Ерөнхийлөгч Сангийн сайдад бууж өгөв | News.MN

Ерөнхийлөгч Сангийн сайдад бууж өгөв

Ерөнхийлөгч Сангийн сайдад бууж өгөв

Ерөнхийлөгч Сангийн сайдад бууж өгөв

Өнгөрсөн гурван жилд хонь, чоно шиг хоёр тийш харсан албан тушаалтнууд бол Ерөнхийлөгч Х.Баттулга, Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар нар байсан гэж хэлж болно. Төрийн тэргүүний энэ хугацаанд тавьсан хоригт хамгийн их өртсөн нь Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар юм. Зургаан ч хоригийг зөвхөн түүнтэй холбоотой асуудалд тавигдсан гэсэн тоо бий.

Харин өнөөдөр Засгийн газар шинээр байгуулагдаж, Ерөнхий сайд У.Хүрэлсүх танхимын сайд нараа Ерөнхийлөгчид танилцуулахад үг сөрсөнгүй, харин ч бууж өгөв үү гэлтэй хамгийн түрүүнд "хандрав".

Ерөнхийлөгч Х.Баттулга “Сангийн сайд Ч.Хүрэлбаатар олон жил төр, засагт ажиллалаа. Ардын намын тавьсан өр, Ардчилсан намын тавьсан өр гэж дэлхий даяар мэдэхгүй. Монгол Улсын өр л гэж бий. Энэ их өрийг дарах уран ухаан, арга залийг та мэргэжлийн хүний хувьд бодож шийднэ биз” гэх үг дайсан юм. Анхаарал татах нэг захиас нь улсын өрийг дарж л байвал заль гаргасан ч болно гэх үг.

Төрийн тэргүүн буулт хийхэд Монгол Улсын Үндсэн хуульд оруулсан нэмэлт өөрчлөлт ч мөн нэмэр болж байна. Учир нь Засгийн газрын тэргүүнд танхимаа хэнээс ч үл хамааран байгуулах эрхийг Үндсэн хуулиар баталгаажуулсан юм.

Г.ХОРОЛ

Энэ мэдээнд өгөх таны сэтгэгдэл?
37
ЗөвЗөв
9
ТэнэглэлТэнэглэл
4
БурууБуруу
3
ХарамсалтайХарамсалтай
2
ХахаХаха
2
ХөөрхөнХөөрхөн
2
ГайхмаарГайхмаар
Баярлалаа!

Холбоотой мэдээ

30 сэтгэгдэл

News.mn сайтад сэтгэгдэл оруулахад анхаарах зүйлс

Avatar

Зочин 2020-07-08 64.119.27.83

Наадмын 3 тэрбумыг шийдүүлсэн ерөнхийлөгч юугаа дуграх вэ дэ.

Avatar

иргэн 2020-07-08 103.57.92.60

Жил гаруй болоод дефолт болно Тэр цагт Хүүк Хүрэлбаатар 2-ийг Женко яах болдоо!

Avatar

Зочин 2020-07-08 207.6.112.23

Sarangerel avgai henii nuuz amrag ve? Ene odoo yam damjsan y****n l baina.

Avatar

Зочин 2020-07-08 202.126.89.109

2 hurlee Ene ediin zasgiin hyamraliig davchihval hushuu bosgoj ugnu shuu. Corona dotooddoo aldaj bolohgui

Avatar

Зочин 2020-07-08 66.181.177.176

Гэхдээ АН-н хулгайч луйварчдын авч тансаглаж, идэж гударч, нууж зеесен тэр олон бондуудын ерийг ярихгvй дурсахгvй орхиж яагаад ч болку ээ!! Vеийн vед , vрийн vрд мартахгvй ярьж ,сануулж , шvvж, гэмтнийг нь гэсгээн цээрлvvлсээр байх естой!!! Нууц Товчоо шиг ИЛ ТОВЧОО -нд менхлен vлдээвэл таарна!!

Avatar

Зочин 2020-07-08 139.5.219.202

Эрдэмтэй хүнийг барахгүй ээ энэ бөх

Avatar

Сонгогч 2020-07-08 202.55.188.38

Тэгж л хэлж захихгүй бол Хүрэлбаатар чинь 2012-2016 онруу ухарч донгосоод болдоггүй гараа.Ер нь монгол улсын өр гэж байх болохоос намуудын өр гэж дэлхийд байхгүй шүү.

Avatar

АН гишүүн 2020-07-08 103.26.193.224

АН дэндүү их өр зээл тависан шүү.Бид мэдэж байх ёстой..

Avatar

Жу 2020-07-08 66.181.190.51

Энэ 3 эвтэй байвал улс эх оронд л хэрэгтэй

Avatar

Зочин 2020-07-08 66.181.190.51

Ер нь Ерөнхийлөгч, Ерөнхий сайд, Сангийн Сайд эвтэй байвал улс эх оронд л хэрэгтэй.

Avatar

х****а 2020-07-08 223.62.175.133

Сэтгүүлч ийм тэнэг нийтлэл үгүүлэмж тавьж болохгүй ээ жоохон хөгжилдөө яачихсан тахиан тархитай дурак бичдийн

Avatar

Думка 2020-07-08 202.9.46.47

Хэдийгээр ерөнхий сайд хэнээс хамааралгүй засгийн газраа өөрөө бүрдүүлнэ гэсэн ч ерөнхийлөгчтэй зөвшилдсөн төдийгүй 4 сайдыг ерөнхийлөгчийн саналаар тавьсан. Мөн ЗГХЭГ-н дарга 2 сайдыг нь мэдсэн байгаа нь 100% өөрөө санал гаргаж чадаагүй гэж хэлж болохоор бна. Мөн ЭМ-н сайд Сарангэрэлд манай ерөнхий сайд нээнтэгтэй учраас БО-ны сайд болголоо гэх яриа гарсан байна. Өнгөрсөн хугацаанд ЭМЯнд маш их хөрөнгө оруулж дундаас нь хөрөнгө завшсан байх магадлалтай гэж үзэж байгаа .

Avatar

төрөө 2020-07-08 202.72.245.122

хүрэлбаатарын хаана нь ч хүрэхгүй хүн ингээд зогсож байх гэж дээ ийм байгаа хойно бид хөгжих тухай ярих хэрэг алга

Avatar

Зочин 2020-07-08 66.181.161.113

ediin zasgiin avragch n hurelbaatar boloh yum u da. tomor zamuud n ashiglaltand orchihvol mongoliin ediin zasag seregnee. uund gol shiidel battulga hurelsuhiin hamtiin ajilgaa

Avatar

ХУД-ийн иргэн Ш.Раднаа: Зөвлөгөө 2020-07-08 192.82.72.154

Наадам зохион байгуулсан нэрийн дор төсвийн мөнгөнөөс нэг ч төгрөг битгий аваарай гэж Ерөнхийлөгчид зөвлөе. Хэрэв 13 дугаар зуун цогцолборт улсаас ямар нэг хөрөнгө оруулалт хийсэн бол түүнийг нь компани дараа нь улсад төлчих хэрэгтэй.Одоо хүмүүс Баттулга наймааны ухаантай хүн наадам зохион байгуулсан нэрээр төсвийн мөнгө цохих нь гээд л гадуур хардаад байгаа юм.

Avatar

Mundag hyn 2020-07-08 64.119.27.150

Hyrelbaatar saidiig tanihgyi gehdee medleg chadal chadvart ni itgej bishirch hyndelj yvdag aa!

Avatar

Зочин 2020-07-08 207.6.112.23

Battulga uhaatai hun tul daisantaigaa yaj ajillahaa medne.

Avatar

Жанхуу огцор. 2020-07-08 122.201.22.124

Энэ тэнэг эргүү мал, өмхий луйварчин хулгайчийг огцруулах зориг зүрхтэй аавын хүү алга уу? Бүхэл бүтэн улс байж 4-р ангийн боловсролтой, кармааны хулгайчид дээрэлхүүлээд байж байх гэж?

Avatar

зочин 2020-07-08 66.181.161.82

Өгөө аваагаа л тохирчхоо биз … на хуй

Avatar

Зочин 2020-07-08 202.55.188.33

Mongol yg ylsanuuuu ??????? Zeel tulnu gej xulxin deer ceceg urguulaad l garch irsen xvn dee !!!!!

Avatar

Баагий 2020-07-08 210.96.7.152

Энэ засгийн газар Оюу толгойн асуудлыг цогцоор нь шийдэх хэрэгтэй. Ард түмэн та нараас их зүйл хүлээж байгаа шүү.

Avatar

Зочин 2020-07-08 66.181.161.2

Хүрэлбаатарыг ЕӨК биш Зика л ад үздэг байсан биш үү

Avatar