Үзэгчгүй наадамд цагдаа нар дээлээр жигдэрчээ | News.MN

Үзэгчгүй наадамд цагдаа нар дээлээр жигдэрчээ

Үзэгчгүй наадамд цагдаа нар дээлээр жигдэрчээ

Үзэгчгүй наадамд цагдаа нар дээлээр жигдэрчээ

Монголчууд энэ жил цахимаар наадаж байна. Цар тахлын үед анх удаа үзэгчгүй наадмыг XIII зуун цогцолборт зохион байгуулж байгаа ба бөх, сур, шагайн харвааг иргэд цэнхэр дэлгэцээр үзэх юм. Үзэгчгүй наадмын хамгаалалтад гарч буй цагдаа нар баатрын дээл хувцсаар жигдрэхээр болсон нь олон нийтийн шүүмжлэл дагуулаад байв. Тэгвэл Hero” интэртаймэнтийн захирал Б.Баатарын санаачилснаар хамгаалалтад гарч буй цагдаагийн алба хаагчид дүрэмт хувцсаар бус Монгол дээлээр жигдэрчээ.

“Hero” энтэртаймэнтийн захирал Б.Баатарын хэлснээр наадмыг бүхэлд нь “Монгол наадам” контент болгон боловсруулж, олон улсад аялал жуулчлалын бренд бүтээгдэхүүнээр түгээн сурталчлах видео бүтээл болгож авч үлдэхийг зорьж байгаа аж. Энэ хүрээнд цагдаа нар ч бас дээлээр гоёж байгаа нь энэ бололтой.

 

Б.ЦЭЦЭГ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
21
ХөөрхөнХөөрхөн
14
ТэнэглэлТэнэглэл
4
ЗөвЗөв
4
ХахаХаха
2
БурууБуруу
1
ХарамсалтайХарамсалтай
0
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

31 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-11 66.181.178.104

Энэ хэдэн цагдаа цагаан сарын гоё дээл, малгай, хантаазтай боллоо доо болоошдээ

Avatar

Batbold 2020-07-11 86.191.63.254

Saihan haragdaj baina. Er n naadmaar tsagdaa nar mongol deeltei baimaar yom baina.

Avatar

haha 2020-07-11 202.55.191.130

Ai ho zee ho ardiin namiin juramt tsergee ho ooo ho

Avatar

Зочин 2020-07-11 66.181.161.54

Цагдаагийн баяраараа жагсаал хийхдээ өмсдөг хувцас нь байна аа үүнд ч зардал ороогүй байх оо. Хуучин хэрэглэдэг үзүүлэнгийн зүйл. Хөөрхөн байна энэ орчинд үүнээс өөр яалтай

Avatar

Зочин 2020-07-11 64.119.27.81

Yostoi l neg hereggui yumand mungu ureh argaa olj dee? Ene zamaa yanzalmaar yum ingej hudlaa yumand mungu urj bhaar. Yamar ch zamin us zailuulah shugamgui bolhoor uer bolj bnashd ene hotod. Zam hiij bgaa gazruud n bas yamarch turshlaga alga, zugeer neg davuu shig cement devschiheer zam bolchihdog gej boddog yum bhdaa?

Avatar

Зочин 2020-07-11 64.119.27.81

Ene zaminhaa usiig zailuudag sain systemtei bolood zailuusan usiig n nuutsulj ene gudamj talbaigaa zulegjuulj nuutsulsun usaaraa uslah system hiij boldoggui yum bhdaa zunduu oron bolhoog bhad? Shoroondoo daragdsan gudamj n bohir, shavhaitai, deerees n uvs yurduu bhgui zugeer l modnuud. Zun sandal ch umsuud alhaj bolohgui baliar yum. Muuhai baraan oron suutsnaas gadna humuus n hurtel baraan huvtsas umsuhuus uur argagui shorootoi bolhoor.

Avatar

Зочин 2020-07-11 64.119.26.68

Цагдаа хүнд ийм орооцолдсон хувцас таарахгүй Нэгэнт практик амидралд таарахгүй юм чинь зүгээр л үзүүлбэр шоу боллоо гэж ойлгож байна

Avatar

зочин 2020-07-11 139.5.217.179

Дажгүй л харагдаж байна цагдаа залуус.
Ядаж наадмаараа бие биендээ ерөөлтэй үг хэлдэг болоосой.

Avatar

Зочин 2020-07-11 66.181.187.103

Өнгө загвар гоё бна шүү.

Avatar

Зочин 2020-07-11 98.234.112.193

Ардын засгийн 15-ны ЦАГДААгийн дүрд тогложээ хөөрхийс. Төрийн цагдааг ийм байдалд оруулах гэждээ. Женкогийн эзэмшлийн газарт Женкод зориулсан үдэх ёслолын наадам болж байна даа. Карманыг нь овоо л зузаатгаа байх шүү. Цагдаагийн дээл хантаазыг Женкогийн экс Энхтуяа оёж бас мөнгө цохио байлгүйдээ. Энэ жилийн наадам Монгол наадам биш Женко наадам болж байна. Херо Баатар найруулсан гэдэг нь бүх юм тэнэг хүнд ч ойлгомжтой болж байна шүү.

Avatar

Зочин 2020-07-11 86.191.63.254

Naadam bolj baihad muu amtai muuhai hun be. Tsagdaagiinhan uurtuu baidag heden uzuulengiin deelee omsson geed baihad.

Avatar

Зочин 2020-07-11 182.160.35.88

Yg dureeree 15-nii tsagdaa bn. Muu zon sovin bish baigaa daa tui tui.

Avatar

Зочин 2020-07-11 182.160.35.88

ZAvsaraas ni ahiuhaniig unagaaj chadaa biz dee hoo.

Avatar

Jiriin mongol irgen. 2020-07-11 211.243.233.2

Аливааг эерэг бөгөөд холч нүдээр харцгаая .
Сайхан өнгөлөг наадам болж байна. Дараа жилийн сайхан наадам нь дахиад л хүрээд ирнэ шүү дээ. Нийт Монгол туургатан хийгээд энэхэн дэлхийнхээ бүх хүмүүн төрөлхтөн бүгдэдээ МОНГОЛ НААДМЫН МЭНД ХҮРГЭЕ.

Avatar

Зочин 2020-07-11 64.119.26.119

Цагдаа бикини өмс гэвэл өмсөх нээ

Avatar

Женко 2020-07-11 66.181.179.78

Негее муу хэдэн цагдааг маань хуртэл жужигчин болгоод хаячихжээ, мен ч агуу хэлбэрдэгч юм аа, зевхен монгол дээл емссенеер монгол ялчидаг болч сайхан л байна даа, даанч . . .

Avatar

зочин 2020-07-11 64.119.21.32

Хэтэрхий драм чилсан байна. Монголчууд төрийн ёслол баяр наадмаар төрхтөй ядаж л дээл хувцасаа бүрэн товчилж өмсдөг.Гэтэл Согтуу нөхөр, охид хүүхнүүдийн хормой сөхөөд ч байх шиг юу өгүүлэх гээд ийм юм хийгээд байна.

Avatar

Зочин 2020-07-11 202.55.188.84

Нээрээ монгол ялжээ кк кк кк ?!?!?!?!?!?!?

Avatar

ineedtei yum 2020-07-11 192.82.76.125

yuun mongol content? het tuilshral, neg hunii uzemj, zugaa. iim naadam heregtei ch baisan yumuu b** med

Avatar

ноён 2020-07-11 66.181.161.11

Монголчууд одооноос авторитар дэглэмд амьдарна гадны гар хөл бууны ноход эхнээс нь шоронд хүмүүсийг шоронд хийгээд эхэлсэн зүгээр гэдэсний хуушуураа идээд явж бай ноёд наадна нохой нь ч гоёно аятайхан байгаарай орос винтовоор буудна шүү

Avatar

Зочин 2020-07-11 192.82.71.239

Монголын шинэ цагийн феодал ноёлогч анги олон жилийн хүслээн гүйцээж борчуудыг коронагаар айлган гэрт нь хорьж өөрсдөө буудхан газар тусдаа наадам хийнэ баясаж байна.

Avatar

Зочин 2020-07-11 192.82.71.239

Монголын шинэ цагийн феодал ноёлогч анги олон жилийн хүслээн гүйцээж боруудыг коронагаар айлган буудхан газар тусдаан наадам хийнэ баясаж байна.

Avatar

Зочин 2020-07-11 202.9.40.54

15-ны цагдаа тавнан ардын хүүхдүүдийг эрүүдэн

Avatar

Зочин 2020-07-11 83.20.250.164

Utgagui

Avatar

Зочин 2020-07-11 66.181.161.104

Жэнкогийн наадам сайхан болж байна даа. Нүнжигтэй хүн гэдэг өөр юм. Дандаа л ялж явах учиртай байдаг юм байна. Манай энэ жилийн гэдэсний хуушуур ч сайхан боллоо доо.

Avatar

zochin 2020-07-11 58.109.221.157

Duremt huvtsaa umssun ni deer dee baatar gej bas neg suut hun bdg yum bn

Avatar

НОЁДЫН НААДМААР НОХОЙГ ХҮРТЭЛ ГОЁНО ГЭЖ 2020-07-11 192.82.69.28

УГТАА БОЛ АРД ТҮМЭН, ТҮҮНИЙ НЭГ ХЭСЭГ БОЛОХ ЦАГДАА НАРЫГ ДОРОМЖИЛЖ БАЙНА ДАА.

Avatar

Зочин 2020-07-11 202.126.89.129

Энэ дээлийг цагдаа нар өөрсдийнхөө мөнгөөр оёулаагүй нь лавтай. Арай дэндэж байна. Нэг дээлийг хэдэн төгрөгөөр хийлгэж төрд шахсан бол доо? Татвар төлөгчдийн мөнгийг дэндүү үрэх юм аа, Хөөе Хүрэлсүх ээ.Чиний нөгөө шударгаар ажиллах чинь яасан бэ?

Avatar

Зочин 2020-07-11 202.9.46.148

Ардын журам цэргээ хөө

Avatar

Зочин 2020-07-11 71.178.241.158

15-bii tsagdaa geech….

Avatar

Зочин 2020-07-11 192.82.70.178

Аль нь цагдаа юм?

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж