О.Содбилэг гишүүн ааваа дурсав | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

О.Содбилэг гишүүн ааваа дурсав

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.15-нд нийтлэгдсэн

О.Содбилэг гишүүн ааваа дурсав

Одоогоос 15 жилийн өмнө 2001 оны нэгдүгээр сарын 14-ны өдөр зудад нэрвэгдсэн малчдад тусламж хүргэж явсан МИ8 нисдэг Увс аймгийн Малчин суманд осолдсон. Уг ослоор дотоод, гадаадын найман хүн амиа алдсаны дотор УИХ-ын гишүүн Ш.Отгонбилэг байсан. Ш.Отгонбилэг агсны хүү О.Содбилэг эдүгээ аавыгаа залгамжлан, УИХ-ын гишүнээр сонгогдон ажиллаж байгаа билээ. УИХ-ын гишүүн О.Содбилэг фэйсбүүк хуудсандаа аавыгаа дурсан, 15 жилийн өмнөх хэрэг явдлын талаар өгүүлсэн нь олон хүнд хүрчээ. Ш.Отгонбилэг агсны дараа түүний гэргий Д.Туяа мөн УИХ-ын гишүүн болж байсан бөгөөд нэг гэр бүлийн гурван хүн ийнхүү төр түшилцсэн ховорхон түүхийг бүтээсэн  юм.

О.Содбилэг гишүүн  фэйсбүүктээ ийн бичжээ.

“Өнөөдөр 2016 оны нэгдүгээр сарын 14-ний өдөр. Гадаа -32С байна. Яг 15 жилийн өмнө 2001 оны нэгдүгээр сарын 14-ний өдөр. Гадаа -40С байв. Тэр өвөл 12 аймгийн 192 суманд зуд болж нийт 12 сая мал хорогдсон юм. Энэ өдөр миний аав НҮБ-ын олон улсын багтай байгалийн гамшиг зуданд нэрвэгдсэн малчидад туслахаар явж байгаад нисдэг тэрэгний осолд амь үрэгдсэн. Аавынхаа гэгээн дурсгалыг хүндэтгэж таны хань, хүүхдүүд, бэр ба хүргэн, долоон ач зээ, ах дүү хамаатан, найз нөхөд тань мэхийн ёсолж байна!

Доор дурдсан хүмүүсийн ажлын үр дүнд хандивлагч орнууд зуданд нэрвэгдсэн малчдад 12 сая ам.долларыг бэлнээр, 18 сая ам.долларын бараа материалыг өгсөн байдаг.

Увс аймгийн Малчин суманд болсон осолд Монголчуудын төлөө явж байгаад амь үрэгдсэн баатрууд:

Ш.Отгонбилэг – Монгол Улсын иргэн, УИХ-ын гишүүн,

Сабине Метцнер-Страк – Герман Улсын иргэн, НҮБ-ын Гамшгийн үнэлгээ зохицуулалтын газрын ахлагч,

Жерард Ле Клэйр – Их Британи Улсын иргэн, НҮБ-ын Гамшгийн үнэлгээ, зохицуулалтын газрын нэгжийн гишүүн

Матью Гирвин – АНУ-ын иргэн, НҮБ-ын Хүүхдийн сангийн Хөтөлбөрийн ажилтан,

Такахиро Като – Япон Улсын иргэн, NHK ТВ-ийн сэтгүүлч,

Минору Масаки – Япон Улсын иргэн, NHK ТВ- ийн зураглаач,

Б.Баярмаа – Монгол Улсын иргэн, НҮБ-ын Хүн амын сангийн Хөтөлбөрийн ажилтан,

Ц.Батзориг – Монгол Улсын иргэн, Гамма агентлагийн гэрэл зурагчин,

Д.Отгон – Нисдэг тэрэгний техникч нарын 9 хүн.

Түүхээ бид мэдэх ёстой!” гэжээ.

М.СУРА

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Byambasaixan 2016-01-15 202.9.41.83

ӨГӨР ГАХАЙ ЧАВКА(202.9.41.*)2016 оны 2 сарын 1 Зочин(202.70.43.*)Өнөөдөр 10 цаг 4 минут Петровисийн Оюунгэрэлийн баяжсан түүхийг бол сайн мэднэ. Оюунгэрэл хотын охин, яахав тэнэг биш, хотын охин, 1-р сургууль төгссөн, эх нь бүжигчин байсан гэсэн, тэгээд эхээсээ тэр муу залыг нь сурчихсан юм шиг байсан, амьтан аргыг олох, ам уруу хэдэн төгрөг чихээд татварынханы амыг яаж таглахаа сайн мэднэ. 1981 Москвагийн Нефтийн дээд сургуулийг инженер эдийн засгийн ангийн төгссөн, өөр эзэмшсэн боловсрол бол энэ хүнд байхгүй, нөхөр нь гээд дотоодод төгссөн барилгын инженер, өндөр биетэй сайхан залуу байдаг гэсэн, яаж Оюунгэрэлийг тоосон юм бэ гэмээр сайхан залуу байдаг гэсэн, Оюунгэрэд нь гээд палдийсан тарган шар авгай байсан гэсэн, тэгээд 1980-д онд нөхөр архи ууж ирээд зодно, Оюунгэрэл нь Барилгын Зургийн Инстутут дээр нөхрийгөө зодчихлоо гээд уйлаад суудаг байсан гэсэн. 1989 оны үед л байх, Мянгуужин Бямбасүрэн Үнийн хорооны дарга байж байгаад үнэ буруу зохиосон хэргээр буруудаад НИК-ын харъяа Нефть тос билүү харьяа компаний даргаар ажиллаж байхад Оюунгэрэл нь Нефть хангамжийн нэгтгэлд эдийн засагч тэгээд Мянгуужин Бямбасүрэнд жоохон ахиу мөнгө л бодож хуваарилж өгдөг байсан юм шиг байгаа юм. Тэгсэн 1992 онд Мянгуужин Бямбасүрэн Ерөнхий сайд болооод Оюунгэрэл Мянгуужин Бямбасүрэнгийн аргыг олж байгаад НИК-ийн захирал болсон, тэгээд Оюунгэрэлийг захирал байхад 1994 онд НИК 2 сая долларыг Оросын Компани уруу шилжүүлээд тэр компани алга болчихсон. Хойноос нь худлаа баахан хуульч Орос уруу явж хөөцөлдсөн нэртэй, тэр үеийн НИК-ийнхэний ярьж байснаар бол нэг оростой хашир хамсаад л хувиа хувааж авахаар тохироод л, мөнгө орж ирэнгүүт нөгөө орос нь компаниа татан буулгаад алга болоод л. Тэндээс олсон мөнгө Оюунгэрэлд байсан, тэгээд Отгонбилэгийн хормойнд чирэгдэж эхэлсэн, хэнтэй нийлэхээ мэднээ, Оюунгэрэл чинь тийм тэнэг биш. Тэгээд Петровис байгуулагдсан, залуу нөхөртэй Сеүл констракшины байрандаа амьдарч эхэлсэн, нөхөр нь ч залуу авгайтай МСS-ийн Орчлон сургуулийн байр хавьд байрандаа амьдарч эхэлсэн байх. Энэ авгайн амьдралд тийм их мөнгө байлаа гээд аз жаргал гэж юм юу байнаа. Намайг харахад юу ч алга. Өөрт нь их сайхан байгаа юм байлгүй, өөрийнхөө охинтойгоо чацуу үе мултарсан залуутай нөхөцчихсөн.

Zochin 2016-01-15 150.129.143.2

Sain Aav baisan baix aa. Gexdee lav sain noxor baigaaguig outan tsagiin noxod ne medne. Xarin Toriin xunii xavid aixtar avilgach denduu muu xun baisan Tsaashid aaviinxaa tuxai olon niited taviad baival ontsgui Chi ooroo xaraa biz dee Commentuudiin 90% ne xetsuuxen baisan shuu dee Ger buliinxee xureend dursval deer dee

Зочин 2016-01-15 202.131.230.218

Хувь хүнийхээ хувьд сайн хүн сайн аав байсан байхаа. Харин Эрдэнэт үйлдвэрийг нам, танил найз нөхөд , хувьдаа хувааж идсэнийг хүн болгон л мэддэг шүү дээ.Ярьдаггүй л болохоос. Хэрэв тэр ослоор өнгөрөөгүй бол гарцаагүй асуудалд орох байсан. Чи сайн аавын улсын хөрөнгөнөөс цавчсан мөнгөөр туйлж яваагаа битгий мартаарай... Хүмүүс мартаагүй шүү...

ӨГӨР ГАХАЙ ЧАВКА 2016-01-15 202.9.41.69

Зочин(202.70.43.*)Өнөөдөр 10 цаг 4 минут Петровисийн Оюунгэрэлийн баяжсан түүхийг бол сайн мэднэ. Оюунгэрэл хотын охин, яахав тэнэг биш, хотын охин, 1-р сургууль төгссөн, эх нь бүжигчин байсан гэсэн, тэгээд эхээсээ тэр муу залыг нь сурчихсан юм шиг байсан, амьтан аргыг олох, ам уруу хэдэн төгрөг чихээд татварынханы амыг яаж таглахаа сайн мэднэ. 1981 Москвагийн Нефтийн дээд сургуулийг инженер эдийн засгийн ангийн төгссөн, өөр эзэмшсэн боловсрол бол энэ хүнд байхгүй, нөхөр нь гээд дотоодод төгссөн барилгын инженер, өндөр биетэй сайхан залуу байдаг гэсэн, яаж Оюунгэрэлийг тоосон юм бэ гэмээр сайхан залуу байдаг гэсэн, Оюунгэрэд нь гээд палдийсан тарган шар авгай байсан гэсэн, тэгээд 1980-д онд нөхөр архи ууж ирээд зодно, Оюунгэрэл нь Барилгын Зургийн Инстутут дээр нөхрийгөө зодчихлоо гээд уйлаад суудаг байсан гэсэн. 1989 оны үед л байх, Мянгуужин Бямбасүрэн Үнийн хорооны дарга байж байгаад үнэ буруу зохиосон хэргээр буруудаад НИК-ын харъяа Нефть тос билүү харьяа компаний даргаар ажиллаж байхад Оюунгэрэл нь Нефть хангамжийн нэгтгэлд эдийн засагч тэгээд Мянгуужин Бямбасүрэнд жоохон ахиу мөнгө л бодож хуваарилж өгдөг байсан юм шиг байгаа юм. Тэгсэн 1992 онд Мянгуужин Бямбасүрэн Ерөнхий сайд болооод Оюунгэрэл Мянгуужин Бямбасүрэнгийн аргыг олж байгаад НИК-ийн захирал болсон, тэгээд Оюунгэрэлийг захирал байхад 1994 онд НИК 2 сая долларыг Оросын Компани уруу шилжүүлээд тэр компани алга болчихсон. Хойноос нь худлаа баахан хуульч Орос уруу явж хөөцөлдсөн нэртэй, тэр үеийн НИК-ийнхэний ярьж байснаар бол нэг оростой хашир хамсаад л хувиа хувааж авахаар тохироод л, мөнгө орж ирэнгүүт нөгөө орос нь компаниа татан буулгаад алга болоод л. Тэндээс олсон мөнгө Оюунгэрэлд байсан, тэгээд Отгонбилэгийн хормойнд чирэгдэж эхэлсэн, хэнтэй нийлэхээ мэднээ, Оюунгэрэл чинь тийм тэнэг биш. Тэгээд Петровис байгуулагдсан, залуу нөхөртэй Сеүл констракшины байрандаа амьдарч эхэлсэн, нөхөр нь ч залуу авгайтай МСS-ийн Орчлон сургуулийн байр хавьд байрандаа амьдарч эхэлсэн байх. Энэ авгайн амьдралд тийм их мөнгө байлаа гээд аз жаргал гэж юм юу байнаа. Намайг харахад юу ч алга. Өөрт нь их сайхан байгаа юм байлгүй, өөрийнхөө охинтойгоо чацуу үе мултарсан залуутай нөхөцчихсөн.

Зочин 2016-01-15 202.21.106.160

eRDENETIIG IDDEG TER HUNII HUUHDIIG NI TURUULSEN GEJ SONSOJ BSAN YUM BN

mongol 2016-01-15 43.242.243.24

tom luibarghin baisan daa gazar daagaagui baix olon xun daguulj uxsen dee

зочин 2016-01-15 43.242.243.244

Хүмүүс юу ч гэж бай, танай аав мундаг хүн байсан. Түүн шиг мундаг удирдагч одоо хир гарч ирээгүй л байна.

Зочин 2016-01-15 202.21.106.160

tIIM SHUU UHSEN NHOINOO UR HUUHEDDEE SHEVATSARIIN BANKNAAS IDEED BARAHGUI IH HURUNGU UGUULJ CHADAH AAV HOVOR SHUU TER NI MONGOLIIN BAYLAGAAS HULGAILSAN L BOLOHOOS

Зочин 2016-01-15 202.70.43.34

Петровисийн Оюунгэрэлийн баяжсан түүхийг бол сайн мэднэ. Оюунгэрэл хотын охин, яахав тэнэг биш, хотын охин, 1-р сургууль төгссөн, эх нь бүжигчин байсан гэсэн, тэгээд эхээсээ тэр муу залыг нь сурчихсан юм шиг байсан, амьтан аргыг олох, ам уруу хэдэн төгрөг чихээд татварынханы амыг яаж таглахаа сайн мэднэ. 1981 Москвагийн Нефтийн дээд сургуулийг инженер эдийн засгийн ангийн төгссөн, өөр эзэмшсэн боловсрол бол энэ хүнд байхгүй, нөхөр нь гээд дотоодод төгссөн барилгын инженер, өндөр биетэй сайхан залуу байдаг гэсэн, яаж Оюунгэрэлийг тоосон юм бэ гэмээр сайхан залуу байдаг гэсэн, Оюунгэрэд нь гээд палдийсан тарган шар авгай байсан гэсэн, тэгээд 1980-д онд нөхөр архи ууж ирээд зодно, Оюунгэрэл нь Барилгын Зургийн Инстутут дээр нөхрийгөө зодчихлоо гээд уйлаад суудаг байсан гэсэн. 1989 оны үед л байх, Мянгуужин Бямбасүрэн Үнийн хорооны дарга байж байгаад үнэ буруу зохиосон хэргээр буруудаад НИК-ын харъяа Нефть тос билүү харьяа компаний даргаар ажиллаж байхад Оюунгэрэл нь Нефть хангамжийн нэгтгэлд эдийн засагч тэгээд Мянгуужин Бямбасүрэнд жоохон ахиу мөнгө л бодож хуваарилж өгдөг байсан юм шиг байгаа юм. Тэгсэн 1992 онд Мянгуужин Бямбасүрэн Ерөнхий сайд болооод Оюунгэрэл Мянгуужин Бямбасүрэнгийн аргыг олж байгаад НИК-ийн захирал болсон, тэгээд Оюунгэрэлийг захирал байхад 1994 онд НИК 2 сая долларыг Оросын Компани уруу шилжүүлээд тэр компани алга болчихсон. Хойноос нь худлаа баахан хуульч Орос уруу явж хөөцөлдсөн нэртэй, тэр үеийн НИК-ийнхэний ярьж байснаар бол нэг оростой хашир хамсаад л хувиа хувааж авахаар тохироод л, мөнгө орж ирэнгүүт нөгөө орос нь компаниа татан буулгаад алга болоод л. Тэндээс олсон мөнгө Оюунгэрэлд байсан, тэгээд Отгонбилэгийн хормойнд чирэгдэж эхэлсэн, хэнтэй нийлэхээ мэднээ, Оюунгэрэл чинь тийм тэнэг биш. Тэгээд Петровис байгуулагдсан, залуу нөхөртэй Сеүл констракшины байрандаа амьдарч эхэлсэн, нөхөр нь ч залуу авгайтай МСS-ийн Орчлон сургуулийн байр хавьд байрандаа амьдарч эхэлсэн байх. Энэ авгайн амьдралд тийм их мөнгө байлаа гээд аз жаргал гэж юм юу байнаа. Намайг харахад юу ч алга. Өөрт нь их сайхан байгаа юм байлгүй, өөрийнхөө охинтойгоо чацуу үе мултарсан залуутай нөхөцчихсөн.

Зочин 2016-01-15 202.70.43.34

Отгонбилэгийг үхэхэд Өнөөдөр сонины Балдорж уйлаад зогсож байсан гэсэн, дараа нь Балдорж нь нэг залуу хүүхэнтэй зочид буудалд хийж байгаад нөгөөдөхөө даахгүй, зүрх хаагдаж нас барахад оршуулган дээр нь Багабанди уйлаад зогсож байсан гэсэн. Уйлж зогсоог нь зурагтаар харсан Багабандийг таньдаг нэг хүн "Мөнгөний уут алга болгчихлоо." гээд улйж байнаа, Энэ хүнд өөр гашуудаад байх юм байхгүй гэж ярьж байж билээ. Нэг нутгийн ч юм уу, энэ хүмүүс бүгд Завханых юм уу? Мөнгөний найзууд л байсан байхгүй, нэг нэгэндээ ашигтай, Багабандт гааль, татвар, бичиг баримт, тендер, хувьчлалыг хариуцдаг, нөгөө 2 нь мөнгө угаах, гаасан мөнгөнөөс Баганбандид хувь хүртээх, мөнгө хэн нэгний дансаар шилжүүлэх гэх мэтээр ажилладаг байсан байх. Багабандийг тэгж уйлж зогсох хүн биш гэж яриад байсан

Зочин 2016-01-15 103.57.94.71

ЭНЭ НЭГ МАЛЫГ ХУЛГАЙЧ ЭЦГИЙН ДУРСАМЖТАЙ НЬ ЗАЙЛУУЛААЧ

Баагий 2016-01-15 176.0.62.240

НИЙТ 30 САЯ ДОЛЛАР ГЭНЭ ҮҮ ОДООГИЙН ХАНШААР 60 ТЭРБУМ ТӨГРӨГ ТЭР ИХ МӨНГӨ МАЛЧДАД ХҮРЧ ЧАДСАН УУ ХЭДИЙГ НЬ ТУХАЙН ҮЕИЙН ЛУЙВАРЧИД ЗАВШАА БОЛ ДОО.ОТГОНБИЛЭГ (УМ МАНИ БАД МИ ХУМ) ТЭР ҮЕД ЖИНХЭНЭ УЛС ДОТОР УЛС БАЙГУУЛСАН ЖИНХЭНЭ ОЛИГАРХИ БАЙСАН ДАА ЭРДЭНЭТЭЭС ХИЧНЭЭН Ч ИХ МӨНГӨ ХУСАА ЮМ.ТЭР МӨНГӨНӨӨСӨӨ МОНГОЛЫН ХАМГИЙН ТОМ НИК.Г ХУДАЛДАЖ АВАА БИЗ ГЭНЭТ БАЯЖИХ НАСАНДЦӨВТЭЙ ГЭЖ

zochin 2016-01-15 68.174.162.130

Ene zaluu unench shudarga khodolmoroor bosgoson mongo oort ni ovloj irdeg yum shig sanadag bolotoi. Ingej showdej baigaag bodohod. Zaluu mini ugui shuu!!!!!!!!!!

Зочин 2016-01-15 202.21.106.160

hARIN TIIMEE ARD IRGEDIIG GUILGACHIN BOLGOJ YVAA ATGAALJIN HAR MANGASUUD SHUU DEE GER BULEEREE TURD GARAAD TA NARIIN ARAAS L HUMUUS INGEJ BOLDOG YUM BN GESEN SURGAMJ AVCH ALINGAA ALDTALAA MULHUJ HULHUJ BN DAA

Зочин 2016-01-15 182.160.4.15

Отгонбилэгийг Багабаньди хамгаалдаг байсан. Луйвраас нь Багабаньди хувь хүртээ биз.

ghghgh 2016-01-15 202.179.11.134

Ийм сайхан нэртэй хүү ийм муухай юм хийж тэр үхсэн хүний сүнсийг ингэж тарчлаах гэждээ?ядаж энэ зурагтай хуудсаа аваасай билээ,тэртээ тэргүй олон түмэн нийгэмээрээ хүлээж авахгүй байгаа луйварчныг ингэж сурталчлаж бурхан болоочын араас энэ их ***** зүхэл хийлгэж яах нь вэ?одоо байтлаа эхийг инь хүртэл элдвээр хэлж бичиж байна шүүдээ?жирийн бидэнд ч эвгүй байх юм?чи ч ойгүй тэнэг хүн юмдаа?

Зочин 2016-01-15 122.201.24.104

Оросууд Монголыг соци үед ёстой нэг цөлмөсөн дөө. Зөвхөн Сэлэнгийн Бугантын алтны уурхайгаас алтыг шуудайгаар шуудайгаар нь хойшоо гаргахдаа ердөө кг-аар нь хиллэж үзээгүй. Зөвхөн тэдэн шуудай алт гарав гэж протокол үйлдсэн болдог байсан. Үүнийг нь МАХН буюу одоогийн МАН-ын эрхэм дарга нар мэддэг байсан. Эрдэнэтийг ёстой самарсан. Харин ч Халхын буян барагдахгүй юм даа гэдэг шиг хөөрхий одоо ч ашгаа өгсөөр. Отгонбилэг агсан юм л бол мөнгөөр л шийднэ гэдэг хүн байсан. Олимпийн хорооны даргын сонгуульд өрсөлдөхөөр УБ-д ирэхдээ нисдэг тэргээрээ Шинжлэх ухаан мэдээллийн төвийн дээр шууд буучихъя гэж нисэгч нарыг дарамталсан гэдэг. Содбилэг ээ, чи бурхан болсон аавынхаа сүнсийг явуулаач, яасан их зовоож байна вэ? Чи улс төрд хутгалдах ёсгүй л байсан юм. Та нар шиг мөнгө төгрөг, ахуй, эд хөрөнгө, байр сав, идэх хоол, хувцас хунар, эм тариа гэж санаа зовохгүй амьдрах юмсан. Чи МАН-ын мангаруудтай хутгалдах бүр ч хэрэггүй байсан. Нисдэг тэргэнд их л нүгэлтэй хүн байж дээ.

EERKA 2016-01-15 59.153.87.203

tA NAR BOLIX XEREGTEI. TER BOL MONGOL ULCIIN XOGJIL DEBSHILD XUBI NEMREE ORUULSAN MINDAG ALSIIN XARAATAI BIZNES XVN BAISAN. BID MONGOLCHUUD BAIJ NEG XVNIIG MUU XELEX GEXEER XVN BOLGON DAGAX UM. UMAND UCHIRTAI XANDAX XEREGTEI. TER XVNII BAIGUULSAN GABIYA IX BAIXAA. UM SAIN AMGALAN BOLTUGAI.

kkk 2016-01-15 202.9.40.27

ov zamlagmjilsan gehiinmuu ugsaa zalgamjilsan gehiinmuu noyoduud baisan baih ter deer uyed harid odoo orchin uyed ene zaluu bol odoo yu vee zaawal uls tord baih geed

Зочин 2016-01-15 78.250.140.42

Аав нь эвгүй цайрчихсан луйварчин бсан даа хөөрхий .. . 76 -Д ч хэмжээ хэтэрвэл бурхан яадаг-г

Зочин 2016-01-15 103.57.95.182

Отгонбилэг ард түмний хөрөнгийг хайр найргүй идсэн дээ. Харин бурхан шийтгэлээ хүртээсэн

Зочин 2016-01-15 202.21.106.160

SHIITGEEGUI EE ULDSEN NI HARIN CH HOJIJ BN HAHAJ UHEESEI

Зочин 2016-01-15 202.9.41.43

Улсын мөнгийг ийм эхээр эрээ цээрээгүй идэж болдогийг ШО анх эхлүүлж суурийн тавьсан юм шүү дээ. Аргагүй л дээ, мань хүн Оросуудтай ойр ажиллаж тэднээс энэ бүхнийг сурсан. Одоогийн Оросын бүх олигархууд бүгд улсаасаа мөнгө хулгайлж ийм хүчирхэг болсон байдаг

Бямбасайхан 2016-01-15 202.9.41.43

НИК, Петровис,Улаанбаатар зочид буудал, Капитрон банк........................энэ хэний мөнгөөр боссон бэ? Эх үүсвэр нь хаанаас вэ? Монголчуудаа........?????? С.Зоригийг хэн алсан бэ........???????

ИРГЭН 2016-01-15 103.229.122.11

Зууны зартай луйварчин ОТГОНБИЛЭГ гэгч төрийн бузрын хар хулгайчийн хүү, та бидний татвараас хулгайлсан мөнгөн дээр туйлж гарч ирсэн, эгэл жирийн ард түмний бор амьдрал мэдэхгүй энэ ШOBШИЙН НУСГАЙ ЖУЛДРАЙГ төрд дахин бүү ойртуул, ард түмээн.....

11111 2016-01-15 183.177.98.27

мундаг залуу байна даа Ш.Отгонбилэг гишүүнийг , хийж бүтээсэн зүйлтэй Оросын шилдэгүүд Манай Монгол улсаас ганц энэ хүнийг үнэлж тоодог байсан гэсэн.аргагүй л сайн аавын хүү зөв бодолтой алсыг харж нийгэмд олон зүйлийг бүтээгээрэй бэрхшээлд эвдэрч болохгүй амжилт хүсьеэ

төмөр 2016-01-15 103.229.120.150

Энэ Монгол Улсад ажил хийж үзсэн юм уу ямар гавьяа байгуулсан юм бэ эцэгийн хээ хулгайлсан мөнгөөр ээжтэйгээ 76 тай нийлж давтан хулгай хийж байгаа биз

Зочин 2016-01-15 203.91.115.37

таны аавыг бурхан шийтгэсэн юм удахгүй чи ч энэ шийтгэлийг хүртэнэ

дорж 2016-01-15 103.57.95.13

тэнгэрт халисан хунийг ямар их тавална вэ? бид чинь бага ч гэсэн энэрэнгуй байх естой бус уу?

Зочин 2016-01-15 103.26.193.101

zuuni manlai luivarching tur ergen dursaad yah ch bilee harin shveitsart baisan 20 saya avsan uu avaagui bol hulgaichin uldegluudees salgaj avmaar bna

Zochin 2016-01-15 122.201.24.49

Hulgaich aavaa gertee dursana bizdee, mongoliin ard tumen bol aaviig chin eereer bodoj yavdgiig sain sana!

ХАЙРАН УЛСЫН ХӨРӨНГӨ 2016-01-15 119.40.103.98

ХАЙРАН МОНГОЛ УЛСЫН ӨЧНӨӨН САЯ ДОЛЛОРЫГ ШВЕЙЦАРЫН БАНКАНД ХИЙГЭЭД ХАЙРАН ЮМ МОНГОЛ БАНКАНДАА ХИЙХГҮЙ ДЭЭ

Зочин 2016-01-15 182.160.0.107

Баярмаа Батзориг цэл залуугаараа тэнгэрт хальсан даа, даан ч харамсмаар хайран залуус.

Зочин 2016-01-15 182.160.2.55

Улсын мөнгийг ийм эхээр эрээ цээрээгүй идэж болдогийг ШО анх эхлүүлж суурийн тавьсан юм шүү дээ. Аргагүй л дээ, мань хүн Оросуудтай ойр ажиллаж тэднээс энэ бүхнийг сурсан. Одоогийн Оросын бүх олигархууд бүгд улсаасаа мөнгө хулгайлж ийм хүчирхэг болсон байдаг

Зочин 2016-01-15 202.9.40.22

Отгонбилэг ранг өндөртөй манай орны том бизнессмен байсан. Монголчууд бүгд "чөтгөрийн тогооны "үлгэрээр түүнд атаархан янз бүрийн нэр зүүн янз бүрээр түүнийг цааш нь харуулахыг оролдож эхэлсэн.Цааш нь харуулчихаад сэтгэл нь амарцгаасан даа. Ялангуяа АН-ын нөхөд.

Зочин 2016-01-15 202.9.40.245

Тvvний осолд АН ын нехед ямар хамаатай юм бэ?! МАН засаг толгойлж байсан !!!

Asuult 2016-01-15 202.9.40.231

Shveitsariin banking Shoo 20 saya dollar hadgaluulj bgaad uheheer n avgai huuhed n avya heden chin gereeslelee avaad ir gsn chin baihgui gej. Tegvel hohi n geed uguugui gsn. Ulsaas hulgailsan munguu Swiss bankind hadgalj baij. Hulgailsan mungiig n ene huu n avya gej baisan gsn. Ovoo l luivar sutsan yum bolov uu daa. Haramsaltai n manai ulsaas Hulgailsan mungiig ulsad n ch uguugui gsn.

Зочин 2016-01-15 202.21.106.160

MUNGU NI IRSEN SH DE YU GEED ULGER ZOHIOGOOD BGAAN HARIN CH UURSDUU CH MEDEEGUI BJ BHAD NI TANAI AAVIIN MUNGU GEED UGSUN TER BANK CHINE

Зочин 2016-01-15 103.57.95.230

Otgonbileg guai judagtai xulgaich baisiim shuu

Зочин 2016-01-15 202.21.106.160

JUDAG BAS BAIDAG BH NI EE HULGAICHID

Зочин 2016-01-15 202.21.106.160

HUDALCH HUNIIG HUDARGAGUI, HULGAICH HUNIIG JUDAGGUI GEJ L SONSOJ BAILAA

Монголчуудаа гэж 2016-01-15 150.129.143.182

Монголчууд унасан нэгнийгээ дээрээс нь дэвсдэгүй, доорхи сэтгэгдэлүүдээс харахад бид өөрсдөө ямар муухай улс болцгоосон байнаа.

Gamshig teneg zaluu gauai-d 2016-01-15 211.236.215.123

Chi udahgui gedes chin hagaaad uheh bolno Chinii etsgiin hiisen nugel chiinii baahan nyalzrai huuhduuded hurne za iH GAIHUULAH YUUMAA CHAAVAAS ..Chinii ehner Tuul gej chinii etsgiin hulhidsan mongon deer togloh yum Hohino doo hohino nUGEL NUDEEREE GEJ UR huuhded chin gai gamshig bolno shuu Sod guia

а 2016-01-15 103.26.194.117

ЭНЭ БАНДИД " ЧИНИЙ ААВ ХУЛГАЙЧ"ГЭЭД ХЭЛЭЭД ӨГӨХ ХҮН АЛГУУ?

Зочин 2016-01-15 103.9.90.130

Otgonbayriin deeremdsen Mongoliin irgeded zoruilagdsan munguur 100sh huuhdiin tsetserleg baiguulj bolno. MAN, MAXN, AN baisan tsagt iim buzar humuus ulaan nuuree niited haruulsaar l baih bolno shivshigiin buzar amitan.

Зочин 2016-01-15 112.72.12.9

Зөв инёрги

Зочин 2016-01-15 202.9.41.11

LUUVIRCHINIIG YUUGIINE DURSDAG BAINAA. SOELTOI CARAILSAN HUU LUUVIRCHAAN...

Зочин 2016-01-15 174.51.184.181

vnen soninii jiriin ajiltan baisan Baldorj genet tegtlee ikh bayajisnii ,bas Bagabandi tvvnii orshuulga deer engintelee uilaad baisnii uchiriig medej avlaa. za ter oyungerel gegch bol MAHN buyu MAH iin zasaglal ,Bagabandiin erunkhilegchiin vyed darkhlagdsan khvn yum gene bilee . Munkhrukh yum shig khvmvvs yakh gej ingej baidag bainaa !!! Gants oldokh amidrald , khvmvvn bolj khorvood irsen ter ikh khuvi zayaand khvneeree l baitsgaaldaa

Зочин 2016-01-15 188.105.246.115

Hulgaich aavtai kkkk. Minii etseg hund bal balgui amidrasan tsulh halh baisan daa

зочин 2016-01-15 203.91.115.41

эцгээ дурсаж байгаа нь сайхан байна хүнд аав ээжээс илүү юм гүйж үгүй шүү, харин аав чинь улсын мөнгө их цохисон нөхөр дээ хар бараан юм хийсэн хиййсэн

Зочин 2016-01-15 112.72.12.9

Үгүй шүү

ha ha ha 2016-01-15 202.9.40.105

Зочин(203.194.118.*)Өнөөдөр 3 цаг 48 минут Туяа авгай залуучуудийг монгоор худалдаж аваж унтдаг гэсэн Оюунгэрэлийн нууц нь бол тв5 Ганбаяр

Зочин 2016-01-15 59.153.113.251

хулгайчийг эх оронч сайн хүн байсан гээд байгаа нь дурсан санах биш

Нарантуяа 2016-01-15 124.158.126.20

Эцгээ санан дурсах эрх хэнд ч бий шүү. Ардчилсан Монголчууд аа.

Нарантуяа 2016-01-15 124.158.126.20

Эх орны хүү эх орон,элгэн садныхаа төлөө алтан амиа зориулсан даа. Хамт явсан орчуулагч нь 24 г/см/куб гэсэн хэмжигдэхүүнийг Олон Улсын байгууллагынханд ойлгуулах гэж нэлээд юм болсон доо. Тэгээд л маргааш нь аймгийн ИТХ-ын хуваарьт суудлаар УБ ниснэ гэж байсан гишүүн маань гэнэт Увс руу ниссэн. Тэнгэрлиг тэр хүнтэй сүүлёийн удаа уулзаж байгаагаа тэрхэн үед хэрхэн мэдэх билээ дээ...

Zochin 2016-01-15 150.129.143.2

Tenegteerei. Gal guai bol ter uedee chadaltai tsooxon orchuulagchiin neg baisan. Sain xun tul ongotsnii osloos shalbarxai ch ugui amid uldsen shuu dee

ghghghg 2016-01-15 202.179.10.150

Энэ тэнэг хүү ингэж луйварчин эцэгээ дурсаж хамаг булайгаа дэлгүүлэхийн оронд чимээгүйхэн байсан бол аштай юу?одоо энүүнийг олон түмэн нэг нүдээр үзэхээ байлаадаа,могойноос могой л төрдөг шиг луйварчнаас луйварчин л төрөөшүүдээ,хохирогчид мөнгөө буцааж авах талын юм болсон нь дээр байхаа.

zozo 2016-01-15 124.158.126.20

Tengert hailsan etsgee durssan huugiin buruu gej yu bha yum ve? Etseg ehiinhee buruu zuviig shuun tungaah ni yu yum bee

Zozo-d 2016-01-15 76.107.96.25

uurtuu l hadgalah heregtei baij dee. Ingej haraalgan haraalgan dursahiin here yu bna

Зочин 2016-01-15 182.160.0.132

songuul oirtohoor sanadag aaan

Зочин 2016-01-15 203.194.118.116

Туяа авгай залуучуудийг монгоор худалдаж аваж унтдаг гэсэн Оюунгэрэлийн нууц нь бол тв5 Ганбаяр

aweawe 2016-01-15 43.242.243.142

ter oyungerel avgai bol zaluuchuudiig munguur ***** gesen.

Зочин 2016-01-15 203.194.118.116

Khylgaichiin ur ydam ydakhgui gegeelee edlene dee ur khuukhed chini myy khar khylgaich nar

Зочин 2016-01-15 203.194.118.116

Chinii aav bol khylgaich yaj mungutui bolson be erdenet bol mongoliin umch tanai aav bol ternees l khylgai khiisen zangiatai khylgaich eej chini bol ***** улс торийн

ИРГЭН 2016-01-15 103.229.122.42

Зууны зартай луйварчин ОТГОНБИЛЭГ гэгч төрийн бузрын хар хулгайчийн хүү, та бидний татвараас хулгайлсан мөнгөн дээр туйлж гарч ирсэн, эгэл жирийн ард түмний бор амьдрал мэдэхгүй энэ ШOBШИЙН ЖУЛДРАЙГ төрд дахин бүү ойртуул, ард түмээн.....

Зочин 2016-01-15 202.131.225.196

би энэ залуугийн оронд байсан бол аль болох чимээгүй л байх байсан. эсвэл хөрөнгийг нь шалгана гэж айгаад ингээд янз бүрийн пост бичээд байдым уу? ойлгохгүймаа.

Зочин 2016-01-15 59.153.113.41

3 үeээрээ төр түшилцсэнхоьор ч гэх шиг мөнгөөр гарчихаад балайр юу хийсийн

zochin 2016-01-15 202.126.89.199

Codoo huu ene olon komentuudig uzeed 1 yum bodno bizdee ard tumnee hairalaj yavah heregtei yos zuitei bhiig heleed l bna zaluu hun yum bodoh heregtei buh sanaluud nadad sonin setgegdel turuulj bna Codoo uun deer uhaanaa zuv ajiluulj dugnelt hiih l uldlee uls turiig hun bolgon medeh albagui uuriin medlegiin tuvshind l sanaagaa bichij gej bodoj bna

zochin 2016-01-15 202.126.89.199

Ene hunii tuhai muugaar helehiig husehgui bna uneheer bid kaptilist niigmiig songoson ni unen tiim bolohoor undesnii hurungutun baij baij Mongol uls tusgaar togtonoloo hadgalna gej bodoj bna ene utgaar l hurungujsun bh gelee geed hurunguu avaad yavaagui shdee bgaa shdee Mongolchuud mini tsuuhuulee ev eye hicheej amdarmaar bna bid hurungu gazar shoroondoo l erem seg baimaar bid Tusgaar togtnoliin tuluu l baimaar bna

Зочин 2016-01-15 79.98.213.82

Тухайн үед их харамсалтай юм болсон нь үнэн. Мэдээж хэцүү л байсан байх. Тэхдээ энэ бол түүх бишэээ.

Улсын мөнгө хөхөж өссөн 2016-01-15 202.9.40.205

Содбилэг даруу байгаач. Та нар Ардын мөнгөөр өдий болтол тэжээгдэж явааг чинь бүх хүмүүс мэднэ. Ийм учраас эрүүгээ чирсэн авгайгаач даруу байлгаж бай. Бусдаас содон юм та нарт байхгүй.

луйварчин 2016-01-15 124.158.109.90

энэ хүнийг товчоор илэрхийл гэвэл зүгээр л луйварчин....соёлтой хулгайч.........

Зочин 2016-01-15 103.9.88.210

Хулгайн мөнгөөр тогтоосон содон амжилт юм биз дээ

111 2016-01-15 218.100.84.71

sod oo, uvguun odoo bitgii ingej yari, Burhan chamaig urshuuhgui shu, huuli urshuuh l bh,,,,,

Зочин 2016-01-15 59.153.114.56

eroolgui bayjsan hundee, suuldee delhii daahaa boliod yabaad ugsunduu huurhii.

Зочин 2016-01-15 202.9.40.14

Отгонбилэг монголын ард түмний хөрөнгөөр гараа угаасан жинхэн мафийн толгойлогч байхгүй юу. Нүгэл нь нүдээр нь гарч бурханы шийтгэл хүртсэн юм. Эх нь шийр алаг бол хүү нь хээр алаг.

werwer 2016-01-15 43.242.243.142

Bagabandi, Baldorj, Otgonbileg nar Mongoliig muljij deeremdsen bolovson caraitai hulgacih nar sdhe. Ur udam ni yag adilhan. Ene helee zajilsan chacga ih hurliin gishuun gej yu hiisen um. Baasaa ch archij chadahgui baij

Зочин 2016-01-15 182.160.3.218

Petrovisiin oyungerel ed nariig oruulaad hanaj tsaddaggui mafiin buleglel sainaa uzsengui de.

Зочин 2016-01-15 103.229.178.10

ичиж амьдар !

Зочин 2016-01-15 69.58.97.5

Baataruud baihdaa ch yahav dee, baildaj yavaad ami ersedsen yumuu?

Зочин 2016-01-15 202.9.41.151

ARD TUMNI HARAAL IDEJ AMIDARHAAR UHSENII DEERDEE

эрлэг чамд ойрхон байна 2016-01-15 150.129.143.124

түүх давтагданаа чи удахгүй тэгж үхнээ. битгий онгир эрлэг чамд ойрхон байна

Үнэн шүү 2016-01-15 122.201.24.162

Ш.Отгонбилэг бол үнэхээр уваагүй луйварчин байсан. Гэхдээ түүний нэг давуу тал нь идсэн мөнгөнийхөө тун бага хувиийг бусдад тараадаг/Маш их мөнгө учраас түүний бага хувь нь ч нэлээд хангалттай мөнгө болдог байсан./ Тиймээс л эрдэнэтийн нилээд олон боолийн сэтгэхүй нь хөгжсөн ардууд их хүндэлдэг. Үнэхээр нүгэл нүдээрээ гардагийн жишээ болсон хүн дээ. Гэхдээ их олон гэмгүй хүмүүсийг хөлдөө чирсэн дээ.

Зочин 2016-01-15 182.160.33.105

Их ч баяжсан, хөөрүү сагсан нөхөр байсан гэдэг.

Зочин 2016-01-15 202.21.110.186

Содбилэгээ чи харахад сайхан залуу. гэхдээ ухаантай бай. Цахим хуудсаар нэр төртэй хүн юм бичвэл ямар хариу ирдэгийг мэддэгүй юм уу. Дурсах гэж байгаа нь энэ гэж эцгийнхээ ясыг өндөлзүүлж яахнав дээ. Ер нь цагаан мөртэй хүн цахимд үзэгдэхгүй бол болдгүй юм. Муу хүмүүс бол бүүүүр муу болдог юмдаа

Зочин 2016-01-15 119.40.100.222

гэнэт идвэл гэдсэнд халтай, гэнэт баяжвал насанд цөвтэй гэдэг л болсондоо

g 2016-01-15 122.201.22.127

эмчилдэг хүнийг эмч ,талх хийдгийг талхчин, хулгай хийдгийг хулгайч гэнэ.хулгайчийн хүүхдийг бол УИХ гишүүн гэдиймуудаа энэ улсад

Зочин 2016-01-15 202.9.40.119

Оюунгэрэл сэргэлэн муу зальтай авгай, НИК-ээс хулгайлсан мөнгө нэлээд бсан нь бол үнэн, гэхдээ Отгонбилэгийн хөрөнгө ихэнх нь юм гэнэ лээ. Отгонбилэгийн хормоонд чирэгдэж гүйсээр компани байгуулсан байх. Эх нь булингартай бол адаг нь будингартай гэж үг бий. Буруу гараар орсон мөнгө юм болдоггүй л гэдэг дээ. Хулгайн мөнгөөр боссон компани мэдэхгүй дээ, Бурхан нүдтэй

Зочин 2016-01-15 202.9.40.119

Оюунгэрэл сэргэлэн муу зальтай авгай, НИК-ээс хулгайлсан мөнгө нэлээд бсан нь бол үнэн, гэхдээ Отгонбилэгийн хөрөнгө ихэнх нь юм гэнэ лээ. Отгонбилэгийн хормоонд чирэгдэж гүйсээр компани байгуулсан байх. Эх нь булингартай бол адаг нь будингартай гэж үг бий. Буруу гараар орсон мөнгө юм болдоггүй л гэдэг дээ. Хулгайн мөнгөөр боссон компани мэдэхгүй дээ, Бурхан нүдтэй

Зочин 2016-01-15 202.70.43.34

Zochin(182.160.40.*) Доор сэтгэгдэлээ үлдээгчид - Энэ хүний хувьд олуулаа идсэн ч гэх шиг, ганцаараа Отгонбилэг идээгүй ч гэх шиг, ер нь төрийн компаний мөнгийг идэх зөв юм уу, Монголчуудын амьдрал дээшлэх ёстой болохоос биш, Завханчуудын амьдрал сайжрах ёстой юм уу. Маш олон хүний амьдрал сайжирсан ч гэх шиг, Монголчууд ядуу хэвээрээ л бна, өөрийн чинь үзэл бодолоос харахад бол шунахай, хулгайч бна даа.

Zochin 2016-01-15 182.160.40.236

otgonbileg guaig gaihaltai ylger domog shig saihan hyn baisniig sonsoj baisan baga zereg gadarlana. Ajilchid ni mash ih hyndeldeg baisan. Harin jaahan nutgarhag hun Zavhan aimgiin hymyysiig mash ih uud ni tatsan. Bi bol Bulgan aimgiin hyn. Olon hynii amidraliig uud ni tatsan. Ter hyn ganzaaraa ideegyi ih egel hyn baisan.

С.СҮРЭНЖАВ 2016-01-15 202.9.41.75

талийгчийг би бараг мэдэхгүй ч тэртээ 27 жилийн өмнө БНМАУ-ын ГАЗРЫН ХЭВЛИЙН ТУХАЙ хуулийн төслийг СнЗ-ын хурлаар хэлэлцүүлэхийн өмнөхөн ЭХГУУЯ-ны сайд СнЗ -ын ОРЛОГЧ ДАРГА ПЭЛЖЭЭ гуай хуулын төслийн ахлагчийн ёсоор Ш ОТГОН БИЛЭГИЙГ ажлын хэсэгт оруулж тэр залуу хэнээс ч ичилгүйгээр энэ хууль монгол хөрсөнд буусангүй ганц авах юм нь МОНГОЛЧУУД АШИГТ МАЛТМАЛААС татвар авах болжээ гэж билээ ???

оюу толгой 2016-01-15 203.169.49.130

Эрдэнэтийн зэс дуусахад ард нь тэрний дайны орд олох хэрэгтэй гэсэн алсыг харсны дүнд экспедицийг нь томилуулж анх илрэлийг нь олж төр 51 хувийг эзэмшүүлэхийн тулд явж байсан гэдэг анхны томоохон гадаадын хөрөнгө оруулалтыг оруулж ирсэн гээд л алсын ухаантай хүний тухай ярьж байна. Та нар чадаагүй чадах ч үгүй байж битгий хүний ясыг өндөлзүүл. Хоёрын хооронд гурвын дунд гүйж идэх хоолоо хөөж явдаг одоогийн нэр зүүсэн дураакууд зүгээр л дуугүй л байх хэрэгтэй. Отгонтэнгэр хайрхан харж яваадаа энэ гэр бүлийнхнийг....миний аав тэр хүний сайн нөхөр байсан гэж дурсдаг байсан болохоор хэлж байгаа юм. Гэхдээ манай аав баян биш л байсан. Хүн эцэг эх, эх орноо сонгож төрдөггүй болохоор ийм сайхан түүхт ардын дунд төрөөд бас ингээд эрх чөлөөтэй байгаа дээрээ урьдах ажил, амьдралаа дээшлүүлж өөрсдөө чаддаггүй юм гэхэд үр хүүхдүүдээ агуулгатай үзэл бодолтой, эх орноо хайрлах сэтгэлтэй хүн болгож ирээдүйд дуурсагдах хүн болгохоо хичээцгээе. Юманд учиртай хандах хэрэгтэй

Зочин 2016-01-15 103.229.122.49

Энэ залуу гэрийнхээ шалыг угааж үзсэн болов уу

Buhiin gergii 2016-01-15 182.160.40.236

Er hyn ter tusam mongol er hyn shal ugaah hereggyi

Зочин 2016-01-15 103.57.92.147

Их хурлын гишүүнийг шал угаалгаад байгаарай.

Зочин 2016-01-15 103.229.122.49

амьдрал мэдэхгүй тэнгэрийн залуу ард түмнээ дэмжихгүй. Эмээгийн 5 салаа ***** идэж үзсэн үү гэж асуухад эмээ их гоё амттай боорцог хийдэг байсан гэж хариулж байсан. Эрдэнэт ийм залууг хүлээж авахгүй

Зочин 2016-01-15 103.26.193.22

ХҮН намын Ганбаатар энэ хүнийг санагдуулдаг. Бүтэхгүй гарууд даа.

зочин 2016-01-15 43.242.242.183

энэ залууг УИХ суулгаж нэр нуурийг нь барах гэждээ сайн боловсрол олсон бол оор ажилд чадал хучээ узуулэх л дээр байсан даа ээж нь хуу нь УИХ д дурладаг тэнд оорсдийн олсоноос их монго л харагддаг юм байхдаа

Зочин 2016-01-15 103.26.193.22

Энэ нөхөр нэг их зөв хүн биш ээ. Жаахан донгиодуу ч байж мэднэ.

иргэн 2016-01-15 49.0.204.133

Ш.Отгонбилэг ч их олон хүний ***** идсэн хүндээ.НОВШ.

Irgen 2016-01-15 202.179.24.86

Iim humuus uursdiiguu terbuumtan gej helhees ichih heregtei.. Ard tumnii mungyg idej uuchaad odoo uursduu hudulmuuruu bayajsam yum yariaad suuj baij bolohgu shude...

Зочин 2016-01-15 122.201.31.183

Эдгээр хүмүүсийн үхэлд нислэгийн аюулгүй ажиллагааг ханган ажиллаж чадаагүй МИ-8 онгоцны дарга, МИАТ-ын тухайн үеийн удирдлага, засгийн газрын хамгаалалтын алба, нисэх бүрэлдэхүүнийг өөрийн хүчирхэг эрх мэдэл ширүүн зан харьцаагаараа захиран дураараа авирлан нисэхийн аюулгүй ажиллагааг зөрчүүлдэг байсан байдал нь Ш.О-г өөрийг нь болон бусдыг үхэлд хүргэсэн гэдэг.

Zochin 2016-01-15 49.0.162.180

Olon huniig ajilaas n choloolj gai bolson do

Зочин 2016-01-15 202.70.43.34

Чи ичиж амьдар.

Z 2016-01-15 202.131.238.51

Аавыгаа залгамжлан УИХ гишүүн болсон ч гэх шиг. Гэр бүлийн залгамж халаа юм бол сонгууль хийж ард түмнээрээ тоглож яадгийн

Зочин 2016-01-15 88.217.181.233

tegeed uliigee hiij songosiin

Зочин 2016-01-15 103.229.178.10

удам дамжсан феодал юм уу , хайшаа юмб :(

Зочин 2016-01-15 202.70.43.34

Ийм амьтныг, ийм хулгайчийг хэзээ ч Австралид Парламентын гишүүн болгох ч үгүй, захын хүн нулимаад, ичих татах гэж юм бна уу... Австрали ч биш, ер нь ямар ч ардчилсан оронд... Тэгээд нөгөө агуу хулгайчаа магтаад олны дургүйг хүргэх гэсэн юм шиг балайраад суух юм. Петровисийн Оюунгэрэлийн хүү нь гадаадад хаус-т амьдардаг хар тамхичин бдаг гэсэн, нөгөө монголчуудаас хулгайлсан мөнгөөр л тэгж яваа шүү дээ. Энэ тэнэг ч гэсэн ш тэй, Эрдэнэтийн хулгайн мөнгийг эргэлдүүлээд л мөнгөтэй пээдийгээд явж байгаа биз дээ. Чиний Монголд юу хийдэг хийдэггүй чинь сонин биш бна. Угаасаа чи мөнгөөр нь сурсан юм чинь хийх л ёстой биз дээ

Зочин 2016-01-15 202.70.43.34

Би ойлгохдоо Отгонбилэг Эрдэнэтийг маш их идэж, тэгээд арай чүү одоогийн Хууль зүйн сайд Дорлигжавыг Эрдэнэтийн даргаар томилоход Эрдэнэт үйлдвэрийн тамгыг авч зугтаагаад танай гэрийнхэн гэр бүлээрээ Тэнгэрийн цаг билүү Мика зочид буудлын тэнд 14 хоног бүгсэн гэж сонингоор бичигдэж байв. Мика зочид буудлын тэр хавь бүхэлдээ хулгайн мөнгөөр боссон газар гэж ярьдаг байв. Тэгээд Зууны луйвар нэвтрүүлэг зурагтаар гарч олон амьтны ***** хүрч Отгонбилэгийг үхсэн гэж хүмүүс ярьдаг юм. Үхэхдээ зүгээр үхчихээгүй, зүв зүгээр мөрөөрөө явсан баахан хүнийг хөлдөө чирсэн гэж бас ярьдаг юм. Гэхдээ их сайхан юм аа, нөгөө их хулгайлсан мөнгө нь авгай хүүхдэд нь үлдээд, гэр бүлээрээ Их Хурлын гишүүн болоод л. Надад ийм амьдрал таалагдахгүй бна. Петровисыг үүсгэн байгуулсан мөнгөний ихэнх нь Отгонбилэгийн Эрдэнэтээс хулгайлсан мөнгөөр боссон юм. Оюунгэрэл сэргэлэн муу зальтай авгай, НИК-ээс хулгайлсан мөнгө нэлээд бсан нь бол үнэн, гэхдээ Отгонбилэгийн хөрөнгө ихэнх нь юм гэнэ лээ. Отгонбилэгийн хормоонд чирэгдэж гүйсээр компани байгуулсан байх. Эх нь булингартай бол адаг нь будингартай гэж үг бий. Буруу гараар орсон мөнгө юм болдоггүй л гэдэг дээ. Хулгайн мөнгөөр боссон компани мэдэхгүй дээ, Бурхан нүдтэй

зочин 2016-01-15 203.91.118.82

Отгонбилэгийн хийсэн нүгэл удахгүй дэлгэгдэнэ битгий баярла

zochin 2016-01-15 202.179.11.122

Нүгэл нүдээрээ хэзээ нэгэн цагт гардаг гэдгийг ШО-гийн жишээ харуулж байна даа,СУРГАМЖ авах хэрэгтэйдээ бусад нь

Зочин 2016-01-15 103.9.91.214

Үхсэн хүн болгоныг л овойж оцойтол нь магтах юм. Төрийн байгууллага удирдаж бсн хүн яаж тэрбумтан болсныг л ойлгодоггүй юм.

irgen 2016-01-15 103.229.122.166

mundag hun baisan shuu

Byambasaixan 2016-01-15 202.9.40.203

Отгонбилэг агсан Эрэдэнэтээс их хэмжээний мөнгө цувчуулсан. Түүний буянаар энэ залуу Их Хуралд эхнэр нь дэлхийн шоучидтай энэ зэрэгцэн шоуддаг шүү дээ. Шо хусаагүй байсан бол хүүхдүүд нь ингэж сайхан амьдарч бас Оюунгэрэл П.Очирбат нар ч ингэж тансаглаж амьдрахгүй байсан. Үнэндээ П.Очирбат болон Содбилэг нарын эзэмшдэг хуучин Чехийн элчин бол эрдэнэтийн зэсийн мөнгө, Петровисын Оюунгэрэл мөн л Шо-ийн мөнгөөр боссон ш дээ. Энэ маргахын аргагүй үнэн зүйл. Хүний ясын өндөлзүүлэх гэсэнгүй. Үнэн бол үнэн түүх бол түүх. Хүн түүхээ ер мартах учиргүй.

kkkk 2016-01-15 122.201.22.148

unen unen chi unen helj bna. Ard tumen martaagui

Зочин 2016-01-15 202.179.11.122

unen shuu SHO bol zugeer l ulsiin uildveriin gazraas idej uuj shamshigduulsan neg luivarchin l baisan shuu dee yag unendee

Бямбасайхан 2016-01-15 202.9.40.203

Петровис Оюунгэрэл, Ш.Отгонбилэгтэй хамтарч идсэн шүүдээ. Монгол дахь авилга идэж уухын үндэсийг тавьсан хулгайчид шүүдээ. Оюунгэрэл шоронд орох өдөр ирнэ нэээ гайгүй

Зочин 2016-01-15 103.57.92.147

Өнгөрсөн хүний ясыг өндөлзүүлээд яахав дээ. Гэхдээ Отгонбилэг бол монголдоо номер нэг зальт этгээд, төсвийн ажилтан байж ганцаараа бусдаас цоо баяжаад гараад ирсэн шөрмөстэй эр хүн байсан. Хэрвээ өнгөрөөгүй байсан бол монголын улстөр дахь маш хүчтэй, сонин хүн байх байсандаа, амжилтдаа хэт халуураад буруу замаар явах л байсан биз.

зочин 2016-01-15 103.229.123.207

ум мани буд ни хум.Сайн хүний удам угсаа сайн сайхан л явж байна.Бүү атаархцгаа.Сайхан түвшин чадвартай ч хүү .Улам дээшлээрэй.Улс орондоо хэрэгтэй хүн болноо.харж байгаарай.

ZOCHIN 2016-01-15 202.9.41.51

AAVCHINE YU BOLLOO HAMSAATAN BALDORJ YU BOLLOO. ODOO TANAIHAN . EELJEE HULEEH BAIHAA....

ЗОЧ 2016-01-15 103.57.95.29

ОДООХОНДОО ИЙМ хүн УИХ-д суучихаад тийм хүнийг бахархан дурсаад байна гэдэг манай нийгэм ямар хэмжээнд багааг харуулж байна л даа.Харин энэ хүний ач зээгээс эхлээд эрүүл ухаантай л бол удам угсаа ярих ч хэцүү л болох байх,Нийгэм хөгжинө бүр л хүнлэг болно,

Zuraach 2016-01-15 86.130.217.92

Ter ved xaan bolood bsn N.Enxbayaryg MAXH dotoroo nam daraxaar ex-Eronxiilogch Bagabandi, UIX-yn ex-darga taliigch B.Enebishiin frakcuud mon taliigch Sho xemeex Otgonbileg nar xvch xawsraad bsn yum. Getel Enebish, Sho 2 tun oirxon yawaad ogson doo! Toxioldol uu? Enxbayar n caash xaruulchixaw uu?

Зочин 2016-01-15 59.153.112.184

W

Зочин 2016-01-15 59.153.112.184

T

Zochin 2016-01-15 122.201.22.50

Xarin tiim Bid bas tuuxeesee suraltsax yostoi. Nisgegchid bolomjgui geseer baital Otgonbileg agsan ***** gedeg tushaal ogood oorrinxoo bas olon xunii amiig avch odsonddo. Otgonbileg axlax nisgegch bish baisan shuu dee. Ter ued l Ix xurliin gisguudiin davarsan uildel exelj baisan um uu daa. Ex orniixoo toloo ter ued bugd yavj baisaniig bid bas martax yosgui

Зочин 2016-01-15 124.171.98.47

Нас барсан хүний яс өндөлзүүлээд ямар муухай зүйлүүд бичдэг юм бэ. Ямар ч байсан эх орныхоо газар шороог харийн хүмүүст худалдаагүй л хүн дээ. Их гүйлгээ ухаантай, айхтар хүн байсан гэж сонсож байсийн.

zochin 2016-01-15 76.107.96.25

ter ued odoogiih shig shuud hudaldaj arai bolohgui bsan bh. Ternees bolj bsan bol zugeer uldeehgui hun bsan biz

49% 2016-01-15 202.179.24.252

Эрдэнтийн 49%г оросд зарсан хүн шүү

Мөнхөө 2016-01-15 66.87.119.61

Отгонбилэг агсан ч жинхэнэ Монголын Хамгийн Том Зууны Луйварчин байсан даа!!! Үүнийг учир мэдэх хүмүүс наанаа хэлдэггүй ч,цаанаа бүгд хүлээн зөвшөөрдөг.Ард түмэн яагаад ч Отгонбилэгийг сайнаар дурсана гэж байхгүй байх аа!!!

Рааш 2016-01-15 122.201.31.158

Тэнэг шаараа чимээгуй л дээрэмдсэн юмаа идээд хэвт. Ийм учраас эх эцэг нэр тертэй амьдрахыг ухсэнээс дээр тавьдаг юм мал минь

Аня 2016-01-15 122.201.31.158

Энэ туух юм уу. Монголд мафи байгуулж байсан хулгайч бурханы гэсгээл узсэн едер. Чи яаж баяжсан гэж бодоов. Находка боомтод буртгэлтэй чиний нефть зеедег танкер живсэн уу байгаа юу

монгл 2016-01-15 122.201.24.58

төрөөс хамгийн их мөнгө хулгайлсан утгаар 1 дүгээр байр эзлэх байх аа. Петровисийг төрөөс босгосон. цаана нь өчнөөн. Монголын баахан мөнгөөр үнэтэй сургуульд сурсан энэ хүүхэд нь тун тааруу л харагдаад байна

Зочин 2016-01-15 103.57.95.59

Отгонбилэг бол Монголын номер 01 бизнесмен байв. Тэр Эрдэнэтийг хэзээ ч байгаагүй, одоо ч хэн ч чадахгүй хэмжээнд үр ашигтай удирдаж чадсан. Тэр хэзээ ч өөрийн эрх ашгийг 1-рт тавьж байсангүй. Тэрбээр түүнээс хойших улайрсан луйварчид лугаа адил ГОК-ийг бараг унатал нь идээгүй, түүнийг хөгжлийн өндөр түвшинд хүргэсэн буянтан билээ

Зочин 2016-01-15 202.179.25.170

Ийм хүмүүс баригдчих гээд байдаг юм болов уу. Төр рүү дайраад байх юм. Луйврын хөрөнгөө идээд, швейцарь банкиндаа хадгалаад Монголоос зайлаад амьдарч болдоггүй юм байх даа. Зууны луйварчин бол үнэхээр агуу гар байсаан байсан

zochin 2016-01-15 76.107.96.25

Hunii shunald hyazgaar ugui gedeg sh d

Зочин 2016-01-15 202.9.40.92

Evii dee minii heden mongolchuud. Avgai nar shig comment-r heruul ursgaj suuhaar er hun shig amaa bish garaa hodolguul deergui yu?

Зочин 2016-01-15 202.21.106.128

Монголын түүхэнд саяхан нэг үг моод болсон. Шатвал шатая гэж. Харин 1997 онд Ш.Отгонбилэг Могол ТВ-ээр "Өдөөд байвал сөдөөд өгье. Өргөс байвал аваад өгье" гэж томорсон гардаа. Энэ хүнийг Эрдэнэт гэдэг вант улсаас нь зайлуулсан З.Энхболдын гавьяа шүү.

Түүх бол түүх 2016-01-15 202.21.106.128

Отгонбилэг агсан Эрэдэнэтээс их хэмжээний мөнгө цувчуулсан. Түүний буянаар энэ залуу Их Хуралд эхнэр нь дэлхийн шоучидтай энэ зэрэгцэн шоуддаг шүү дээ. Шо хусаагүй байсан бол хүүхдүүд нь ингэж сайхан амьдарч бас Оюунгэрэл П.Очирбат нар ч ингэж тансаглаж амьдрахгүй байсан. Үнэндээ П.Очирбат болон Содбилэг нарын эзэмшдэг хуучин Чехийн элчин бол эрдэнэтийн зэсийн мөнгө, Петровисын Оюунгэрэл мөн л Шо-ийн мөнгөөр боссон ш дээ. Энэ маргахын аргагүй үнэн зүйл. Хүний ясын өндөлзүүлэх гэсэнгүй. Үнэн бол үнэн түүх бол түүх. Хүн түүхээ ер мартах учиргүй.

ИРГЭН 2016-01-15 203.194.114.139

МАН-ЫГ ДАГАЖ МАН-Д ИХ ХЭМЖЭЭНИЙ ХӨРӨНГӨ ОРУУЛАЛТ ХИЙЖ БАЙСАН БОЛОХООР ТОЛГОЙГООРОО БИШ МӨНГӨӨР ЭЭЛЖ ДАРААЛАН ИХ-Д СУУСАН НЬ ГАЙХАМШИГ БИШ.ӨӨРИЙГӨӨ ТОВОЙЛГОХ ГЭЭД ААВЫНХАА ЯСЫГ ӨНДӨЛЗҮҮЛЖ ЯАХ НЬ ВЭ ДЭЭ.САЙН ХҮНИЙГ АРД ТҮМЭН САНАН ДУРСДАГ ЮМ ШҮҮ.ДАХИН ААВЫНХАА ЭРЭЭР ШОУ БИТГИЙ ХИЙГЭЭРЭЙ.НААД КОММУНИСТ АРГААСАА САЛСАН НЬ ДЭЭР ДЭЭ МАН ГАРУУД АА

Зочин 2016-01-15 103.229.122.207

"АРДЧИЛАЛ" ГЭГЧ ХАР ТАМХИНД ДОНТСОН ХАРХНУУД ОТГОН БИЛГИЙГ МУУЛАХЫН ТУЛД ЯМАР Ч АВИР ГАРГАЖ МЭДНЭ

МАН 2016-01-15 202.179.24.252

49%г монголын төр засагтай ярилцаагүй оросын мафт зарсан хүн бол энэ хүн 2002онд Пүтэн буцааж улс үйлдвэр бологсон

Зочин 2016-01-15 59.153.115.173

тийм мундаг хүн байсан юм бол ард түмэн нь л дурсана биз дээ. ямартаа ч баян ард түмэн биш, гэнэт нууцлаг аргаар баяжсан эхнэр хүүхэд л үлдээж. эрдэнэтээс хусч баяжсан нь тэнэг хүнийг нүдэнд ч ойлгомжтой ш дээ. тэгээд эхнэр, хүүхэд нь мөнгөө идээд дуугүй байж чадахгүй ИХ-д суугаад ааваа дурсая гээд байгаа нь нэг юм хэлээд байгаа юм биш үү.

Зочин 2016-01-15 43.242.243.108

САЙН ААВТАЙ ХҮҮ ШҮҮ

ZOCHIN 2016-01-15 202.9.41.127

NEEREE LUUVIRIIN BULEGLEL BAGABANDI BALDORJ GEED TER UED ARD TUMNIIG SHULJ BAISAN BAINASHUU BAGABANDI HUDLAA UILAADL NUDEND HARAGDAJ BAINA BURHAN NEERE 2 GNE SHIITGESEN ODOO HEN ULDLEE 3. 4 HUN LAV BAIGA BAIH SHUU

ZOCHIN 2016-01-15 182.160.39.167

Энэ амьдрал мэдэхгүй эрхийн балай. мөнгөөр зодож ээжтэйгээ ээлжилж их хурлын гишүүн болсон, Бас дахиад гарна гээд мөрөөдөөд явж байгаан байна,Та нар Төв аймгийн Залуучууд САА-г үрэн таран хийж олон тариаланчдыг хоолгүй болгож ядууруулсан нүгэлтэй улсууд зөвхөн өчүүхэн жишээ нь энэ, Цаанаа нь Эрдэнэтийн мөнгөөр намаа санхүүжүүлдэг байсан.

Зочин 2016-01-15 202.9.41.23

mahchin choniin zulzaga chonl baidag chono shig ard tumnii hurengiig niilj idej baisan baldorj bagabandi geed chononuud ihl ggaa 2 n9 burhan shiitgesniig mednee

zochin 2016-01-15 122.201.21.48

Sodbileg nudend dulaahan ug yria n soeltoi sain zaluu haragddag. Hunii aav ymar ch hun bsan bj bolno. Ur huuhedde bol erdene shu de. Bi huvida Sodbelgiig demjdeg. Sain zaluu.

zochin 2016-01-15 202.9.41.23

ard tumniig huvalz shig sorj hurengiigne idsen hund aav bish ard tumnii daisan gej aed yumen duhnej baina

zochin 2016-01-15 202.9.41.23

ingejch amitnii ***** idej amidrah gej dee. naad hurengneersee ard tumendee buyn bolj taraagch malaa

Зочин 2016-01-15 103.229.122.53

"Муу ч байсан аав минь муухай ч байсан гэр минь" "Сэгсгэр ч гэсэн ээж минь сиймхий ч гэсэн гэр минь" гэж үгтэй. Коментууд дээр яасан их тавлана вэ. Аав ээждээ хайргүй хэн байх билээ. Жаахан ч гэсэн энэрэл хайр тээгээч. Буруу зөв алин байсан ч үйл үр нь цэгнэгдэнэ шүү дээ. Харин бид амьддаа л бие биенээ хайрлах нь буян бизээ

buugiib 2016-01-15 202.9.40.17

Чамайг юу ч тээсэн шулна даа гэж байгаа байлгуй. Швейцарын дансанд тэр уед их менге хийгээд авч чадаагуй. Эрдэнэтийг еерийн хувийн компаниар бараг буртгуулэх шахсан энэ тэр гээд юм юм бий

sdfsdf 2016-01-15 43.242.243.142

chi ***** sodbileg u?

Зочин 2016-01-15 220.102.70.68

ZUUNII LUIVARCHIN AAVASAA BAHARHAH BISH ICHIH HEREGTEI MA LAAAA MONGOLIIN ARD TUMENII HORONGOOR BAYJISAN ULGER JISHEE LUIVARCHIN CHINII NAAD OMSOJ BGA AMIDRACH BGA BAIR CHIN LUIVARCHIN AAV CHIN HOOLN SHAVHUUR MUU GOL OGOOOO

Зочин 2016-01-15 103.229.122.115

Улсын хөрөнгөөр баяжсан луйварчин гэвэл ч ёстой нэг жагсах байлгүй дээ? Одоогийн төрийн толгойд байгаа хүмүүс,зугтааж одогсод гээд л...

ZOCHIN 2016-01-15 202.9.41.199

aavni uhsnii buynaar EEJNI UUREE GEED UHSEN AVILGALCHIIN ULDESEDNI BAS URGELJEH YUMAA .TEGEED HEZEE NEGEN CAGT ARD TUMENDEE TULHEE TULHEL BOLNDOO HARMCH GEJ YAANAA

Zochin 2016-01-15 27.123.214.85

Aaviinh hrg ilreh geel ard tumnii tarhiig ugaah sanaatai

Zochin 2016-01-15 27.123.214.85

Aaviinh hrg ilreh geel ard tumnii tarhiig ugaah sanaatai

зочин 2016-01-15 49.0.205.127

Ээ,дахиж бүү үзэгдэг.

Зочин 2016-01-15 182.160.0.121

tom hulgaich ni tom ulgaich, gehdee odoo samsungiinhan, bankniihan davj bh shiv dee

Мэднэ ээ 2016-01-15 202.179.28.70

Ш.Отгонбилэг мундаг хүн. Түүнээс оросууд үнхэлцгээ хагартал айдаг байсан түүхийг мэдэх үү та нар аан

Зочин 2016-01-15 103.229.122.1

yagaad

Зочин 2016-01-15 103.57.93.218

Medekhgui p i z d a

зочин 2016-01-15 49.0.204.161

Их луйварчин Отгонбилэг,олон сайхан хүнийг дагуулаж амий нь авсан даа. Тэр амь эрсдсэн сайхан хүмүүсийн ар гэрийнхэн,үр хүүхдүүдэд эмгэнэл илэрхийлье.

ахахаха 2016-01-15 202.179.10.150

Ахынхаа,аавынхаа,нөхрийнхөө нэр нүүрийг ашиглаж төрд шургалдаг нэг моод монголоос өөр улсад байдгүй юм гэсэн,олонд их муу нэртэй хүнийг нэг их магтах гэхийн хэрэггүй л байгаа юмдаа,улам л их олон баримт ***** зүхэл цуглуулахын нэмэр,буруу гарын юмыг нь чимээгүйхэн жамиж байвал болоо юм бишүүдээ.

иргэн 2016-01-15 49.0.204.161

Ш.Отгонбилэг ч ард түмнийхээ дунд муугаар хэлэгдэх үйл хийсэн хүндээ.Одоо энэ луйвар хийж буй хүмүүс,сургамж авмаар юм.Өөд болсон хойно нь гэсэн ийм л байна шүү дээ.Үр хүүхдүүд нь элбэг,дэлбэг хангалуун амьдар ч байгаа ч гэсэн ямар л олиг байв гэж.Гутдаг байлгүй.

зочин 2016-01-15 103.26.195.175

ум мани бадми хум.олны төлөө явж байгаад бурхан болсондоо гадна дотны эдгээр хүмүүс тэнгэрээс биднийг харж л байгаа манай улсаас ялангуяа амь үрэгдсэн эдгээр хүмүүсийн ар гэртээ хир холбоотой байдаг юм болдоо ядаж жилдээ ганц удаа ч гэсэн уулздаг болов уу тэр япон сэтгүүлчийн хүүхдүүд их нялхаараа үлдсэн санагддаг бүхэл бүтэн тусгаар улс байна даа аль нэгэн яам тамгийн газраас анхаарал тавьдаг гэдэгт найдаж байна.

хар 2016-01-15 106.138.15.30

Амьд байсан бол ХАГАРТЛАА баяжсан байгаа ш дээ. Би чиний оронд байсан бол чимээгүй нууцхан амьдрах байсан. Өөрөөсөө ичээч.

зочин 2016-01-15 103.57.94.105

Отгонбилэг гишүүн сайн мэдлэгтэй ухаантай хүн байсан гэж сонссон. Эрдэнэтийн маш олон залуу бизнес хүмүүсийг хөл дээр босгосон гэж ярьдаг юм байна лээ. Эдгээр хүмүүс энэ муухай мэдээллийн эсрэг үгээ хэлээч. Ардчиллынхан харин одоо ард түмнээ боддог юмуу. Өөрсдөө л хагартлаа улсын хөрөнгө мөнгийг хувааж идэж ууж байна ш дээ. Ард түмэн үнэнийг шүүх өдөр ирнэ.

Зочин 2016-01-15 103.229.122.115

Монголбанкны одоогийн тэргүүн Золжаргал Отгонбилэгийн дэмжлэгээр Эрдэнэтийн мөнгөөр АНУ-д сурч байсан нь лав үнэн юм даг.

нам бус хүн 2016-01-15 49.0.204.131

Ш.Отгонбилэг гэгч,ард түмнээс хулгайлаж,луйвардсан мөнгнөөсөөө,намдаа хандивлаж,нам нь өмгөөлөж хамгаалан,ялнаас мултарсан хүн шүү.

зочин 2016-01-15 49.0.204.131

Ямар ч байсан, үхсэн хойноо,энэ луйварчин шиг, олны ***** идсэн хүн л байхгүй байх юмсан даа.Тэнгэр минь.

Монгол 2016-01-15 122.201.21.62

Зууний луйварчний удмыг ард түмний дээр тавьж тэднийг доромжлож байгаа МАН МАХНийн коммунистуудыг түүхийн хог болгох хэрэгтэй шүү ард түмэн минь

зочин 2016-01-15 49.0.204.131

ЗУУНЫ ЛУЙВАРЧИН Л ГЭХЭЭС ӨӨР ХЭЛЭХ ҮГ ОЛДОХГҮЙ БАЙНА. ХАРААЛ ИДМЭР.

Эрлэг номон хаан 2016-01-15 103.57.92.244

Одоо бүр үхсэн хүнээр сонгуулын пиараа хийдэг болжээ. Миний хүү чи бол ард түмний мөнгөөр туйлж хүн болсон гэдгээ битгий мартаарай. Танай гэр бүл авилгаар амьдарсан , ард түмний хөрөнгөөр баяжсах гэр бүл шүү. Танай гэрбүл яаж баяжсанаа ард түмэнд ярьж өгөхгүй юм уу? Тун удахгүй идсэн уусан бүх зүйл чинь илэрнэ дээ. Мөрөөрөө даруухан явахгүй бол олон хүний дургүй чамд хүрч байгаа шүү.

Зочин 2016-01-15 150.129.141.4

Зөв тус хүргэх хүнээс зугтагаад арчаагүй л дээ энэ

иргэн 2016-01-15 49.0.204.131

Отгонбилэг луйварчинг амьд байхад нь "Зууны луйварчин" гэсэн ТВ-ийн цуврал нэвтрүүлэг,баримттайгаараа гарч байсаа.Тэр үед МАХН засгийн эрхэнд байсан,тэгээд л тэр хэрэг замхарсандаа.Их л луйвардаж,их л нүгэл хийсэн хүн байсан юм байна лээ,Тэгээд ч нэг их удалгүй тэнгэрт халлисан даа. Доорхи сэтгэгдэлүүдий хархад, ард түмэн ....мартдаггүй нь үнэн ажээ.

Зочин 2016-01-15 59.153.115.173

энэ хүнтэй хуйвалдаж идсэн оросууд нь л нухсан байх өө. оросууд ер нь ул мөрөө үлдээдэггүй ш дээ. зүгээр цохиод унагачихвал мэдээж сэжиг тусна биз дээ.

Батаа 2016-01-15 203.194.118.95

Орос руу 200 вагон ачаа ороход гаалийн мэдуулэг дээр 100 гэж мэдуулдэг байсан гэсэн манай хун нам ялбал бух хоронгийг нь хурууна

хо 2016-01-15 43.242.242.183

ачуулсан баяжмал улэмж ондор агуулагатай алт монго рени ховор элемент агуулсан тэднийг огт тооцодоггуй ачуулаж ирсэн баяжмал нь дандаа жин нь дутаж акт бичиж алдагдал болгон баяжмал авч байсан оросын уйлдвэрийн захирал байсан хумуус бугд гадаадад гарсан тэрбумтанууд

Аврант 2016-01-15 203.194.118.95

Сайхан хулгайч байж билээ тэр Отгоо тэрэнд монго бол зугээр л цаас ха ха сайхан хулгайч байсан шуу энэ хуухэд эхнэр 2 нь бас л хулгайч л байх даа

Зочин 2016-01-15 202.9.41.33

Зууны шилдэг луйварчин. Өөрийгээ бодоогүй болоод эхнэр хүүхэд нь хагартлаа баяжчаад байна уу? Нүгэл нүдээрээ гарна

Зочин 2016-01-15 202.179.11.107

Энэ хүний ачаар Эрдэнэт анх удаа монгол бие даан авч явж чадахаа харуулж замыг заасан гавьяа түүнд бий. Ямар ч байсан улсаа хувиа зэрэг авч явж чдасн байх. Одоогийн залуус байсан бол эхлээд өөрйигөө бодох бизээ. Түүний үхэлд засгийн газраа алдах нь гэж айсан Энхбаяр нар хятадтай нийлэн алсан гэж ярилцдаг нь үнэн байх

zoshin 2016-01-15 202.179.24.227

hvmvvsee muu sainaa aylgaj bie bieee hvndelj sur ene bol vnen tvvh

zochin 2016-01-15 202.179.28.36

uur hiih zuil alga uu erhem gishuunee

Зочин 2016-01-15 84.59.206.192

Sain bodooroi... Chinii etseg ard tumnii hurungud haldsan ankhnii deeremchin shuu. Ashgui uhej dald orson.

Зочин 2016-01-15 80.217.180.177

Nislegiin durem zorchij aarxxaj end ***** tend ***** gej tomorj bgaal osoldsondoo

Зочин 2016-01-15 103.26.195.87

Edniih yamar biznesiin eh vvswereer ooriih ni duridaad baigaa ah dvv naraaraa ene nasandaa ideed ch barahgui ih horongo huraasan uls we ter etseg ni mundag hulgaich bsan yum bishvv bidniig eswel stupid gej bodood bgamuu erhiin teneg patsaan bsan yaj bodlogo todorhoildog udirdagch bolchiw edniig shalgah heregtei

Зочин 2016-01-15 43.242.243.252

Доор нэг мал: Лаг баян гэчихжээ, Лаг хулгайч гэвэл илүү үнэнд ойртох байлаа....

иргэн 2016-01-15 49.0.204.4

Отгонбилэг гэгч чинь,20-р зууны манлай луйварчин хүн байсан гээ биз дээ.

Зочин 2016-01-15 43.242.243.252

Отгонбилэг ард түмний мөнгөөр гараа угааж, хэмжээлшгүй их баяжсан. Бүр ГОК-ийн Монгол улсын 75%-ийг луйвараар хувийн болгосон байсан. Миний санаж байгаагаар мөнгө эрх мэдэлдээ хэт их сагаж, энэ хүнийг Монгол улс дийлэхээ байгаад байсан. Энэ их мөнгө, эрх мэдэл дулдуйдан мөн луйвардсан 75%-аа авч үлдээхийн тулд Ардчилалынханд сануулга өгөхийн тулд Зоригийг алсан. Мөн З.Энхболдод (тухайн үед төрийн өмчийн хорооны даргын алба хашиж, ГОК-ийн асуудлыг гардан хариуцаж байсан) сануулга өгөхийн тулд аавыг нь алсан. Ард түмний хөрөнгөөр гараа угааж байхдаа хүүхдүүдээ гадаадад сургаж, Петровис, Өнөөдөр сонин, Таван цагираг сонин, Капитрон банк зэргийг өөрөө болон хүнээр дамжуулан байгуулсан. Эдгээр бүгдээрээ энэ хүний ард түмний хөрөнгөөс хулгайлсан хөрөнгөөр боссон. Ийм үед нь Тэнгэр таалсан болой...

Зочин 2016-01-15 43.242.243.252

Отгонбилэг ард түмний мөнгөөр гараа угааж, хэмжээлшгүй их баяжсан. Бүр ГОК-ийн Монгол улсын 75%-ийг луйвараар хувийн болгосон байсан. Миний санаж байгаагаар мөнгө эрх мэдэлдээ хэт их сагаж, энэ хүнийг Монгол улс дийлэхээ байгаад байсан. Энэ их мөнгө, эрх мэдэл дулдуйдан мөн луйвардсан 75%-аа авч үлдээхийн тулд Ардчилалынханд сануулга өгөхийн тулд Зоригийг алсан. Мөн З.Энхболдод (тухайн үед төрийн өмчийн хорооны даргын алба хашиж, ГОК-ийн асуудлыг гардан хариуцаж байсан) сануулга өгөхийн тулд аавыг нь алсан. Ард түмний хөрөнгөөр гараа угааж байхдаа хүүхдүүдээ гадаадад сургаж, Петровис, Өнөөдөр сонин, Таван цагираг сонин, Капитрон банк зэргийг өөрөө болон хүнээр дамжуулан байгуулсан. Эдгээр бүгдээрээ энэ хүний ард түмний хөрөнгөөс хулгайлсан хөрөнгөөр боссон. Ийм үед нь Тэнгэр таалсан болой...

Mgl 2016-01-15 119.72.193.41

Tegsen bulguu

Зочин 2016-01-15 202.9.41.33

unen bulguu

Зочин 2016-01-15 103.229.122.53

Аавдаа хайргүй хэн байх билээ. Эмгэнэл илэрхийлье

ИРГЭН 2016-01-15 103.229.123.153

Зууны манлайн үе залгамжлагч.....Би чам шиг байсан бол боож үхнэ.........

ddfdf 2016-01-15 202.170.65.137

Талийгаач зиндаа өндөр хүн лаг бас баян, аранг өндөртэй хүн байсан болохоороо "Тэр гадны хүмүүсийг нисдэг тэргээр аваачиж үзүүлнэ" гээд шууд шийдвэр гаргаж хамт явсан байх. Явсан асуудал нь уул нь сайн хэрэг байна. Гэхдээ Эрдэнэт үйлдвэрийг ашигтай ажиллуулж улсад их мөнгө оруулахаар томилсон чинь харин өөртөө их мөнгө гусаад бас бус дарга нарт мөнгө өгчихдөг нь л жоохон тийм юм даа. Гадуур сая сая долларын л юм яриад байдаг би бол үнэн л гэж боддог. Зүгээр цалингаа аваад Бал дарга шиг ажиллаж байсан бол Содбилэг та ингэж тансаглахгүй байсан байх. ийм л байна.

zochin 2016-01-15 202.179.28.171

ene hoshnogo yu gene ve baataruud geneu erdenetiig tsulmuj duusgasan zuuni luivarchin bhgui yu chi mu chatsaga yer ued yuga medehevde

zochin 2016-01-15 202.179.28.171

ene hoshnogo yu gene ve baataruud geneu erdenetiig tsulmuj duusgasan zuuni luivarchin bhgui yu chi mu chatsaga yer ued yuga medehevde

zochin 2016-01-15 202.179.28.171

ene hoshnogo yu gene ve baataruud geneu erdenetiig tsulmuj duusgasan zuuni luivarchin bhgui yu chi mu chatsaga yer ued yuga medehevde

Зочин 2016-01-15 202.9.41.199

zorigiin ***** erdenetiig mungiig luivardsan hun shu de ene zorig asnii hereg ilerch bgaa ug ni uhsen baldorj odoo titem ug bichigch bagabanid bas ulsaa hudaldagch s.bayar nar bas holbogdoh estoi

зочин 2016-01-15 59.153.113.36

Хэцүү юм болсон шүү. Хүний өөрийн олон сайхан хүмүүсийн халуун амь үрэгдсэн. Тэр тусмаа хүний төлөө явцгаасан хүмүүс гэдгийг бид мартах ёсгүй. Ум маани бад мэ хум

zochin 2016-01-15 202.55.180.103

ene neeh ***** tsaraitai sejgiin yum

тт 2016-01-15 202.9.41.56

ЭВГҮЙ ГАР БАЙСАН ГЭДЭГ ШҮҮ АХИЖ БҮҮ ҮЗЭГД

Oyun 2016-01-15 103.229.120.241

Chi dotroo zalbirch dursaj yav ard tumnii ymiig zuv shingee sain buyan uid

Зочин 2016-01-15 59.153.84.2

Idsen ch zuv yumand zartsuulj olond tustai uil hiideg hun bsan.

Зочин 2016-01-15 103.57.94.165

Aav ni Erdenetiin mongiig luivardahgui tsalingaaraa amidarsan bol ene huu terbumtan bolohgui bsan ni todorhoi.

буян болог 2016-01-15 202.5.196.170

30 сая доллар гэхээр их л тусламж тарааж дээ. Тэр үед энэ тоог яагаад хэлээгүй юм бол