВЧ СУРСАН.

Avatar

САНСАРЫН ТЕХНОЛОГИ ХӨГЖИЛ 2020-07-24 192.82.71.158

ЕР НЬ САНСАРЫН ТЕХНОЛОГИЙН ХӨГЖИЛ ТЭР ТУСМАА САНСАРЫН ЗЭВСЭГИЙН ХӨГЖИЛ ХЭРЭГТЭЙ ЮУ? ЗА БОДОЖ ҮЗИЙЛ ДЭЭ. МЭДЭЭЖ ХЭРЭГТЭЙ ЮМ БАЙНА. ЯДАЖ Л 2029 ОНД ИРЭХ СОЛИРЫГ ХУСАХ ХЭРЭГТЭЙ. ТЭГЭХГҮЙ БОЛ 2036 ОНД НЬ ДАХИЖ ИРЭХДЭЭ ДЭЛХИЙГ МӨРГӨХ ГЭЭД БАЙГАА ШҮҮ ДЭЭ. ЗАДГАЙ САНСАРТ БАЙГАА Ч СОЛИР ИХ ХУРДТАЙ ЯВДАГ 1 сэк = 45км. 1км радиустай солир ийм хурдаар дэлхийн оновол 65.000 ширхэг цөмийн бөмбөг зэрэг дэлбэлсэнтэй адил гамшиг болох гээд бн. ДЭЛХИЙН СҮҮЛЧИЙН ХҮМҮҮС ТА БИД ГЭДЭГЭЭ ОЙЛГОЖ БАЙНА УУ ТА НАР?

Avatar

Доор сэтгэгдэл бичсэн мал монголуудад 2020-07-24 107.242.121.35

Та нар муу тэнэг мулгуунууд юу мэдэх вэ дээ Дэлхий хүчирхэг улсууд юугаа хийх бас хэн хэнийгээ дийлэх устгах эсэх нь өмхий үнэрээсээ салж чадаагүй 21 зуунд ирсэн та нарт ерөөсөө хамаатай биш Чи юу ч гэж ч хуцаж байсан тэд сонсохгүй. Хамгийн гол нь хэн нэг пуужин харвал эхэлвэл дэлхий дээрхи амьдрал сүйрнэ гэдгийг та муу оркууд ойлгох биш Одоо үед дайнд ялагч байхгүй харин хүн төрөлхтөн ялагдагч байх болно Тэнгэр заяатууд хөх тэнгэрлүү явчина гэж бүү горд

Avatar

Zochin 2020-07-24 66.181.161.60

a**s bolon baruuniikhan dandaal delhiin uls ornuudiig moljino gej yu baidii kino shigee huuramch uls

Avatar

БНМАУ 2020-07-24 202.55.188.90

Аюутугай биширтүгэй муусайн империалистууд

Avatar

Заагч 2020-07-24 202.179.31.252

Орлс зэвсэгээ нэмэх хэрэгтэй америк британий түрэмгийллийг сөрөх шаардлага энэ дэлхийд тулгарсан.АНУ н колоничлолд цохилт өгөх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-07-24 202.21.107.112

Яадгийн з****г байгаал биз. Манайд ашигтай

Avatar

ХЭХЭ 2020-07-24 66.181.188.171

орост цөмийн цохилт өгөх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-07-24 202.21.108.58

оросыг чадахгүй..АНУ -н сансарын 24 хиймэл дагуул устлаа гэхэд АНУ з****г сохор гэсэн үг …

Avatar

Зочин 2020-07-24 202.21.108.58

АНУ JPS-Н 24 ХИЙМЭЛ ДАГУУЛАА ДАЙН,БУСДЫГ ЭЗЛЭН ТҮРЭМГИЙЛЭХДЭЭ АШИГЛААД БАЙГАА УЧИР ТЭР 24 ХИЙМЭЛ ДАГУУЛ ЫГ УСТГАХ ХЭРЭГТЭЙ ..АНУ ЗЭВСЭГЛЭЛ СОХОР БОЛНО…АНУ ГАЗРЫН ХӨРСНӨӨС АРЧИГДАНА ХАХА …ХЯТАД ,ОРОС ХОЙД СОЛОНГОС 3 ХИЙМЭЛ ДАГУУЛ УСТГАХ ТӨХӨӨРӨМЖӨӨ АЛЬ ЭРТ ХИЙЧИХСЭН..САНСАРТ АНУ ХОЛ ХОЦОРСОН

Avatar

Зочин 2020-07-24 202.21.108.58

АНУ САНСАРТ ХОЛ ХОЦОРСОН…АНУ 30 ЖИЛ МОНГОЛ ,АФРИК,АРАБЫН ОРНУУД ИРАК СИРИ ОРНУУДЫГ ЦӨЛМӨЖ ДААЖИГНАЖ БАЙХ ЗУУР ОРОС ХЯТАД ХОЙД СОЛОНГОС САНСАРТ ТОМОРСОН..ОДОО ЭНЭ 3 ОРОН УРЬТАЖ АНУ -Д ЦОХИЛТ ӨГӨХ ХЭРЭГТЭЙ..

Avatar

Зочин 2020-07-24 203.91.115.40

чамд сармисны гол чихэх хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-07-24 64.119.16.97

а**с хэзээч зэвсэглэлд Оросыг гүйцэхээсээ өнгөрсөөн..

Avatar

Zochin 2020-07-24 202.126.88.153

Chadaj baigaa umand arga baihgui yumdaa

Avatar

Ovgon 2020-07-24 64.119.19.83

fashist orostoi hiisen yamarch gereend itgej naidaj bolohgui. Orosuud geree, shudarga unench baidal gej meddeggui arhichin huligaan ard tumen shuu

Avatar

Зочин 2020-07-24 202.131.227.42

Яахаа Орос з****г техник судалж туршихаар буруу, Амерк, их британи хоёр болохоор зөв байдаг байна аа?

Avatar

Зочин 2020-07-24 202.126.89.54

Chinii tolgoi oilgoj uchraas ter

Avatar

Зочин 2020-07-24 64.119.25.110

Путин гэж нэг дайны хэнээтэй гар байнаа

Avatar

Зочин 2020-07-24 202.126.89.54

Ayuuultai !!!!!

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж