УОК: Энэ сард дахин гурван нислэг үйлдэнэ | News.MN

УОК: Энэ сард дахин гурван нислэг үйлдэнэ

COVID-19

УОК: Энэ сард дахин гурван нислэг үйлдэнэ

УОК: Энэ сард дахин гурван нислэг үйлдэнэ

Улсын онцгой комиссын шийдвэрээр гадаад дахь иргэдээ татах ажил үргэлжилж байгаа. Тэгвэл өнөөдөр /2020.07.17/ гадаад дахь иргэдээ татан авахаар энэ сард нэмэлтээр гурван нислэг үйлдэхээр болсон талаар Монгол Улсын Шадар сайд, Улсын онцгой комиссын дарга Я.Содбаатар мэдээлэл өглөө.

Тэрбээр,

-Улсын онцгой комиссын шийдвэрээр долдугаар сард 10 нислэг үйлдэхээр төлөвлөсөн байсан ч өнөөдрийн байдлаар 7 нислэг үйлдэж, 1927 иргэнээ эх орондоо татан авчирсан. Долдугаар сарын 20, 21, 27-ны өдрүүдэд нислэг хийхээр төлөвлөж, ажиллаж байна. Шинээр нэмэгдүүлж байгаа гурван нислэг нь Сөүл рүү хоёр удаа, Австрали руу нэг нислэг үйлдэж, 690 иргэнийг татан авчрахаар төлөвлөж байна. Гадаадаас иргэдээ авахдаа дотоодын нөхцөл байдал, тусгаарлах байрны нөөц, эрүүл мэндийн салбарын ажилчдын хүртээмж зэргийг бодолцож, хүмүүсээ татаж байгаа. Улсын онцгой комисст 10513 иргэн эх орондоо ирэх хүсэлтээ тавьсан байгаа. Цаашид үе шаттай, дотоодын нөөц бололцоогоо харж, шалтгаан нөхцөлийг үндэслэж татан авах ажил үргэлжилнэ. Өнгөрсөн хоёр, гурав, дөрөвдүгээр сард 934-1400 орчим иргэдээ татан авч байсан бол тавдугаар сард 2300, зургадугаар сард 2433, долдугаар сард гурван нислэг хийсний дараа 1400 орчим иргэнээ татан авах нөхцөл бүрдэнэ гэлээ.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
7
ЗөвЗөв
6
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
2
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Erdenemunh 2020-07-17 202.9.46.95

Gadaad ruu yavah huniihee asuudaliig yaj shiideh ve??? Ger bul ur huuhed Deere ochmoor bna daa

Avatar

Гахайчин 2020-07-17 192.82.70.29

Дэлхий нийт тоохоо байгаад эхэлж байхад манай нөхөд телевизээр аймшгаа бүүр дэврээж ярисаар. Авилгалаа хөгжүүлсээр.

Avatar

Зочин 2020-07-17 66.181.188.108

Вирусээ сайн ойлгоогүй байж ингэж их зөөж болж байна уу.

Avatar

Зочин 2020-07-17 211.36.147.128

Тонил

Avatar

irgen 2020-07-17 136.52.70.248

dald or

Avatar

Зочин 2020-07-17 192.82.74.72

Abstrali ruu dahin nisleg hiih heregtei bna

Avatar

Nam bus irgen 2020-07-17 202.126.89.74

Tuhain orshin suugaa orondoo deglemee sahiad shinjilgee ugsun irgeddee hilee neehed yu ni bolohgui bna vee? 7 honogt 1-2 udaagiin huvaarit nislegee neehed bolmoor l yum. Hiiye gevel arga oldono. Hiihgui gevel shaltag oldono. Setgel alga daa ta nart.

Avatar

Зочин 2020-07-17 192.82.73.215

МАН -ыг зөв ч буруу ч тахин шүтэж хулгайчдаасаа амьдраад сурчихсан гөбс долоогч чинь 200000 хүрдэг гэл үү

Avatar

Bold o 2020-07-17 223.33.165.142

7 sar sudalaad ue shattai geed l bgaad baigaad bdag ajil hiij chadahgui bol naad ajilaa chaddag ni ogooch Sodbaatar JDU chin malaa ..Mongol ulsiin irged zugeer l oorsdoo yavaad ochij chadna geed bhad biznes bolgood mongo hiih geed dairaad bhiin

Avatar

Зочин 2020-07-17 66.181.179.74

Короногийн үед орлого олох 1 зам нь иргэдээ авчрах болоо юу даа.Онгоцны зардлаа л авна биз.Бусдыг төлбөргүй болго.

Avatar

Zuv hun 2020-07-17 122.201.21.135

Zuvshdee. Uy shattai tatah heregtei. Shadar said zuv shiidver gsrgasan bn

Avatar

Зочин 2020-07-17 203.91.115.46

Энэ хурдаар явбал гадаадад гацсан хэдэн хүний амь нас хохирох бол ? Үүнийг хэн хариуцах вэ? Уг нь нэг хэдэн БАМ-ын байшин л байхад зуны энэ урин цагт хангалттай. Эсвэл өөр асуудал байгаа юм болов уу? Тест хийх материал бага гэж хүмүүсийн ярьдаг нь үнэн юм болов уу?

Avatar

Зочин 2020-07-17 104.187.64.195

Malnuudaa zugeer l hilee neegeechee ta nar shulj hanaagui yu Sodbaatar gej utulj uheh gej bgaa Enhtuvshinguusuu yalgaagui gulug shiv dee alban tushaalaa l bodson bertegchin mini

Avatar

Taliin huu 2020-07-17 202.126.90.160

Shadar said UOKt bayarlalaa. Hurdan shuurhai ajillaj bgaad

Avatar

Уок 2020-07-17 70.52.167.127

Малнууд. Өөрсдийгөө оронд нь тавиад үзээч. Ажил хийж байна гэвэл худлаа. Муу малнууд.

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.9.40.17

Хилээ нээ, угаасаа гадны улсууд туслана. Хүмүүс гэртээ харих эрхтэй, өөрсдийнхөө мөнгөөр ирж байгаа. Хилээ нээ

Avatar

zochin 2020-07-17 202.9.40.106

UMNUH SHAR UWGUNUUS YALGARAH YUM ALGA. HILEE IRGEDDEE NEE

Avatar

zochin 2020-07-17 202.9.40.106

yugsen ug we irgeddee hilee NEEGEECHEE

Avatar

Zochin123 2020-07-17 122.201.21.135

Gadaadad bgaa irgedee avchrah ajliig amjilttai urgeljluulj bgd bayrlalaa. Surug muu ug heleh humuus haa ch taaraldana. Buid zuvhun sn saihniig yarij bh hergtei. Sn etsest n yaldag yum

Avatar

Zochin 2020-07-17 14.35.207.208

Uhsnii chini amjilttai gej malaa. Tolgoi ni buur ajillahguihun bnaa meg

Avatar

Хуцоо 2020-07-17 185.190.49.102

Битий шааа!!! Багахан доромжлоорой муу лалраак коммунистуудаа!!!!

Avatar

zochin 2020-07-17 202.126.89.184

Bitii h*** muu b**s min alii shuu

Avatar

Ган үзэгтэн 2020-07-17 66.181.182.9

Шадар сайдаар ахлуулсан УОК-тоо ажлын өндөр амжилт хүсье.

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.9.40.17

худлаа бялдуучилдахын оронд толгойгоо цэнэглэ, хар мал аа. Дэлхийгээс суралц

Avatar

Ган үзэгтэн 2020-07-17 66.181.182.9

Худлаа бялдуучилсан хүн алга. Гадаадаас иргэд татан авах ажлыг УОК хариуцдаг биз дээ. Тэгээд л иргэдээ татан авах гаж байгаад нь баярлаж байна.

Avatar

монгол хүн 2020-07-17 5.65.255.85

Ган үзэгтэн гуай ! Юу горьдоод шинээр ажилд томилогдоод юу ч хийж ,юу ч зоригтой шийдэж,чиг хандлага зорилгоо ч олигтой ойлгомжтой илэрхийлчэж чадахгүй байгаа даргад долигноод хийгээгүйг нь хийлээ гээд байгаа юм дэ !? ОНЦГОЙГИЙН ШАДАР САЙД ШҮҮ ДЭ… энэ байдлаасаа арай шийдвэртэй цоглог зоригтой ажилмаар юм биш үү харин. Эсвэл ажлаа мэдэхгүй тэнцэхгүй талруугаа яваад байна уу!? Хүрэлсүх,Отгонбаяр тэр хөгшин гээд байгаа Энхтүвшин ч гэсэн арай л дайчин байсан да ….

Avatar