Орон сууцны үнэ 2010 онтой харьцуулахад 79 хувиар өсчээ | News.MN

Орон сууцны үнэ 2010 онтой харьцуулахад 79 хувиар өсчээ

Орон сууцны үнэ 2010 онтой харьцуулахад 79 хувиар өсчээ

Орон сууцны үнэ 2010 онтой харьцуулахад 79 хувиар өсчээ

Улаанбаатар хотын төвийн зургаан дүүрэгт орон сууцны үнэ 2020 оны хоёрдугаар улиралд 2010 оны эцэстэй харьцуулахад 79.1 хувиар өсч, өмнөх 2019 оны мөн үетэй харьцуулахад 1.4 хувиар буурч, 2020 оны нэгдүгээр улиралтай харьцуулахад өөрчлөлтгүй гарчээ.

Орон сууцны үнэ 2020 оны хоёрдугаар улиралд өмнөх 2019 оны мөн үетэй харьцуулахад Баянгол дүүрэгт 2.6, Чингэлтэй дүүрэгт 2.5, Баянзүрх дүүрэгт 2.4, Сонгинохайрхан дүүрэгт 1.4 хувиар тус, тус буурсан байна. Харин Хан-Уул дүүрэгт 1.8, Сүхбаатар дүүрэгт 1.3 хувиар өсчээ.

Харин өмнөх 2020 оны эхний улиралтай харьцуулахад Чингэлтэй дүүрэгт 0.8, Баянзүрх дүүрэгт 0.2, Сонгинохайрхан дүүрэгт 0.1 хувиар тус, тус буурсан байна. Харин Хан-Уул дүүрэгт 0.7, Сүхбаатар дүүрэгт 0.2, Баянгол дүүрэгт 0.3 хувиар өссөн байна.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1
ЗөвЗөв
1
ТэнэглэлТэнэглэл
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
0
БурууБуруу
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

13 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-23 64.119.24.50

Худлаа яг эсрэгээрээ болоод бн авсан унээсээс хямдаар зарах гээд чадахгуй байхад байрны унэ есехее байсан одоо авч байгаа хунд ашигтай цаг ирээд бн ялангуяа хуучин байр

Avatar

МӨӨГИЙ 2020-07-23 115.84.87.208

ХУДЛАА ЧААХАА БОЛИОЧ 2010ОНД ДУДАЖ ҮНЭ 1МЯНГАН ДОЛАР БАЙСАН ОДОО 700ДОЛАР БОЛСОН БҮР БУУСАН ХА ХА ХА

Avatar

Zocnin 2020-07-23 68.145.61.75

Ter yed bi bair awcn bsan Odoo cn ter heweeree harin cn buurcn bwal ard tumend tustai Buunii nohoi mini ingej hudlaa bitgii bicn

Avatar

зочин 2020-07-23 66.181.161.84

Монгол төгрөг л цаас болоод байнаа л гэсэн үг шдээ . Улс удирдаж байгаа хүмүүсээ харцгаачих !.

Avatar

zochin 2020-07-23 66.181.161.52

covid 19 ajillasan alba haagchiddaa bairni batlamj ogson bairgui batlamj bolood bna medeelej ogooch

Avatar

Irgen 2020-07-23 202.126.89.27

TOSK-iin Hicheengui geed maliig ter Yu ch medehgui heden darga nariig soliocheee Hurelsuhee !!!!! Yadarsan ard irged bairand ormoor bn . 2016-2020 ond yu ch hiisengui ene TOSK !!!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-23 150.129.140.205

Хулаа үнэ өсгөх гэж ийм мэдээ тавихаа болиоч юун үнэ өсөх хямдрах болно барилга банкны хэд хуцах юм

Avatar

123 2020-07-23 64.119.27.81

Yadaj bhad ene shine bairnuud n unen hudlaa barigdsan bairnuud. Gadnaa gyalantsag dotroo palantsag. Yamar ch standarding shaardlaga hangadagui, yumnuud n heden jil bur sar bolohgui evdreh, tsooroh bol yu ch bish. Niitiin bohiriin shugam n hurtel muu hiigdsenees bolood umhii unerteg bnshd, neg shugamand holbogson ailuudiin gerees. Tegeed yamar ch gazar hudlult uer usnaas hamgaalsan yum yuch bhgui zarim shine bairnuud dooshoogoo suuj bna. Bas joohon gazar hudluhud hana n tsuurch bna.

Avatar

123 2020-07-23 64.119.27.81

Tegsen murtluu heden 100n saya baitugaa heden ter bum gej zarj bgaa n uneheer sonin bgaa bhgui yu.

Avatar

иргэн 2020-07-23 103.11.195.34

үнэн 10 жилийн өмнө долларын ханш ямар байлаа одоо хэд болов

Avatar

Чингисийн баатар 2020-07-23 202.179.27.44

Монголчууд гэрт амьдардаг уламжлалтай.Тагзанд амьдардаг хүмүүс Монгол биш.

Avatar

гуцваа 2020-07-23 202.179.26.204

хамаг мөнгөө хад руу оруулдаг хохь нь.талаар нэг гэрээ бариад амьдрах газартай байж

Avatar

Бигэр 2020-07-23 202.9.40.182

Харьцуулах суурь оноо мөн олов оо. Ядаж 2-3 жилийн өмнөх үетэй харьцуулдөг байгаа. 10 жилийн өмнө төгрөгийн худалдан авах чадвар ямар байлаа.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж