Монголдоо буцах хүсэлт гаргасан 13 мянган иргэнээ татан авна | News.MN

Монголдоо буцах хүсэлт гаргасан 13 мянган иргэнээ татан авна

Монголдоо буцах хүсэлт гаргасан 13 мянган иргэнээ татан авна

Монголдоо буцах хүсэлт гаргасан 13 мянган иргэнээ татан авна

Дэлхийн өнцөг булан бүрээс Монголдоо буцах хүсэлтээ гаргасан 13 мянга гаруй иргэнийг богино хугацаанд татаж авна гэж УОК-иос мэдэгдээд байна. Энэ хүрээнд долдугаар сард  12 удаагийн нислэг үйлдэх байсан бол нэмэлтээр гурван нислэг үйлдэхээр болов. Ингэснээр 15 удаагийн тусгай үүргийн онгоцоор нийт  3500 иргэнээ татан авахаар болж байна. Мөн наймдугаар сард тусгай үүргийн нислэгийн хуваарийг нэмэгдүүлэхээр төлөвлөжээ. Ингэхдээ тусгаарлах байрны нөөц боломжид тулгуурлах аж. Харин нийгмийн сүлжээнд цацагдсан шиг 10 мянга орчим иргэнээ нэг сарын дотор багтаан татаж авах боломжгүй. Энэ нь ташаа мэдээлэл болохыг Шадар сайд, УОК-ын дарга Я.Содбаатар тодотгосон юм.

Гадаад дахь иргэдээс  албан ёсоор  13 мянга орчим иргэн УОК-ын Шуурхай штабт эх орондоо буцах хүсэлтээ өгсөн байна. Тэдний 1800 нь бага насны хүүхэдтэй гэр бүл, 740 өвчний магадлагаатай, 797 нь өндөр настан, 240 гаруй нь жирэмсэн, 1553 нь оюутан, 131 нь богино хугацааны визээр сургалтад хамрагдсан насанд хүрэгч, 13 нь хүүхэд бусад 4300 гаруй иргэн байгаа аж.

Б.ЦЭЦЭГ 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
4
ЗөвЗөв
4
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ГайхмаарГайхмаар
2
ТэнэглэлТэнэглэл
2
БурууБуруу
1
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

14 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Zochin 2020-07-18 202.126.89.4

odoo ene gadaadad baigaa humuust bitgii h*** gej hel tsagtaa mongoliig haraaj zuhej hayj yawaa bizdee. Odoo ter saihan gadaadaa baigaach uzsenee hiigeed ireh geed baigaa yum. chadlaaraa zooj baina. Olon yum h*** tsagaagaad baiwal Ene ajlaa zogsoo

Avatar

Фффффф 2020-07-18 202.126.88.32

Яаанаа ирсэн иргэд байр хоолоо голж гомдож бнлээ….Засгийн газар нөөц бололцоо тааруутай бол Нислэгээ зогсоо!!!! Өөртөө 100% итгэлгүй бол гаднаас иргэд аваад хэрэггүй ш дээ.

Гадаадад байгаа иргэд тэндээсээ тодорхой тэтгэлэг авч л байгаан бнлээшдээ

Avatar

Zochin 2020-07-18 83.250.213.21

Nislegiin vnee buulgaachee.Ene tal deer negch vg duugarahgvi yum.Ene ugaasaa owchnoor dalimduulj bizness hj bgaan todorhoi bna.

Avatar

Зочин 2020-07-18 202.9.46.212

Dulaanii ulirald bagtaagaad tataasai! Ger ch bolson bariad bairluulal daa!!! Hunii gazar hetsuudej bgaa sh dee huurhiis!!!!&

Avatar

МОНГОЛ УЛСЫН ИРГЭН 2020-07-18 117.53.229.110

Хүсэлт өгөөгүй нь очих дургүй биш та нарт өгөх 5 сая төгрөг байхгүй учраас өөрсдийнхөө буцах билетээр буцмаар байна. Наад бизнесээ зогсоо!!!!!!! Буцах билеттээр буцаалга!!!!!!

Avatar

Шшшшш 2020-07-18 202.126.88.32

Наанаа үлдээээ тэр нь өлзийтэй

Avatar

Зочин 2020-07-18 202.21.107.122

gadaadad 200 myangan mongolchuud bgaa. tiim bolohoor avaad bhad ireh humuusiin too buurahgui bgaa um. sariin 3500g avahad dahiad ireh humuus nemegdeed garaad irne gesen ug. tgeheer ireh humuusiin too moddoo buurahgui.

Avatar

Зочин 2020-07-18 192.82.93.3

Uvchin baihgui baihad tusgaarlah bair iim asuudaltai baina, uvchin ni orood irvel yu boloh ni oilgomjtoi, UOK sain ajillaj biagaa, tevcheertei huleej bai avah ni l avah yum b,a

Avatar

Зочин 2020-07-18 202.179.26.196

гадаадад зүгээр ажиллаад амьдарч байгаа иргэдээс гадна ийм зайлшгүй ирэх шаардлагатай завсрын хүмүүс хэдэн мянгаараа бдаг хэргүү??? бүр аваад бхад нэмэгдээд бхын.

Avatar

иргэн 2020-07-18 103.57.95.213

Энэ чинь одоо ингэхэд хорогдож болдоггүй өсөөд байдаг хичнээн хүн гараад явчихсан байсан юм бэ дээ эх орондоо ирчээд гадаадад байхад ийм сайхан байсан гээд хуцаад байлгүй эх орон газар шороо гэдэг ямар их үнэ цэнэтэй зүйл болохыг бусдадаа хэлж өгч эх орноо хөгжүүлж эх орондоо эзэн байя гэж ярьж явцгаагаарай нөхдүүдээ

Avatar

Зочин 2020-07-18 192.82.75.137

хагас жил болж байхад асуудлаа шийдэж чаддаггүй юмнуудыг соль юу ч хийгээгүй байж худлаа баахан зовлон яриад тийм хэцүү байгаа юм бол чаддагт нь ажилаа өг

Avatar

Зочин123 2020-07-18 122.201.21.135

Зөв шийдвэр. Нөөц бололцоо, аюулгүй байдлаа харгалзаж ул суурьтай шийдэл гаргах хэрэгтэй. Шадар сайд, УОК сайн ажиллаж байна

Avatar

Ган үзэгтэн 2020-07-18 59.153.114.187

УОК болон шадар сайддаа ажлын амжилт хүсье.

Avatar

ZOCHIN 2020-07-18 202.126.90.13

IRGEDDEE HILEE NEE HILEE NEE

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж