Увс аймгийн төвөөс гарах хөдөлгөөнийг хаалаа | News.MN

Увс аймгийн төвөөс гарах хөдөлгөөнийг хаалаа

Увс аймгийн төвөөс гарах хөдөлгөөнийг хаалаа

Увс аймгийн төвөөс гарах хөдөлгөөнийг хаалаа

Увс аймагт хүчтэй аадар бороо орсны улмаас А1702 дугаартай Улаангом-Хандгайт чиглэлийн авто замын 19 дэх км-т байрлах Шургадгын сайрын 54 мeтр урт төмөр бeтон гүүр болон 32 дахь км-т байрлах Бага Түргэний 186 мeтр урт төмөр бeтон гүүрнүүдийн тулгуурын бэхэлгээ, замын далан үерийн усанд угаагдаж, гүүрийн дамжих хавтан унасан тул тээврийн хэрэгслийн хөдөлгөөнийг өнөөдөр/2020.07.14/ 20.00 цагт түр зогсоосон талаар Авто тээврийн үндэсний төв мэдээлж байна.

Мөн жолооч та бүхэн Гашууны голын гүүрээр зорчих боломжгүй байгааг анхаараарай.

Увс аймгийн Тээврийн цагдаа, онцгой байдал болон зам хариуцагч "Увс-АЗЗА" ТӨХК-ийн холбогдох албан хаагчид газар дээр нь гүүр болон замыг засахаар ажиллаж байна.

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
15
БурууБуруу
11
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
1
ГайхмаарГайхмаар
0
ЗөвЗөв
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ТэнэглэлТэнэглэл
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

27 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-14 103.10.21.50

30 жилийн хугацаанд дэндүү их галзуурсаан..Том том компаниуд мөнгө л олж байвал УЛС ОРНЫ ХӨГЖИЛ ИРЭЭДҮЙ ХУВЬ ЗАЯА хэнд ч хамаагүй мэтээр авирлаж.замын компаниуд ЧАНАРТАЙ ӨНДӨР БҮТЭЭМЖТЭЙ ОЛОН АРВАН ЖИЛИЙН НАСТАЙ ЗАМ тавихын оронд тухайн ажлын САНХҮҮЖИЛТЭЭС хувьдаа завших дундаас нь цавчих хулгайлах луйвардах гэх мэтээр мөнгө хөрөнгийг хассаар хассаар ӨНӨӨДРИЙН УРСААД БАЙГАА ЗАМУУД ТАВИГДСААН….30 жилийн хугацаанд ямар гэдэг хүн ямар гэдэг замын компани улсаас САНХҮҮЖИЛТ авсныг олж тогтоо….

Avatar

Зочин 2020-07-14 103.10.21.50

Үргэлжлэл…МОНГОЛ УЛСЫН ДЭД БҮТЭЦ нь дээд зэргийн сайн чанартай 100 н жмлийн настай бол ч…..Байгалийн давагдашгүй хүчин зүйл гэж ЗАМЫН КОМПАНИУД ӨӨРСДИЙГӨӨ ӨМӨӨРӨХ ВИЙ ДЭЭ….ТА НАР УЛСЫН ХЭДЭН ТЭРБУМЫГ ЗАВШЛАА…УЛСААС ӨГСӨН САНХҮҮЖИЛТИЙГ ЯГ ЗӨВ ЗАРЦУУЛААД ЗАМАА ТАВЬСАН БОЛ ӨНӨӨДРИЙН БОРООНД ЗАМ ЧИНЬ УРСАХ УУ…НЭГ САЙН БОДООД ҮЗ ДЭЭ….БҮГДЭД НЬ АСАР ИХ ДЭЭД ЗЭРГИЙН ХАРИУЦЛАГА ТООЦ….ШАТ ШАТАНДАА ХОРОГДСООР ЦАВЧСААР эцэст нь ТАВЬСАН ЗАМ ЭНЭ ДЭЭ гэж…МОНГОЛ УЛСЫГ МААНЬ.ЯАСАН гэж энэ вэ

Avatar

Зочин 2020-07-14 103.10.21.50

Дахин үргэлжлэл…..ЭЗДИЙГ нь ЦААД ЭЗДИЙГ нь ОЛ гэдэг шиг…30жилийн хугацаанд ХЭЗЭЭ ХЭН гэдэг сайдын үед ХЭН гэдэг захиралтай ЯМАР гэдэг замын КОМПАНИ төрөөс САНХҮҮЖИЛТ авч энэ урсаад байгаа жил болгон үр ашиггүй дахин дахин засвар нөхөөс хийгдээд байгаа замуудыг тавьсаныг тогтоогоод бүгдэд нь ХАРИУЦЛАГА ҮҮРҮҮЛ….ИДСЭН УУСАН ШАМШИГДУУЛСАН болон авто замын НОРМ СТАНДАРТ ыг баримтлан тухайн ЗАМЫН КОМПАНИУДААС ХӨРӨНГИЙГ НЬ ГАРГУУЛЖ ДАХИН ЗАМ ТАВИУЛ…

Avatar

Зочин 2020-07-14 103.10.21.50

Чадахгүй гэвэл бүгдэд нь ТӨР ТӨМӨР НҮҮРЭЭ ГАРГА….УЛСЫНХАА ТӨЛӨӨ …ХӨГЖЛИЙН ТӨЛӨӨ ….АРД ТҮМНИЙ ТӨЛӨӨ эдгээр замууд тавигдсан…Тухайн улсын ХӨГЖЛИЙГ олон улсад ДЭД БҮТЭЦээр дүгнэдэг гэнэ лээ МОНГОЛ УЛС МААНЬ ХӨГЖИХГҮЙ БАЙГААГИЙН НЭГ ШАЛТГААНЫ БАС НЭГ ТАЛ НЬ ЭНЭ …МӨНГӨНИЙ төлөө л бол юу ч хайран биш ЭХ ОРНЫ ИРЭЭДҮЙ, УЛС ОРНЫ ХӨГЖИЛ, ЭЦЭГ ЭХЭЭС ӨГСӨН НЭР , НЭР ХҮНД ,ХАНЬ ИЖИЛ, ҮР ХҮҮХЭД энэ бүхэн юу ч биш …Зөвхөн МӨНГӨ МӨНГӨ МӨНГӨ….Бүгдийг ол тогтоо ЯАСАН ГЭЖ УЛС ОРНОО ЦӨЛМӨНӨ ВЭ…

Avatar

Zochin7 2020-07-14 82.254.204.230

Mongolchuud min kot kudee geltgui kamtarch, ukaalgaar butee, baiguul !! Keel, kakuulgui, tarbagan takalgui, ubchin emgeg, Kort KABDARgui, bugdiig kuuliin daguu unencheer buteek keregtei!! Turees unench arga kemjeegeer kedken mongoloo udirdaj chadaj bgaa yu ? Ulsiin ik kural, nugee aimguudiin zakirgaa ene ter ni teruuken dotroo KEEL KAKUULIAR dotroo ergeldej, ail, kubi kun l bayjij bn. Tedniig baigal neg uder abna daa!!
Ukaalgaar kyatad chig ULSAA, 3-kan say kun amaa udirdaj, kugjuulek bolomjtoi

Avatar

Зочин 2020-07-14 202.179.27.12

1988, 1989 оны үед л барьсан зам шүү дээ

Avatar

Иргэн 2020-07-14 64.119.19.209

Байгалийн хуулийг хэн захирч чадах вэ?! Хэзээ юу тохиолдохыг хэн мэдэх вэ? Хүний хүч мэргэн ухаан хязгаартай,харин байгалийн хүч хязгааргүй.

Avatar

зочин 2020-07-14 66.181.190.140

Зам, гүүр барьсан компаниуд бүтээгдэхүүнээ өөрсдийн хөрөнгөөр засах, сэлбэх ёстой.Энэ эвдрэлээс хичнээн хүн бизнес, цаг алдсан тооцоогоо гаргаж алдагдлыг зам, гүүр барьсан компаниас нэхэн авах эрхтэй. Эвдрэл бол байгалийн давагдашгүй хүчин зүйлийн хохирол биш ээ, Байгалийн ердийн үзэгдлийг гүйцэтгэгч компаниуд тооцоолдоггүйн алдаа. Тендэрийн булхай, хээл, хахуулийн үр дагавар санхүүжүүлэгч, гүйцэтгэгч, татвар төлөгч бүгдэд хэрхэн буудгийг ганц зуны хэдхэн өдрийн бороо хэлж байна. Сургамж болно

Avatar

Зочин 2020-07-14 202.9.40.120

ulaanbaatr luu gerluge yvmar bn hurdn zasaace

Avatar

Зочин 2020-07-14 202.179.26.248

Засахгүй гээгүй л байшд. Тарваган тахлын шинжилгээ нэг хүнээс сая хоёр зуун мянга шүү, Тусгаарлалтанд 21 хоног байна шүү

Avatar

Зочин 2020-07-14 202.55.191.40

Uvsad uldsen hed nutag ornoo hogjuuleed bolomjooroo sihan amidraarai,

Avatar

Zochin 2020-07-14 202.179.26.55

Chanartai zam bariaachee, bid oorsdool chun l achiglana, yagaad chunee 1 bodoochee,

Avatar

Зочин 2020-07-14 185.167.116.19

Гадаадад гацсан иргэдийг жаргал хөөж яваа биз дээ наанаа үх гээд байсан Монголд байгаа оркууд өөрсдөө гацсан бололтой. Хохь чинь! Жаргал хөөж хотоос яваа биз дээ? Наанаа үлд! Наанаа үх!

Avatar

Зочин 2020-07-14 107.77.201.84

Huurhii duu , bah ni hanaj . Mgl d uvchin delgervel buur ih bayasah baih daa .

Avatar

Зочин 2020-07-14 185.167.116.19

Гадаадад гацсан иргэдийг жаргал хөөж явсан наанаа үх гээд байсан Монголд байгаа оркууд өөрсдөө гацсан бололтой. ХОХЬ ЧИНЬ! Жаргал хөөж хотоос яваа биз дээ? Наанаа үлд! Наанаа үх! 😂

Avatar

Зас зас 2020-07-14 103.212.118.169

Хулхины замын компаниуд шалгалтанд бүдэрлээ

Avatar

Зочин 2020-07-14 203.98.76.100

Ингэж зам тавихгүй ээ

Avatar

Зочин 2020-07-14 202.9.46.231

TEENDERCHIN S.BYAMBATSOGTIIN HULHI COMPANIIN AJLUUD ILCHLEGDSEER L . . .

Avatar

Choijoo 2020-07-14 139.5.219.224

Tsaschiheriin company ene deer ajilaagyi shyy dee ali 25 jil bolson zam gyyr biz dee…

Avatar

Зочин 2020-07-14 109.89.151.254

Негее 100 жилийн настан гуур гээд хуцаад байсан нь одоо энэ уу. Зам гуурийн компаниуд ийм л хулхи юм хийнэ дээ. Шат шатандаа авлига хулгайг цэцэглуулээд байдаг нь энэ л дээ. Барьсан бариулсан хулээн авсанууд нь бугд байгаа болохоор ЦГ ажлаа хийх болждээ. Учир нь татвар телегч миний таны менге орсон тул хулгайчидад шийтгэл оногдуулж хохиролгуй болгохыг шаардаж бна.

Avatar

Но 2020-07-14 95.223.59.195

Лус савдаг таа биш гүүрээ сайн барихад л байсын

Avatar

Лус 2020-07-14 202.126.90.63

Хот хүрээний амьтас энэ замаар цувж байгал дэлхий бузарласнаас лус хилэгнэж хариугаа авч бн….хотынхон хотоо бузарлаж бузарлачихаад хөдөөг хөнөөдгөө болио одоо !

Avatar

Зочин 2020-07-14 172.58.219.188

Хаха "хотынхон" чинь угтаа хөдөөний та хэд хагас зэрлэгээрээ байгаа нь энэ шүү дээ

Avatar

Зочин 2020-07-14 43.228.131.110

Хөдөөний муу халтараа битгий хотод ирээрэй.

Avatar

Zochin6 2020-07-14 82.254.204.230

Kot, kudee geltgui Mongolchuud bugd ene 21-r zuunii delkii niitiin niigemd kozorch bn. Gadaadad bgaa ked ni bichig, barimt, eruul mendiin daatgalgui uchir Mongoldoo virus abchirch bn. Tedentei b** oirtooroi !! Mongold bgaa ni ulsej ukek geed nugee uuktei tarbagnii mak, korkog metiin teneg kooloo kiij 14-r zuunii takaliig urgelj abchirsaar bn. Bas uuktei sarlagiin mak ene tereer korkog kiij, ter chuluutai kailsan uuk, mak ni biynd shuud KORT KABDAR abchirch zaluu baikad ni ukuulj bn. Mongolchuud

Avatar