Казах цагдаа хүүхэд хүчирхийлэгчийг барихын тулд 13 давхраас үсэрчээ | News.MN

Казах цагдаа хүүхэд хүчирхийлэгчийг барихын тулд 13 давхраас үсэрчээ

Хуучирсан мэдээ: 2020.07.20-нд нийтлэгдсэн

Казах цагдаа хүүхэд хүчирхийлэгчийг барихын тулд 13 давхраас үсэрчээ

Казах цагдаа хүүхэд хүчирхийлэгчийг барихын тулд 13 давхраас үсэрчээ

Казахстанд эрэлхэг цагдаа өсвөр насны охин хүчирхийлсэн этгээдийг хөөж яваад 13 давхрын цонхоор үсэрчээ. Цагдаа хэрэгтэнг баривчилж чадсан байна.

Тодруулбал, цагдаагийн ахлах Бакитжан Бакиров Алматид айл ухан их хэмжээний мөнгө хулгайлж, 15 настай охиныг хүчирхийлсэн хэрэгтэнг баривчлах ажиллагаанд оролцжээ. Тэрбээр сэжигтний түрээслэн суудаг байранд сантехникчийн дүрд хувиран нэвтэрсэн байна. Сэжигтний суудаг өрөө 13 давхарт байдаг бөгөөд сэжигтэн Бакировыг анзаармагцаа цонхоор үсэрчээ.

13 давхар гэдэг бол дунджаар 30 метр өндөрт байдаг хэдий ч Бакиров ямар ч эргэлзээгүйгээр сэжигтний араас ухасхийн үсэрсэн байна. Тэрбээр дараа нь “Би ердөө нэг зүйлийг бодож байлаа. Би юу ч болж байсан түүнийг шийтгэлээ амсах ёстой л гэж бодож байлаа. Надад өөр юу ч бодогдохгүй байсан. Би ердөө ч айгаагүй. Гэхдээ одоо яаж тэр өндрөөс үсэрч чадсанаа өөрөө ч сайн ойлгохгүй байна” хэмээн ярьжээ.

Энэ үйлдэл Бакировын хувьд эмгэнэлтэйгээр дуусч болох байсан ч аз таарч тэрбээр 11 давхрын тагтан дээр буужээ. Бакиров тэнд тагт байсныг ч мэдээгүй аж. Харин зугтсан сэжигтэн барилгын бүтцийг мэдэж байсан бөгөөд тагтаар дамжин зугтаахаар төлөвлөсөн байж. Гэвч тэр зугтаж чадалгүй Бакировт баригджээ. Бакиров сэжигтнийг хөдөлгөөнгүй болгож, нэмэлт хүч ирэхийг хүлээсэн байна. Учир нь тагтан дээр унах үед түүний хөл ноцтой бэртсэн аж.

Тэрбээр бүх зүйл болж өнгөрсний дараа л айдсаа мэдэрсэн гэдгээ дурссан юм. Сэжигтэн зугтах биш, шийтгэлээс зайлсхийхийн тулд амиа хороох гэж үсэрсэн ч байж болох. Бакиров өөрөө зургаан хүүхдийн аав болохоор хүүхэд хүчирхийлэгчийг барих нь түүний хувьд заавал хийх ёстой ажил хэмээн үзсэн гэнэ.

Бакиров бэртсэн хөлөндөө гурван ч удаа хагалгаа хийлгэсэн бөгөөд удахгүй дахиад гэмт хэрэгтнүүдийг хөөж чадахаар болно хэмээн өөдрөг байгаа гэнэ. Түүнийг эр зоригийн медалаар шагнасан аж.

Эх сурвалж: RT.COM

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
1358
ЗөвЗөв
261
ГайхмаарГайхмаар
128
ХөөрхөнХөөрхөн
52
БурууБуруу
34
ХахаХаха
33
ХарамсалтайХарамсалтай
33
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

40 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Казах 2020-07-20 182.160.0.113

Хятадууд л монголчуудыг талцуулж коммент бичээд байна даа.

Avatar

Зочин 2020-07-20 202.126.90.127

Сайн цагдаа байна! Хүчирхийлэгчдийг ясыг нь цайтал махыг нь хаттал нь тамлах хэрэгтэй!!!

Avatar

Үнэн 2020-07-20 192.82.70.248

Энэ дор б**********ч, хүчингийнхэн кометт бичээд байгаа юм уу?

Avatar

Өмхий казак зайлаа 2020-07-20 66.181.161.20

Өмхий Казак зайлаа

Avatar

Зочин 2020-07-20 122.201.24.185

Чиний тархи л өмхий байна, чи өөрөө зайл!

Avatar

Зочин 2020-07-20 202.55.188.82

Малаас дор амьтан чи өөрөө хүчирхийлэгч болохоор ингэж ярьж байгаан

Avatar

Зочин 2020-07-20 64.119.21.138

Mongolchuud zovj baihdaa taarsan zayatai, uusaj alga boloosoi

Avatar

Зочин 2020-07-20 91.165.136.183

Тгд Монголоос зайлаач ногоон нүдэлсэн нутаггүй гуйлагчин хошногнууд минь

Avatar

Mal g**** 2020-07-20 43.242.243.109

Лалрын монгол

Avatar

Gremix 2020-07-20 43.242.243.109

Энийг уншаад хөгийн монголд төрсөндөө гутарч байна шүү

Avatar

Зочин 2020-07-20 202.241.185.146

13davhraas usersen chih shig hud hud

Avatar

Zorigtoi yuma. 2020-07-20 66.181.161.48

15n nastai ohin n ih l saihan ohin bjde. hulgai hiih gej orood hvchin hiisen chihshig

Avatar

Shoな 2020-07-20 66.181.161.39

"13"Давхараас аймаар юм

Avatar

Kazak 2020-07-20 202.126.88.138

Shaaaaal teneg kazak yum bish uu eruul hun usreh uu 13 dawhraas

Avatar

Зочин 2020-07-20 202.179.27.71

Чи тэнэг үү ямар нэгэн сэтгэл хөдлөгсөн зүйл болход хүн сэтгэхээ болидог юм

Avatar

teneg 2020-07-20 66.181.161.48

chi yag l hulgai hiih gej orood ohin hvchindeh gar bnlda. setgel n hudluud setgehee boliod haha

Avatar

Paвcaл 2020-07-20 172.58.44.78

Үсрэхээсээ өмнө цонхоор хараад дор нь төгт байхаар үсэрсэн байлгүй дээ. Эрүүл хүн хүн дагаад 13 давхраас үсрэх үү? Гэхдээ л тэр өндөрт нэг тагтнаас нөгөө рүү дүүлнэ гэдэг зориг. Би бол 13 давхрын тагтны ирмэг дээр хөлөө унжуулаад ч сууж чадахгүй. Нэг хэрэгтэн цонхоор үсэрвэл ашгүй нэг нь хооогдлоо гэж л бодно. Харин дагаад үсэрвэл тэгэглэл.

Avatar

adya 2020-07-20 203.91.115.48

"Гэмт хэрэгтэн ч бас цагдаагаас зугтах гэж амиа хорлохгүй байлгүй." гэж цагдаа бодсон байж болох л юм. Гэхдээ угаасаа доодохоо харж байж үсэрсэн байлгүй дээ. 11 давхарын тагт байгааг мэдсэн ч гэсэн доошоо 2 давхар үсэрч бэртэх эрсдэл үүрнэ гэдэг бас л эр зориг шүү.

Avatar

Бас нэг жишээ 2020-07-20 80.214.66.109

"13", ингэж бичвэл 13 гэдэг тоо дангаараа ойлгогдоно. Харин "13-н" буюу "арван гурван" гэж тодотгож бичих ёстой!

Avatar

adya 2020-07-20 203.91.115.48

"13 гэж бичвэл" гэнэ. Мөн "арван гурван" гэдгийг тоогоор илэрхийлэхийн тулд заавал 13-н гэж "-н" залгах шаардлагагүй.

Avatar

Үг, өгүүлбэрийн бүтэц 2020-07-20 80.214.66.109

Энэ сэтгүүлчид, монгол хэлээ бүрэн судлаач ээ!!! Алдаагүй зөв бичиж сурсан хойноо нийтлэл тавь!!! Үг, өгүүлбэрийн найруулга, бүтэц цэг таслалд анхаарал тавина уу!! Өгүүлбэрийн бүтэц, найруулгад ач холбогдол өгч уншихад "эвгүй" утга санаа агуулсан өгүүлбэр бүтээх юм. Жнь: "Казак цагдаа хүүхэд хүчирхийлэгчийг барихын тулд 13-н давхраас үсэрчээ" гэж бичихийн оронд "Хүүхэд хүчирхийлэгчийг барихын тулд, казак цагдаа 13-н давхраас үсэрчээ гэж бичвэл дээр! Эсвэл "Казак цагдаа"-гийнхаа ард таслал тавь!

Avatar

Зочин 2020-07-20 150.129.142.27

tiim vsgiin aldaanaas nairuulag hamgiin tom aldaa

Avatar

Зочин 2020-07-20 66.181.190.18

Даруулгагүй хүмүүс хүчин үйлддэг

Avatar

Зочин 2020-07-20 64.119.20.50

Kino ih uzejdee

Avatar

Unen 2020-07-20 64.119.26.35

MASH TOM TENEGLEL BNA. TERTEI TERGUI LIFTEER BIGAAD ERT OROI BARIX L BSAN DA.

Avatar

Зочин 2020-07-20 202.126.89.172

odoo l barih estoi shude gazar deer n

Avatar

J. Erka 2020-07-20 66.181.161.70

Эрхэм ерөнхийлөгч, хууль санаачлан батлан мөрдүүлдэг эрхэм гишүүд минь … гал, усны аюул, гэмт халдлагааас хүний амь аварч эрэлхэг зориг гаргасан иргэн бүрийг шагнадаг, алдаршуулах зорилготой "Эр зоригийн одон"-г бий болгох, шударга байдлыг хамгаалах, хөхүүлэн дэмжих зорилготой "Шударга журам" медалийг олгох нөхцөл журмыг өөрчлөх хэрэгтэй байгааг анхааралдаа авна уу …

Avatar

Зочин 2020-07-20 49.196.170.101

6 хүүхдийн аав байж мөн болчимгүй зүйл хийх вм. 13 давхараас үсэрсэн хүн буутал наян жил дээрээс нь унавал үхнэ. Буух хооронд нь гадаа байгаа хүмүүстэй дуулгаад баривчилна. Аюулгүй ажиллагааг мэддэггүй бололтой.

Avatar

zochin 2020-07-20 66.181.161.68

ayulgui baidliin durmiig medh yum bol hld ogohgui ysiin hunii jodolmoriig ami nasiig bitgii guta

Avatar

БАЛТ 2020-07-20 64.119.22.5

Худлаа мэдээ тавиад. Социалист систем рүүгээ асар хурдан шилжиж байна даа. Урд нь нөгөө Америкийн империалистийг гэдэг шиг. Юу гээл л 11 давхарын тагт байхгүй байхад үсэрч байхав дээ, санаанд ил зүйл. Эсхүл тэр цагдаа мэдрэл нь зүгээр биш байх. Тэгээд ч Казак хэл дээр ийм мэдээ хайгаад олсонгүй.

Avatar
Avatar

lalriin hasag 2020-07-20 150.129.141.200

hasag gulug min kazakhstand bolson yvdal ulgiin hasaguudad hamaagui shuu l***r min, huseed baival coronaruuga zailarai

Avatar

Зочин 2020-07-20 182.160.0.113

Өмхий х***а монголчуудыг талцуулахаа боль

Avatar

Mha 2020-07-20 66.181.161.51

Gehdee 6 huuhed unchirug asuudliig ogt bodoogui bna

Avatar

Зочин 2020-07-20 66.181.161.52

Иймэрхүү хүмүүст л байр машин өгөх хэрэгтэй ш дээ.

Avatar

зочин 2020-07-20 66.181.182.181

Зоригтой цагдаа байна.

Avatar

Зочин 2020-07-20 2.72.218.153

Huuhed huchirhiilsen huniig bol ***h l heregtei

Avatar

Зочин 2020-07-20 139.5.219.86

Алга Казакстан!

Avatar

zochin 2020-07-20 202.179.26.28

estoi mundag

Avatar