Сөүлийн захирагчийн гэрээслэлийг нийтэд дэлгэлээ | News.MN

Сөүлийн захирагчийн гэрээслэлийг нийтэд дэлгэлээ

Сөүлийн захирагчийн гэрээслэлийг нийтэд дэлгэлээ

Сөүлийн захирагчийн гэрээслэлийг нийтэд дэлгэлээ

БНСУ-ын нийслэл Сөүл хотын захирагч Пак Вон Су өчигдөр өглөө /2020.07.09/ гэрээсээ гараад сураггүй таван цаг гаруй болсны эцэст охин нь цагдаагийн байгууллагад хандан, түүнийг эрэн хайх ажиллагаа эхэлсэн юм. Ингээд эрэн хайх ажиллагаа долоо цаг үргэлжилсний эцэст түүний цогцосыг Сөүл хотын хойд хэсгийн Бугаксан уулын Сукчонмун гарцны ойролцоогоос олсон байна.

Охиных нь мэдэгдсэнээр тэрээр гэрээсээ гарахдаа гэрээслэл шиг зурвас үлдээгээд гарсан гэх бөгөөд уг зурвасыг олон нийтэд дэлгэжээ. Пак Вон Суны зурвасыг түүний нарийн бичгийн дарга Гу Хан Сёк гэр бүлийнхнээс нь зөвшөөрөл авч, хэвлэл мэдээллийнхэнд өгсөн байна.

Уг зурваст,

“Бүгдээс нь уучлалт гуйж байна. Миний амьдралын туршид надтай хамт байсан, эргэн тойрны бүх хүмүүстээ талархаж байна. Харин миний хамгийн хүнд цаг үеүдэд намайг орхилгүй надтай хамт байсан гэр бүлийнхнийхээ өмнө би үргэлж буруутай мэт санагддаг байсан. Намайг чандарлаад эцэг, эх хоёрын минь дэргэд оршуулж  өгөхийг хүсье. Бүгдээрээ баяртай” гэж бичжээ.

Пак Вон Суныг алга боллоо гэх мэдээ цацагдахаас яг нэг цагийн өмнө түүний удирдлага дор ажилладаг байсан нэг эмэгтэй ажилтан нь түүнд хүчирхийлүүлсэн хэмээн цагдаад гомдол гаргасан нь олны анхаарлыг ихэд татаж байна.

Гэхдээ тэр алга болохоосоо өмнө дээрх гомдлын дагуу цагдаагийн газар байцаалт өгсөн байсан юм байна. Түүнийг цагдаад мэдэгдэж гомдол гаргасан хүн нь 2017 оноос хойш хамт ажиллаж байгаа Сөүл хотын тамгын газрын ажилтан эмэгтэй бөгөөд Пак Вон Суны эсрэг гаргасан цагдаагийн мэдүүлэгтээ Телеграм мессенжерээр харилцсан мессеж зэргийг баримт болгон хавсаргасан байсан байна.

Одоогоор уг хэргийг шалгаж байгаа ба Пак Вон Сун хүний эрхийн хуульчаар насаараа ажилласан бөгөөд ялангуяа эмэгтэйчүүдийн эрх, эмэгтэйчүүдийн эсрэг хүчирхийллийн чиглэлээр голчлон ажиллаж ирсэн хүн юм байна.

Тэрээр 2011 оноос хойш Сөүл хотын даргаар гурав дахь удаагаа сонгогдон ажиллаж байсан ба одоогийн Ерөнхийлөгч Мүн Жэ Иний либерал Ардчилсан намын гишүүн, 2022 оны Ерөнхийлөгчийн сонгуульд намаасаа хамгийн их найдвар төрүүлж буй, хамгийн нэр хүндтэй улстөрчдийн нэг байсан аж.

Эх сурвалж: KOREATIMES

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
189
ХарамсалтайХарамсалтай
36
ТэнэглэлТэнэглэл
25
ХахаХаха
25
ГайхмаарГайхмаар
16
БурууБуруу
15
ХөөрхөнХөөрхөн
14
ЗөвЗөв
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

79 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.161.13

Монголд бол мөнгөөр бүгдыг шийдэж авилгал танил тал гэх бүх аргаа хэрэглээд нэр цэвэр нөгөө хүүхэн хүн гүтгэсэн гээд л мултарч гарна заримдаа ийм ялзарсан нийгэмд амьдардагтаа харамсаж явдаг

Avatar

Зочин 2020-07-10 203.91.115.50

элбэгдоржийн дүү АН-ы сая луйвраар сонгогдсон гишүүн Пүрэвдорж охидыг 200 мянгаар хусдаг гэж байсан даа. б**в Мураттай хамт Монгол охидыг гудас болгодог гэж ам алдсан с** амиа хорлоочээ.

Avatar

Loomaa 2020-07-10 211.243.233.2

Хэт өндөр ёс зүйн агуу чанарыг энэ явдлаас олж харлаа. Хүний нь хувьд өрөвдөж байна.
Бидний хэн маань нь ялгаагүй агшин бүрдээ бие, хэл, сэтгэлээрээ тасралтгүй хийх үйлдэл бүрдээ анхаардаг байх, ялангуяа өөрийн амьдралд болоод бусдад харшлах ач холбогдолгүй аливаа бүхнээс өөрийгөө чөлөөлж чадах нь … миний таны ЧУХАЛ ҮҮРЭГ БОЛСОН. БАЙНА.

Avatar

Зочин 2020-07-10 58.122.62.159

Haramsaltai blaa..hun l yum chin buruutai aldaatai onootoi amidarah horvood . . . ..hun gedeg ene ulaan ami uvsun dotroos зүү olohtoi adil хэцүү гэж байсан..бурханы оронд тайван нойрсоорой

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.182.146

Энэ нарийн бичиг залуухан хөөрхөн хүүхэн өвөө шиг хүн элдэв аяг гаргаад байхаар яаж тэсэхэв бэлгийн дарамт үзүүлдэг гээд цагдаад өгсөн гэхдээ энэ захирагч ганц энэ хүүхнийг биш өөр хүүхнүүд рүү бас ийм үйлдэл үзүүлж байсан нь илрэх гээд байхаар нь шууд амиа хорлосон. Яагаад гэвэл Со.д нэг нь цагдаад мэдэгдэх юм бол бусад хохирогч нар нь me too гээд бүгд ил гарч ирдэг. Солонгосын нэрт кино жүжигчин хүүхнүүд тэгж ил гарч байсан

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.182.146

Захирагч өөрөө хүчирхийллийн эсрэг тэмцэгч байсан юм чинь өөрөө бэлгийн дарангуйлал үзүүлсэн нотлох баримттай хэрэг дээр шударга нийгэмд хөл тавих газаргүй тиймээс байцаалт өгснөөс хэрэг нь хаагдаж нэр цэвэр үхсэн нь дээр гэж тооцоолсон биздээ.
Манайд бол нэр хугарсан ч бай ял авсан ч бай амьд явах утга учраа ойлгохгүй юм чинь гүрийгээд л амьдарна гэж үзнэ дээ үхсэн хатсаных нь хөх толбот хатан зоригт юу юу ч билээ монгол зонгол байхав дээ арчаагүй ш дээ монгол хүн.

Avatar

Зочин 2020-07-10 110.47.56.109

Нэр хүнд гэж эднийд ийм айхтар. Гэтэл манайд гэр хүнд нь шалаар нэг болоод байхад л хээв нэг, ажилтнаа албан өрөөндөө авчирч архидаж алчихаад амьд арзайгаад би биш гээд явж байдаг. б**с бөөрний хэрэгт орооцолдоод зураг хөрөгтэйгөө нийтэд дэлгэгдчихээд л нэр дэвшээд гараад ирдэг. Оймсондоо өчнөөн боодол доллор хээв нэг хийчихээд олигтой хариуцлага ч тооцуулсан юмгүй. Хөөнхэлэлцэх хугацаа дууссан гэж хаадаг. Үнэн ой гутмаар хөгийн юмаа.

Avatar

Зочин 2020-07-10 122.201.31.123

Эсрэг намын ажилуу

Avatar

Зочин 2020-07-10 117.111.28.184

Цэцийн Одбаяр ядаж огцрох хэрэгтэй солонгос монголчуудын нэрийг унагасан н**ш хүн эвгүй байдалд оруулаад

Avatar

Зочин 2020-07-10 117.111.28.184

Монголд бол юун амиа хорлох ширэн нүүрлээд л огцрохгүй үлдэнэ гээд л үзнэ шүү дээ.

Avatar

Манайд албан тушаалын хүчирхийлэл их бий шүү 2020-07-10 37.172.195.250

Үхсэн ацных нь улс төр мөр өрсөлдөгчид нь намнах вэ, хүний сайхан охин үр хүүхдийн ээж хүний сайхан ханийг хөгшин шар сэмжилсэн н**ш бузарлаж бузар хүслээ хангаад чимээгүй амыг барьчих байх гэж бодоо биз харин чанга бүсгүй таарчдээ, нүүрээ хийх газаргүй болоод ичиж үхнэ гэдэг энэ дэ амиа л хорлож далд орохоос яахав үр хүүхэд хань ижил аав ээж найз нөхдийнхөө царайг яаж харах юм үхэхээс өөр сонголт байхгүй юум байна, нөгөө талд хөдөлшгүй нотолгоо байгаа юм байна, тавилан нь юм да

Avatar

Зочин 2020-07-10 110.47.56.109

Тийм шүү. Ичиж нүүр хийх газаргүй болоод амиа хорлосон байхад л… Манайхан гэж сөнөчихсөн сэтгэхүйтэй юмнууд эсрэг нам, улс төрийн аллага ч гэх шиг утгагүй юм ярихын. Та нар ийм болохоор яааж ч хөгжихөв дэ

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.126.88.173

Улс төрийн аллага байх талтай л юм бн

Avatar

Зочин 2020-07-10 180.200.246.201

Del sul jombogo Gichiinuudes ng blh yuma

Avatar

Зочин 2020-07-10 150.129.141.45

Tgd yum l bol emegteichuud buruutdiin. Yu ch gesen ugiin?! Uuruu yag adilhan baidald orj uzeegui hun busdiig shuumjleh erh bhgui shuu. Buhniig meddeg burhan shig amandaa orson hogiin ugeeree busdiig shuudeg chi hen be???!!! Ter like darsan 3 ch gesen archaagui yumnuud

Avatar

Zochin 2020-07-10 202.21.109.54

Orsoldogch ni namnachihsan yum bish uu

Avatar

Зочин 2020-07-10 192.82.74.113

Ерөнхийлөгчид нэр дэвших магадлал бүхий нэртэй улс төрч байсан байна. Эсрэг талын явуулга байсан байна. Нэг хүүхэн оруулаад хутгалдуулаад сонгуулиас өмнө унагасан байна.

Avatar

30 жил мэднээ 2020-07-10 202.55.188.43

Манайд байдаг солонгосчууд х*******н э****з дийлэнхи нь сүмийн мунхарсан хөдөөний солонгосчууд байдаг…топ 20 гүрний нэг ориг солонгосчууд ёс зүйтэй нэрэлхүү ийм байдаг…..монголчуудаа язгуураа мэдэж аваарай америк солонгос японы загвар хол явахгүй шүү

Avatar

Зочин 2020-07-10 192.82.71.239

МАНАЙ НЭГ ЭТГЭЭД МОНГОЛД АРДЧИЛАЛ БИЙ БОЛСОНЫ ГАВЬЯАГ ООРТОО НААГААД ЗОГСОХГУЙ ЭРДЭНЭТИЙГ ХУЛГАЙЛААД АВЧИХСАН ШААЛ ТООХГУЙ ШААЖ ЯВНА. ТЭР Ч БАЙТУГАЙ ЭРДЭНЭТ ХАРМААНД ОРЛОО ГЭДЭГ МЕССЕЖ ИРЭНГУЙТ БАЯРЛАСАН ХЭРЭЭ БАРХИРАВ ГЭГЧЭЭР ТЭСЭЖ СУУЖ ЧАДАЛГУЙ ТУГ ТОЙРЧ ДЭВЭЭД СУЙД БОЛСОН ШУУ

Avatar

Бор 2020-07-10 202.126.90.75

Мангараа солонгос боовны асуудалд элбэгээ ямар хамаа байнаа согтуу юмуу

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.126.89.65

Шал согтуу хөлдүү архичин бнаа

Avatar

Зочин 2020-07-10 64.119.26.242

za yahab vneniig ni helj bna.yg tegsen ch dee, chinii elbekjorj chin..

Avatar

Зочин 2020-07-10 203.91.115.50

үнэн явдал унших эвгүй байна уу? тарвагадорж оо?

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.161.66

элбэгээ ажлаа өгөөд хэдэн жил болж байгаа билээ

Avatar

Зочин 2020-07-10 203.91.115.50

ажлаа өгөөд 3 жил болж байсан Энхбаярыг тарвагадорж онгоцоор ном зөөсөн хэргээр 4 жил шоронд хийсэн өөдгүй муу одой тарвага даа.

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.190.76

Нээрэн яг тэгсэн шүү.🤔

Avatar

Зочин 2020-07-10 185.200.116.28

Жэнко Монголын бvx vйлдвэр, менгийг Элбэгдоржийн авчирсан ардчиллын ачаар Жэнко хулгайлж авчихаад Элбэгдоржийг хелсний бичээчvvдээрээ гvтгэдэг. Эрдэнэтийн 49%-ийг авсан сахал Эрдэнэбилэг бол Жэнкогийн жолооч. Элбэгдорж падлийгvй. Хvvк Эрдэнэтийн Монголд ирсэн 49%-ийг улсад хурааж аваад Оюук, Хvvк, Жэнко нар Эрдэнэтэд 1 их наяд тегрегийн шахаа тендергvйгээр Онц байдал гэж хийснийг УИХ-ын гишvvн асан Баасанхvv баримттай vзvvлсэн!!

Avatar

Зочин 2020-07-10 203.91.115.50

тарвагандорж их юм хулгайлсан байналээ. их тэнгэрийн үнэлж баршгүй уран зургуудыг хүртэл шүү.

Avatar

Зочин 2020-07-10 203.91.115.50

ха ха ха яг үнэн

Avatar

Зочин 2020-07-10 203.91.115.50

элбэгдорж мисс содтуяаг хусч мөнгө амаар нь гартал чихэж дуугай байлгадаг гээ биздээ.

Avatar

Эмээ 2020-07-10 182.160.33.198

Монгол хүүхнүүд дунд нөхр йгөө ээж ,эгч нартайгаанийлж хорлоод , муу муухай бүхнийг нөхөртөө наагаад явдаг эхнэр ч бас байдаг. Чинбатын эхнэршиг элгээ тайруулж нөхөртөө өгөөд авраад явдаг нь ховор болсон энэ цагт эмэгтэйчүүдийнхээ ёссуртахуунд анхаарах нь зөв байх шүү

Avatar

Болор 2020-07-10 202.9.46.9

Ижлээ олж ханилахгүй бол хүмүүжил үзэл бодлын зөрүү гарч гэр өүлиыг уур амьсгал таагүй бдаг өүр салахдаа тулдаг гэж би хардаг. Тиымээс удам судраа мэддэг хүнтэй суу гэдэг хөгшчүүлийн үг маш зөв санагддаг.

Avatar

Зочин 2020-07-10 150.129.141.45

Yu yunii duhand hurelgui har nyalhaaraa suutsgaagaad bhaar chin er emgui l evdertsgeegeed, salj sarniad, uuriiguu olj chadalgui budchiseer bgad horvoog tuulah ni olon boljee. Biyee tanij zasaad ger bultei bolmoor bnaa manaihan

Avatar

Зочин 2020-07-10 85.27.0.41

Hutddag yum ve

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.177.176

Монголд бол нэг муу хvvхэн дээр харайх нь байтугай Эрдэнэтийг нь Темерлнгтэй нь, Хетелтэй нь, 30 гаруй шилдэг ордуудтай нь гусчихаад хэнэг ч vгvй заргалдаад тэргvvн гавьяа байгуулсан аятай л тарвалзаад хэвтэж байх юм бн ш дээ!!

Avatar

Зочин 2020-07-10 150.129.143.105

Төрийн хамгаалалтанд байх хугацаа нь дараа жил дуусна. Тэр үед харж л баяа

Avatar

Zochin 2020-07-10 122.103.108.113

Neg yu huuhen gej yu gesen ug yum? Iim handlagatai uchraas ger buliin huchirhiilel, ajliin bairnii belgiin daramt tasardaggui

Avatar

Uul ah 2020-07-10 199.119.233.184

Bat uul ah zugeer baigaagui duulddag shu sn sudlabal yum garhaar l bga daa

Avatar

Jkööööö 2020-07-10 91.5.98.245

Ugaasaa muuhsi hun shde uul chin harvaas esun shid ni burdsen

Avatar

Зочин 2020-07-10 207.6.112.23

xүний эрхийн хуульчаар насаараа ажилласан бөгөөд ялангуяа эмэгтэйчүүдийн эрх, эмэгтэйчүүдийн эсрэг хүчирхийллийн чиглэлээр голчлон ажиллаж ирсэн хүн …..kkkk iim l baigaamdaa

Avatar

Зочин 2020-07-10 39.115.114.99

Одоо солонгост ажлаараа нийлж архидахаа больж нийгмийн тус хөдөлмөр хийх эсвэл уралдаан тэмцээн зохиодог болсон

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.21.107.93

Нэг танил ярьж байсан нь:Ажил дээрээ дотно харьцаанд орсон удирдах ажилтан найз нь яг ажил дээр тархийг нь базах гэдэг авгай шиг болчихдог энэ хүүхнүүд үү Янз бүрийн арга хэмжээ болоод жаахан халамцуу байхад нь асарч тойглоод юм хумаараа шүргэж түлхээд байдалд оруулаад дараа нь тэр харилцааныхаа давуу талаар бүтээх ажил төрлөө амжуулж өгдөг сүйхээтэй хүүхнүүд цөөнгүй байдаг. Хоорондоо тэрэндээ атгуулцана уу гээд ярьж инээлдэж байдаг гэсэн. Самбаатай хүүхнүүд байнаа. Эсэргүүцвэл баларна ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-07-10 180.200.246.201

Chmd bol jombogo bh n mundsg bh tng g**** min

Avatar

Зочин 2020-07-10 150.129.141.45

Ter atguulsan zaluu ni uuruu atguulah yumaa hiisen bhad ali aliniih ni l ichih nuur ni elgendee naaldsan bna sht, dan gants ter huuhnuudiig buruutgah arga alga. Ene humuus chin yaj amidraad bgan be, saihan l bdiin bhdaa?!

Avatar

Зочин 2020-07-10 203.91.115.54

Хүчин хийчихээд ядаж ичдэг юм байна. Тэгэхэд манай бандааш 2-эмэгтэйг хүчирхийлчихээд чигээрээ яаж зүтгэж байлаадаа.

Avatar

би 2020-07-10 103.57.93.26

Үүнд ёстой итгэхгүй байгаа. За яахав асуудал үүсэхдээ анх эгч хүүхэнтэй хүний ёсоор ярилцаж тохиролцоод вм болоод өнгөрсөн байх. Харин үүний дараа эгч дүү нар бусад хүмүүсийн төлөьлөсөн ажиллагаанууд явагдсан болов уу? Магадгүй эгч хүүхэн охин дүүдээ дотуур хувцасаа хэрэг явдлын дараа өгч өмсгөсөн. Тэр нь баримт болж тэр залууг хэрэгт холбосон гэж боддог.

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.161.67

Бандааш Гантулга бол явуулга байсаан

Avatar

Zochin 2020-07-10 67.81.184.102

Ter buruutai b.san bololtoi,ugui bol ooriigoo hamgaalan temtseh ystoi
Muu sanaat emegtei ymarch eriig ooroo odoj b.gaad urihand oruulj busdiig,bur tor gurniig ch sonoodog ni …tuuhen unen
Erchuud emstei tun bolgoomjtoi baigtun!

Avatar

БАЛТ 2020-07-10 202.126.88.65

ТЭНЭГ ЮМ БОДДОГ ЛАГАЙ ВЭ? БУРУУТАЙ БОЛОХООР Л АМИА ХОРЛОДОГ ЮМ УУ. ХҮҮХЭНД ӨДҮҮЛЖ БАЙГААД ГЭНЭДЧИХЭЭД МӨНГӨНИЙ ДАРАМТ, АЛБАН ТУШААЛЫН СҮРДҮҮЛГЭНД ОРОНГУУТАА АМИА ХОРЛОСОН БНА. ОЙЛГОМЖТОЙ. БУЗРЫН ХҮҮХНҮҮД БӨГСӨӨ АВААД ХОРВООГООС БҮГД ТОНИЛООСОЙ. ЭРҮҮЛ ЭР ХҮН ХҮҮХНҮҮДИЙН ӨДӨЛТӨНД ҮНЭХЭЭР ХУГАРНА ШҮҮ ДЭЭ.

Avatar

ХЭХЭ 2020-07-10 66.181.188.171

СОЛОНГОС БУЗАР ХҮҮХЭН

Avatar

Зочин 2020-07-10 103.229.123.191

Сайн дураараа Явалдаж явалдчхаад дургүй нь хүрэнгүүт хүчиндсэн болгосон юм биш үү со хүүхэн нь хүүхнүүд нь ч хогийн шулмасууд юм шиг аргагүй байдалд орсноо мэдээд ийм зүйл болсон юм шиг

Avatar

Зочин 2020-07-10 113.198.137.203

Эрхэм хотын дарга минь эргэн төрөөрэй. Улаанбаатар хотын захирагч болж төрөөрэй. Гуйя бурхан минь 🙏🙏🙏😭😭

Avatar

haha 2020-07-10 103.136.254.9

hahahahahah

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.21.108.25

Хөлдүү "п***а"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Avatar

Um Ma Ni Bad Mi Hum 2020-07-10 202.179.26.6

Um Ma Ni Bad Mi Hum

Avatar

Зочин 2020-07-10 64.119.26.228

Хүчингийн болон б ө г с илээч нөхдүүд ичиж амьдраач. Энүүн шиг амиа хорлодоггүй юмаа гэхэд албан тушаалаасаа татгалзаж, ард түмнээсээ уучлал гуйж, гэмшиж даруусаж буйгаа илтгэдэг байвал яаасан юм бэ. Ажлын байрны хүчирхийлэл нилээн газар авсан л сонсогдоод байдаг шүү. Хохирогчид нэг эвсээд дуугарна байгаа…

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.21.107.93

Монгол хүнд совесть байдаггүйг Ренчин гуай хошигносон байдаг байхаа.

Avatar

Зочин 2020-07-10 203.91.115.50

Одоо ч гадаад дотоодоор хүмүүс чөлөөтэй аялах болж, Монгол дахь миний орчныхон хамгийн совесть-той гэж би баттай хэлж чадна.

Avatar

zochin 2020-07-10 67.250.166.16

Tiim shuu.

Avatar

arai buruu bodood bainaa.. 2020-07-10 64.119.26.242

harin ter sobesti baihgui shuu.. hvn chanar gej orchuulaad bgaa yg mon uu dee.harin ter ni busad hvmvvsd gai bolohgui geh uhamsar hvmvvjil hvn es surtahuun l yum shig sanagdanaa.. bi lav tegej oilgoj baidag.. harin hvn chanariin tuhaid mongolchuud ilvv hvnleg enerhvi ard tvmen l dee..

Avatar

Зочин 2020-07-10 150.129.140.77

Oonz odbayaraa suraltsaach

Avatar

зочин 2020-07-10 202.126.89.90

хорлосон, хорлогдсныг хэн мэдлээ

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.21.113.238

zailuul. Mongol bsn bol zugeer l yavjiinshd. Koread bainsaaraa buruutai bh daa

Avatar

Cochin 2020-07-10 67.250.166.16

Mongold baisan bol bi buruutau bish gej gutgeed melzeed l boloo. Hotiin darga heveeree l baina. eronhiilegch ch bolchih baisan.

Avatar

Зараа 2020-07-10 202.55.188.46

Манайд бүр нүүр царайгаа боовныхоо зураг хөрөгтэйгээ хамт парламентын сэтгүүл дээр нийтэлсэн ч хэн ч авч хэлэлцэхгүй,

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.179.78

Япон, со энэ тэр шиг ингэж нуглээ наманчлаад байдаг бол манай дээдсуудээс улдэх хун бараг л байхгуй дээ, моод монголоор дуусдаг гэдэг манайд хожуу ч гэсэн нэг юм ирэх байгаа

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.131.225.197

ёстой л тэгэх байхаа хэхэ

Avatar

Зочин 2020-07-10 49.0.153.9

Nuudelchid hezee ch gegeerehgui

Avatar

зочин 2020-07-10 66.181.176.102

Манайд бол гүдгэж гүжирдэж байгаад л хийгээгүй хэрэгт холбогдуулан хорлох биз Хэвлэлээр дүүрэн гүтгэлэг доромжлол үзэн ядалт байх юм байна даг Бид ч хөгжингүй биш хүн дүрст араатны нийгэм л бүтээж байна даа

Avatar

Зочин 2020-07-10 121.254.41.78

Тэгээд аль 17 оноос хойш хэлж байхгүй яадаг юм бол явалддаг байсан бна даа

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.126.90.85

Хайран амь, хайран нэр төр, албан тушаал… нэг муу хүүхэн биеэ үнэлэгчийг хэрэглээ л биз. Тэр хүүхэнд ч бас хэрэгцээшдээ. Таашаал өгдөггүй юм гэхэд мөнгө ч өгсөн юм билүү.

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.131.225.197

Buruu zunusun bainaa ene uvgun. Yamar ichguurgui muuhai ubgun be.

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.131.225.197

Ёс зүйтэй ч биш байхаа. Хариуцан хийж байсан ажлаасаа урваж айхавтар гэм хийсэн тул айхдаа хүн а**а гэдэг шиг айж ичихдээ өөрийгөө алсан байна ш дээ.

Avatar

Зочин 2020-07-10 103.229.178.26

харин тэгээд амиа егүүтгэж байгаа нь өөрийгөө шийтгэж байгаа хариуцлага шүү дээ , манайд бол юун амиа … юу ч болоогүй юм шиг гөлийгээд л сууж байх байх да

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.21.113.238

Manai Odbayar shig bh heregteis dg

Avatar

Зочин 2020-07-10 64.119.16.181

Ёс зүйтэй хүмүүс өөр юмаа. Манайх бол эрхтэнийхээ зургийг явуулаад байсан гишүүнийг яах ч үгүй, дахин нэр дэвшүүлж урамшуулдаг сайхан ардчилалтай улс шүү

Avatar

Зочин 2020-07-10 103.229.178.26

ха ха ха нээрээ тийм шүү , дахиад зургаа явуулаарай гэж урамшуулаад байгаан бишүү :)) хи хи

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.161.1

Арай л дэндүү бичих юмаа

Avatar

Зочин 2020-07-10 192.82.69.133

Ухамсартай ард түмэнтэй улс гэж өөр юм даа. Монголд байсан бол хулгай, луйвар хийсэн ч ичихгүй толгой дээр байсаар л байна.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж