С.Баяр: Явах өдөр байхад ирэх өдөр ирнэ | News.MN

С.Баяр: Явах өдөр байхад ирэх өдөр ирнэ

С.Баяр: Явах өдөр байхад ирэх өдөр ирнэ

С.Баяр: Явах өдөр байхад ирэх өдөр ирнэ

Нийслэлийн Чингэлтэй дүүргийн Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүх танхимд өнөөдөр (2020.07.23) Монгол Улсын 25 дахь Ерөнхий сайд Санжийн Баярт холбогдох хэргийн шүүх хурал хоёр дахь өдрөө үргэлжилж, түүнд таван жилийн хорих ял оноогоод байгаа билээ.

Түүнийг Оюутолгой төслийн хөрөнгө оруулалтын гэрээтэй холбогдуулан шүүсэн юм. С.Баяр шүүхийн шийдвэр гарсны дараа твиттер хуудастаа “Монгол жиргээний түмэн сайн сууж байгаарай! Санаандгүй гомдоосон байх аваас уучилна уу. Явах өдөр байхад ирэх өдөр ирнэ. Салах өдөр байхад учрах өдөр ирнэ” хэмээн жиргэв.

Б.ЖАРГАЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
53
ТэнэглэлТэнэглэл
19
ЗөвЗөв
7
ХахаХаха
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
БурууБуруу
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

90 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Хүрэлхүү 2020-07-23 202.179.21.219

Элбэгдоржийг мөнхийн найз гэж бодоод мөн ч их жороолсон доо. Одоо өөрийн чинь ээлж ирж байгаа нь энэ. Энэ бол Энхбаярыг яаж зовоож хэлмэгдүүлсний харииуг шүүх ч биш бурхан тэнгэр өгч байна гэж ойлговол зөв болно. Хүний мууд дурлаж хогийн нөхөртэй нөхөрлөсний гор нь гарч байна гэж ойлго. Ялаа сайн эдлэх хэрэгтэй.

Avatar

Зочин 2020-07-23 124.158.88.8

МОНГОЛ УЛС ИЙМ ОЮУНЫ ДОРОЙТОЛД ОРСОН ГЭЖ ҮҮ. ИЙМ АРЧААГҮЙ СЭТГЭЛГҮЙ ШУНАЛТАЙ ХҮН УЛСЫГ МИНЬ УДИРДАХЛААР АРД ТҮМЭН ЯДУУ ЗҮДҮҮ АМЬДРАНА ШҮҮ ДЭЭ. ИЙМ САЙХАН ЭХ ОРОНДОО БОЛОМЖИЙН САЙХАН ТАЙВАН АМГАЛАН АМЬДРАХ ЮМСАААН.

Avatar

Зочин 2020-07-23 103.57.94.151

Яагаад монголчуудын эх орноо гэсэн сэтгэл огт байхгүй болчихсон юм болдоо. Энэ мэтийн ийм хогийн новшийн сэтгэлтэй нөхдүүд улс орныг удирдахаар уруудаж доройтолгүй яахав. Энэ нөхөд Монголд мөн ч их гай тарьсан даа.

Avatar

Зочин 2020-07-23 103.57.94.151

Уул нь монголоо бодоод ОТ гэрээ байгуулсан үеийн гадаад дотоодын бүх хуйвалдааныг зоригтой илчлээд өөрийн багийн буруугаа хүлээгээд монголын ард түмэндээ ОТ гэрээг цуцлах буюу сайжруулах боломжийг гаргаж өгсөнгүй, өөрийн хар амиа бодоод монголын ард түмэнг өөрсдөө энэ муухай гэрээний учрыг ол гээд орхисонд чинь харамсаж байна. Хүн алдаж болно, харин алдаагаа нууж байгаад чинь харамсаж байна. Хуйвалдаагүй бол ийм гэрээ хийсэн нөхөд бүгд усан тэнэгүүд. Түүхэнд хамгийн хар толбо болон үлдэнэ.

Avatar

k 2020-07-23 103.26.194.184

yv yv ,harin bitgii butsaj ireerei,bi uchirmaargui bn,ta bol baba muuhai hun hudlaa yridag…

Avatar

Зочин 2020-07-23 192.82.78.213

Bayar chi mongoliin ard tumnees uuchlal guix yostoi shuu. Chi gudmaar yavaxad chamaig iim buzar amitan baijee geed xyalaij xaraxaas bish evii gexgui ni medeej. Muu yavaxaar sain ux gedegdee. Eronxii said baisan gexeer ogiudas xurdeg chamd

Avatar

БУРИАД ТЭМБҮҮ 2020-07-23 202.179.27.214

Монголчуудыг Орос буриадууд тэнэг гэж доорд үздэг цаг өнгөрсөнийг ойлгоогүй "Агуу сраегич" байна.

Avatar

ЛУВСАНДОО 2020-07-23 66.181.178.40

ЭГЭЛ ЖИРИЙН ХҮН БИ БУСДЫГ ЯЛ АВААД ШОРОНД ОРОХОД БАЯРЛАХ ЮМ АЛГА.ГЭХДЭЭ ХЭЛЭХ ҮГ БАЙНА. ТҮМЭН ОЛНЫ ИТГЭЛ ХҮЛЭЭЖ ТӨР УЛСЫН ӨНДӨР АЛБАН ТУШААЛ ХАШИЖ БАЙСАН ХҮМҮҮС ЯАЖ ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ ХӨРӨНГӨ МӨНГӨТЭЙ БОЛСОНОО ҮНЭН ЗӨВӨӨР ТАЙЛБАРЛАЖ ТАЙЛАГНАХ УЧИРТАЙ. ДЭЭРХ ХҮМҮҮСИЙГ ХЭЛМЭГДЭЖ БАЙНА, ШҮҮХ БУРУУ ЗӨВ ГЭХ ЮМ АЛГА. БИД МОНГОЛ УЛСЫНХАА ЯЗГУУР ЭРХ АШИГ, ХӨГЖИЛ ДЭВШИЛ, ЗОН ОЛНЫХОО ТӨЛӨӨ АМЬ БИЕ ЗҮРХ СЭТГЭЛЭЭ ЗОРИУЛАХ ЛИДЕРТЭЙ ХЭЗЭЭ БОЛОХ ЮМ БЭ? ГАДНЫ ГАР ХӨЛ ГЭХ БОЛЖ МОНГОЛ ХҮНД "ТАРХИ ТОЛГОЙ" БАЙНА УУ????

Avatar

ХЭХЭ 2020-07-23 66.181.188.171

санжийн хүү холуур холуур

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.126.89.30

Яагаад ОТ-г төслийг гоочлоод байдаг юм бол ?! 2хөршийн захиалга юм бол уу гэж бодох юм. Гэтэл лиценз нэрээр авсан олон уурхайнуудыг хэн нэг луйварчин шууд гадныханд зарчихаад байна шүүдээ.

Avatar

ХЭХЭ 2020-07-23 66.181.188.171

энэ улс орон өнөөг хүртэл сохор зоосны ашиг хүртэхгүй байгааг ойлгохгүй байна гэж үү

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.126.89.30

ОТ төсөлтэй холбоотой алдсан бол том гэрээг хийх туршлага дутсан тай холбоотой болуу.Харин Эт-г барьцаалж Батхүүг зээл авахад албан тушаалдаа ашигласан байх магадлал өндөр.Яагаад тэр хэрэг чимээгүй болчихов?? Ганзориг хэн нэгний тушаалгүйгээр хийх тийм ган зоригтой луйварчин биш болуу.Энэ хэрэг шийдэгдэхгүй байх тусмаа тэр мөнгө МАН-н хар мөнгө болж орж гэсэн хардлага явна.

Avatar

Жо Байден 2020-07-23 202.9.46.236

Тийм дээ. Тавхан жилийн дараа эрх чөлөөтэй болж гарч ирчихээд улсын ерөнхийлөгчид өрсөлдөж мэднэ шүү энэ хүн. Бүр сонгогдож ч мэднэ. Одоо дөнгөж 60 гарч байгаа биз дээ. Жо Байден 74 настайдаа АНУ-ын ерөнхийлэгчид үзэх гэж байхад. Тэр үед энэ солиороод байгаа амьтад мань эрийг амаа олохгүй магтаад яаж байх бол гэхээс хөх инээд хүрчихлээ. Монгол улсыг 3 дагч хөрштэй болгосон гавьяаг тань түүх мартахгүй. Тэр түлш нийлүүлэхэд давуу байдал олгосон гэдэг чинь тэнэг мулгуу хүмүүст зориулсан үлгэр.

Avatar

Зочин 2020-07-23 66.181.185.104

100 жилээр гараад л ирцгээнэ дээ. Тэгээд л ингэж ярьж байгаа юм.

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.179.24.215

Хоногийн найз хуншгүй буриад

Avatar

ХЭХЭ 2020-07-23 66.181.188.171

сайн буриад сарын найз

Avatar

zochin 2020-07-23 98.206.15.23

Surduuleed, zanaad baigaa muudaa.Shudarga baisan bol ingehgui shdee.Turiin tumur nuuriig ta nar uursduu buteesen

Avatar

би 2020-07-23 202.126.90.147

Монголчууд өөх өгсөн хүнтэй өглөө босоод заргалддаг л улс даа

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.179.24.215

Москвагийн бүтээгдэхүүн Баяр Баярцогт Сайханбилэгүүд бүгдийг худалдаж чадна л даа.

Avatar

MONGOL 2020-07-23 66.181.186.36

uhsen baasniih ni ooh, huvidaa heden$$ olj talaar 1 taraasan uriin shingenuuddee taraaj ogoh geed gadniihand ongotei oodtei bolgoniig ogchihson ard tumend bol husam ,uldegdliig haramlan bj ogsonshdee

Avatar

Зочин. 2020-07-23 66.181.186.56

Мөн нарын байрыг шатаагаад…Шинээр бариулах аргыг бодож сэтгэсэн…намдаа гавьяатай хүн шүү.

Avatar

сонирхогч 2020-07-23 76.170.51.204

S,Bayariig dairch baigaa humuus bol uud muutai zevuutseldee idegdsen adgiin humuus aj.

Avatar

k 2020-07-23 192.82.71.179

suu shig saihan setgeltei ard tumniig iim muuhai bertegchin humuus udirdaad zevuutseldee idegdsen,bur ideh hoolgui zev hog iddeg bolgoson bilee,zov heljee sank u

Avatar

zochin 2020-07-23 103.26.193.204

Bayar xutsvaa

Avatar

ЗОЧИН 2020-07-23 202.21.126.30

МОНГОЛ УЛС ЕРӨНХИЙЛӨГЧИЙН ЗАСАГЛАЛТАЙ БАЙГААД ЕРӨНХИЙЛӨГЧ НЬ С.БАЯР. ЭСХҮЛ Л.ТҮДЭВ БАЙСАН БОЛ МОНГОЛЧУУД АЖИЛТАЙ, ХӨДӨЛМӨРЧ, УХААНТАЙ, ЁС СУТРАХУУНТАЙ ЁСТОЙ НӨГӨӨ УЛС ШИГ УЛС БАЙХ БАЙСАН ЮМ. АМНЫ ХИШИГГГҮЙ МОНГОЛЧУУД ОДОО ИНГЭЭД ӨӨР ЗУУРАА УРАЛЦААД УРУУДААД БАЙЖ БАЙХААС. УДАХГҮЙ ХӨРШИЙН ЗООГ БОЛОХ БАЙЛГҮЙ ДЭЭ.

Avatar

MONGOL 2020-07-23 192.82.71.179

Bayr-iig sain talaar bodoh hereggui,magtaad bur hereggui,ene hun hen be?? gedgiig mongoliin ard tumen meddeg bolson tegeed ch shuuh dungii ni tavisan ,Tudev guian huvid bol mongoliin ard tumen tom aldsan.

Avatar

Галбадрах 2020-07-23 150.129.141.183

Баярыг Оюу толгой биш Ханресурсэд засгийн газраас төлсөн 70,0 сая доллараар шийтгэх байсан юм. Монголын шүүх яагаад оросын захиасаар ажиллаад байна.

Avatar

Зочин 2020-07-23 49.195.162.193

Эргэж ирээд түлшний гэрээгээ сунгана. 100 жилийн настай уурхай чинь түлшийг бол уудгийм байгаа биз дээ.

Avatar

зочин 2020-07-23 66.181.161.84

Халхын шоронн , чимэг болчхоор сайхан өвгөнтэй боллоо до .

Avatar

Зочин 2020-07-23 66.181.189.126

Тэр чигээрээ үгүй болсон нь дээрээ новшоо

Avatar

зочин 2020-07-23 66.181.161.84

Яасан ? … авгайтай чинь унтчижуу ?

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.126.89.40

Bayar bol er hun

Avatar

Зочин 2020-07-23 103.229.123.220

ene luivarchid denduu aarhuu daam garsan baij bilee odoo huuliig mederj baigaa bailgui

Avatar

ххх 2020-07-23 103.80.210.229

яахнавдээ хөгширсөн хойно нь ингэж мууг нь үзэх гэж хорвоо юмаа хөөрхий

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.131.237.137

Shoronruugaa toni muu zunug khugshin

Avatar

м 2020-07-23 124.158.107.35

тэр чигээрээ цаашаа

Avatar

Зочин 2020-07-23 124.158.107.35

хөгийн авилгач чи дэлхийгээс зайл

Avatar

ИРГЭН 2020-07-23 66.181.167.254

ХУЛГАЙ, ЛУЙВАР ХИЙСЭН БОЛ ЯЛЫГ ҮҮРЭХ ӨДӨР БАС БАЙДАГ Л ЮМ БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.126.92.99

Баяр та ингэж худлаа шоудаж байсанаас зүгээр Рио тинтогоос АВИЛГА авсанаа ДЭЛХИЙ НИЙТЭД ЗАРЛААД энэ бузар компаниас ОЮУ ТОЛГОЙГОО салж МОНГОЛ УЛС АРД ТҮМЭНДЭЭ буян хийх л хэрэгтэй байсан юм даа

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.126.89.5

HAR GERTEE HAAN shig suujiigaad ergej IREEREI . maniigaa SANAVAL ZAHIA BICIHIJ BAIGAARAI. BIYE BODOOROI. jangaa sain idej baigaarai alsdaa dasna daa . AMJILT

Avatar

ZOMBII,ZOMBII,ZOMBII,ZOMBII,ZOMBII 2020-07-23 103.229.123.67

ene luivarchin ,ogor tolgoi GURSED 1-l saihan diplomat dur esgesen,nom ih unshdag oiunlag hun tsarailaad baisan adag suuld ni jinhene nuur tsarai ni AMIDRALD denduu shunasan busdaas iluu idej uuj ,omsoj zuuh gesen,nuuts etseg ERDENE buriadiin helsneer alsiin shunaltai,saihan brandiin gonjoom tohson ard tumendee bol huiten tumur setgeltei (iron)avsand orsonch ard tumendee horsol zanalaa tavihgui,zugeer uls toriin ZOMBI uimdaa,ard tumen,mongoliin uls tor,ene muuhai hunees ymarch gesen tur sallaa!

Avatar

ENE HUN TSOO ERUUL HUN UU??? 2020-07-23 103.229.123.67

SURVALJLAGCH 1 udaa:ta denduu olon huuhen solih uim gehed ,yadiin bi huuhen solilson bolohoos mori solij unasan bish gej teneg tsetserhej baisnig humuus sanaj l bgaa,ene hun bagadaa Elbegdorj shig ulmen tsulmon osson uim bolov u?amidrald EEBII shigee denduu shunasan, 1nasaaraa ideed barahgui $-iig tsaash hiigeed ,deerees ni dahin dahin luivardaj tsaash hiigeed,1 biend 7 house,1 biend 7 huuhen 70 nastaigaas avahuulaad ue multarsan ohiniiho huuhed shig huntei suugag iim huniig tsoo eruul geh u?

Avatar

BAYARtan hezee 1-n tsagt hantsuidaa h**** hiigeed aisui 2020-07-23 103.229.123.67

mongol uls,mongoliin ard tumen,ih ornii min tuuh,ovog deedsiin min ariun suns ,h** tenger min etsest ni mongoliin maani buyan zaya bainadaa,iim muuhai humuusees hezee negen tsagt bur salah l bhdaa,ymarch gesen tur ch gesen salj chadlaa,ter hunii jinhene ih $$,luivardaj ,hulgailj,gulguulj avsan money ruu ni orj chadsangui,gehdee yahav ymarch gesen buruutau gedgiig todorhoilj chadlaa,ene hun ert oroi 1 tsagt ooriinh ni helsneer bidend gai bolohoor ergej ireh ni todorhoi uim bn,tegeheer yahav…

Avatar

ODOO ENE HUNII JINHENE HERGUUDIIG URGELJLUULEN SHUUJ IL BOLGOH HEREGTEI! 2020-07-23 103.229.123.67

ard tumen 1-l zuiliig sain oilgoh heregtei,bidnii tsoohon itgemtgii mongolchuudiig ene heden hun denduu huurch toglojee,hediigeer ted yl avsanch ard tumniig taivshruulj shiitgesen bolood ongorch bn.ter hunii olon 10-n say $$ -iin derged torguuliin 2 say $$ ui ch bish,ene hunii ogoomor setgeleer davuu erh olgoj tuslasan naiz nar ni zahiinh ni avgaichuuld belegldeg HOUSE-nii une, 5 jiliin tal 2,5 magadlan,tuunees ajliin honog,hereg mordoj ehelsen honog saruudiig hasaad 1 jil garan suugaad garna,

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.21.107.72

Баяр ДОХ-той гээ биздээ шоронгийн халх монголд тушаачих…тэндээ ясаа тавь..

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.21.107.72

Баяр новч ДОХ-доо шаналаад үхвэл таарна..шоронгийн Монгол эрд тушаачих даа тэндээ ясаа тавь…

Avatar

USA 2020-07-23 98.201.162.164

Heregguidee….ta buzaj ireed…..!

Avatar

Зочин 2020-07-23 103.26.194.184

САНААНДГҮЙ ГОМДООСОН БОЛ ГЭНЭ ҮҮ ? МОНГОЛЧУУДЫГ МАЛ ШИГ САНАА ЮУ ?

Avatar

Зочин 2020-07-23 64.119.25.87

Дахиж ирээд бүүр самраад өгнө гэж байгаа юм уу. Новшийн архичин буриад.

Avatar

Дондов 2020-07-23 192.82.67.217

Энэ бүр ичихээ байжэ. Ерөнхий сайд байсан хүн уг нь ард түмнээсээ уйчлал гуйгаад бөхийх ёстой бишүү. Гэтэл бүр эргэж ирнэ гэж занаад байгаа юм уу амьсгаа чинь.

Avatar

Зочин 2020-07-23 103.57.95.29

Бараг л бүр явж салж учрахгүй болов уу.

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.179.21.236

Ene a*******n odoo zanaad bn uu??? Mongolyn Toryg zanaad b n uu??!!! Dahiad 10 jl og!!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-23 59.153.85.93

Манай МАН ялсаан та нарыг ингээд нэг хуурцан байхад Манай Баяр зүгээр л уснаасаа цэвэрхээн гараад ирнэ за.Элдэв юм бичиж солиорогчидоо.

Avatar

k 2020-07-23 192.82.71.179

mongol hun burd tiim chadvar, uhaan,bolomj bii,harin tiim muuhai setgel harin baihgui,ard tumend ichih bulchirhai bii bolohoor Bayr n**** shig aashlahgui

Avatar

BAYRAA BOLIJ UZ CHAMAIG BARAG HARJ UZSEN UIM BISH UU? 2020-07-23 122.201.31.167

chi muu zanaj bn uu? chi muu eh ornoo zarj avilgad avsan money-ndaa erdej bn uu,tegvel chamd tomoos tom h*** gej helie,15-tai atgaa;jin har mangas shig dahij mongold gai bolon bosoj irne gesen ug uu?Chinii brand ug "ireeduin duug hogshin tagtsnuud duuldaggui gesen aldart ug ui bolson be? ergej irehdee Elbegdorj naiziinhaa helj bsan bi,bid ergej irehdee oluulaa ,huchtei bolj irne gesen ugiig suriig uzuulen helj bn UU?eh ornoon tumentee hohirooj zohih ylaa avsan 30 olgarhi-uudaa udirdaad ireh uu?

Avatar

ZOCHIN 2020-07-23 180.150.83.201

YV , YV . HURDAN…..

Avatar

Зочин 2020-07-23 66.181.161.88

Хар амиа хоохойлж явсан хүнийг хэн ч хүлээхгүй. Эргэж ирлээ гээд хэн ч баярлахгүй. Ялаа эдлээд дахиж манай улсад битгий эргэж ирээрэй

Avatar

Зочин 2020-07-23 66.181.176.102

2012-2016 АН-ын засаглалын үед хийгдсэн маш олон хүмүүстэй холбоотой маш тодорхой хэргүүд яагаад одоо хүртэл шийдэгдэхгүй хойшлоод байна вэ

Avatar

Зочин 2020-07-23 192.82.75.192

АРААС НЬ ОЛОН ХЭРЭГ ЧИНЬ ХӨВРӨХ УЧИРТАЙ, БИТГИЙ ЗАНДАЛЧИЛААД БАЙ СБУЗАРААА.

Avatar

зочин 2020-07-23 203.91.115.56

эр хурга хүн ийм л байх хэрэгтэй

Avatar

Lavlaa 2020-07-23 202.126.88.186

Буруу зөвийг нь шүүх хэмжээний мэдээлэл бидэнд байхгүы дээ Монголын гайгүй толгойтой бүхэн л хэрэгт холбогдох боллоо Чухам юу болсныг ойлгоход цаг хугацаа орох бололтой

Avatar

моно 2020-07-23 66.181.161.46

сайханбуу бадамшунал сугардаг сугар хөлбөмбөгч ганболд намбарын энхтуяа батзаяа ганбат нар хаана байна

Avatar

алга болдог батзаяа 2020-07-23 66.181.161.46

сайханбуу бадамшунал сугардаг сугар хөлбөмбөг ганболд намбарын энхтуяа нар хаана байна вэ

Avatar

БАМ 2020-07-23 182.160.37.235

БАС ИРНЭ ГЭЧЖЭЭ. ОДОО ТАНЫ НАС ДИЙЛКҮҮ БИЗДЭЭ. БАЯЛАГАА ЯДАРСАН ТҮМЭНТЭЙГЭЭ ХУВААЖ БАЙСАН БОЛ ЮУ ГЭЖ ИЙМ ЮМ БОЛОХ БИЛЭЭ. МУУ ШУНАДЫН ТУЛАМ ШАР СЭМЖЛЭГЯЧ ХУВАЛЗ

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.9.40.128

Битгий ирээрэй

Avatar

Явуул 2020-07-23 64.119.26.201

Ард нь нилээн хэд бий. Одоо халуун дээр нь явуул

Avatar

? 2020-07-23 64.119.26.201

Элбэгдорж

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.126.88.167

Ирэх жил АХ-ын 100 жмлээр цөм өршөөгдөнө

Avatar

ИРГЭН 2020-07-23 202.9.46.211

одоо эрлэгдорж, эрдэнэбилэг, м.энхболд….

Avatar

Зочин 2020-07-23 122.201.22.106

Өгөр луйварчинд маш бага ял өгч байна. Энэ луйварчид өөрсдөө өөрсдийгөө яллах хуулийг баталдаг. Улс орноор тоглосон хүн 5-хан жил авдаг, ийм гаж хуулийн тогтолцоотой улс даа. Иргэдээ УМХ-ыг шахаж авилгалчдад өгөх ялын бодлогыг эрс чангаруулах хэрэгтэй. Зүгээр тоглоом хийгээд л явж байх шив дээ…

Avatar

Зочин 2020-07-23 66.181.160.73

Хввтаст хэргийг нь танилцаагүй хүн хэнийг ч гэм буруутай гэж таамгаар "яллах" эрх байхгүй!! С.Баяр гэмт хэрэгт буруутай эсэхийг хэвлэлүүд л урьдчилан "яллаад" байсан болохоос жирийн иргэн хэн ч бодит үнэнийг мэдэхгүй шүү дээ!!! Тийм учраас би С.Баярыг ял авсанд нь болж гэж хэлэхгүй!!! Хэвлэлийн цуурхал, хүмүүсийн дам яриа бол юу ч биш шүү дээ!

Avatar

монгол хүн 2020-07-23 94.10.49.66

хэвлэлийхэн хуралдаад биш, шүүх хурал болоод ялалчихав уу гэж харсан шүү дээ. буруу харжээ

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.9.40.128

Бүү үзэгд

Avatar

Kkkkkk 2020-07-23 83.8.233.20

Hulgai hiih odor baihad shorond suuh odor irlee

Avatar

OT-g har tolgoigooroo hariutsah hun 2020-07-23 202.131.245.6

2010 ond yaanaa elegnii hatyyral bolood biy myy uhlee geed Erunhii saidiinhaa syydaliig uguud yavaj bsn hun 2020 ond bj l bn. biy myydaa ter syydalaa ugsun yumuu esvel ter syydaliig zugeeer zarchihsan yumuu… ali esvel Oyutolgoi gedeg tom naimaagaa hiij hyviaa avchihaad byysanyy… yamartai ch mongoliig hohirooson ni unen. tiim amarhan uhuulj bolohgui yaliig ni edeluuleh estoi…. OYUTOLGOI neg hunii ami bitgii hel neg heseg hunii aminaas unetei shuu…

Avatar

МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН ... 2020-07-23 202.131.245.6

энэ нээрээ монголчуудад гай болж ханайгүй шаар юмаа… Дэлхийд данстай орд ОЮУТОЛГОЙг нохойн замаар оруулчихаад ямар нүүрээрээ ингээд ярьж байдаг байнаа…. монголчууд тэнэгтээ л ийм хүлцэнгүй ноомой байгаа юм… 2010онд ОЮУТОЛГОЙг будилуулчиахаад өнөө маргаашгүй үхэх болчихлоо гээд ЕС-ынхаа суудалыг Батболдод зарчихаад явсаныг монголчууд мартаагүй. хүн үхэхийг хүсэх нүгэл ч энэ хүнийг үхэж монголчуудыг бага хохироогоосой гэж бодож сууна…,

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.180.220.77

Энэ хүнийг авлига авсан гэж яллаагүй байна лэ ш дэ. Петровисаас ОТ-д шатахуун нийлүүлэхэд тусалсан гэх нэг сонин юм бичсэн байна лэ. Хаана ч авлига авсан гэсэн юм байхгүй. Хаана ч! Хувийн компанид хувийн компаниас шатахуун нийлүүлэхэд манай хуулийн байгууллагад ямар хамаатай юм бэ? Эсвэл ОТ гомдоллосон юм уу? Петровис гомдоллосон юм уу? Төр яаж хохирсон юм бэ?

Avatar

МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН ... 2020-07-23 202.131.245.6

энэ нээрээ монголчуудад гай болж ханайгүй шаар юмаа… Дэлхийд данстай орд ОЮУТОЛГОЙг нохойн замаар оруулчихаад ямар нүүрээрээ ингээд ярьж байдаг байнаа…. монголчууд тэнэгтээ л ийм хүлцэнгүй ноомой байгаа юм… 2010онд ОЮУТОЛГОЙг будилуулчиахаад өнөө маргаашгүй үхэх болчихлоо гээд ЕС-ынхаа суудалыг Батболдод зарчихаад явсаныг монголчууд мартаагүй. хүн үхэхийг хүсэх нүгэл ч энэ хүнийг үхэж монголчуудыг бага хохироогоосой гэж бодож сууна…

Avatar

Зочин 2020-07-23 192.82.77.208

Монголын сор болсон хэсэг хүмүүс ингээд ар араасаа яваад өгвөө. Хөршүүд мушилзаж байгаа даа.

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.21.107.72

ҮХСЭНИЙ ЧИНЬ СОР …ЭД НАРЫГ ШОРОНД ЧАД ХИЙЛГЭХ ХЭРЭГТЭЙ…

Avatar

Иргэн 2020-07-23 202.179.25.118

Их идэх гэдсэнд халтай гэж. Хийсэн хэргээ хүлээгээд Баяр шиг гоншигнохгүй хөрөнгөө хураалгаад ял шийтгэлээ амсах хэрэгтэй. Үхлээ гэхэд хөрөнгөө аваад үхэх биш үр хүүхдэд нь гай л болно. Сайханбилэг шиг гадаа гарчихаад гоншигноод байснаас эх орондоо ирээд эдлэх ялаа үүрээд явсан нь хамаагүй нэр цэвэр амар амгалан байхгүй юу. Хилс хэрэг ч бай хожим зөв нь батлагдах ч бай иймэрхүү улс төрмйн болоод эдийн засгийн гэмт хэрэгтнүүд гадагшаа гарч зугтаснаас ял аваад шорондоо орох нь хамгаас зөв.

Avatar

МӨНХӨӨ 2020-07-23 115.84.87.238

ОЮУТОЛГОЙН ГЭРЭЭ ХИЙСЭН ГЭЖ ЯЛ АВААГҮЙ 7 ХАУС АВСАН МӨНГӨНИЙ ЭХ ҮҮСВЭРЭЭ ТАЙЛБАРЛАЖ ЧАДААГҮЙ Ш ТЭЭ ТА?? БАЙР ХАУСНЫ НАЙМАА ХИЙЖ БОЛНОО БҮР АНХ БАРНЫ БИЗНЕС ЭХЭЛСЭН МӨНГӨӨ ХААНААС ЯАЖ ОЛСНОО ТАЙЛБАРЛСАН БОЛ БОЛОХ БАЛАА 7АВГАЙ 9Н ОХИН ТЭЖЭЭХЭД МАШ ИХ МӨНГӨ ОНО ДОО ТЭДЭНД БИЗНИС ХИЙХ МӨНГӨ ГАРГАХД БҮР ИХ МӨНГӨ ОРНОО ЖИРИЙН ИРГЭД ГАНЦ ЭХНЭР 2ХҮҮХДЭЭ БИЗНЕС ХИЙХ 7ХАЫС АВЧ ӨГӨХ БАТУГАЙ 7 КГ МАХ МАХ АВАХ ГЭЭД ГҮРҮҮЖ БАЙНА ДАА ХӨӨӨ?

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.9.46.208

10 haus

Avatar

зочин 2020-07-23 150.129.141.250

Элбэгдорж бол Энхбаярт даан ч их хонзонтой байсан даа. муухай хэлмэгдүүлсэн хүн шүү. Баяр бол Баярцогтын адил авилгын орлогоо тайлбарлаж чадаагүй бололтой. Оюу толгойн гэрээг буруу хийснээр Баярцогт 10 сая доллар авсан бол Баяр 7 хаус авчээ. Шүүх шударга байна аа

Avatar

Зочин 2020-07-23 94.214.181.162

mongoliin shuuh buren haraat deerees ni ichsen hun hun **** jm uu shudraga durd togloson shiidver gargaj bna.

Avatar

схлдс 2020-07-23 66.181.160.61

луйварчид үнэн том байнаа

Avatar

С.Баяр уг нь маш ухаантай хүн 2020-07-23 192.82.78.151

Монголын лидерүүд Н.Энхбаяр, С.Баяр, Ц.Элбэгдорж нар яах аргагүй мөн байлаа. Даанч буруу замаар явцгаалаа.

Avatar

Зочин 2020-07-23 64.119.21.108

Элбэгдорж ярьдаг л хүн э

Avatar