Б.Хурц нарт холбогдох шүүх хурал Даваа гаригт үргэлжилнэ | News.MN

Б.Хурц нарт холбогдох шүүх хурал Даваа гаригт үргэлжилнэ

Б.Хурц нарт холбогдох шүүх хурал Даваа гаригт үргэлжилнэ

Б.Хурц нарт холбогдох шүүх хурал Даваа гаригт үргэлжилнэ

НЭМЭЛТ: 22.00

Төв аймаг дахь Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд 09.00 цагт эхэлж, хоёр дахь өдрөө үргэлжилсэн бөгөөд Б.Хурц, Б.Бямбажав, Г.Эрдэнэбат, О.Бархасбадь, Ж.Мөнхгал, С.Баяр, Ү.Отгонбаяр, С.Эрдэнэбат, Э.Өлзийбаяр нарт холбогдох шүүх хурал дөнгөж сая завсарлалаа. 22.00 цаг болсон учраас шүүх хуралдааныг  2020 оны долдугаар сарын 20-ны өдрийн 09.00 цаг хүртэл хугацаагаар завсарлалаа.

 


ШҮҮХ: ХОХИРОГЧИЙН МЭДҮҮЛГИЙГ СОНСЧ БАЙНА

НЭМЭЛТ: 19.07

Төв аймаг дахь Эрүүгийн хэргийн анхан шатны шүүхэд 09.00 цагт эхэлж, хоёр дахь өдрөө үргэлжилж буй Б.Хурц, Б.Бямбажав, Г.Эрдэнэбат, О.Бархасбадь, Ж.Мөнхгал, С.Баяр, Ү.Отгонбаяр, С.Эрдэнэбат, Э.Өлзийбаяр нарт холбогдох шүүх хурал сая түр завсарлаад эргэн үргэлжилж байгаа бөгөөд одоо хохирогчийн мэдүүлгийг сонсч байна.

 


ШҮҮХ: ШҮҮХ ХУРАЛДААН ҮРГЭЛЖИЛЖ БАЙНА

НЭМЭЛТЭ: 15.28

Б.Хурц нарт холбогдох шүүх хурал үргэлжилж байна. Шүүгдэгч нар мэдүүлэг өгч, шүүгдэгч нараас улсын яллагч, хохирогч, хохирогчийн өмгөөлөгч, шүүгдэгч нарын өмгөөлөгч, шүүх бүрэлдэхүүнээс асуулт асууж байна.


Б.ХУРЦ НАРТ ХОЛБОГДОХ ШҮҮХ ХУРАЛ ТҮР ЗАВСАРЛАЛАА

НЭМЭЛТ: 13.15

Б.Хурц нарт холбогдох шүүх хурал Төв аймгийн шүүхэд болж байгаа бөгөөд 14.30 цаг хүртэл түр завсарлалаа.

 


ШҮҮХ: ШҮҮГДЭГЧ НАРЫН МЭДҮҮЛЭГ СОНСЧ БАЙНА

НЭМЭЛТ: 10.40 ЦАГ

Б.Хурц нарт холбогдох шүүх хуралдаан эхэллээ. Шүүх хуралд шүүгдэгч нарын мэдүүлгийг сонсч байна.


Б.Хурц нарт холбогдох шүүх хурал болно

Нийслэлийн прокурорын газраас яллах дүгнэлт үйлдэж ирүүлсэн Б.Хурц, Б.Бямбажав, Г.Эрдэнэбат, О.Бархасбадь, Ж.Мөнхгал, С.Баяр, Ү.Отгонбаяр, С.Эрдэнэбат, Э.Өлзийбаяр нарт холбогдох хэргийг хянан шийдвэрлэх хуралдаан Төв аймгийн шүүхэд өнөөдөр /2020.07.17/ 09.00 цагт болно. Өчигдөр шүүх хурал 18.30 цаг хүртэл үргэлжилж, талуудын хүсэлтээр өнөөдөр үргэлжлэхээр болсон юм.

Өчигдрийн шүүх хуралдааны үеэр улсын яллагч яллах дүгнэлт, тогтоолтой танилцаж байгаад өндөрлөсөн юм.

Тэднийг С.Зориг агсны амь насыг хөнөөсөн хэргээр ял эдэлж байгаа Д.Содномдаржаа, Т.Чимгээ нарыг эрүүдэн шүүсэн үндэслэлээр буруутган шүүж буй юм. Тус хэрэгт Б.Хурц, Г.Эрдэнэбат нараас гадна О.Бямбажав, О.Бархасбадь, Ж.Мөнхгал, С.Баяр, Ү.Отгонбаяр, С.Эрдэнэбат, Э.Өлзийбаяр нар холбогдоод байгаа юм. Өмнө нь буюу зургадугаар сарын 8-нд эл асуудлыг шийдвэрлэх шүүх хурал товлогдсон ч шүүгчдээс татгалзах улсын яллагчийн хүсэлтийг шийдвэрлэхийн тулд хойшилсон юм.

 

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
ЗөвЗөв
3
ХахаХаха
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
Баярлалаа!

36 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.9.47.29

Нямдорж хятадын тагнуул

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.9.47.29

Нямдорж Батзандан Болд нарын найруулсан жүжгийг шалга

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.9.47.29

Сулал

Avatar

Зочин 2020-07-17 66.181.185.174

Одоо Зоригийн хэргийг ил зарлаж , уунд эцэс тавьяа!!! Арай хэтэрлээ!

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.9.40.87

Зоригийн хэрэг илэрсэн гэмт хэрэг бус уу. Яагаад гэмт хэрэг илрүүлсэн нөхдийг шүүгээд байдаг байнааа?!!! Нөгөө гурван а******н хохирогч болж байгаа юм уу?!!!!!Хэнд ч итгэхийн арга алга. Аль нь ч зөв юм. Зоригийн гэмт хэрэгтэй 1)тухайн үед том албан тушаалтай байсан эрх мэдэлтэн томчууд эхнэртэй нь бүлэглэж алсан 2) Хил дамнасан гэмт хэргийн бүлэглэл эхнэртэй нь холбоотой байснаар илчлэгдэж алагдсан гэж бодож байна. Тэдний гар хөл тэр 3. Улаан цайм гэрч эмэгтэй БУЛГАН амьд байгаа. ГЭРЧ АМЬД!!!

Avatar

Mn 2020-07-17 95.153.130.173

3-n shatnii shuuheer batlagdaad yalaa avchihsan aluurchid hohirogch bolood ene eedreetei hergiig ilchilsen mergejiliin ondor ur chadvartai humuusiig yal ogoh geed shuuj gutamshig bolgoj bgaa zahialagchid bolon ogor uls turchid tagnuul nyamdorj nariig shuuh odor ireh bailguidee mongol uneheer muuhai niigem ruu yavj bn daa iim bolohoor shudarga niigem yariad yah yum be tord ajillah hun oldoh yumuu

Avatar

Зочин 2020-07-17 66.181.179.65

Tom hulgaichaa shorond hii…tsaash ni yarih uu yaahuu …

Avatar

Зочин 2020-07-17 99.229.251.229

Монголын хамгийн аюултай гэмт этгээдүүд шдээ,,,

Avatar

Зочин 2020-07-17 64.119.16.44

Huuli uichilej chadahkna uu nam darahk heregtei. Hurts bol masn muuhkai hun

Avatar

Зочин 2020-07-17 66.181.161.110

Бүхэл бүтэн ИХ МОНГОЛ улс сайхан билэг .хурц нарыг л нэг дийлэхгүй айгаад байгаа юм шиг бодол төрөөд байх юм даа ..? Ард түмэн энэ шүүх хурлыг нүд чих салгахгүй харж байна .манан Мафийн зохиолыг бичсэн Элбэгдорж эрх чөлөөтэй байгаа цагт газрын хөрснөөс арилтал өдий байна даа .3сая Монголын масс ийм бодолтой байна

Avatar

Ajaa taij 2020-07-17 202.9.46.50

3n sayaiin umnuus hutsajhgui shuu. Chi hun sanaatai gutegsen heregee heden toroltoigoo uureerei. Araatan toroloo.

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.9.47.29

Чи 32 хутгалуулаад үздээ. Зориг яаж зовж үхснийг мэдэхүү

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.55.188.40

Hurts as gej. Tsaash n. Yrih uu. Yahuu geedl. Shilee shorgoogood. L estoi. Soloitoi. Ym. Bna lee

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.55.188.40

.chudraga shuuhiig harah l uldlee

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.179.24.222

Damirangiin Enkhbatiig eruudsen hergiig ilchilsen tuunii umguulugch Sanjaasureng turiin nuuts zadalsan hergeer shuuj yal ugsun baidag. Tegwel ene hereg deer ijil zarchim barimtalj turiin nuuts zadalsan Tsendiin Nimdorjid yal tuluwluh yostoi. Eswel ed nart yal uguh gj bgaa bol Sanjaasuren umguulugchiig tsagaatgah yostoi.

Avatar

Зочин 2020-07-17 192.82.75.163

гөлзуурчээ

Avatar

Зочин 2020-07-17 120.18.169.80

Атмаан тэгээд л цаашаа яргалахуу яахуу гээд л сууж байна уу.

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.126.88.214

М

Avatar

зочин 2020-07-17 192.82.73.141

тарвага , күрц нар хамгийн муухай зүйлийг үйлдсэн хулгайч , дээрэмчин , алуурчид .

Avatar

Иргэн 2020-07-17 103.229.122.143

Энэ нөхдүүд хүн тамалж байхдаа юу бодож байсан юм бэ одоо өөр дээр нь буруу байсаныг нотолж хэлээд байхад гоншогноод ялаа үүрч чадахгүй новшнууд вэ шоронд нь явуул шударга шүүх байгаа юм бол

Avatar

Ард 2020-07-17 103.229.122.143

Хурц хүн хулгайлч авчирч алдаг хүн дээ шүүхийг харж л байна шударга эсэхийг нь

Avatar

хэрцгий харгислалыг тэвчих ёсгүй 2020-07-17 139.5.216.145

хэргийн гол ни содномдаржаа,чимгээ нарыг эрүүдэн тамлаж хүн амитаны нүднээс далдуур харгислал явуулсанд бгаа юм.энэ бичлэгийг үзэж харсан монголчууд та нарын төлөөлөл болох их хурлын сармагчингуудаасаа асуу.ой санамжаа сэргээ.тэр сармагчингууд бичлэг үзчихээд зүрх сэтгэл санаа ни ямар байсныг мартаагүй бол дахиж асуу.ө.энхтүвшин гэгч өвгөний зүрх зогсох шахсан гэж ярилцлага өгсныг монголчууд та нар санаж бна уу.ой санамжаа сэргээ.

Avatar

зочин 2020-07-17 66.181.161.105

Хурцад яг яасан гэж ял оноох юм болоо ?? . ,, Эрүүдэн шүү сугай ,, гээд тушаал гаргаад гарын үсгээ зурчихсан юм бол уу ? .. Надад ч падгүй л дээ .. зүгээр л сонин байна …

Avatar

Зочин 2020-07-17 66.181.161.7

тэнэгээ гайхуулаад байгаа малуу чи

Avatar

иргэн 2020-07-17 66.181.161.58

Тушаалд зураагуй л бол яагаач гуй гэж бодож бна уу

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.9.47.29

Мундаг тагнуулчид хэлмэгдээд

Avatar

Иргэн 2020-07-17 66.181.161.100

Хурц нарын хумуус хэлмэгдэж байгаа нь харагдаж байна

Avatar

Зочин 2020-07-17 89.187.161.150

Зоригийн аллагын захиалагч гэдгээ баталсан Хvvкийн зевлех Нямка хэргэж илрvvлэхгvй гэсэн явуургvй аргынхаа телее еерийг нь илчилсэн дэлхийн шилдэг тагнуулч Хурцыг хэлмэгдvvлж байна!

Avatar

Зочин 2020-07-17 66.181.161.7

мэдрэл муутай новшоо зайлаа

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.126.89.100

Хурц л хэлмэшдээд амьдралаа үрээд яваад бна даа

Avatar

Зочин 2020-07-17 202.179.27.34

37 он шиг хүнийг эрүүдэн шүүж болохгүй л дээ. Хүнлэг энэрэнгүй хууль шүүхийн төлөө явж байгаа биз дээ, бид!?

Avatar

Буриад зон 2020-07-17 66.181.161.96

Хурц хэргээ шударгаар хүлээх ёстой Эрдэнэбат ялгаагүй

Avatar

Зочин 2020-07-17 89.187.161.150

Зоригийг яргалж аймшигтайгаар алсан алуурчид, тэдний захиалагч Нямка сайдын vгээр тэднийг илрvvлсэн дэлхийн шилдэг тагнуулчдаа шvvж байгааг дэлхий нийт гайхан толгой сэгсэрч байна! Зоригийн алуурчдыг суллах Нямкагийн хvcэл бvv биелэг!!!

Avatar

иргэн 2020-07-17 66.181.161.58

Аа мэдэхгуй. Шилдэг тагнуулчид юм уу эсвэл хар тамхины наймаачид юм уу. Ухвал ч сонин л байх

Avatar