"Өмнөд Суданд монгол цэрэг Covid-19-өөр биш зуурдаар нас барсан" | News.MN

"Өмнөд Суданд монгол цэрэг Covid-19-өөр биш зуурдаар нас барсан"

"Өмнөд Суданд монгол цэрэг Covid-19-өөр биш зуурдаар нас барсан"

"Өмнөд Суданд монгол цэрэг Covid-19-өөр биш зуурдаар нас барсан"

Өмнөд Суданд энхийг сахиулах үүрэг гүйцэтгэж байсан цэрэг Д.Ганбаатар нас барсан эсэхийг Зэвсэгт хүчний жанжин штабаас тодруулахад “Энэ явдал наадмаас өмнө болсон. Тухайн цэрэг зуурдаар нас барсан. Covid-19-ийн халдвар биш” гэх тайлбарыг өглөө.

Өмнөд Судан Улс дахь энхийг дэмжих UNMISS ажиллагаанд Монгол Улсын Зэвсэгт хүчний цэргүүд 2012 оноос эхлэн үүргэж гүйцэтгэж байгаа. Энэ хугацаанд гурван цэргийн алба хаагч зуурдаар нас барсан тохиолдол гарлаа.

Энхийг сахиулагч монгол цэргүүдийг аюултай байдалд оновчтой шийдвэр гаргадаг, өндөр сахилга бат, ур чадвар, тэсвэр хатуужилтай хэмээн дэлхийн олон улс орнууд төдийгүй НҮБ хүлээн зөвшөөрч, өндрөөр үнэлдэг.

Р.ДУЛАМ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
25
ХарамсалтайХарамсалтай
3
ТэнэглэлТэнэглэл
2
ЗөвЗөв
1
ГайхмаарГайхмаар
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

17 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Ariunbold 2020-07-23 202.55.191.130

Enxiig saxiulagch nertei,Amerikiin omnoos baildaxaa boli.

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.126.89.177

Амиа хорлосон.

Avatar

evroopoos 2020-07-23 193.91.98.156

Hudlaa saihan hoorogdoj hyamdhan ajilaa hiilgej bna daa tiim surhii yum bol Covid tussan mongol tserguudiig NUB hamgiin turuund eh orond ni hurgehgui yasan yum Amerik hulgaich nartai udaan ingej yavmaargui bna

Avatar

Зочин 2020-07-23 64.119.25.87

Цэрэг эрчүүд зуурдаар нас бараад байна гэж юу байхав дээ. Үнэнээр нь мэдээлж, цэрэг хүн шиг алдаршуулалдаа. Дандаа худлаа ярьж, шалчигнаж байх юм.

Avatar

Zocnin 2020-07-23 68.145.61.75

Hairan saihan zaluu haluun nas mongol hunii altan ami uregdej bhad yagaad nuugaad bsan yum be Amerkt l gehed tugaa bohiilgoj ondor hemjeend gashuuddag bhad mongol saihan zaluu g maani yaj nutagluulsan be Mongol hhnii amiig Ingej toohgui ongorooj bolohgui

Avatar

Зочин 2020-07-23 2.136.17.240

ОДОО ӨӨРСДИЙГӨӨ УР ЧАДВАРТАЙ ТЭСВЭР ХАТУУЖИЛТАЙ ГЭЖ МЭДРЭЛ МУУТАЙ ЮМ ШИГ БИТГИЙ МАГТАЖ БАЙ.

Avatar

хүннү 2020-07-23 202.55.188.39

Эхнэр нь салж өөр хүнтэй амьдрахаар болсон учираас амиа хорлсон юм биш биз дээ. Эр хүний ноён нуруу ийм зүйлд хугардаг юм. Эхнэртэй маш их хайртай гэтэл нөгөөх нь эзгүй хойгуур нь “сэвчихсэн” байх аа.

Avatar

Хх 2020-07-23 66.181.188.171

Засс чи л хүүхний төлөө амиа хорлох биз.Хорвоогоор л нэг хүүхэн байна даг.Хор шарандаа бүүр сайханг олоод найраад сууна шд

Avatar

Зочин 2020-07-23 66.181.186.213

Монгол хүний саруул ухаан гэж огт байхгүй болж дээ оюун ухаан нь булингартаж дээ бодол богино санаа сэтгэл нь хар хор болж дээ хүний газар олон улсын алба хааж байгаа нэгнээ муухайгаар бичээд байх шаардлагагүй бага ч гэсэн өндөр өргөвөл буян болно

Avatar

Зочин 2020-07-23 202.126.89.132

Биенээ дэглэж зодоод алчихсан юм уу? Улсын сүртэй нууц биш биз дээ? Олон нийтэд тодорхой мэдээлмээр бна!!!

Avatar

??? 2020-07-23 202.9.46.164

nas barsan shaltgaan todorhoi baih yostoi shd, zuurdaar geheer chin hen yu gej bodoh ve? Deglelt yum uu? Uvchin yum uu?

Avatar

Болор 2020-07-23 66.181.161.42

Дайн байлдаантай газар цэрэг эрийн ёсоор амиа алдсан бол зуурдаар гэлгүй бааьарын ёсоор амиа алдсан гэж ыичээч дээ

Avatar