Хурдан морьдын уралдааныг 14.00 цаг хүртэл хойшлууллаа | News.MN

Хурдан морьдын уралдааныг 14.00 цаг хүртэл хойшлууллаа

Хурдан морьдын уралдааныг 14.00 цаг хүртэл хойшлууллаа

Хурдан морьдын уралдааныг 14.00 цаг хүртэл хойшлууллаа

Баяр наадмын Хурдан морины уралдаан зохион байгуулах салбар хороо Шинэ нисэх онгоцны буудлын дулааны станцын урд Зуунмод гол 2 салаа үерлэсэн орчимд холбогдох мэргэжлийн байгууллагатай хамтран ажиллаж, хурдан морьдын уралдааныг 14.00 цаг хүртэл хойшлуулах шийдвэр гаргажээ. 

Сонирхуулахад, Үндэсний их баяр наадамд 385 уралдаанч хүүхэд бүртгүүлжээ.


ШУУРХАЙ: БОРООНЫ УЛМААС ХЯЗААЛАН НАСНЫ УРАЛДААНЫГ ХОЙШЛУУЛАВ

Үндэсний их баяр наадам өнөөдөр /2020.07.10/ Хязаалан морины уралдаанаар эхлэх байсан ч нийслэл орчим тэр дундаа Хүй долоон худаг орчим бороо ихтэй байгаа учраас Морины салбар хорооноос уралдааныг хойшлуулсан байна. Хязаалан насны морьд 07.00 цагт гарааны зурхайгаас хөдлөх байсан юм.

Одоогоор Морины салбар хороо хуралдаж, цаг агаарын нөхцөл байдлыг харж, уралдааны зам шавхайтай учир хүүхдийн аюулгүй байдлыг харгалзан шийдвэр гаргах юм байна.

ҮНДЭСНИЙ ИХ БАЯР НААДМЫН ХӨТӨЛБӨР:

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
9
ЗөвЗөв
2
ТэнэглэлТэнэглэл
1
БурууБуруу
0
ХахаХаха
0
ХөөрхөнХөөрхөн
0
ГайхмаарГайхмаар
0
ХарамсалтайХарамсалтай
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

12 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.126.90.43

Halitiragaatai, borootoid morind osoltoi shuu!!!

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.126.90.43

Boli geed bhad, bolioch dee!

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.21.104.234

Тэнгэр хангай ч энэ наадмыг таалахгүй байнаа, морь уралдуулж хүүхэд тамлахаа болиооо

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.160.87

"…үерлэсэн орчимд…" гэж хаанахын хэллэг вэ???

Avatar

Зочин 2020-07-10 66.181.179.78

Хойшлуулах биш бороонд таарсаныг нь шууд цуцлаад явчих хэрэгтэй, ер нь бух уралдааныг ч цуцалж болно ш дээ, тэнгэ хангай ч боль л гээд байх шиг

Avatar

Хотын уугуул иргэн 2020-07-10 150.129.142.95

Мордохын хазгай болжээ дээ..Угаасаа л энэ жил наадмаа хийхгүй өнжөх байсан юм …Татвар төлөгчдийн бөөн мөнгийг агаарт цацаж буй гэсэн…Үзэгчгүй наадам гэж юу байсын …

Avatar

иргзн 2020-07-10 202.179.26.100

хэ хэ будлиантай Сонгуультай Дарга нарын НААДАМ баартай эхлэжийнэ ,

Avatar

Зочин 2020-07-10 103.14.38.132

Монгол терийн наадам "Ардчилал" нэртэй хулгайчдын тер бий болсноор дууссан. Одоо татварын менгеер цэнгэдэг хулгайчуудын тохироо хийх зугаа л болж. Ядарсан нэртэй ард тумэн нь аяга айраг, ганц шелний хонины эрхгуй болсон шуу дээ. Хаа байсан Эмээлтээс юу авахаа мэдэхгуй такси барьж очих уу?

Avatar

иргэн 2020-07-10 202.126.88.206

Цуцалж, бороо хур зогсохоор уралдуулаачээ яаралтай юм байхгүй шүүдээ.

Avatar

Зочин 2020-07-10 203.91.115.52

Бүгдийг цуцла. Усан бороо, корона давхцаад ажил ч үгүй, орлого ч үгүй сууж байж баярлах цэнгэх хүсэлтэй хэн байна вэ? Малчид, сонгуулиар гарсан авилгачид л байх. Яг үнэндээ малчид ч бас тиймхэн л байгаа.

Avatar

Зочин 2020-07-10 202.9.40.70

ХЯЗААЛАН НАСНЫ МОРЬД яасан заваан монгол биш бичлэг вэ. Хязаалангийн, эсвэл хязаалан үрээний уралдаа гэхэд л монгол хүнд ойлгомжтой. Шүдлэн, хязаалан, соёолон гэдэг чинь насыг битүүдээ хамт заадаг юм.

Avatar

Ард 2020-07-10 202.70.34.70

ЗӨВ ЗӨВ. БӨХИЙГ БУЯНТ-УХААД БАРИЛДУУЛ.

NewsMN Гар утасны хувилбар Татах
NEWS.mn

Мэдээллийн эх сурвалж