Архангай аймагт ослоос түлэгдсэн иргэд ГССҮТ-д эмчлүүлж байна | News.MN

Архангай аймагт ослоос түлэгдсэн иргэд ГССҮТ-д эмчлүүлж байна

Архангай аймагт ослоос түлэгдсэн иргэд ГССҮТ-д эмчлүүлж байна

Архангай аймагт ослоос түлэгдсэн иргэд ГССҮТ-д эмчлүүлж байна

Архангай аймагт болсон осолд өртөж түлэгдсэн иргэдийг өнөөдөр /2020.07.16/ГССҮТ-д нисдэг тэргээр авчирлаа. Нийт 10 хүн  хүндэвтэр, хүнд гэсэн зэргийн түлэгдэлтэй иржээ.  Зарим иргэд нь 85-90 хувь түлэгдэлтэй байгаа аж. Үүний нэг нь 4 сартай хүүхэд байгаа юм. Түлэгдэж гэмтсэн иргэдийг Улаанбаатар хот руу хүргэхээр ЗХЖШ-ын МИ-171Е загварын нисдэг тэрэг Улаанбаатар хотоос 04:25 цагт Булган аймгийн чиглэлд хөөрсөн бол өнөөдөр 12:00 цагийн орчимд ГССҮТ-д шилжүүлээд байгаа юм. Энэ талаар ГССҮТ-өөс тодруулахад, "Өвчтөнүүдэд яаралтай эмчилгээ хийж, шаардлагатай бүх арга хэмжээ авч ажиллаж байна. Биеийн байдлын талаар дэлгэрэнгүй мэдээлэл өгөх боломжгүй байна" гэсэн тайлбар өгсөн юм.

Осол гарах үед нийт 12 хүн түлэгдэж, бэртсэн гэсэн ч Архангай аймгийн эмнэлэгт хүргэгдсэн нэг нь нас барсан гэх мэдээлэл байна. Ослын үеэр газар дээрээ хоёр хүн амиа алдсан бөгөөд нийт гурван хүн амиа алдаж, 11 хүн хүнд бэртсэн байна.

Хэргийг сануулахад, Архангай аймгийн Эрдэнэбулган сумын “Цагаан даваа”-нд 93-80 УБЛ улсын дугаартай, “Норд Бенз” загварын шатахуун тээвэрлэсэн автомашин шатсанаас эсрэг урсгалд зорчиж явсан Аллион, Альфард, Форестер, Соната-7 автомашинууд болон нэг мотоцикл галд өртөн шатсан юм.

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
27
ХарамсалтайХарамсалтай
1
ХөөрхөнХөөрхөн
1
ГайхмаарГайхмаар
1
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ЗөвЗөв
0
ХахаХаха
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

22 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-16 66.181.181.110

Нисдэг тэрэг Булган аймаг руу хаачих гэж байгаан бол?

Avatar

Зочин 2020-07-16 130.253.28.14

mut@

Avatar

Зочин 2020-07-16 130.253.28.14

XOPIG

Avatar

yciin xamgaaltad ? \,batalgaat, tugsguliin opond 500 2020-07-16 130.253.28.14

xashaand opj xayand buuj baliartlaa

Avatar

ylciin xamgaaltad,zaigaa barix/ \ 2020-07-16 130.253.28.14

xaana xynii yumiig ymxiipyylj bntg bnky

Avatar

ajlaa,@ 2020-07-16 130.253.28.14

ylciin xamgaaltad

Avatar

xet,zailshgyi shaardlagatai,/ \tsabuu,xyylga. 2020-07-16 130.253.28.14

(zaigyi shambaaralduulaad bn,uup uupiixoo xashaandaa baliaraa xiumeer bn.

Avatar

dgaariin nyytslaal ylciun xamgaaltad,ugultgyie 2020-07-16 130.253.28.14

SHINELEG NI IKEAG SANAGDUULAM,xungubtur,materialiig kameraar,xarj ytasaar concoj bn

Avatar

yaduuruulj bloklodog yumyyda,deever opuulaxgyi bx,,xerchmel xar tsaasnumgen daruulj,gynzgiu xaragdalttai,xatyylag uyangr 2020-07-16 130.253.28.14

adul bank opuulbal dampuupuulax geed xynii yumryy shynaad xashaand opj byydag yum bn,ymxiipyyleed

Avatar

manai ylcad texnk texnlgu baixgyi bn.ulyy nobsh tsugluulxgyi bx, 2020-07-16 130.253.28.14

s*****g opoolontosoo!

Avatar

munguur zoodiimyy 2020-07-16 130.253.28.14

yc bytsalgagch Colagaar shalzalj alaxnyy?taarsan teneg system

Avatar

zaxiixaa yumiig zarbal yadag yum boloo,jolooch xiij bolno. newseer taarsan yumnuud ni xyazgaargyi bolgoloo. 2020-07-16 130.253.28.14

oPOOLON, ENDXS BYLTERX NEG CH SAINGYI BOLTOI,
TSENXER MEDRELIIN UBCHIN DETAL DETALAAR BLIR 500,MASH IX XUPUNGU ZARSAN METALI BYREESIIG XIISEER BAIGAAD DAMPUURAB. sarvaisan,ajgar xend ch xereggyi uymaa xiiseer,YNEGYI UYMNAASAA BOLJ TSAASHID XYNII YUMRUU SHUNAX SHINJTEI.

Avatar

Ххх 2020-07-16 66.181.188.171

Харш жил ,жил орсон,мэнгэ голлосон хүмүүс энэ баярын аваар ослоор бурхан болсон байна .Жил ээ угтаад үдээд жилдээ ганц засал ном оо хийлгэж байгаарай гэж гуйя.Учиргүй юм байдгүй юм шүү!!!
Аюул хэдхэн хоромд зөрөөд амь нас чинь аврагдах учиртай.Үг үйлдэл бодлоо ариун байлгаж цэгнэж яваарай!

Avatar

Зочин 2020-07-16 202.126.90.137

Угаасаа юмтай газар. Шөнө явж байхад алсад эмэгтэй хүний муухай чарлах, хажууханд эвгүй инээх сонсогддог. Өдрийн цагаар явж байхад ч гэсэн эвгүй шар үс босмоор газар.

Avatar

зочин 2020-07-16 202.55.191.130

энд аль нэг шатахуун түгээх станцын машины бүрэн бүтэн байдал шууд яригдана, яагаад энэ талаар шатахуун түгээх компаниудын нэг мэдэгдэл хийхгүй байна, хөдөө орон нутагт магадлалаар бол петровисын машин байх магадлалтай, энэ дээр мэдэгдэл хийгээчээ ШТС-уудаа

Avatar

Клун 2020-07-16 150.129.143.4

Харамсалтай аймаар юм аа. Нэг тэнэг бензиний жолоочийн хариуцлагаас зүгээр явж байгаа 10 хүн түлэгдээд зарим нь хорвоог орхих гэж дээ. Хэлэх үн алга. Тэр Цагаан даваа гэдэг газар ямар олон хүний амийг авч байна. Гүйдэлтэй болсон газар байна. Нутгийн иргэд нь тахиж ном уншуулдаггүй юм байх даа. Сэтгэлийн засал болдог гэсэн шүү

Avatar

Зочин 2020-07-16 202.131.243.190

joohon ym unshij bichech shatahuun asgaraad bn bitii yaw gj jolooch ni sanuulj bhad benzin asgarj bgaa mashin hajuugar yawsan bsan harsan humuus ch bn Facebook dr bichleg ni hurtel bnle

Avatar

Зочин 2020-07-16 202.179.26.196

Онхолдчихсон шатхууны машины хажуугар тэгж хамаагүй ойр өнгөрч болохгүй гэдгийг одоо ядаж жолоонд суухад нь хэлж бдымуу яадын. манайхан ч бензэнтэй торхон дотор шүдэнз асааж мэдэх тэнэг хүмүүс шүү. Аюулгүй байдлын талаар л үхэрч мэддэг болхоор энд тэнд сурталчилмаар юм бна даа.

Avatar

Зочин 2020-07-16 66.181.161.108

Жолооны ард яваа хүн болгон маш сонор сэрэмжтэй явах хэрэгтэй ш дээ. Манайхан гэр бүл,өчнөөн хүний амь тээж яваагаа зарим нэг жолооч мартчихсан салхи шиг давхидагаа боль,ямар раллид уралдаж бга биш дээ,ялангуяа тэр приусс унаж яваагаа нөхдүүд жиптэй уралдаад л тэнэгтэх юм даа,согтуугаар жолоо барьсан жолоочид маш өндөр хариуцлага тооцох цаг болсон!!!!! Ялын бодлого маш сул бна эрхэм хуульчидаа!!!!!

Avatar

Зочин 2020-07-16 150.129.142.232

Архангай аймгийн тевийн хажууханд тулэгдсэн улс яагаад Булган аймагт оччихдог байна аа, аймгийн тевийн хажууд Булган уул гэж бий л дээ, Булган аймаг бол хол ш дээ

Avatar

Монгол 2020-07-16 192.82.75.103

ХАРИН ТИЙМ ЭЭ МЭДЭЭ ОРУУЛАХДАА ХАРИУЦЛАГАТАЙ ХАНДАЖ БАЙМААР ЮМ. ЭНЭ СЭТГҮҮЛЧИД ГЭЖ НЭГ ИХ МЭДЭМХИЙРСЭН ЮМ БҮХЭНД ӨӨРИЙНХӨӨ ҮЗЭЛ БОДЛООР ДҮГНЭЛТ ХИЙСЭН ТЭНЭГ ЮМНУУД БАЙХ ЮМ АА.

Avatar

Зочин 2020-07-16 203.169.49.122

Bulgan xot bailgui,dee, setguulch ee.?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж