ТТ-н төсөл юу болов? | News.MN - Мэдээллийн эх сурвалж

Хуучирсан мэдээ: 2016.01.13-нд нийтлэгдсэн

Улсын Их Хурлын гишүүн Л.Эрдэнэчимэг, Х.Баттулга нар өнгөрсөн оны арваннэгдүгээр сарын 2-нд хэвлэлийн хурал хийж, Тавантолгойн нүүрсний ордыг ашиглах тухай Улсын Их Хурлын тогтоолын төслийг Монгол Улсын сайд, Засгийн газрын Хэрэг эрхлэх газрын дарга С.Баярцогтод хүргүүлэх гэж байгаагаа мэдэгдсэн. Ингээд хэвлэлийн хурал хийснээс сар гаруйн дараа буюу 2015 оны арванхоёрдугаар сарын 15-нд УИХ-ын гишүүн Л.Эрдэнэчимэгээс тодруулахад “Засгийн газрын гишүүд болон яамдууд санал өгөхгүй байна. Тиймээс дараагийн долоо хоногт буюу арванхоёрдугаар сарын 21-22-ны өдрүүдэд багтааж УИХ-д өргөн барихаар бэлдэж байна. Одоогийн байдлаар тогтоолын төсөл болон хууль өргөн барихад тодорхой бичиг баримт бүрдүүлсэн байх шаардлагатай. Жишээ нь, Төрийн бус байгууллагуудын саналыг авсан байдаг. Тэгэхээр Төрийн бус байгууллагуудаас санал авахаар хоёр, гурван газар албан бичиг хүргүүлсэн. Энэ материал бүрдвэл дараагийн долоо хоногийн даваа юм уу, мягмар гариг гэхэд УИХ-ийн дарга З.Энхболдод өргөн барихаар бэлдэж байна” гэсэн юм.

Гэтэл одоо хүртэл УИХ-д өргөн бариагүй. Ямар учраас Таванолгойн төсөл гацаанд орсон нь одоогоор тодорхойгүй байна. УИХ-ын гишүүн Л.Эрдэнэчимэг, Х.Баттулга нар хэвлэлийн хурал хийхдээ 40 гишүүний гарын үсэгтэй хуулийн төсөлд ихээхэн ач холбогдол өгч байсан юм. Гэтэл он дамжсан энэ төслийн сураг өдөр ирэх тусам алдарсаар байна гэлтэй. Тиймээс УИХ-ын гишүүн Л.Эрдэнэчимэгээс дараах тодруулахыг хүссэн ч тоймтой хариу хэлсэнгүй.

-Та өнгөрсөн оны арванхоёрдугаар сарын 15-нд Тавантолгойн төслийг УИХ-д өргөн барина гэж байсан. Гэтэл одоо хүртэл бариагүй байна. Энэ асуудал юу болсон бэ?

-Энэ долоо хоногт өргөн барина.

Тун чиг товчхон энэ хариултыг сүүлийн нэг сарын турш өгч байгаа билээ.

Т.ДАВААНЯМ

 

"Болор дуран"-аар шалгав.

0 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Зочин 2016-01-13 103.229.121.186

ТТ одоо шийдэгдэхгуй болсон байх аа, нуурсний унэ навс уналаа, ийм уед энэ тусэл яаж явах юм бол

зху болон оху, снг-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс 2016-01-13 122.201.19.86

зху болон оху, снг-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс оху-ын магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна. утас: incorvuz@mail.ru Утас:88671597 зху болон оху, снг-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс оху-ын магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна. утас: incorvuz@mail.ru Утас:88671597 зху болон оху, снг-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс оху-ын магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна. утас: incorvuz@mail.ru Утас:88671597 зху болон оху, снг-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс оху-ын магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна. утас: incorvuz@mail.ru Утас:88671597 зху болон оху, снг-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс оху-ын магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна. утас: incorvuz@mail.ru Утас:88671597 зху болон оху, снг-д 5 жил суралцаж төгссөн хүмүүс оху-ын магистрийн гэрчилгээ нөхөн олгож байна. утас: incorvuz@mail.ru Утас:88671597

Иргэн 2016-01-13 202.9.40.39

Одоо ТТ талаар ярьвал хэтэрхий оройтсон нүүрс үнс болчлоо дахиж хэзээ сэргэхийн бүү мэд.Наашаа гэснийг хөөгөөд явуулцан.Одоо женко энэ авгай хоёр юу гэж хэлэх юм бол.ичсэн нүүрэндээ худлаа үнэн бурах байх. Эцсийн эцэст бид хохироод дууслаа олон ч компани хаалгаа барьж байна. Новшнууд

Зочин 2016-01-13 59.153.87.29

женко эрдэнэчимэг мэтиин хүмүүсииг 5 толгоиг луивардах гэсэн ерөнхиилөгч тэргүүтэи бүлэглэл ад үзээд шорон явуулах гээд л баигаа ш дээ. ард түмэн харин тэр хоёрын талд баигаа. манаи төрд баигаа хэд улсаа хөгжүүлэх гэж биш хэдэн том ордоо гадаадынхантаи хувааж идэх гэж хятадад өгөх гэж даитаж баидаг л нөхдүүд болжээ. чөлөөт цагаараа ард түмэн энэ тэр гэж гошгоруулна. сонгууль болохоор мөнгөө амлана. иргэдээ нохоиноос дор үзэж доромжлох юм даа.АН хүүхдиин мөнгө өгнө л гэнэ. өгөөд ирсэн баиж болох хуваарилалтын нэг хэлбэр. хөөрхии муу гүндалаи санаачилсан л даа. МАН түүнииг мушигаад АН ыг давах гэж улсын санг хоосолсон баяр 1,5 сая амлаж төр хүртэл худалдаж авсан. одоо МАН бас л амлаж хууль санаачилна гэж бачимдаж баигаа харагдана. түүниихээ оронд бүтээлч бодитои юм дэвшүүлээч оюунхоролоо? женко эрдэнэчимэг нар асуудлыг дэмжигч гишүүдиигээ дагуулаад наад 5 толгои төмөр замаа элбэгсаиханбилэгээс МАН ынханаас аварч үз. МАН ынхан 5 толгоиг цааш харуулах гэж алтанхуягиин засагииг унагасан. сөрөг хүчин юм бол саиханбилэгииг хуулиуд зөрчсөн гэрээнии төсөл оруулж ирлээ огцор гэж хашгирах баисан биз дээ? гэтэл одоо хүртэл засаг огцоруулна гэж нэг үг дуугарахгүи баигаа. яагаад гэхээр тэд сү батболд энхболд .м нар саиханбилэгээр 5 толгоиг хятадад өгүүлж дундаас нь зувчуулж энержигиин өр нэг тэрбумаа төлөх төлөвлөгөөтэи АН ын засаг унагасан. МАН АН ЫН энэ хувилдаанаас хол нөхдүүд өнөөдөр юу хииж засаг унагалцсанаа оилгож баигаа болов уу?хэдэн толгоилогч луиварчид нэг хэсэг жириин г юм мэдэхгүи сүгсэлзсэн гишүүдээ гошгоруулж засаг унагаад 5 толгоиг төмөр замтаи нь луивардах дөхсөн. энэ хүмүүс зөвхөн энэ оролдлогоороо монгол улсад ямар хортои хүмүүс болохоо жинхэнэ нүүр цараигаа харуулсан даа. харин хэвлэл мэдээлэл худалдагдсан болоод энэ ноцтои асуудлыг огт хөндөж чадахгүи баина. хэвлэл мэдээлэл гэж манаид иим өчүүхэн өлөн нохои шиг салбар баих ажээ. их хурлын дарга з.энхболд саиханбилэгиин тэр төсөл олон хууль зөрчсөн гэж албан тушаалынхаа зиндаагаар хэд хэдэн удаа дуугарч чадсан миниихээр 15 оны шилдэг улс төрч болсон доо.бусад нь сонсоогүи мэдээгүи цараилж баигаа. баабар энэ талаар дуугараач. аа нээрээ нүүрсииг аль хэдиин үнс болгож ухуулж луиварчдын зам засдаг нөхөр бил үү? хэвлэл мэдээлэл манаи ***** болжээ. тиимээс женко эрдэнэчимэг нар мэдэж баигаа асуудлаа зоригтои тавь. ниигэмдээ оилгуул.

Зочин 2016-01-13 182.160.32.232

Haranhui tolgoitoi gedegee bitgii gaihuulaach. Umnuus chin buur ichih yumaa malaaa

baagii 2016-01-13 182.160.33.255

***** idsen erdenechimeg battulga 2 oos bolj bid buhen ajilgui bolsen..ur zeelendee barigdaj amidral hetsuu bn..avsan bairaa bankind aldchlaa....muu ***** ttn tusliig erthen shiidej mcs d ugch ajillulsan bol nad shig uchnuun zaluuchuud ur shirendee barigdahgui baisan...!!!!!!!!!!!!!!!!

Зочин 2016-01-13 182.160.5.118

Эрдэнэчимэг Жэнко 2 Таван Толгой гээд гүйгээд байхаар гунигтай юмаа. Түргэхэн эргэлтэнд оруулаачээ, М Си Эс -тээ өгөөд хурдан явуулаачээ.

Зочин 2016-01-13 206.71.234.194

Nuurs hereggui bolchihson shuu dee. Ichsen hun hun ***** geech yum bolood bgaa shuu dee. Oilgotsgoo

Zochin 2016-01-13 31.33.41.104

Odoo naad hogiin nuursiig chini hench toohgui bolson ene erguu malnuudaar tolgoigoo ugaalagsan teneg mongolchuudaa gej

РАВДАН 2016-01-13 202.70.46.208

ЭРКАА ЗУРГАА ДАНДАА ИНГЭЖ ХАЖУУ ДЭЭРЭЭСЭЭ ӨНЦӨГ ТААРУУЛЖ АВАХУУЛЖ БАЙ! АЯТАЙХАН БИЕТЭЙ ДАМШИГ Ч БИЛ ҮҮ ДАМИНШИВАА БИЛҮҮ НЭГ ҮГ БАЙДАГ ДАА!

Зочин 2016-01-13 103.26.193.218

Оюутолгой.заамарын алтыг өгөөд юу хожисон юм бэ түр зуурын л тайвширал өгсөн ТТ - Г ХАРИН Ч АРД ТҮМЭНДЭЭ АШИГТАЙ ГЭРЭЭ ХИЙЖ ӨӨРСДӨӨ ОЛБОРЛОХ ХЭРЭГТЭЙ ГИШҮҮДИЙГ ДЭМЖИЖ БАЙНА МАНЬ Ч ГЭСЭН ХУВЬЦАА АВМААР Л БАЙНА ШҮҮ ДЭЭ

Зочин 2016-01-13 103.10.23.189

Mal aa chi nuursee gancaaraa uhaad hendee zarah gee ve.

Зочин 2016-01-13 202.179.28.239

энэ авгай болиулсан, тэгээд одоо ямар ашиг байгаан

РАВДАН 2016-01-13 202.70.46.208

ЭРДЭНЭЧИМЭГЭЭ ЧИ ТЭР НЭГ БИЧЛЭГНЭЭСЭЭ ҮХСЭНДЭЭ ИЧДИЙН. ХҮНД БАЙДАГ Л ХҮСЭЛ ТАЧААЛ ШДЭЭ. КЛИНТОН Ч ИЧЭЭГҮЙ ШДЭЭ. ХИЛЛАРИ УЛАМ Л ДЭЭШЛЭЭД БАЙГАА БИЗ ДЭЭ! ДАШРАМД ЧИ ДАЖГҮЙ Л МАНЕРТАЙ ЮМ БАЙНЛЭЭ ШДЭЭ! ЯМАРЧ БАЙСАН ОЮУНХОРОЛООС Л ИЛҮҮ ПООЗ АВДАГ ЮМ БИЛЭЭ! ОДОО НӨГӨӨ ШОНХ ОРЖ ИРЭЭД ХАЛААНАА! ЯАНАА ЯАНА.

Зочин 2016-01-13 124.158.88.56

Менежментийг нь хувьд өгөөд улс авдаг татваруудаа аваад явахад болмоор л юм. Даахгүй нохой булуу хураана гэгч л болоод байх шиг.

НЭг тэрэгний -2 дугуй 2016-01-13 202.9.41.205

Ер нь энэ хүмүүст улс аа хөгжүүлэх сайхан төлөвлөгөө байгаа гэж итгэж яваа байх даан ч тэр нь энэ улсыг хорлох хөлөвлөгөө гэдгийг дааи ч ойлгохгүй юм. Үнэн дээ боловсрол хүрэхгүй байгаа бололтой

Зочин 2016-01-13 59.153.115.141

Эх орноо хорлож байгааг нь харсаар байж дэмжээд байгаа хүмүүсийг л ер ойлгохгүймдаа.Улсынхаа эдийн засгийг сэргээж , долларын ханшийг буулгаж , ажилгүйдлийг багасгахын тулд зарж болох баялгуудаа зарах хэрэгтэй.Хэн ч хэзээ ч газар нутгаа зарах талаар яриагүй.Нүүрс , зэс , алт бол биднийг хүн шиг амьдруулахын тулд бидэнд заяагдсан бэлэг боломж.Энэ боломжийг ашиглах хэрэгтэй.Залуучууд ажилтай орлоготой болж улсад ахиухан татвар төлөгдөнө.Төлөгдсөн татвараар төрийн албан хаагчид цалинжиж , сургууль цэцэрлэгүүд баригдана.Үүнийг хүчлэн зогсоож байгаа нөхдүүдийг дэмжээд байдаг нь бидний тэнгэрлэг заяаных уу?

Р.Чойном 2016-01-13 202.179.27.194

Аугаа үйлсийг бүтээх гэж Агуу хүмүүс төрдөг санж Манайхан шиг жирийн тэнэгийг Мандуулж орхиод эцэст нь Хамаг соёлоо даруулах юм бол Харанхуй бүдүүлэг явах юм санж

htht 2016-01-13 59.153.113.180

энэ хоёр эргүү ац сүйрүүлээд дуусаа биз

Зочин 2016-01-13 43.228.129.24

Улсынхаа мега төслийг будаа болгож улсаа сүйрүүлж буй хулгайч нар

Irgen 2016-01-13 202.21.115.165

Ene metiin gainuud uls orniig mini horloj hanahguimaa. Gai bolhoor zai bolood ogoochdee, balai medrel muutai avgai mini.

Зочин 2016-01-13 112.72.15.61

Энэ мөнч хорлонтой хүүхэн шүү. Жонхууг дагавал нохойн замаар орсон гэж мэдээрэй. Эмийн санч, бөх хоёрын төсөлд итгэснээс эдийн засагчийн төсөлд итгэсэн нь дээр байх даа.

Зочин 2016-01-13 182.160.32.232

Jonhuug dagasan dagaaguii ugiin uhaan bagatai huuhen dee chaavaas

Зочин 2016-01-13 112.72.15.61

Энэ мөнч хорлонтой хүүхэн шүү. Жонхууг дагавал нохойн замаар орсон гэж мэдээрэй. Эмийн санч, бөх хоёрын төсөлд итгэснээс эдийн засагчийн төсөлд итгэсэн нь дээр байх даа.

РАВДАН 2016-01-13 202.70.46.215

ХӨӨРХИЙ ЭНЭ НЭГ ЭМ АМЬТАН ДУР ХҮСЭЛДЭЭ Л БАРЬЦААЛАГДСАН ЮМ ШДЭЭ! ТЭР НЭГ БИЧЛЭГЭЭ Л НААД ХУЛГАРААСАА САЛГААД АВЧИХ Л ДАА. МӨНГӨӨ ТӨЛЧИХВӨЛ ТУСГАЙ АЖИЛЛАГАА ХИЙГДЭЖ БОЛНО ШҮҮ. Р. СЕРГЕЙ. БООМБАА.

n 2016-01-13 103.26.194.5

jenko ch mongol ulsiig ih horolj bna daa

Зочин 2016-01-13 122.201.28.5

бүхэл бүтэн 267км төмөр зам идчихсэн Женкогоо магтан дуулах уу

Зочин 2016-01-13 59.153.113.19

267км төмөр зам ч яамай байна аа харин улсаар идэх гэж байгаа нөхдүүдийг яах болж байна Сайн найзаа

Hitman 2016-01-13 202.70.41.62

Butehgui n todorhoi bolson. Jenco arilahaargui balag, zasagdahaargui gai tariad l yavah yumdaa.

Гэмт хэрэг 2016-01-13 124.111.82.132

Энхсайханы оролцсон төслийг ямар нэг аргаар,юу ч гэж хэлсэн хамаагүй зөвхөн гацаахаын төлөө бсан.Ингэхгүй бол төмөр замын луйвар илэрчихгээд бсан.Одоо бол тэртэй тэргүй илэрсээн тэр луйвар нь Даанч одоо тэр төсөл бхгүй болсон.Оронд эрүүгийн төсөл орж ирснэ нь энэ.Би бол эмийн санч,эдийн засагч 2н эдийн засагчын тооцоонд л итгэнэ

Зочин 2016-01-13 202.70.38.18

Энэ хүн яг үнэнийг хэлжээ

Зочин 2016-01-13 202.21.113.66

Ene huuhen neg hunii husseniig mundag hiideg hun dee, neg jagsaaltand oroh geed bgaa yum shig bna lee.

баттулга агаа 2016-01-13 124.111.82.132

уба завгүй,би мэдэхгүй

Зочин 2016-01-13 103.26.192.190

Би мэдэхгүй. "Дээгүүр шийдээ нь гарахгүй байна" гээд үнэнээ хэлчихээ. Худлаа нэг их өөрөө мэдээд гацаахдаа гацаагаад, хөдөлгөхдөө хөдөлгөөд байдаг юм шиг царайлаад байх хэрэг юу байгаа юм. Тэртээ тэргүй энэ хүүхний нэр хүнд ч гэж юу байхав.

Зочин 2016-01-13 203.59.209.110

ОЧИЖ ОЧИЖ ЭНЭ АВГАЙД МЭДҮҮЛЭХ ГЭНЭ

хэ хэ хэ 2016-01-13 24.130.115.88

Тэр авилгал мавилгал авсан,менге идсэн уусан энээ тэрээ гээд ямарч барьцгуй худлаа ам шалдан юмаар хов жив хеецелдеж байснаас яг ийм уйлдлууд дээр нь л энэ улс терчидтэй тооцоо хийж байх ёстой юм даа,монголын ухаалаг мэдлэгтэй хэсгийнхэн.....оэнэ хоёрын тесел ерген барьдаг ч гэж юу байсийн,хегжилтэй,херенгетэй улс тоож харахын аргагуй,дараачийн галав юулэх хуртэл биелэхгуй нехцелтэй юм байгаа шуу дээ.....туруучийн гэрээ нь бараг гарын усгээ зурах гээд талууд УБ-д ирсэн байсан гээ биз дээ

Зочин 2016-01-13 122.201.28.5

бүхэл бүтэн 267км төмөр зам идчихсэн Женкогоо магтан дуулах уу

ккк 2016-01-13 103.9.90.39

Боловсролгүй эрэгчин, эмэгчин. улсаа хорлогч амьтс

uher mongol 2016-01-13 59.153.112.88

ХҮЗҮҮ МСS НАР ЖЕНКО Г ШОРОНД ХИЙЖ БАЙЖ САНАСНААРАА ХЯТАДАД ТТ Г ӨГӨХ БОЛНО АГУУ ШУНАЛТНУУД АРД ТҮМЭНД ЮҮ Ч ХҮРТЭЭХГҮЙ ТЭГЭЭД ДАРАА НЬ ОЙМС НЬ ГОЗОЙХ БАЙХДАА

Зочин 2016-01-13 122.201.28.5

бүхэл бүтэн 267км төмөр зам идчихсэн Женкогоо магтан дуулах уу

Зочин 2016-01-13 216.123.206.82

Эрдэнэчимэг ТТ-г гацаасандаа баяртай байна гэсэн ярилцлага Зууны мэдээ сонинд 2 сарын өмнө өгөөд байсан биз дээ? Одоо ч гэсэн гацаасаар л... Аптекын эм найруулагч хүүхэн Уул уурхай, геологийн салбарын инженерчлэл, менежментийн төслийг яаж ойлгох вэ дээ

Зочин 2016-01-13 216.123.206.82

Эрдэнэчимэг ТТ-г гацаасандаа баяртай байна гэсэн ярилцлага Зууны мэдээ сонинд 2 сарын өмнө өгөөд байсан биз дээ? Одоо ч гэсэн гацаасаар л... Аптекын эм найруулагч хүүхэн Уул уурхай, геологийн салбарын инженерчлэл, менежментийн төслийг яаж ойлгох вэ дээ

ETT-n uurhaichin 2016-01-13 103.26.192.157

Танд л бидний хамаг итгэл бна шүү, энд бөөн самралт эхэлсэн бн ..................... Маш зөв шийдэхгүй бол "Эрдэнэс МГЛ" компанийн бодлого нэг л биш бна, олон жил ажилласан ажилтнуудыг бөөнөөр халах эрсдэл үүсэх шинжтэй бна шүү, Та минь хурдан шийдээрэй хө

Зочин 2016-01-13 182.160.32.232

Ene hoeroor shiiduuleed daraa ni chi buuur хөсрий amitan bolood hog deer garna daa malaaa. Ter shatdag erdene ta nar gej taarsan maluud baih yum daaaaa. Erguu huuree heleh ch ug oldohgui yum chamd

Зочин 2016-01-13 122.201.31.78

ТАВАН ТОЛГОЙ ЯРИХ ГЭХЭЭР ТӨМӨР ЗАМ ЯРИХ БОЛЧИХ ГЭЭД БАЙДАГ ТӨМӨР ЗАМ ЯРИХААР ЖЕНКО НАРЫН ЛУЙВАР БУЛХАЙ ДЭЛГЭГДЧИХ ГЭЭД БАЙГАА БОЛОХООР Л ИНГЭЭД ГАЦААГААД БАЙХГҮЙ ЮУ ХЭХЭ.

Зочин 2016-01-13 202.179.17.225

Энэ хүүхэнтэй хариуцлага тооцох ёстой. Эдийн засаг унагасан болон ТТ өрийг нэмэгдүүлсэн шалтгаанаар

зочин 2016-01-13 202.9.41.250

Ингэж мунгинан байж төрийн бодлогыг тодорхойлдог гэнээ.Аргагүйдээ энэ мэтийн юмнуудаас олигтой, гэрэл гэгээтэй юм горьдох ч хэрэггүй. Хурдан сонгууль болж энэ мэтийг цэвэрлэж байж л томоохон төслүүд хөдөлж ард иргэд ажилтай орлоготой болно.

Зочин 2016-01-13 103.9.90.130

Эрдэнэчимэг эргүү минь ээ Чи энэ том төслийг өргөн барьчих өчүүхэн чадал байхгүй ш дээ. Ичээд өргөн барихгүй байгаад чинь талархая

УЧИР МЭДЭХ ХҮН 2016-01-13 49.0.185.117

ТАВАНТОЛГОЙГ ҮНЭНДЭЭ ГАЦААГААД БАЙГАА НЬ ММС ЭНЕРЖИ РЕСУРС ЮМ. УЛСЫН ТАВАНТОЛГОЙ УРАГШЛААД ЭХЭЛБЭЛ ӨӨРСДИЙНХ НЬ БАЙДАЛ УЛАМ БҮР ХҮНДРЭХ УЧИР АЛБААР ШИНХУА-Д БЭЛЭГЛЭХ АЙМШГИЙН ГЭРЭЭ ОРУУЛЖ ИРЖ ЦАГ ХОЖИЖ БУСНИУЖ БАЙГАА ЮМ

Зочин 2016-01-13 202.9.40.162

yostoi yuu ch medehgui hun bn da chi

ene avgai nootoi shuu 2016-01-13 202.131.225.147

ene avgai ch medku ee............ nootoi shuu.......... urgun barihgui baigaagiin tsaad shaltgaan ni yamar neg ychir ytgatai.... neg nuhuriig boykotolj bgaa hereg.......

Зочин 2016-01-13 202.9.40.162

Женко гацааж гацаачаад одоо өөрийнхөө хувьлбараар өргөн барихаар нөгөө хэд нь зөвшөөрдөг гэж юм хаана байхав дээ. ТТ ч лөөлөө болсон байх аа хөө. Дараагийн парламент шийдвэл шийднэ. шийдээд ч ашиггүй болсон до. хэрэлдэж байх зуур хөрөнгө оруулах гадаадууд гайхаад ухаан алдах шахсан гэсэн эд нар чинь жоом ***** гээд байшингаа шатаачдаг мангарууд юм байна. энэ улсаас мөнгө аваад эртхэн зугтая гэдэг нь болсон доо. Энержид өгч байснаас хэнд ч өгөхгүй үнс болгоод бүгд ядуу сэтгэл амар явья гэдэг Монгол сайхан уламжлалаа хадгалсан да.

Зочин 2016-01-13 182.160.32.232

Goe hellee dee harin ch neg....