Г.Шийлэгдамба нарын хэргийг прокурорт шилжүүлэв | News.MN

Г.Шийлэгдамба нарын хэргийг прокурорт шилжүүлэв

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.13-нд нийтлэгдсэн

Г.Шийлэгдамба нарын хэргийг прокурорт шилжүүлэв

Авлигатай тэмцэх газраас Эрүүл мэнд, спортын сайд Г.Шийлэгдамба, Эрүүл мэнд, спортын яамны Төрийн нарийн бичгийн даргаар ажиллаж байсан Г.Ганчимэг нарт холбогдох эрүүгийн 201501000161 тоот, Дархан-Уул аймгийн Засаг даргаар ажиллаж байсан С.Насанбат нарт холбогдох эрүүгийн 201509000716 тоот хэргүүдэд мөрдөн байцаалтын ажиллагаа явуулж дуусгав.

Тус газраас Г.Шийлэгдамбыг Эрүүийн хуулийн тусгай ангийн 268 дугаар зүйлийн 268.2, Г.Ганчимэгийг мөн хуулийн тусгай ангийн 268 дугаар зүйлийн 268.2, 269 дүгээр зүйлийн 269.1, С.Насанбатыг Эрүүгийн хуулийн тусгай ангийн 268 дугаар зүйлийн 268.2-т заасан гэмт хэрэгт тус тус яллагдагчаар татаж, хэргийг яллах дүгнэлт үйлдүүлэх саналтай Нийслэлийн прокурорын газарт шилжүүллээ.

ЭХ СУРВАЛЖ: АТГ

 

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

darkhan 2016-01-13 112.72.12.4

Насанбат Дарханд амьдарч байгаагүй ч 2012 оны сонгуулийн өмнө ирээд л Дарханы МАН-ы дарга болоод л сонгуулийн дараа засаг дарга болоод л захиалгат нислэгээр огцом өндөрт гарсан. 500 саяаар засаг дарга болсон гэсэн тэнэмэл үг түгж байсан. Эхнэрээ шууд л эмэгтэйчүүдийн ордны дарга болгосон. Газрын албаны дарга, хот тохижуулахын дарга, хөгжлийн бодлогын хэлтсийн дарга гэх мэтчилэн дарга нараа УБ-аас авчирч тавиад л унаган Дарханчуудыг доромжилсоны цаад учир нь авилгын сүлжээ бий болгож шархаа 500 саяын нөхөхөд л байж дээ

МОНГОЛ 2016-01-13 103.229.123.153

ХСолонгосын КИМ-ийг авчирч ганц жил ч болов Ерөнхийлөгчөө болгох юмсан.....Тэгвэл төрд шургалсан мөн ч олон хулгарууд өлөн ноходын хоол болно доо....Тэгээд манай төр жинхэнэ ёсоор цэвэршинэ.....Гэвч тэгж болдоггүй нь харамсмаар.....

Зочин 2016-01-13 103.26.192.190

АТГ чинь манай илрүүлсэн хамаг хэргийг прокурор хэрэгсэхгүй болгодог гээд байдаг биздээ. Одоо ингээд замхрарч байгаа юм байна л даа. Прокурор нь болохоор "манайх угаасаа хэрэгсэхгүй болгодог ш дээ" гээд зогсож байна биз.

Zochin 2016-01-13 202.179.8.211

Авилга авсан нь тогтоогдвол хятад шиг цаазлаад яахав насааааааар нь хорих хууль хэрэгтэй юм байна да тэгвэл нэг авилгачид номхрох байх гэж мунхаг би бодном.

kkk 2016-01-13 83.85.102.248

niigmiin setgel zui gedeg bil uu bas l aihtar yum bdag yum bna daa

зочин 2016-01-13 202.9.41.53

Яам ч яамай.Элбэгээ тэргүүтэй монголыг хөмрүүлэгчдийг хурдхан зайлуулахсан

зочин 2016-01-13 43.242.243.43

эрүүл мэндийн яамны шилэгдамбад хүнээр дамжүүлж авилга өгч хууль бусаар дарга болсон хэдэн нялцагануур дарга нарыг эрүүгийн цагдаад өгөх хэрэгтэй. албаны бичиг баримтийг цоожлоод олон улсын байгууллагын мөнгөөр гадаадад зугаацаж ажил хийдэггүй нялцгар Б гэх мэтийг түргэн зайлуулахгүй бол төрийн ажлыг жонхууруулж байгаа шүү

AN-Namd Nam hiilguulee . 2016-01-13 27.123.214.107

Ardchilsan Namiin Nam " Hiideg argan Ta orloo , Ta duuslaa " shuu de .

AN-Namd Nam hiilguulee . 2016-01-13 27.123.214.107

Ardchilsan Namiin Nam " Hiideg argan Ta orloo , Ta duuslaa " shuu de .

хэхэх 2016-01-13 59.153.113.180

шалигдамба намбартан түүний эхнэр цолмон нар зөвхөн шоронд!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2016-01-13 93.219.77.42

MONGOLD BUH YUM ESREGEEREE ERGESEN GALZUUGIIN ULS. HEN IH GEMT HEREG HIIJ SHOROND ORJ YAL AVAH TUSAM GARCH IREED ULAM UNDUR TURIIN ALBA HASHIJ EHLENE. SHIILEGDAMBA 1-2 JIL SHOROND SUUSAN BOLOOD GARCH IREED SHUUD SHADAR SAID BOLJ DEVSHINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ахахах 2016-01-13 202.179.10.150

Ийм сайдтай,ийм гишүүнтэй засгийн газар ерөнхий сайд мамндтугай

Зочин 2016-01-13 202.179.18.61

hogiin amtad uhlee geed l sullagdana biz

Зочин 2016-01-13 202.179.25.200

Гэмт хэрэгтэн сайдтай Засгийн газар гэсэн үг үү?

Лхавгаа зайран 2016-01-13 103.57.94.99

Энхбаярыг дагасан хүн нэг бол шоронд ордог нэг бол үхдэг жамтай. Энэ харин үнэн юм байна. Энхбаяр гэдэг хорлолоос хол явцагаа. Амь нас, амьдралд тань гайтай шүү.

Зочин 2016-01-13 202.9.41.77

Өнөө өглөө АНУ-ын ерөнхийлөгч Обама Конгрессийн гишүүдэд хандан хэлсэн үгэнд "And if we want a better politics, it’s not enough to just change a Congressman or a Senator or even a President; we have to change the system to reflect our better selves" гэсэн хэсэг байна. Орчуулвал "Сенат, Конгрессын гишүүнийг эсвэл Ерөнхийлөгчийг солих нь улс төрийг илүү сайн болгоход хангалтгүй. Бид өөрсдийн сайн сайхны төлөө улс төрийн тогтолцоогоо зайлшгүй өөрчлөх хэрэгтэй" гэжээ. Мөн "We have to reduce the influence of money in our politics, so that a handful of families and hidden interests can’t bankroll our elections " буюу "Улс төрд үзүүлэх мөнгөний нөлөөг бид заавал бууруулж, хэсэг гэр бүл, нуугдмал ашиг сонирхол бидний сонгуулийг санхүүжүүлэхийг боломжгүй болгох" тухай хэлжээ.

РАВДАН 2016-01-13 202.70.46.220

БАТЗАЯАГИЙН ЗҮЙЛЧЛЭЛ БОЛ ДОРЛИГОО, ДЭМИЙ ГУНЗГАЙ, ЗИ, ӨНХРҮҮШ, НАРЫН МУУЖРУУЛАХ ЭМЧИЛГЭЭ. ТА 550 САЯ$ ОЛЖЭЭ. ТА ТАТВАРАА ТӨЛӨӨГҮЙ НЬ ҮНЭН БАЙНОО. ГЭХДЭЭ ТА ӨРШӨӨЛИЙН ХУУЛИАР ӨРШӨӨГДСӨӨН. ТАНЬД АЗ ЖАРГАЛ ЭЛБЭГ ДЭЛБЭГИЙГ ЕРӨӨЕ! ГЭСЭН ЮМ БОЛОХ ГЭЭД БАЙНА ДАА. ХЭРВЭЭ ХЭРЭГ ИЙМ ДЭЭРЭЭ ТУЛБАЛ РАВДАН БИ ИЛ ГАРНАА! ҮХВЭЛ ҮХСҮ! ИНГЭЖ АМЬД ЯВААД Ч ЯАХИЙМ! БИ УРЬД НЬ ИНГЭЖ БИЧИЖ БАЙГААГҮЙ.

Зочин 2016-01-13 103.229.121.21

Чамайг гараад ирвэл гараад ирье. Зүг нэг юм шиг байна

kkk 2016-01-13 83.85.102.248

naad nuhur cin boor nuruu nugasnii gemteltei

Зочин 2016-01-13 202.9.41.188

yaliig n uguud yavuulaach gemgui tsarailsan avilgaching

Зочин 2016-01-13 202.179.27.194

Ганчимэг гэдэг нь хээл хахууль өгсөн юм уу.

Зочин 2016-01-13 103.26.193.77

Женко, Гансүх, Батзаяа эд нар татварын хэргээр ил тодын өршөөлд орж байгаа юм байна. Тэгээд л 2 сарын 20 хүртэл АН сунгаж .

Зочин 2016-01-13 103.26.193.218

ХЭРЭГСЭХГҮЙ